AL: Naiset saavat nyt uida rinnat paljaana Tampereella
Kommentit (1803)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Vapautetaan vain naisten rinnat, mutta sitten ei kuulu myöskään valittaa suureen ääneen, kun uimarannoilla niitä toljotetaan tai jopa kuvataan. Uimaranta on yleinen paikka, jossa saa kuvata, eikä ketään voi kieltää katselemasta muita.
Jos rintojen vapaus on niin tärkeää, niin sitten täytyy sietää lieveilmiöt, jotka asiaan liittyy.
Se on vaan niin, että tuossa kärsii nekin, jotka ei haluisi rintojaan vapauttaa.
Joku runkkari saattaa hakeutua rannalle katsomaan tissejä, ja ne kokouikkariin pukeutuneetkin joutuvat runkkarista kärsimään. Lapsista nyt puhumattakaan.
Tätähän se. Aurinkolasit päässä rannalla lasten kanssa sitten fantasioidaan siellä t*ssit paljaana olevista naisista. Tätä menoa siis Tampereella. Just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa on miesten ja naisten nänneissä? Nännithän ovat se kielletty juttu, ei se iho niiden ympärillä.
En ole vielä nähnyt miestä, jolla olisi yhtä isoja nännejä tai nännipihoja kuin osalla naisilla. Joillakin naisilla jopa ns. nortin natsat.
Olet oikein tehnyt empiiristä tutkimusta. Aika karmivaa.
Karmivaa tajuta ja todeta tosiasia?
-Syntymän hetkellä poikien ja tyttöjen nännit ja rinnat näyttävät samalta. Ne alkavat muuttua vasta murrosiässä hormonien vaikutuksesta. Kumpienkin nännit laajenevat mutta tyttöjen nännit laajenevat enemmän. Samaan aikaan poikien rintojen tiehyet kutistuvat kun taas tyttöjen rinnat laajenevat ja muotoutuvat uudelleen. Aikuisuuteen mennessä miesten nännit ovat pienempiä ja niissä on vähemmän keskinäistä vaihtelua kuin naisten nänneissä. TM
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Vapautetaan vain naisten rinnat, mutta sitten ei kuulu myöskään valittaa suureen ääneen, kun uimarannoilla niitä toljotetaan tai jopa kuvataan. Uimaranta on yleinen paikka, jossa saa kuvata, eikä ketään voi kieltää katselemasta muita.
Jos rintojen vapaus on niin tärkeää, niin sitten täytyy sietää lieveilmiöt, jotka asiaan liittyy.
Se on vaan niin, että tuossa kärsii nekin, jotka ei haluisi rintojaan vapauttaa.
Joku runkkari saattaa hakeutua rannalle katsomaan tissejä, ja ne kokouikkariin pukeutuneetkin joutuvat runkkarista kärsimään. Lapsista nyt puhumattakaan.
Tätähän se. Aurinkolasit päässä rannalla lasten kanssa sitten fantasioidaan siellä t*ssit paljaana olevista naisista. Tätä menoa siis Tampereella. Just.
Minä kyllä fantasioin nytkin, kyllähän nuo upeita ovat narubikineissäänkin. 😎
Vierailija kirjoitti:
Mä vaadin, että miehet ovat alakeho esillä.
Killuttimet esiin.
- NAINEN
Käy, kunhan et naura, olen "kasvaja, en näyttäjä".
Kyllä uimarannalle mahtuu muutama paljastissinen siinä missä muutama runkkarikin. Ja mistäs muuten tiedätte että ainoastaan mies voi olla rannalla kyyläämässä paljasta pintaa. Ihan yhtälailla siellä on naisia tuijottamassa miesten "pullotuksia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narubikineissä oleva Ikean pöytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
This IS Tampere
Uimahalli
Tervetuloa tänne Treelle. Voit kyllä vähän yllättyä todellisuudesta.
Tässä ketjussa nyt puhutaan enemmän periaatteesta. Naisilla nyt on rinnat mutta harvat rinnat ovat sellaisia, että miehet jäisivät niitä tuijottamaan rintojen kauneuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa uida, mutta muistakaa, että jos katsotte vahingossa niitä tissejä, voitte löytää itsenne somesta #metoosta ja uhriutuvista kirjoituksista ja ehkä myös poliisiauton takaluukusta.
Tää ei kato sukupuoltakaan. Nainenkaan ei saa tuijottaa toisen jättitissejä, toinen voi uhriutua.
Ei katsominen, saati välillä kuvaaminenkaan ole rikollista :) Huomiotahan nämä tissejään esittelevät haluaa, joten kaipa heille sitä pitää antaa.
Juu, huomiotahan se tämä mummo hakee, kun yläosaa kuivattelee pyyhkeellä ennen kun vetää mekon päälle. Tule vaan kuvaamaan pervoparka, 5 lasta olen imettänyt ja vähän roikkuu jo näin 7-kymppisenä 🤣
En kannata noita yläosattomia uimarantoja, vaikka lesbo olenkin ja rinnoista pidän. Se nyt vaan ei ole sopivaa. Se on myös muiden huomioon ottamista, kun peitetään ne rinnat. Ei niitä kaikki halua nähdä. Joku moraali pitäisi vielä olemassa olla. Muutenkin nykyaika, ettei kohta millään väliä.
Vierailija kirjoitti:
En kannata noita yläosattomia uimarantoja, vaikka lesbo olenkin ja rinnoista pidän. Se nyt vaan ei ole sopivaa. Se on myös muiden huomioon ottamista, kun peitetään ne rinnat. Ei niitä kaikki halua nähdä. Joku moraali pitäisi vielä olemassa olla. Muutenkin nykyaika, ettei kohta millään väliä.
Minä en halua nähdä miesten rintoja, mutta näen silti. Jopa uimarantojen ulkopuolella. Miksi tätä ei pidetä ongelmana?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat läpi historian aktiivisesti pyrkineet estämään naisten yläosattomana uimisen.
Eteenpäin, siskot, poistetaan tämä ikiaikainen vääryys!
En ole huomannut, että ainakaan tässä ketjussa olisi kukaan halukas estämään. Päinvastoin ihan pervoihin asti kannustamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua nähdä miesten rintoja, mutta näen silti. Jopa uimarantojen ulkopuolella. Miksi tätä ei pidetä ongelmana?
Samoin. Öklöttää paidattomana kaupungilla kävelevät manboobsit ja maharöllykät. Uimarannalla odotan näkeviä vähäpukeisia ihmisiä, kadulla en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa mikä tai mistä tulee tarve uida rinnat paljaana ? Olen yli 50 ja ei ole ollut sellaista tarvetta vielä koskaan
Nämä kyseiset henkilöt on poikkeuksetta niitä äärifemakoita jotka haluaa vain provosoida nakuilemalla
Mm. Siinä Hesarin isossa kuvassa tunnistin monta henkilöä jotka on profiloituneen äärifemitistinä.
Niin. Läväytetään kaikki herkut silmien eteen, mutta mies ei saa kiihottua, eikä varsinkaan näyttää kiihottumistaan. Jos vahingossa alkaa seistä, siitä ilkutaan. Koskeminenkin on tietenkin kiellettyä.
Jonkinlaista kiertoutunutta valtapeliä.
Ehkä olisi miesten korkea aika harjoitella itsehillintää.
Jep, eli sairasta valtapeliä.
Olen lukenut tätä ketjua tovin ja nyt alkaa kiinnostamaan millaisia ihmisiä siellä rannoilla oikein käy?
Olen itse käynyt vuosikausia vain yksityisillä tai sitten nudistirannoilla täällä ja ympäri Eurooppaa. Ei kukaan nudistirannoilla kyylää toisia, ahdistele, runkkaile, tule heiluttelemaan ruumiinosiaan toistensa eteen. Jokainen ottaa aurinkoa ja käy uimassa ihan omassa rauhassa. Seksirannat on sitten erikseen, muttei sielläkään kukaan ahdistele.
Tästä ketjusta saa sellaisen kuvan, että paljaat rinnat aiheuttavat jonku Sodoman ja Gomorran tavallisella rannalla.
Naisille paras uimapukumalli voisi olla koko vartalon ja kasvot peittävä tiukka "sukka" jossa olisi rintojen kohdalla kuitenkin aukko. Näin yhdistyisi moni tärkeä asia ilman että tarvitsi tuntea vartalohäpeää tai pelätä joutuvansa kuvatuksi ja ennen kaikkea tunnistetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut tätä ketjua tovin ja nyt alkaa kiinnostamaan millaisia ihmisiä siellä rannoilla oikein käy?
Olen itse käynyt vuosikausia vain yksityisillä tai sitten nudistirannoilla täällä ja ympäri Eurooppaa. Ei kukaan nudistirannoilla kyylää toisia, ahdistele, runkkaile, tule heiluttelemaan ruumiinosiaan toistensa eteen. Jokainen ottaa aurinkoa ja käy uimassa ihan omassa rauhassa. Seksirannat on sitten erikseen, muttei sielläkään kukaan ahdistele.
Tästä ketjusta saa sellaisen kuvan, että paljaat rinnat aiheuttavat jonku Sodoman ja Gomorran tavallisella rannalla.
Minä ihmettelen samaa täältä Välimeren rannoilta käsin. 80-luvulla täällä oltiin yläosattomissa ja niin ollaan edelleen. Kannattaisiko suomalaisten laskeutua puusta vähitellen?
Vierailija kirjoitti:
Naisille paras uimapukumalli voisi olla koko vartalon ja kasvot peittävä tiukka "sukka" jossa olisi rintojen kohdalla kuitenkin aukko. Näin yhdistyisi moni tärkeä asia ilman että tarvitsi tuntea vartalohäpeää tai pelätä joutuvansa kuvatuksi ja ennen kaikkea tunnistetuksi.
:D Eeiii. Ei kai Suomessa sentään. Ehkä silkkikommando riittää kasvojen peitoksi jos ei mene suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa a, itse en meinaa mennä rinnat paljaana mihinkään. Ihan käytännön syistä, en pidä tunteesta, kun rinnoissa ei ole tukea.
Mutta sinänsä ihan ymmärrettävää, että eihän tuo mihinkään lakiin voi perustua, että miehen nännit saa näkyä ja naisen ei. Olemme kaikki lain edessä saman arvoisia.Jos miehen ja naisen kehoissa ei ole mitään eroa eivätkä keholliset ominaisuudet vaikuta naisen elämänkulkuun, niin onko silloin tarvetta sukupuolitetuille pukkareille, pesutiloille ja vessoille?
Ne on suljettuja tiloja joissa tehdään intiimimpiä asioita. Mitä katsomiseen tulee, niin samalla tavoin tarkastellaan toistemme kasvoja, koko kroppaa eikä se aiheuta ahdistusta. Rinta-ahdistus rannallakin liittyy johonkin seksihäpeään, tai kehohäpeään, psykologin toimialaan kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
"Onhan viehättävän miehen rintakehä hetero naisellekin kiihottava näky."
Tämä on muuten totta. Ja noita on tullut näin helteillä nähtyä, ei vain uimarannoilla vaan teillä ja kaduillakin! Mutta en mä valita tai ahdistu siitä enkä mene kähmimään tai mene ihan viereen tuijottamaan painostavasti. Kunhan vilkaisen ohittaessani. Tykkään niistä erittäin paljon, mutta tiedostan, että mies on omaa elämäänsä elävä ihminen eikä pääasia ole se, onko hän minusta hottis. Saman kun ihmiset sukupuolesta riippumatta soisivat toisilleen.
Kuinkahan monelle? Itselläni ei sytytä yhtään, miehet joilla on t-paita on paljon kiinnostavampia kuin itsensä näyttelijät.
Parisuhteessa olevia naisia nämä yläosattomat naiset häiritsee ja niitä miehiä ketkä on parisuhteessa, kun saavat kuulla saarnaamista sitten.
Miehille asia on täysin ok, naisille se on ongelma toisten rinnat.