AL: Naiset saavat nyt uida rinnat paljaana Tampereella
Kommentit (1803)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siitä ole vielä montaa vuotta, kun Helsingissä pakkopuettiin se elävä taideteos -mummo, joka oli tissit paljaana komeillut jo kiertueen kaikissa muissa Euroopan maissa. Suomessa poliisit käski pakolla rintaliivit päälle. :D :D
Että sellainen eurooppalainen sivistysvaltio me ollaan.
Mä voin ymmärtää tuon kritiikin tuossa taiteen yhteydessä, mutta mitä tekemistä sivistyksellä ja naisten yläosattomuudella arjessa on?
Itse en muista ainakaan kohdanneeni ajatusta, että kaikista sivistyneimmät ihmiset tunnistaa siitä, että ne kulkee ihmisten ilmoilla kuin jossain savannilla.
Puhe on uimarannoista, älähän olkiukkoile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siitä ole vielä montaa vuotta, kun Helsingissä pakkopuettiin se elävä taideteos -mummo, joka oli tissit paljaana komeillut jo kiertueen kaikissa muissa Euroopan maissa. Suomessa poliisit käski pakolla rintaliivit päälle. :D :D
Että sellainen eurooppalainen sivistysvaltio me ollaan.
Mä voin ymmärtää tuon kritiikin tuossa taiteen yhteydessä, mutta mitä tekemistä sivistyksellä ja naisten yläosattomuudella arjessa on?
Itse en muista ainakaan kohdanneeni ajatusta, että kaikista sivistyneimmät ihmiset tunnistaa siitä, että ne kulkee ihmisten ilmoilla kuin jossain savannilla.
No, ei se nyt varsinaisesti sivistysvaltiolta kuulosta jos uimarannalla nähdyistä alastomista rinnoista seotaan niin kuin osa jengissä tässäkin ketjussa.
ihanaa. mutta ihan turha sitten valittaa, kun huomiota alkaa tulemaan. myös sitä ei-toivottua. onnea kaikille voimaantuneille. harmi vaan, että yleensä tissit paljaana keikkuu ne läskitsinitukkavalaat kainalokarvoineen ja naamalävistyksineen. minä en meitin ukko-parkaa päästä katselemaan moista näytöstä. se kun on mettämiäs niin sitä saattaa alkaa kiinnostaa ahabin touhut, eli harppuunoida suuri valkoinenvalas :)
Minusta tämä päätös on vain ja ainoastaan oikein.
Huomatkaa:
Se on vapaaehtoinen. Saa käyttää bikinin yläosaa tai olla käyttämättä!
Ja jos sinua häiritsee naisen rinnat niin ongelma on sinussa - ei tässä säännössä.
Sivistynyt muita kohtaan huomion ottava käytös on jee. Emme ole lehmiä, siksi emme halua.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarjonta on tuota luokkaa kuin noissa AL:n kuvissa, niin miehenä sanon, että tuolloin on fiksuinta pitää tissit visusti piilossa! Eikö naiset tajua, että tuollainen näky aiheuttaa miehille oksennusreaktioita ja herkimille miehille kenties elämänmittaiset traumat? 🤢🤮
Sen sijaan jos sinne tulee huippumallin näköisiä, hoikkia, hyväkroppaisia, isot, pyöreät, kiinteät tissit omaavia naisia, niin 👍😍
Voi pieni ressukka, kun ei ne rinnat ole siellä sinua varten ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sivistynyt muita kohtaan huomion ottava käytös on jee. Emme ole lehmiä, siksi emme halua.
Sioiksi emme halua.
Vierailija kirjoitti:
Huomatkaa:
Ja jos sinua häiritsee naisen rinnat niin ongelma on sinussa - ei tässä säännössä.
Olet itse osa ongelmaa.
Ei hyvää päivää. Rintasyöpä lisääntyy kun tisut auringossa. Nyt piiloon ne ja äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
ihanaa. mutta ihan turha sitten valittaa, kun huomiota alkaa tulemaan. myös sitä ei-toivottua. onnea kaikille voimaantuneille. harmi vaan, että yleensä tissit paljaana keikkuu ne läskitsinitukkavalaat kainalokarvoineen ja naamalävistyksineen. minä en meitin ukko-parkaa päästä katselemaan moista näytöstä. se kun on mettämiäs niin sitä saattaa alkaa kiinnostaa ahabin touhut, eli harppuunoida suuri valkoinenvalas :)
Jos ukkosi pahoinpitelee kanssaihmisiä teräasein, on tosiaan parasta, että hän pysyy kotona.
Ihan mielenkiinnosta, harppuunoiko hän myös kalpeita lihavia miehiä? On varmaan tullut muutama tuomio lusittua.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää. Rintasyöpä lisääntyy kun tisut auringossa. Nyt piiloon ne ja äkkiä.
Harvemmin uimahallissa saa niin paljon UV-säteilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomatkaa:
Olet itse osa ongelmaa.
Sinulle suosittelen muuttoa islamilaiseen maahan, jossa naisen pukeutuvat vaatimattomasti ja peittävästi uskonnon/miesten tähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei, koska kaikki kulttuurit eivät ole minulle tuttuja, eivätkä välttämättä minua edes koske."
Sulle ei tule mieleen yhden yhtä Suomessakin esiintyvää kulttuuria, jossa olisi eri normit naisten ja miesten pukeutumiselle ja julkiseen elämään osallistumiselle? Eikä sun tarvitse huomioida muiden kulttuurien siveyskäsityksiä?
Oletko tosissasi, että meidän pitäisi Suomessa mukauttaa oma pukeutumisemme fundismuslimien käsityksiin sopivaksi? Melko haitallinen kehityskulku mielestäni.
On kyllä surkuhupaisat nuotit tuossa sun rummussa, kun täällä on kumarreltu selkä vääränä noiden tuliaisten tapojen edessä ja tämä on nyt sitten niin pyhä asia, että pöyristyttävää sanoakaan, että otetaan huomioon muut?
-eri
Jännä että maassa, jossa nauretaan yhdysvaltalaisten "kaksinaismoralismille" alastomuuden suhteen & kehuskellaan "alastomalla" saunakulttuurilla, aiheuttaa tissit uimahallissa tällaisen kohun.
Mahtavaa. Päätin juuri ruskettua ja kiinnostuin uimisesta. Terveisin t.eräsmies.
Mahtavaa, että feministit ja setämiehet löysivät toisensa samalla tavoin kuin poliittinen vasemmisto ja islamilaiset valtiot aikoinaan löysivät toisensa.
Jälkimmäisiä yhdisti ja yhdistää syvä inho länsimaisia arvoja sekä kapitalismia kohtaan, vaikka lähtökohdat ovat erilaisia. Samoin feministit ja setämiehet haluavat vapauttaa nännit, syyt lienevät perusteiltaan ehkä erilaiset😃.
Mutta pääasia, että on sama tavoite!
Tämähän innostaa meitä ylipainoisia setämiehiäkin uintiharrastuksen pariin.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän innostaa meitä ylipainoisia setämiehiäkin uintiharrastuksen pariin.
Ikävä kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on ihmeellinen alastomuuskulttuuri, jos sitä katsoo muualta Euroopasta käsin. Keski- ja Etelä-Euroopassa on ihan yleistä olla rannalla yläosattomissa. Saksa, Ranska ja Espanja on täynnä nakurantoja. Saksankielisissä maissa kaikki saunat on alastomia yhteissaunoja.
Suomessa ihmiset sekoo, kun jossain näkyy tissit.
Jännää, että eri maissa on erilaiset kulttuurit ja normit. Jännää.
Älä vaan, jaksavat vatvoa tätä. Suomi on Suomi. Ulkomaille voi muuttaa, tuntevat olonsa varmaan kotoisaksi muualla rintoinensa.
Eli haluat Suomen identifioituvan samaan kategoriaan Lähi-idän maiden, Yhdysvaltojen ja muiden alastomuutta kau
Eikö olisi kiinnostavaa mennä vapauttamaan nännejä Venäjälle? Luulen, ettei täällä ole enää tarpeeksi haastetta. Yhteisvessat ja naisten alastomana keekoilu on jo saatu läpi, onko enää jäljellä vielä "työtä" aatteen puolesta? :)
Universaali sisaruus ja niin edelleen.
Ei mua kiinnosta se yläosattomuus suuntaan tai toiseen. Mua vaan huvittavaa kun ihmiset puhuu siitä kuin jostain sotarikoksesta, kun/jos vaaditaan pitämään edes jotain vaatteita ihmisten ilmoilla.