AL: Naiset saavat nyt uida rinnat paljaana Tampereella
Kommentit (1803)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ensimmäinen kerta kun feministit kompastuvat omaan näppäryyteensä. Basaarikulttuurin roudaus Suomeen, sukupuolen itsemäärittely ja nyt rintojen epäseksualisointi. Mikä voisikaan mennä pieleen.
Kannatan toki itsekin naisena tasa-arvoa ja naisten oikeuksia, mutta en tuollaista ajatusmaailmaa että olisimme biologisesti ja kaikella tavoin samanlaisia. Itse olen ihan tyytyväisenä nainen ja minusta on ihan mukavaa että rintani nähdään eroottisina, joten siksikin minusta on ihan ok että tietyt ruumiinosat naisista ja tietyt miehistä on "luokiteltu" eroottisiksi ja olkoot niin. Ei minulla ole tarpeen mennä yläosattomissa jokapaikassa, tai ei kiinnosta nähdä miehiä stringeissään jne.
Ihan nykyinen, toiset huomioon ottava ja kohtelias kulttuuri olisi jees mutta ainahan jonkun täytyy sitä olla "rikkomassa" jotta saa oman hetkensä julkisuutta. Koska jos ei muuten saa niin ai
Miten voit pitää mukavana sitä, että kannat mukanasi pervoja kiihottavaa rasvakudosta? Rinnat ovat taakka.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne rinnat juurikaan näy siellä vedessä uidessa.
Kuten pyllybikiniketjuista on saattanut todeta, monet on siellä uimarannalla aivan muuta tarkoitusta varten kuin uidakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä mikä tarve ihmisten on saada olla puolialasti. Mies ilman paitaa kaupassa on epäsiistin näköinen ja kyllä siinä tulee vähän olo että minne katsoisi. Näin ei saisi sanoa mutta varsinkin isomahaiset miehet. Samoin kuin rinnat siinä nenän edessä jotka roikkuu polvissa asti imetysarpineen. Näitä on tavallaan sitten pakko katsoa kun ei voi kaupassa kävellä silmät kiinni.
Mutta toisaalta olen ihminen joka ahdistuu puoli per*että näyttävistä shortseista joten olen ehkä huono sanomaan.
Ilman paitaa ollaan yleensä kesällä, koska on kuuma. En halua paidattomia miehiä tai naisia esim kauppaan hikoilemaan vihannesten päälle. Tuskin sieltä mitään noroja valuu, mutta ajatus on sinänsä jo liian ällöttävä.
Ehkä mäkin olen vierastunut luonnosta ja liian kaupunkilainen sitten.
En ole ikinä nähnyt paidatonta miestä kaupassa, että kovin laajasta ilmiöstä ei ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero naisen ja miehen rinnoissa on koko. Toki joillakin miehillä on suuret rinnat myös.
Niinpä, nännit ovat miehillä sekä naisilla, mutta ei näitä voi verrata toisiinsa. Naiset ovat naisia sekä rintavampia, eikä man boobseja seksualisoida.
Mies voi olla ulkona paidatta, mutta naisella se menisi jo paljasteluksi, joka on sallittua sitten tampereen rannoilla ja jopa uimahalleissa, mikä mielestäni on väärin ja sopimatonta.
Naiset jopa tienaa rinnoillaan esim. Onlyfans.
Miksi ei kielletä myös miehiä esittämästä nännejään? Se olisi tasa-arvoista.
Miehellä on penis, naisella vagina. Onko sinust epätasa-arvoista, kun sukuelimet eivät ole samat?
Ei? Mitä höpiset?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne on aina nämä epäesteettiset jotka haluaa itseään väkisin esitellä ja hakevat sille yhteiskunnan tukea. Sitä en ole koskaan ymmärtänyt.
Mikä ihme toi on? Kauniit ihmiset saa huomiota muutenkin, ihan vaan koska ovat kauniita. Ei heidän tarvi kulkea puolinakuina.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni myös alaosattomissa tulisi saada uida.
No eiköhän se ole seuraava vaihe.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmisyhteisössä ja kulttuurissamme käden laittaminen esimerkiksi toisen hartialle, kun tämän on paha mieli, on normaalia ja kauniskin ele. Esimerkiksi työkaveri voi lohduttaa toista, jos on ollut vaikka hankala tilanne töissä.
Jos tällainen osa vuorovaikutusta jäisi pois, olisi se sääli. Toki esimerkiksi autismikirjon henkilöiden voi olla vaikea ottaa vastaan tällainen kosketus, joten kaikille ei sovi. Mutta useimpien esimerkiksi naistyökavereiden kesken normaali asia.
Älkää muunnelko totuutta.
Feministit yrittävät vain peitellä ajattelunsa järjettömyyttä ja ristiriitaisuutta. Samaan aikaan tuoreessa laissa määritellään rintojen luvaton koskeminen seksuaaliseksi ahdisteluksi ja samalla halutaan rintojen olevan epäseksuaalinen kehonosa. Sen takia länkyttävät tuota, että mihinkään kohtaan kehoa ei saa koskea missään tilanteessa ilman suostumuksen varmistamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten pyllybikiniketjuista on saattanut todeta, monet on siellä uimarannalla aivan muuta tarkoitusta varten kuin uidakseen.
Mitä tarkoitusta tarkalleen ottaen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne on aina nämä epäesteettiset jotka haluaa itseään väkisin esitellä ja hakevat sille yhteiskunnan tukea. Sitä en ole koskaan ymmärtänyt.
Aivan varmasti tulee myös näitä tyrkkyjä rannoille ja laittakaa vaikka youtubeen "toxic gym girls" kuinka laitetaan kamera salille ja joku melkein katsoi tämän persetreeniä ja haukutaan mies pystyy ja tästä someen avautuminen. Nään jo kun Mirkku 21 v avautuu iltalehdessä, kuinka miehet katsovat hänen rintojaan rannalla eikä saa olla rauhassa katseilta. "Minä saan olla rannalla ilman yläosaa ja olen jatkossakin."
Mun käy sääliksi pikkupoikia, jotka saa rannalla tahattoman erektion, kun näkee tissejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ikävä 80-lukua. Silloin oltiin seksikkäitä, uimapuvut tai bikinit päällä. Ei ollut tarve kulkea yläosattomissa jostain oudosta voimaannuttavasta syystä. Mutta meillä olikin hauskaa, emme kytänneet setämiesten vääriä reaktioita ja somettaneet niistä.
Olet kyllä väärässä, nimittäin 80-90-luvuilla yläosattomuus oli paljon yleisempää kuin nykyään. Ja turistikohteissa lähes kaikki olivat rannalla yläosattomissa.
No ei kyllä ollut Suomessa.
Kyllä muuten taatusti teinit matkii aikuisten naisten perässä. Taitaa Tampereelle tehdä setämiehet nyt oikein turistireissuja urakalla, harvemmin teinityttöjen rintoja näkee livenä.
Vielä kun saamme vapautettua pimperonkin, vai mitä siskot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ensimmäinen kerta kun feministit kompastuvat omaan näppäryyteensä. Basaarikulttuurin roudaus Suomeen, sukupuolen itsemäärittely ja nyt rintojen epäseksualisointi. Mikä voisikaan mennä pieleen.
Kannatan toki itsekin naisena tasa-arvoa ja naisten oikeuksia, mutta en tuollaista ajatusmaailmaa että olisimme biologisesti ja kaikella tavoin samanlaisia. Itse olen ihan tyytyväisenä nainen ja minusta on ihan mukavaa että rintani nähdään eroottisina, joten siksikin minusta on ihan ok että tietyt ruumiinosat naisista ja tietyt miehistä on "luokiteltu" eroottisiksi ja olkoot niin. Ei minulla ole tarpeen mennä yläosattomissa jokapaikassa, tai ei kiinnosta nähdä miehiä stringeissään jne.
Ihan nykyinen, toiset huomioon ottava ja kohtelias kulttuuri olisi jees mutta ainahan jonkun täytyy sitä olla "rikkomassa" jotta saa oman he
Pitäisikö sinun hankkia apua? Oletko käynyt koulut ja ymmärrät biologiasta jotain, että miksi naisilla on rinnat? Nekö nyt pitäisi käydä leikkauttamassa jonkun muun vuoksi koska ne on olevinaan joku taakka jota ei edes bikinit voi peittää? Tiedä sitten miksi tämmöiselle trollille ja kylähullulle edes vastaa mutta hei haloo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero naisen ja miehen rinnoissa on koko. Toki joillakin miehillä on suuret rinnat myös.
Niinpä, nännit ovat miehillä sekä naisilla, mutta ei näitä voi verrata toisiinsa. Naiset ovat naisia sekä rintavampia, eikä man boobseja seksualisoida.
Mies voi olla ulkona paidatta, mutta naisella se menisi jo paljasteluksi, joka on sallittua sitten tampereen rannoilla ja jopa uimahalleissa, mikä mielestäni on väärin ja sopimatonta.
Miehellä on penis, naisella vagina. Onko sinust epätasa-arvoista, kun sukuelimet eivät ole samat?
Ei? Mitä höpiset?
Naisten rinnat on eri asia kuin miesten nännit. Silti sinusta molempien pitää saada esitellä omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti tulee myös näitä tyrkkyjä rannoille ja laittakaa vaikka youtubeen "toxic gym girls" kuinka laitetaan kamera salille ja joku melkein katsoi tämän persetreeniä ja haukutaan mies pystyy ja tästä someen avautuminen. Nään jo kun Mirkku 21 v avautuu iltalehdessä, kuinka miehet katsovat hänen rintojaan rannalla eikä saa olla rauhassa katseilta. "Minä saan olla rannalla ilman yläosaa ja olen jatkossakin."
Mun käy sääliksi pikkupoikia, jotka saa rannalla tahattoman erektion, kun näkee tissejä.
Voi kyynel, mitä kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kehollahan ei ole sukupuolta? Sitä paitsi sukupuolen itsemäärittelyn myötä kaikki sukupuolitetut tilat ovat unisex-tiloja, koska niitä käytetään juridisen sukupuolitiedon perusteella. Eihän tässä mitään kullifoobikoita olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sama ilmiöhän oli aikoinaan nilkkojen ja olkapäiden kohdalla koska ne nähtiin hyvinkin seksuaalisena. Ennenkuin siihen tottui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitusta tarkalleen ottaen?
Ottaakseen aurinkoa ja pyllistelläkseen. Jotkut pyllistelevät rantavedessä, mutta eivät varsinaisesti mene uimaan. Jotkut ovat rannalla lapsiensa kanssa ja uittavat näitä, mutta itse eivät ui.