AL: Naiset saavat nyt uida rinnat paljaana Tampereella
Kommentit (1803)
Voisiko joku kertoa mikä tai mistä tulee tarve uida rinnat paljaana ? Olen yli 50 ja ei ole ollut sellaista tarvetta vielä koskaan
Niinpä niin ..ensin valitellaan että kyllä täytyy saada olla rinnat paljaana ja valitellaan kiellosta....
Sitten se ei. Riitä ..sitten aletaan valittamaan rintojen tuijottelusta...
Toivottavasti se iiris ei eksy sinne provosoimaan .
Aa
Aa
Vierailija kirjoitti:
Tykkään näyttää pyöreää pepaa ja kulkea rinnat pystyssä ja paljaina rannalla, kun talvet treenaan salilla. Ei haittaa, jos miehet kuolaa. Kiva kiusoitella miehiä ja myös näiden mustasukkaisia tyttiksiä ja puolisoita.
Olet lapsellinen trolli, et yhtään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vanhoilta naisilta pitäisi kyllä kieltää tuo itsensä paljastelu...kyllä siihen pitäisi laittaa ikäraja milloin sopii näyttäytyä rinnat paljaina
Minusta sopii näyttäytyä alasti 18-25-vuotiaana. On kiinteä, ei selluliittia ja kokonaisolemus nuorekas. Nainen myös parhaimmillaan silloin. Mikään ei roiku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tissikammo ihmisillä oikein on. Naiset ei muka kestä nähdä toisten naisten rintoja, miten te voitte siellä uimahallin suihkussa/saunassakaan käydä? Enkä kyllä usko että kovin moni yläosattomissa tulee sinne uimaan menemään vaikka se sallittua olisikin.
Monet naiset eivät halua, että miehet näkevät toisten naisten tissejä. Siitä tässä on kyse.
Taidat olla hyvinkin oikeassa.
Kyllä sitäkin voi suojella. Ei halua, että oma kumppani kiihottuu muiden naisten vartaloista. Ihan normaalia. Mitä pahaa tai outoa siinä on?
Miksi muiden naisten vastuulla on se mistä kumppanisi kiihottu ja millaisia tunteita se herättää sinussa?
Miksi sillä on väliä, ahdistellaanko puolialastomia naisia, jotka yrittävät tarkoituksella kiihottaa miehiä, jotka käyttävät tarjolle tuotua etua hyödykseen?
Millaisia tunteita sinussa herättää se, että minua ei oikeastaan kiinnosta sinun omien tekojesi seuraukset sinulle? Siinähän on vain kaksi samanlaista keskenään leikkimässä jotain outoa soidinrituaalia.
Rinnat on paljon mukavampia bongattavia kuin naisen alapää, josta voi tulla vaikka mitä tavaraa. Naisen karvoja tursuava alapää parin viikon jätöksin. En yllä yhtään innostuisi uimahallissa bongailemaan.
Koska minä voin. Peppu, tissi, peppu, tissi.
Mutta mitä liikkuu yläpäässä? Tietenkin: "Koska minä voin."
Rentouttavia uintihetkiä! Lolloti loti loti vettä se on, lolloti loti loti vettä! Ihana lastenlaulu sai uuden merkityksen.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään näyttää pyöreää pepaa ja kulkea rinnat pystyssä ja paljaina rannalla, kun talvet treenaan salilla. Ei haittaa, jos miehet kuolaa. Kiva kiusoitella miehiä ja myös näiden mustasukkaisia tyttiksiä ja puolisoita.
Oletko koskaan kokeillut? Tuntuu paljon mukavammalta uida rinnat paljaina kuin jossain litistävässä uimapuvussa tai hiertävissä bikineissä.
Itse uin vain mökillä, omassa rannassa ja aina rinnat paljaana. Kaikilla naisilla ei ole mahdollisuuksia omaan rantaan, joten mielelläni suon muille naisille halutessaan mahdollisuuden uida rinnat paljaina siellä missä pääsevät uimaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis sillä tavalla sairas...
Kun vielä kuvittelet olevasi nainenkin.
Mulle saa tulla kaikki nuoret typykät näytille. Ei haittaa, vaikka vaimo mukana. Jos ei tykkää katsoa, katsoo muualle.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa mikä tai mistä tulee tarve uida rinnat paljaana ? Olen yli 50 ja ei ole ollut sellaista tarvetta vielä koskaan
Nämä kyseiset henkilöt on poikkeuksetta niitä äärifemakoita jotka haluaa vain provosoida nakuilemalla
Mm. Siinä Hesarin isossa kuvassa tunnistin monta henkilöä jotka on profiloituneen äärifemitistinä.
Yläosattomuuteen pitäisi laittaa joku ylä ikaraja, esim. 22v.
Vierailija kirjoitti:
Mulle saa tulla kaikki nuoret typykät näytille. Ei haittaa, vaikka vaimo mukana. Jos ei tykkää katsoa, katsoo muualle.
Meillä katsellaan yhdessä vaimon kanssa, osaa arvostaa myös naiskauneutta vaikka hetero onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tissikammo ihmisillä oikein on. Naiset ei muka kestä nähdä toisten naisten rintoja, miten te voitte siellä uimahallin suihkussa/saunassakaan käydä? Enkä kyllä usko että kovin moni yläosattomissa tulee sinne uimaan menemään vaikka se sallittua olisikin.
Monet naiset eivät halua, että miehet näkevät toisten naisten tissejä. Siitä tässä on kyse.
Taidat olla hyvinkin oikeassa.
Kyllä sitäkin voi suojella. Ei halua, että oma kumppani kiihottuu muiden naisten vartaloista. Ihan normaalia. Mitä pahaa tai outoa siinä on?
Miksi muiden naisten vastuulla on se mistä kumppanisi kiihottu ja millaisia tunte
Miksi sillä on väliä, ahdistellaanko puolialastomia naisia, jotka yrittävät tarkoituksella kiihottaa miehiä, jotka käyttävät tarjolle tuotua etua hyödykseen?
Millaisia tunteita sinussa herättää se, että minua ei oikeastaan kiinnosta sinun omien tekojesi seuraukset sinulle? Siinähän on vain kaksi samanlaista keskenään leikkimässä jotain outoa soidinrituaalia.
Nyt ollaan jo melko mustalla alueella, kun aletaan rivien välistä toivomaan toisen kohtaavan seksuaalista väkivaltaa.
Vaikka sinun maailmasi pyörisi vain miesten ympärillä, minulle omien rintojen alastomuus ei ole tarkoituksellista miesten kiihotusta. Kertoo vain sinun huomion tarpeestasi, että kuvitelet muiden naisten motiviien olevan aina miesten huomio. Kuten tuossa yläpuolella kirjoitin, minä uin vain mökilläni, mutta minulla ei ole myöskään tarve rajoittaa muita naisia.
Ja nyt se tärkein, mikä sinunkin on aivan ehdottomasti ymmärrettävä; seksualinen ahdistelu tai väkivalta ei ole koskaan uhrin vika. Eli jos sellaista joskus joudut kokemaan, se ei ole ollut sinun syysi ja sinua kohtaan on toimittu väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä katsellaan yhdessä vaimon kanssa, osaa arvostaa myös naiskauneutta vaikka hetero onkin.
Taidatte olla lapsettomia. Jos olisitte tyttären vanhempia, että tekisi niin. Eikä taida vaimo hetero olla..
Yök, en halua nähdä mitä roikkutissejä.
Vierailija kirjoitti:
"Paljaat rinnat eivät ole kiusaamista, vihapuhetta, syrjintää, rasismia, seksismiä tai muutakaan haitallista käytöstä. Ne ovat yksinkertaisuudessaan aivan tavallinen ruuminosa."
Samalla logiikalla setämiehen paljas lerssikään ei ole mitään noista, mutta kas kun se yhtäkkiä onkin kun setämies tulisi heiluvineen naisen viereen. Se on suorastaan ase jolla mies pahoinpitelee naista vain olemalla siinä.
Mä odotan jo innolla niitä itkuisia artikkeleita kuinka miehet nyt on katselleet milloin milläkin tavalla.