AL: Naiset saavat nyt uida rinnat paljaana Tampereella
Kommentit (1803)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettajat saavat olla rinnat paljaana uimahallissa oppilaiden kanssa? Päiväkodin työntekijät samoin?
Älkää nyt herranen aika verratko naisen ja miehen "rintoja" keskenään! Miehillä ei ole rintoja edelleenkään vaikka kuinka parkuisitte. (Nyt poisluetaan nämä jotka kokevat olevansa eri sukupuolta vaan puhun biologisesta sukupuolesta.) Miehillä on rintakehä, naisilla rinnat. Joillakin miehillä toki voi ylipainon tai jonkin horminihäiriön takia olla rinnan kohdalla läskiä tai muuta turvotusta muttei se niistä rintoja tee. Eihän naisen kookas kl#toriskaan ole mikään penis vaikka siltä se voi näyttää? Tai jotkut tosi roikkuvat häp#huulet ole kive#set vaikka nekin saattaisi siltä periaatteessa näyttää.
Mies voi imettää, joillain miehillä tulee jopa maitoa :)
Saako mies siis imettää, vaikka
Miehen nännistä irtoaa vain kemikaaleilla nostatettua lientä. Naisilta niiden käyttö on kielletty. Eihän nainen saa ottaa suunnilleen Buranaa imetyksen aikana. Vauvan imetys on pervomiesten seksuaalinen fetissi.
Miesten olis kannattanut olla rintaruokinnassa vähän pidempään, niin ei tarttis aikuisena vouhkata niin kauheesti toisen ihmisen maitorauhasista.
Siis hetkinen. Tuossa artikkelissa sanottiin, että siellä säännöissä lukee, että yli kuusi vuotiaiden tulee käyttää uikkareita, niin onko tämän jälkeen siis mahdollista, että siellä on jotain teinejä yläosattomissa?
Hyvin epätodennäköistä tietenkin, mutta kyllä se aika villin lännen touhulta kuulostaa, jos siellä 15-vuotiaita painaa yläosattomissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kulta, sinä itse halusit puhua laista. Ne rinnat on määritelty siellä laissa. Harmi sulle."
Miksi sinä sitten väität, etteivät naisen rinnat ole seksuaalisesti merkittävä kehonosa, joita voi esitellä rannoilla ja uimahalleissa? Millä logiikalla genitaalien esittely onkin siveellisyyttä rikkovaa, mutta rintojen ei? Pystyisitkö loogisesti koherenttiin vastaukseen.
Kulta, minä kerroin vain mitä laissa sanotaan. Jokainen saa pitää lollojaan ihan miten seksuaalisina tai seksuaalittomina haluaa ja toimia sen mukaan peittäen tai peittämättä. Niin kuin miehetkin rintakehänsä ja manboobsiensa kanssa.
Vaaditko lakia siis muutettavaksi? Nythän se ei ole johdonmukainen feministisen logiikan kanssa, jossa rinnat eivät ole seksuaaliset. Millä logiikalla ei-seksuaalisen kehonosan koskettaminen ilman lupaa täyttäisi seksuaalisen ahdistelun määritelmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaavaa miten miehet alkaa heti uhkailla seksuaalisella väkivallalla kun joku tällainen linjaus tulee. Kertoo teistä ihan hirvittävän paljon.
Millä logiikalla feministien ei-seksuaaliseksi määrittelemän kehonosan katsominen tai koskeminen olisi sen enempää seksuaalista väkivaltaa kuin varpaan katsominen tai koskeminen? #feministinenlogiikka
Lain logiikalla 🙂. Suosittelen noudattamaan sitä.
Kehäpäätelmä on alkeellinen argumenttivirhe. Mutta se ei toki yllätä nänniaktivistin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi että monessa etelän maassa on rikollista esiintyä rinnat paljaana rannalla. Naisena arvostan tätä, munat ja tissit kuuluu pitää piilossa.
Tarkoititko munat ja pillu? Tissit vertautuu miehen rintakehään. Peiteyään se toki minun puolestani.
Pystytkö mainitsemaan yhdenelokuvan ja lehden, joka keskittyy miesten tisseihin?
Ei taida olla ihan verrattavissa oleva juttu kuitenkaan..
Taitaa kuulua vain heinäsirkkojen siritystä ja arokierijöiden viuhunaa :D Jollain harvoilla saattaa olla fetissi miehen rintakehään, mutta rinnat ovat todella yleinen seksuaalisen halun kohde, jolle on pyhitetty lukemattomia kulttuurituotteita, lehtiä, elokuvia ja muuta miesten käsityömateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaavaa miten miehet alkaa heti uhkailla seksuaalisella väkivallalla kun joku tällainen linjaus tulee. Kertoo teistä ihan hirvittävän paljon.
Millä logiikalla feministien ei-seksuaaliseksi määrittelemän kehonosan katsominen tai koskeminen olisi sen enempää seksuaalista väkivaltaa kuin varpaan katsominen tai koskeminen? #feministinenlogiikka
Kehäpäätelmä on alkeellinen argumenttivirhe. Mutta se ei toki yllätä nänniaktivistin kohdalla.
Kulta, aistin sussa vakavaa kosketusvajetta, jota en ihmettele yhtään. Voi voi.
"Meinaatko että mä haluan antaa sun koskevan mua mistään, oli se ruumiinosa seksuaalinen tai ei? En todella. Laki on hyvä ja pysy kaukana, hyypiö."
Keskity, kulta, keskity. Keskustelua käydään edelleenkin siitä, että ovatko rinnat seksuaalinen osa kehoa vai ei. Jos ne eivät ole, niin silloin lakia pitää muuttaa niin, että rintojen luvaton koskeminen ei ole seksuaalista ahdistelua. Eikö se järjen mukaan mene niin? Vain laissa seksuaaliseksi määriteltyjen alueiden koskeminen on seksuaalista ahdistelua. Jos rinnat ovatkin seksuaalinen kehonosa, niin miksi niitä on soveliasta esitellä julkisella paikalla. Tästä ristiriidasta on kyse ja sä olet mennyt siitä täysin tilttiin. Tissikakkua ei voi syödä ja säästää samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministien ja nännien vapauttajien logiikka ovat pahassa ristiriidassa. Suositteleen selvittämään sotkunne.
Minusta olisi esimerkiksi erittäin ahdistavaa, jos vaikkapa pomoni tulisi koskettamaan/silittämään nenänpäätäni, vaikka sitä ei määritelläkkään varsinaisesti seksuaaliseksi ruumiinosaksi. Myös kosketustapa ja tilanne vaikuttaa siihen, miten sen kokee. Ja kuka on henkilö, joka koskee. Seksuaalista-ahdistelua ei voida määritellä tarkasti rajaamalla sitä joihinkin tiettyihin ruumiin osiin. Myös sanallinen lähentely tai pilkkaus voidaan nykyään määritellä ahdisteluksi. Jokainen saa toki itse määritellä seksuaaliseksi kokemansa ruumiinosat, mutta esimerkiksi minä pitäisin nenänpään tai olkapään koskettamista ahdisteluna, jos se tehtäisiin tietyllä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulta, aistin sussa vakavaa kosketusvajetta, jota en ihmettele yhtään. Voi voi.
Kulta, aistin sulla kovaa tarvetta ad hominem- hyökkäyksiin ja kaasuvalottamiseen, kun sulla ei ole argumentteja. Voi voi.
Tampasterissakinko saa nyt hietarannoilla keekoilla ilman uikkeita munasilteen?
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi esimerkiksi erittäin ahdistavaa, jos vaikkapa pomoni tulisi koskettamaan/silittämään nenänpäätäni, vaikka sitä ei määritelläkkään varsinaisesti seksuaaliseksi ruumiinosaksi. Myös kosketustapa ja tilanne vaikuttaa siihen, miten sen kokee. Ja kuka on henkilö, joka koskee. Seksuaalista-ahdistelua ei voida määritellä tarkasti rajaamalla sitä joihinkin tiettyihin ruumiin osiin. Myös sanallinen lähentely tai pilkkaus voidaan nykyään määritellä ahdisteluksi. Jokainen saa toki itse määritellä seksuaaliseksi kokemansa ruumiinosat, mutta esimerkiksi minä pitäisin nenänpään tai olkapään koskettamista ahdisteluna, jos se tehtäisiin tietyllä tavalla.
Ja haluan täsmentää, että itse en kannata tätä yläosattomuutta, mutta tuo keskustelu seksuaalisesta-ahdistelusta on ihan eri keskustelu...
Vierailija kirjoitti:
Hieno harhautus! Lakikirjasta löytyy tarkat määritelmät seksuaalisesti merkittävistä kehonosista ja seksuaalisesta ahdistelusta. Nenänpään tai varpaan hipaisua ei määritellä seksuaaliseksi ahdisteluksi, vaikka se olisi epäasiallista ja ei-toivottua. Kaikki epäasiallinen käytös ei ole seksuaalista ahdistelua tai muuten rangaistavaa. Rangaistuksia ei jaeta yksilöllisten kokemusten perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja haluan täsmentää, että itse en kannata tätä yläosattomuutta, mutta tuo keskustelu seksuaalisesta-ahdistelusta on ihan eri keskustelu...
Eikö seksuaalisten kehonosien ei-suostumuksellinen esittely ole mielestäsi ahdistelua? Feministit vetoavat rintojen esittelyssä siihen, että rinnat eivät ole seksuaaliset, nännit eivät ole genitaalit ja naisen rinnat eivät ole naisen rinnat, jos nainen ei identifoidu naiseksi.
Joo, tuo alastomuus ja uimaranta. Kerron ympäripyörästi, että erityinen Invaranta ja nyt on selllainen meno, että entiset naisten ja miesten pukutilat muutettu Invapukutilat eli ota tai jätä nämä pukukopit. Rannalla oli jätetty pari perinteistä katotonta koppia, jossa voit vaihtaa uima-asut päällesi.Oli varmaan enemmistöpäätös. Enemmistön ei tarvitse olla oikeassa- on wanha sanonta, kun hassuja päätöksiä tulee. Kyllä fiksu käyttää uima-asua, eikä puoli-nakuna pelleile.Aina on ihmisiä, jotka uivat ilman uima-asua ja se on heidän juttunsa kokeilla kuinka alastomuus ällistyttää.
Vierailija kirjoitti:
Miesten olis kannattanut olla rintaruokinnassa vähän pidempään, niin ei tarttis aikuisena vouhkata niin kauheesti toisen ihmisen maitorauhasista.
No itse en ainakaan miehenä pidä tissejä niin ihmeellisenä asiana. Turhaa vouhotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno harhautus! Lakikirjasta löytyy tarkat määritelmät seksuaalisesti merkittävistä kehonosista ja seksuaalisesta ahdistelusta. Nenänpään tai varpaan hipaisua ei määritellä seksuaaliseksi ahdistel
:Seksuaalinen ja sukupuoleen perustuva häirintä ovat tasa-arvolain mukaan syrjintää ja sellaisena kiellettyä. Tasa-arvolaissa myös määritellään tällainen häirintä. Se voi olla sanallista, sanatonta tai fyysistä ei-toivottua käytöstä, jolla tarkoituksellisesti tai tosiasiallisesti loukataan henkilön henkistä tai fyysistä koskemattomuutta erityisesti luomalla uhkaava, vihamielinen, halventava, nöyryyttävä tai ahdistava ilmapiiri."
Seksuaalinen kajoaminen on sitten vielä oma määritelmänsä. On myös tosiaan olemassa hyviä ja huonoja käytöstapoja...
Olisihan se ihan tasapuolista, eikä millään lailla erikoista, jos kaikilla olisi samannäköiset ja - muotoiset rinnat. Ei olisi friikeillä mitään katsottavaa, eikä kommentoitavaa. Vaan kun noita "ulkoisiksi avuiksi" sanottuja ei ole kaikille samalla mitalla luotu, niin valitettavasti on niin, että jotkut jäävät rinnan mitalla jälkeen.
Miehethän ovat yleensä viimeistään keski-iässä tämmöisiä tasapaksuja pötniköitä, jotka eivät rintavarustukseltaan toisistaan erotu. He ovat neutraalia katsottavaa, joka ei heilauta kanssakulkijaa suuntaan eikä toiseen. Poislukien bodarit, jotka rakentavatkin kehoaan katsottavaksi. Näytöslaji.