Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AL: Naiset saavat nyt uida rinnat paljaana Tampereella

Kommentit (1803)

Vierailija
341/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa. Uima-asulla ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa. 

Vierailija
342/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tissikammo ihmisillä oikein on. Naiset ei muka kestä nähdä toisten naisten rintoja, miten te voitte siellä uimahallin suihkussa/saunassakaan käydä? Enkä kyllä usko että kovin moni yläosattomissa tulee sinne uimaan menemään vaikka se sallittua olisikin.

Monet naiset eivät halua, että miehet näkevät toisten naisten tissejä. Siitä tässä on kyse. 

Taidat olla hyvinkin oikeassa.

Kyllä sitäkin voi suojella. Ei halua, että oma kumppani kiihottuu muiden naisten vartaloista. Ihan normaalia. Mitä pahaa tai outoa siinä on?

Miksi muiden naisten vastuulla on se mistä kumppanisi kiihottu ja millaisia tunte

Miksi sillä on väliä, ahdistellaanko puolialastomia naisia, jotka yrittävät tarkoituksella kiihottaa miehiä, jotka käyttävät tarjolle tuotua etua hyödykseen?

Millaisia tunteita sinussa herättää se, että minua ei oikeastaan kiinnosta sinun omien tekojesi seuraukset sinulle? Siinähän on vain kaksi samanlaista keskenään leikkimässä jotain outoa soidinrituaalia.

Vau. Osaatko edes hävetä tuota kommenttiasi, vai oletko niin sairas ettet edes tajua hävetä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea tasa-arvo on ihan muuta kuin ruumiinosien näyttäminen ja kätkeminen. Se on vaikutusvaltaa ja aivojensa käyttöä.

Vierailija
344/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tissikammo ihmisillä oikein on. Naiset ei muka kestä nähdä toisten naisten rintoja, miten te voitte siellä uimahallin suihkussa/saunassakaan käydä? Enkä kyllä usko että kovin moni yläosattomissa tulee sinne uimaan menemään vaikka se sallittua olisikin.

Monet naiset eivät halua, että miehet näkevät toisten naisten tissejä. Siitä tässä on kyse. 

Ja se heille suotakoon. Tissit on seksualisoitu ruumiinosa vai miksi luulet juuri miestenlehtien sisältävät kuvia juuri rinnoista 🤷🏻

Eikö siis olisi korkea aika ruveta purkamaan tuota seksualisointia arkipäivästämällä ne rinnat?

Millä nämä voimaantuneet of-naiset sitten fyrkkansa tienaavat? M

Ja kun heille antaa pikkusormen niin ovat kohta normalisoimassa aivan kaiken.

Vierailija
345/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistelu on aina ahdistelijan itsensä vastuulla, sukupuolesta riippumatta. Rannalla yläosattomissa oleva nainen ei seksualisoi itseään, sen tekee jokainen yksilö itse ja on siis myös itse vastuussa omista tunteistaan.

Oletko samaa mieltä kun setämies ylväästi ja ylpeästi astelisi lerssi tanassa naisten keskellä.

Vierailija
346/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Paljaat rinnat eivät ole kiusaamista, vihapuhetta, syrjintää, rasismia, seksismiä tai muutakaan haitallista käytöstä. Ne ovat yksinkertaisuudessaan aivan tavallinen ruuminosa."

Samalla logiikalla setämiehen paljas lerssikään ei ole mitään noista, mutta kas kun se yhtäkkiä onkin kun setämies tulisi heiluvineen naisen viereen. Se on suorastaan ase jolla mies pahoinpitelee naista vain olemalla siinä.

Ei siinä setämiehen paljaassa lerssissä olekaan mitään ongelmaa, mutta jos sitä vartavasten tullaan esittelemään ja heiluttelemaan, se on ongelma. Eivät nuo yläosattomissa uivat naisetkaan ole rintojaan kenenkään naaman edessä heiluttelemassa ja esittelemässä.

Onhan niitä julkisia sekasaunoja, eikä siellä rinnat ja lerssit ole mikään ongelma. Konteksti ratkaisee ja uimaranta jos joku on paikka missä on ihan normaalia olla alasti. Jos olet koskaan käynyt esim. nudistirannalla, niin jokainen siellä ottaa aurinkoa ja ui ihan neutraalisti ilman mitään showta. Niin setämiehet kuin naisetkin.

Vierailija
347/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa mikä tai mistä tulee tarve uida rinnat paljaana ? Olen yli 50 ja ei ole ollut sellaista tarvetta vielä koskaan 

Nämä kyseiset henkilöt on poikkeuksetta niitä äärifemakoita jotka haluaa vain provosoida nakuilemalla

Mm.  Siinä Hesarin isossa kuvassa tunnistin monta henkilöä jotka on profiloituneen äärifemitistinä.

Kiitos tiedosta. Kun en ole itse koskaan kuullut yhdenkään naisen puhuvan että haluaisi yläosattomissa mennä rannalle, tosin en äärifeministejä tunne, yhden olen valitettavasti tavannut mutta onkin päänsä takia eläkkeellä.

Vierailija
348/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Teemu Selänne on ottanut kantaa tähänkin kysymykseen?

Vierailija
349/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mut mitä vittua nyt taas. On kyllä taas ollu paskaa päässä kuka tän ottanu käytäntöön. Kuinkahan moni mies kulkee siellä teltta pystyssä ihan vaikka ei edes haluaisi. Ahdistavia tilanteita luodaan ihan tarkoituksella. En minäkään halua muiden tissejä nähdä. 

Vierailija
350/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tässä on että yleisellä paikalla, kuten uimarannalla, kuvaaminen on täysin sallittua ;)

m57

Vierailija
351/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnat ovat vahvasti seksuaalista kiihottumista tuottava elementti ihmisillä. 

Uskon, että tällä uudistuksella ei tule olemaan myönteisiä seuraamuksia, vaan esimerkiksi seksuaalinen väkivalta tulee lisääntymään. Esimerkiksi juuri Tampereella on paljon eri kulttuurien edustajia, jotka eivät välttämättä pysty ymmärtämään feminismin jalojaa tarkoitusperiä tässä asiassa. Eiköhän se ole juuri toisinpäin; miehet saavat toivonaansa, paljaita rintoja paljaiden peppujen lisäksi.

Totta ja (feministi)naiset alistuvat patriarkaatin alttarilla, kuten ennenkin. 

Vierailija
352/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään näyttää pyöreää pepaa ja kulkea rinnat pystyssä ja paljaina rannalla, kun talvet treenaan salilla. Ei haittaa, jos miehet kuolaa. Kiva kiusoitella miehiä ja myös näiden mustasukkaisia tyttiksiä ja puolisoita. 

Oletko koskaan kokeillut? Tuntuu paljon mukavammalta uida rinnat paljaina kuin jossain litistävässä uimapuvussa tai hiertävissä bikineissä.

Itse uin vain mökillä, omassa rannassa ja aina rinnat paljaana. Kaikilla naisilla ei ole mahdollisuuksia omaan rantaan, joten mielelläni suon muille naisille halutessaan mahdollisuuden uida rinnat paljaina siellä missä pääsevät uimaan.

Minä uin mökillä ihan nakuna. Ei ole tullut mieleenkään laittaa bikinien alaosaa ja uida ne jalassa. Uimarannalle taas laitan ihan kokouikkarin, koska en ole missään timmissä kunnossa enkä siksi halua paljastella vatsaani edes rannalla. Yläosattomissa en aio julkisesti uida jatkossakaan.

Vierailija
353/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa mikä tai mistä tulee tarve uida rinnat paljaana ? Olen yli 50 ja ei ole ollut sellaista tarvetta vielä koskaan 

Nämä kyseiset henkilöt on poikkeuksetta niitä äärifemakoita jotka haluaa vain provosoida nakuilemalla

Mm.  Siinä Hesarin isossa kuvassa tunnistin monta henkilöä jotka on profiloituneen äärifemitistinä.

Kiitos tiedosta. Kun en ole itse koskaan kuullut yhdenkään naisen puhuvan että haluaisi yläosattomissa mennä rannalle, tosin en äärifeministejä tunne, yhden olen valitettavasti tavannut mutta onkin päänsä takia eläkkeellä.

Tämä on taas tällaista klassista naisten ruotuun panemis puhetta. Siinä itselle ei toivotusti toimivat naiset leimataan äärifemakoiksi ja päävikaisiksi ja siten yritetään vaientaa heidät.

Itse muistan kuinka nuorempana kavereiden kanssa rannalla ollessa oli ihan tavallista, että kahlasimme syvemmälle sivummalle ja heti kun vesi oli tarpeeksi syvää, laskimme uikkareiden yläosat. Ihan vain sen takia, että se oli paljon mukavampaa niin. Siinä me aivan tavalliset nuoret naiset seisoimme juttelemassa, nauttimassa kesäpäivästä ja mukavasta olosta. Emmekä olleet mitenkään ainoita, jotka toimivat näin. Aivan samalla tavalla tiedän jokaisen omalla mökillä mökkeilevän naisen uivan yläosattomissa.

Ei näihin edellä mainittuihin liittynyt mikään ideologia, eikä kenellekään meille kyseessä ollut mielenterveysongelma, vaan motiivina oli yksinkertaisesti mukavuudenhalu.

Vierailija
354/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläosaton nainen kerjää ahdistelua, tämä on totuus. Minulle on turha tulla uhriutumaan sitten, kun ensin hakee huomiota ja paljastelee. Fiksu nainen pukeutuu asiallisesti paikkaan kuin paikkaan. Tyhmä ei osaa.

Vierailija
355/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään näyttää pyöreää pepaa ja kulkea rinnat pystyssä ja paljaina rannalla, kun talvet treenaan salilla. Ei haittaa, jos miehet kuolaa. Kiva kiusoitella miehiä ja myös näiden mustasukkaisia tyttiksiä ja puolisoita. 

Oletko koskaan kokeillut? Tuntuu paljon mukavammalta uida rinnat paljaina kuin jossain litistävässä uimapuvussa tai hiertävissä bikineissä.

Itse uin vain mökillä, omassa rannassa ja aina rinnat paljaana. Kaikilla naisilla ei ole mahdollisuuksia omaan rantaan, joten mielelläni suon muille naisille halutessaan mahdollisuuden uida rinnat paljaina siellä missä pääsevät uimaan.

Minä uin mökillä ihan nakuna. Ei ole tullut mieleenkään laittaa bikinien alaosaa ja uida ne jalassa. Uimarannalle taas laitan ihan kokouikkarin, koska en ole missään

Sama, ihan nakuna siis itsekin vedän. Julkisilla rannoilla en ole vuosiin käytyä kun tulee oltua aina täällä mökillä, eikä rantalomiakaan ole enää tehty. Jos menisin julkiselle rannalle, uisin kyllä mielelläni sielläkin yläosattomissa. Olen jo siinä iässä, ettei jaksa kiinnostaa mitä joku ajattelee minun parhaat päivät nähneestä vartalostani.

Vierailija
356/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se heille suotakoon. Tissit on seksualisoitu ruumiinosa vai miksi luulet juuri miestenlehtien sisältävät kuvia juuri rinnoista 🤷🏻

Ei "seksualisoitu" vaan seksuaalinen, ts. biologiapohjaisesti näin. 

Vierailija
357/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta tässä on että yleisellä paikalla, kuten uimarannalla, kuvaaminen on täysin sallittua ;)

m57

Täytynee lähteä ottaman "maisemakuvia" suurimegapikselisellä kamerallani jolla saa yksityiskohdat zoomattua hyvinkin tarkasti :)

Vierailija
358/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa muuten kantaa ottamatta, täällä valitetaan että ahdistelut lisääntyy. Voisiko ongelman kerrankin siirtää ahdistelijoiden syyksi, ei uhrien? Se, että on tiukka vaate, niukasti vaatetta, tai vaikka alasti, ei anna oikeutta ahdisteluun.

Miksi tämä on niin vaikea ymmärtää?

Vierailija
359/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas tällaista klassista naisten ruotuun panemis puhetta. Siinä itselle ei toivotusti toimivat naiset leimataan äärifemakoiksi ja päävikaisiksi j

Hei! Mää muistan tämän! Mekin tehtiin ihan samalla tavalla.

Vierailija
360/1803 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle saa tulla kaikki nuoret typykät näytille. Ei haittaa, vaikka vaimo mukana. Jos ei tykkää katsoa, katsoo muualle. 

Meillä katsellaan yhdessä vaimon kanssa, osaa arvostaa myös naiskauneutta vaikka hetero onkin.

Taidatte olla lapsettomia. Jos olisitte tyttären vanhempia, että tekisi niin. Eikä taida vaimo hetero olla..

On meillä lapsia, myös tyttöjä. Rinnathan ovat neutraali asia, kyllä niitä katselee kaikki:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme