Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi kaduttaa enemmän?

Vierailija
23.07.2024 |

Kokemuksia? Kumpi kaduttaa enemmän, se että lähestyy naista ja saa pakit vai se että ei lähesty eikä menetä kasvojaan mutta ei ikinä saa tietää mitä siitä olisi tullut? 

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä naisena lähestyn miestä niin olen seksiä vailla ja puutteessa. Parisuhteeseen aloitteellinen ja aktiivinen mies. Sänkyyn kelpaa arka tossukkakin. Sellaista voi alistaa kivasti. En vaan osaa arvostaa miestä joka ei uskalla tehdä aloitteita. T: kilttinaista esittävä tuhmanainen

Olet joko trolli tai sairas mulkku. 

No mikä on ongelma? Täällä aina vingutaan naisten aloitteellisuuden puutteesta? Minä olen aloitteellinen vaikka mielessä on vain seksi. Kaikki voittaa. Jos ei kelpaa halukas nainen niin tehkää aloitteita itse niille hissukkanaisille. Jotka antaa kerran vuodessa pimeässä kainostellen. 

Vierailija
82/83 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä toisinpäin. Tekisi mieli lähestyä yhtä miestä, mutten uskalla. Pelkään häpeää jos mies ei ookkaan kiinnostunut minusta. 

On kiinnostunut. Usko pois.

Enpä usko. Jos olisi niin olisi lähestynyt itse. Voi toki huolia pil.. un puutteessa leikkikaluksi. T:mies joka itse lähestyy jos kiinnostaa

Samoilla linjoilla. En osaa jotenkin arvostaa suhdetta joka lähtee naisen aloitteesta. 

Sitten pitää päättää, ketä uskoo. Sellaista, joka työskentelee naisvaltaisella alalla, naisvaltaisessa työpaikassa (ja välttää parhaansa mukaan etätyöskentelyä), vai vauvalla kaikki päivä ja yöt roikkuvaa tyyppiä, joka ei ole 10 vuoteen nähnyt naista livenä - omaa äitiään lukuunottamatta siis.