Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AL: Naiset saavat nyt uida rinnat paljaana Tampereella

Kommentit (1803)

Vierailija
981/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://is.mediadelivery.fi/img/468/7049c9afce8f4310a5f44b2522cbf449.jpg

Tyypillinen nudistirannan uimari;)

Päätit sitten laittaa oman kuvasi.

Vierailija
982/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edelleen verrataan penistä ja rintoja toisiinsa . Ihan eri asiat 

Laissa rinnat luokitellaan seksuaalisesti merkittäväksi alueeksi, joten rintojen ei-suostumuksellinen esittely on ahdistelua siinä kuin hepin heiluttelukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut tätä ketjua tovin ja nyt alkaa kiinnostamaan millaisia ihmisiä siellä rannoilla oikein käy?

Olen itse käynyt vuosikausia vain yksityisillä tai sitten nudistirannoilla täällä ja ympäri Eurooppaa. Ei kukaan nudistirannoilla kyylää toisia, ahdistele, runkkaile, tule heiluttelemaan ruumiinosiaan toistensa eteen. Jokainen ottaa aurinkoa ja käy uimassa ihan omassa rauhassa. Seksirannat on sitten erikseen, muttei sielläkään kukaan ahdistele.

Tästä ketjusta saa sellaisen kuvan, että paljaat rinnat aiheuttavat jonku Sodoman ja Gomorran tavallisella rannalla.

Miksi yleisistä rannoista ja uimahalleista pitää tehdä nudistipaikkoja? Miksi nakuilun ystävät haluavat osallistaa muut fetissinsä harjoittamiseen?

Miksi ajattelet alastomuutta fetissinä? On sairasta seksualisoida arkinen alastomuus. Se on aivan normaali olotila.

Vierailija
984/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naku-uimarannat riittävät näin kesäisin. Niitä on kaikissa suuremmissa kaupungeissa. Uimahalleissa rinnat tulee peittää, se on ikiaikainen normi.

Suomessa ei ole nakurantoja kuin pari hassua Helsingissä. Joskus aikanaan oli Hangossa, Raisiossa ja Porissa, mutta ne on lopetettu.

Vierailija
985/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se feministinen puolue vielä olemassa? Näillä teemoilla äänestän heitä heti!

-setämies55

Se on upeaa, että feministit ja setämiehet ovat löytäneet yhteisiä intressejä, kuten rintojen paljastelun normalisoinnin ja naisten tilojen muuttamisen unisex-tiloiksi!

Vierailija
986/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva alastomuuden ja seksuaalisuuden korostaminen tekee lopulta miehistä impotenttejä. Ei ota eteen enää, kun on kaiken nähnyt. Ja enemmän. Surullista. Parisuhdeseksi kärsii pitkällä tähtäimellä.

Niin, näinhän on käynyt kaikille alkuperäiskansoille. 

Eiku. . .

Alkuperäiskansoissa naiset joutui jatkuvasti r a i s k a t u k s i.

En tiedä liittyikö siihen alastomuus.

Vierailija
987/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että naisten ääni on otettu huomioon.

Vierailija
988/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä sitä on tasa-arvoa kun siellä ui yksi tissit paljaana ja toinen siinä vieresä hijabissa.

Siinä valitettavasti usein käy niin, että hijabeille tulee oma muilta veronmaksajilta suljettu yksityisvuoronsa. Mutta onhan tuo virkistävä ajatus, ripirinnan nakke ja hijabi.

Olen ollut ranskalaisella rannalla ja sinne tuli seurue muslimien uima-asuissa. Viereisiltä pyyhkeiltä mulkoiltiin ja saman tien porukka riisui yläosat, kellä niitä oli, ja muutama alaosankin pois. 2 päivää aiemmin oli ollut Rivieralla kuorma-autolla tehty terrori-isku. 

Nyt on vielä hyvä uhitella, ennen kuin tietty vasemmiston roudaama väestönosuus nousee kriittisen pisteen yli.

Vierailija
989/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin hesarin kuvan ja oksetti. En halua mennä enää paikkaan missä voi olla vaara nähdä tuollaista. Kyllä sille on ihan syy miksi ihmisten pitää pitää vaatteet päällä. Nudistirannat on erikseen. Menkööt noi sekopäät sinne.

En mä ymmärrä yhtään, että miksi eivät mene sinne? Eikö se riitä nudistirannalla, että on vain rinnat paljaina pitäen alaosaa?

Tämä kai oli sarkasmia? Itse menin vahingossa nudistirannalle ja tultiin huomauttamaan että joko vaatteet pois tai toiseen paikkaan.

Sitä mä kysyinkin, eikö se riitä?. Harmi, kun on välttämätön pakko olla täysin ilkosillaan.

Miksi luulet, että nudistit tai naturistit kaipaisi alueilleen jotain tirkistelijöitä, jotka ei itse kehtaa olla täysin alasti? Tekstiilit ei kuulu nudismiin tai naturismiin.

Siis vastasin vain kommenttiin ja kysyin, että miksi eivät nudistirannalle mene nuo naiset, jotka mielellään ovat rinnat paljaina rannalla.

Moni on puhunut nudistirannoista, kukaan nainen ei ole vastannut mitään.

Mutta se nudistiranta ei näemmä kelpaa juuri siksi, koska eivät halua olla ilkosillaan.

Ja tuskin siis nämäkään naiset paljaine rintoineen mitään tirkistelijöitä kaipaisi mihinkään rantaan.

Mielestäni asian voisi ratkaista sillä, että naisille sitten oma (nudisti)ranta, tai ranta missä ovat hyväksyttävästi halutessaan vain rinnat paljaina.

Vierailija
990/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkäähän akat ne löllerönne kurissa.

Vierailija
991/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut tätä ketjua tovin ja nyt alkaa kiinnostamaan millaisia ihmisiä siellä rannoilla oikein käy?

Olen itse käynyt vuosikausia vain yksityisillä tai sitten nudistirannoilla täällä ja ympäri Eurooppaa. Ei kukaan nudistirannoilla kyylää toisia, ahdistele, runkkaile, tule heiluttelemaan ruumiinosiaan toistensa eteen. Jokainen ottaa aurinkoa ja käy uimassa ihan omassa rauhassa. Seksirannat on sitten erikseen, muttei sielläkään kukaan ahdistele.

Tästä ketjusta saa sellaisen kuvan, että paljaat rinnat aiheuttavat jonku Sodoman ja Gomorran tavallisella rannalla.

Miksi yleisistä rannoista ja uimahalleista pitää tehdä nudistipaikkoja? Miksi nakuilun ystävät haluavat osallistaa muut fetissinsä harjoittamiseen?

Uskomatonta ulinaa asiasta, joka tosiaan on normi suuressa osassa Eurooppaa, siis naisten vapaus olla topless myös tavisuimarannoilla. 

No, varmaan joku ulvoi fetissiksi sitäkin, kun naiset alkoivat käyttää housuja 🤷🏼

Vierailija
992/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristää kummasti rantaelämää kun voi tissejä tirkistellä 😆

Vierailija
993/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on ihan turha valittaa jos joku vaikka ottaa kuvia rannalla, julkisilla paikoilla saa kuvata vapaasti 

Vain tosijuntit kuvaavat muita luvatta, vaikka laitonta ei se olisikaan.

Voi olla junttia ja pervoa, mutta laitonta se ei ole. Jos ei halua rintojensa päätyvän yliksen runkkuketjuun, niin ei kannata esitellä niitä julkisella paikalla.

Ei haittaa yhtään jos minun rinnoille joku runkkaa yksityisesti jossain kotonaan kuvia katsellessa. En yleensäkään ymmärrä miksi naisille on jotenkin hyi yäk jos joku pitää heitä viehättävänä. Harvempi mies valittaisi samasta asiasta, olisi iloinen. Kuten minäkin.

Sinkkunainen 38 

Vierailija
994/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa a, itse en meinaa mennä rinnat paljaana mihinkään. Ihan käytännön syistä, en pidä tunteesta, kun rinnoissa ei ole tukea. 

Mutta sinänsä ihan ymmärrettävää, että eihän tuo mihinkään lakiin voi perustua, että miehen nännit saa näkyä ja naisen ei. Olemme kaikki lain edessä saman arvoisia. 

Jos miehen ja naisen kehoissa ei ole mitään eroa eivätkä keholliset ominaisuudet vaikuta naisen elämänkulkuun, niin onko silloin tarvetta sukupuolitetuille pukkareille, pesutiloille ja vessoille?

Ne on suljettuja tiloja joissa tehdään intiimimpiä asioita. Mitä katsomiseen tulee,  niin samalla tavoin tarkastellaan toistemme kasvoja, koko kroppaa eikä se aiheuta ahdistusta. Rinta-ahdistus rannallakin liittyy

On transfobista ja peniksiä demonisoivaa estää penisten pääsy naisten tiloihin. Miksi peniksen näkeminen ahdistaisi sen enempää kuin rintojenkaan?

Hei penis-pukuhuone-hullu, tee oma ketjusi. Transnaisia on ollut Suomessa naisten tiloissa vuodesta 2002, eikä heistä ole ollut häiriötä, kun kukaan ei heitä siellä pyyhkeen sisällä huomaakaan. 

Vierailija
995/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen samaa täältä Välimeren rannoilta käsin. 80-luvulla täällä oltiin yläosattomissa ja niin ollaan edelleen. Kannattaisiko suomalaisten laskeutua puusta vähitellen?

Miksi suomalaisilla ei saisi

Meitä suomalaisia on aika paljon eikä alastomuus ole kaikille mikään mörkö. Yleensähän kehutaan itseämme siitä, että saunakulttuurin takia alastomuus on suomalaisille arkinen asia. Mutta todellisuudessa meillä on erikoisen ahdasmielisiä käytäntöjä.

Vierailija
996/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa olla yläosattomissa. Tampereen kaupunki on sitoutunut edistämään tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta sekä vastustamaan syrjintää. Tavoitteena on, että Tampereella jokainen voi olla oma itsensä, Liimatta sanoo lehdelle.

Mitenkä tissit paljaana heiluminen liittyy tähän mitenkään? Silloinhan miesten olisi sama olla kul li paljaana

Miten tissit ja k u l l i on sama asia?? Naisilla jos olisi vagina esillä niin se olisi sama asia kuin k u l l i. 

Jos rintoja on ok heilutella paljaana, niin miksei sitten kullille ja vaginallekin voisi antaa ilmakylpyjä. Eihän se ole kuin normin muuttamisesta ja uudelleen konstruoimisesta kiinni. Sä et halua nähdä rannalla ja uimahallissa kulleja, muut eivät halua nähdä paljaita rintoja.

Vierailija
997/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

On transfobista ja peniksiä demonisoivaa estää penisten pääsy naisten tiloihin. Miksi peniksen näkeminen ahdistaisi sen enempää kuin rintojenkaan?"

Ei se penis tai sen näkeminen ahdista naisia, vaan niiden jatkona oleva perverssi, joka ei osaa käyttäytyä asiallisesti

Vierailija
998/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella oli muutama viikko sitten parikymppisiä naisia puistonurmmikolla kävelytien varrella pyllyt pystyssä ehkä kolmen millin naru persuuksien välissä. Pyllyt täysin pystyssä. Varmasti mukavaa, kun voi jättää narun yläosasta pois. 

Ihmetytti kyllä.

Stringit ovat persvaon hammaslanka.

Vierailija
999/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edelleen verrataan penistä ja rintoja toisiinsa . Ihan eri asiat 

Laissa rinnat luokitellaan seksuaalisesti merkittäväksi alueeksi, joten rintojen ei-suostumuksellinen esittely on ahdistelua siinä kuin hepin heiluttelukin.

Onko se itsensä paljastaminen nykyisin laillista? Se missä takki vetäistään äkkiä auki vastaan tulija kohdalla, ja paljastetaan alastonta vartaloa. Kyllähän     

paljastaja siinäkin itse haluaa tehdä niin.

Vierailija
1000/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on sitte uimalat täynnä vemputtavaa ahmettia ja mehmettiä. Siellä on vuoroin kaaputunti, vuoroin vempputunti. Hyvästi suomalainen uimalakulttuuri. Onneksi voi uida kesällä mökkirannassa.

Sitä voi tosiaan miettiä, millaisen viestin paljaat ryntäät antavat sellaisen kulttuurin edustajille, joille pelkkä paljas olkapää on merkki seksivalmiudesta.