Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AL: Naiset saavat nyt uida rinnat paljaana Tampereella

Kommentit (1803)

Vierailija
861/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tahattomat erektiot uimarannalla, onko sallittua? 

Tahaton erektio voi olla jostakusta muusta paikalla olevasta seksuaalista ahdistelua.

Niin se on toi rintojen paljastelukin. Ahdustelua juurikin.

Ahdistu sitten vapaasti. Ei se ole syy viedä jonkun oikeuksia. 

Vierailija
862/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut tätä ketjua tovin ja nyt alkaa kiinnostamaan millaisia ihmisiä siellä rannoilla oikein käy?

Olen itse käynyt vuosikausia vain yksityisillä tai sitten nudistirannoilla täällä ja ympäri Eurooppaa. Ei kukaan nudistirannoilla kyylää toisia, ahdistele, runkkaile, tule heiluttelemaan ruumiinosiaan toistensa eteen. Jokainen ottaa aurinkoa ja käy uimassa ihan omassa rauhassa. Seksirannat on sitten erikseen, muttei sielläkään kukaan ahdistele.

Tästä ketjusta saa sellaisen kuvan, että paljaat rinnat aiheuttavat jonku Sodoman ja Gomorran tavallisella rannalla.

Nudistirannalla käyskentelevät miehet ovat libidoltaan lähellä nollaa, heillä ei viisari värähdä käytännössä missään tilanteessa, edes kotosalla vaimon kanssa. Normaali mies taas ei voi olla paljastissi-naisten ympäröimä ilman, että alkaa himot hyrräämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut tätä ketjua tovin ja nyt alkaa kiinnostamaan millaisia ihmisiä siellä rannoilla oikein käy?

Olen itse käynyt vuosikausia vain yksityisillä tai sitten nudistirannoilla täällä ja ympäri Eurooppaa. Ei kukaan nudistirannoilla kyylää toisia, ahdistele, runkkaile, tule heiluttelemaan ruumiinosiaan toistensa eteen. Jokainen ottaa aurinkoa ja käy uimassa ihan omassa rauhassa. Seksirannat on sitten erikseen, muttei sielläkään kukaan ahdistele.

Tästä ketjusta saa sellaisen kuvan, että paljaat rinnat aiheuttavat jonku Sodoman ja Gomorran tavallisella rannalla.

Minä ihmettelen samaa täältä Välimeren rannoilta käsin. 80-luvulla täällä oltiin yläosattomissa ja niin ollaan edelleen. Kannattaisiko suomalaisten laskeutua puusta vähitellen?

Ainakin omalla paikallisella uimarannalla on monesti ollut naisia ilman yläosaa. Ei kukaan ole huomauttanut tai kokenut oloaan uhatuksi ehkä tää on vaan nykyaikaa että pitää kaikesta tehdä joku valtava kohu. Puusta toisaalta on paremmat näköalat.

Vierailija
864/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat läpi historian aktiivisesti pyrkineet estämään naisten yläosattomana uimisen.

Eteenpäin, siskot, poistetaan tämä ikiaikainen vääryys! 

Anna kun arvaan, olet mies joka haluaa vain kyylätä ja kuvata?

Vierailija
865/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen samaa täältä Välimeren rannoilta käsin. 80-luvulla täällä oltiin yläosattomissa ja niin ollaan edelleen. Kannattaisiko suomalaisten laskeutua puusta vähitellen?

Uidaanko Välimeren maissa uimahalleissa, ns normaali vuoroilla rinnat paljaina? Ei.

Vierailija
866/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

R unkkarir  r unkkaa joka tapauksessa ja ties mistä syystä. Naurettavaa ja säälittävää, mutta sen voi jättää tyypin yksityiselämäksi eikä anna määrätä miten itse haluaa olla. 

Vierailija
867/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetteletkö yhtään, miksi siellä rannoilla laahustaa mennä valtavasti ylipainoisia ihmisiä. 1980- luvulla ihmiset eivät ylipäätään näyttäneet niin rupsahtaneilta/ levinneiltä/ rasvottuneilta- rinnat paljaina tai ei.

Vierailija
868/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat läpi historian aktiivisesti pyrkineet estämään naisten yläosattomana uimisen.

Onhan niitä yläosattomia partureita ja tarjoilijoitakin ollut Suomessa. Miehillä ei ollut mitään sitä vastaan, päinvastoin. 

Vierailija
869/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monenlaista peräkammarinpoikaa innostuu käymään uimassa kun luulee näkevänsä jotain baywatch beibejä siellä tissit vilkkuen ja sitten onkin siideriprinsessoja😂

Vierailija
870/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nudistirannalla käyskentelevät miehet ovat libidoltaan lähellä nollaa, heillä ei viisari värähdä käytännössä missään tilanteessa, edes kotosalla vaimon kanssa. Normaali mies taas ei voi olla paljastissi-naisten ympäröimä ilman, että alkaa himot hyrräämään.

Eniten nudisrirantoja oli Itämeren rantavaltioissa aikanaan DDRssä. Ja kuinka yllättävää että nyt tulipunaisella Tampereella sitten jatkossa. Diktatuurit ja ajatustenkin kontrolli on Mansen reunavasemmiston suosiossa.

Vierailija
871/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetteletkö yhtään, miksi

Ulkonäkö ei liity asiaan. Onko dementia iskenyt kun et oivalla mikä on asian pihvi?

Vierailija
872/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvon nimeen vaadin miesten oleskelevan ranta-alueella mu.l.kut paljaana.

Voin käydä nuolaisemassa. Nielen aina. Aina tehnyt niin. Jokaisen miehen kanssa.

Tykkään m.l.kusta. Ihana vekotin.

Vierailija
873/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin kertoa että kyllä ne naisten tissit näkyy vaikka ne olisi peitetty. Ette te pysty salaamaan niitä miehiltä.

Vierailija
874/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa uida, mutta muistakaa, että jos katsotte vahingossa niitä tissejä, voitte löytää itsenne somesta #metoosta ja uhriutuvista kirjoituksista ja ehkä myös poliisiauton takaluukusta. 

Tää ei kato sukupuoltakaan. Nainenkaan ei saa tuijottaa toisen jättitissejä, toinen voi uhriutua.

Ei katsominen, saati välillä kuvaaminenkaan ole rikollista :) Huomiotahan nämä tissejään esittelevät haluaa, joten kaipa heille sitä pitää antaa. 

Juu, huomiotahan se tämä mummo hakee, kun yläosaa kuivattelee pyyhkeellä ennen kun vetää mekon päälle. Tule vaan kuvaamaan pervoparka, 5 lasta olen imettänyt ja vähän roikkuu jo näin 7-kymppisenä 🤣

Kivat sulle :) Ihan nainen kyllä itsekin eikä kiinnosta muiden tamineet tai niiden olemattomuus, vaan ilmiö. Ei itseä kiinnosta kuvailla mutta luinpa lehdistä että sikäkin tapahtuu :) Harvemmin tosin näkee monilla rannoilla 70v mummoja yläosattomissa muutoin kuin vaatteiden vaihdossa :) 

Vierailija
875/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä yläosattomia partureita ja tarjoilijoitakin ollut Suomessa. Miehillä ei ollut mitään sitä vastaan, päinvastoin. 

Alaosattomia perusduunarimiehiä en ole nähnyt ilmaisek si missään työssä.

Epäreilua.

Kävisin mu.kkukampaajalla tai mul.k.ubaarissa. 

Miehet? Onko sitä mun..aa?

Vierailija
876/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan monenlaista peräkammarinpoikaa innostuu käymään uimassa kun luulee näkevänsä jotain baywatch beibejä siellä tissit vilkkuen ja sitten onkin siideriprinsessoja😂

Haha :D

Vierailija
877/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, huomenna aion kulkea ylpeänä rinnat pystyssä rannalla, eikä kukaan voi tulla sanomaan mitään!😎

Vierailija
878/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin kertoa että kyllä ne naisten tissit näkyy vaikka ne olisi peitetty. Ette te pysty salaamaan niitä miehiltä.

Rinnat ovat rasvakudosta ja maitorauhasta. Mitäpä niissä on näytettävää ...ei mitään.

Vierailija
879/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivan täällä juuri kiikareita kaapista ja lähdössä uimarannalle 😛

T: Mies 48 Tampereelta

Varmasti narupyllyjä riittää 🤑

Vierailija
880/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä naisilla on outo harhaluulo että miehet ovat siellä rannalla vain tuijottamassa teidän tissejä. Se on täysin väärin sillä joukossa on paljon miehiä joita kiinnostavat myös perseet ja mahdolliset kamelinvarpaat jos sellaisia sattuu näkymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi