Kumpi kaduttaa enemmän?
Kokemuksia? Kumpi kaduttaa enemmän, se että lähestyy naista ja saa pakit vai se että ei lähesty eikä menetä kasvojaan mutta ei ikinä saa tietää mitä siitä olisi tullut?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykymiehet on pelkuri inceleitä. Pelkäävät naisia. Pelkäämme varmaan että ensikohtaaminen sattuisi jonkun nyreän miehiin kyllästyneen bodikaunttilaisen kanssa ja sitä myöti menee rohkeus tutustua enää uusiin
Nainenkin saa harrastaa seksiä ja bodycount on vaan numero. Ja miehet on kyllästyttäviä. Ei sille voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pakkien saamien harmita. Pakkien antaminen voi harmittaa, jos siinä joutuu tuottamaan kivalle mimmille pettymyksen.
Monet miehet eivät osaa antaa pakkeja vaan hyväksikäyttävät kiinnostunutta naista varapimppinä paremman puutteessa.
Ja naiset ovat tässä jotenkin turvallisempia? Älä viitsi. Kyllä samat "riskit" ovat miehilläkin. Voi joutua aisankannattajan uhriksi, kakkosvaihdoehdoksi yms yms.. Mitä näitä nyt onkaan.
Seksi on seksiä. Älä oleta, että seksistä seuraa parisuhde, seurustelua tai lisää seksiä.
Täh? Ja tämä liittyi asiaan miten? Et taida nyt itsekään ymmärtää mistä puhut.
Sinä et "joudu" miksikään "varavaihtoehdoksi", kun et oleta, että toisen seksuaalinen kiinnostus sinuun tarkoittaa, että olet matkalla "ykkösvaihtoehdoksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykymiehet on pelkuri inceleitä. Pelkäävät naisia. Pelkäämme varmaan että ensikohtaaminen sattuisi jonkun nyreän miehiin kyllästyneen bodikaunttilaisen kanssa ja sitä myöti menee rohkeus tutustua enää uusiin
Nainenkin saa harrastaa seksiä ja bodycount on vaan numero. Ja miehet on kyllästyttäviä. Ei sille voi mitään. No jos kaksi raskaansarjan bodikanttilaista kohtaavat toisensa niin ei siinä enää paljoa mahta olla kokemisenhaluja tahi innostunutta malttamatonta jänskätystä ilmassa
Jos minä naisena lähestyn miestä niin olen seksiä vailla ja puutteessa. Parisuhteeseen aloitteellinen ja aktiivinen mies. Sänkyyn kelpaa arka tossukkakin. Sellaista voi alistaa kivasti. En vaan osaa arvostaa miestä joka ei uskalla tehdä aloitteita. T: kilttinaista esittävä tuhmanainen
Ei kannata vaivata päätään turhaan. Kannattaa järjestää itselleen elämä, missä voi olla tyytyväinen, jopa onnellinen.
Ei kannata liikaa haaveilla naisista, kannattaa säästää itseään. Ohimennen voi sitten kysäistä, jos kiinnostava nainen sattuu kohdalle, mutta ei kannata odottaa liikaa. Kannattaa valmistautua myös siihen, että kohtalo on päättänyt, että olet sinkku loppuelämäsi.
Sanotaan, että tuurilla ne laivatkin seilaa.
Siinä mitään kasvojaan menetä jos saa pakit 😄
Silloin vaan toivotetaan hyvät illanjatkot ja jatketaan eteenpäin. Se nyt on ihan normaalia ettei kaikkien kanssa ajatus kohtaa.
Vähän sama kuin jättäis potkaisematta kohti maalia, koska saattaa olla ettei mene maaliin.
Älä koskaan kadu tai häpeä sitä mitä olet tehnyt ( pois lukien huono käytös, pahan teko jne ) vaan sitä mitä olet jättänyt tekemättä !
Vanha hyvä sanonta on myös: ei se ota, jossei se annakkaan!
Ei kukaan ihminen tai aika tai tilanne sovi kaikille, joten jokainen saa joskus pakit ! Siinä ei ole mitään hävettävää. Se tuntuu hetken pahalle, mutta menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä toisinpäin. Tekisi mieli lähestyä yhtä miestä, mutten uskalla. Pelkään häpeää jos mies ei ookkaan kiinnostunut minusta.
On kiinnostunut. Usko pois.
Enpä usko. Jos olisi niin olisi lähestynyt itse. Voi toki huolia pil.. un puutteessa leikkikaluksi. T:mies joka itse lähestyy jos kiinnostaa
Pil..un puuttessa leikkikaluksi nainen aina hankitaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä naisena lähestyn miestä niin olen seksiä vailla ja puutteessa. Parisuhteeseen aloitteellinen ja aktiivinen mies. Sänkyyn kelpaa arka tossukkakin. Sellaista voi alistaa kivasti. En vaan osaa arvostaa miestä joka ei uskalla tehdä aloitteita. T: kilttinaista esittävä tuhmanainen
Ok trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä toisinpäin. Tekisi mieli lähestyä yhtä miestä, mutten uskalla. Pelkään häpeää jos mies ei ookkaan kiinnostunut minusta.
Enpä usko. Jos olisi niin olisi lähestynyt itse. Voi toki huolia pil.. un puutteessa leikkikaluksi. T:mies joka itse lähestyy jos kiinnostaa
Pil..un puuttessa leikkikaluksi nainen aina hankitaan.
Näin. Itse en keksi naiselle elämässäni muuta tarkoitusta. Ovat poikkeuksetta typeriä ja vaativia. Reikä tai no sanotaan reiät on ainut syy jaksaa suhdetta.
Olen nainen ja yleensä lähestyn miestä, josta olen kiinnostunut. Kerron myös tunteistani, jos ne ovat vahvoja. Otan riskin, koska pahinta on elämätön elämä.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah. Aika sääli inkelitrolli olet. Ihan hauska teksti kyllä. Voisi vessapapereihin kirjoittaa tuon tyylisiä aforismeja. Ostaisin maxipäkin.
Kasvojen menetys?! Siis mitä v*ua.
Kaiken kaikkiaan mielenterveys olisi paremmalla tolalla, jos en olisi ikinä seurustellut naisen kanssa. Ei siitä ole kuin harmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein pahin kasvojen menetys on olla nössö!!!
Silloin kukaan ei ikinä saa selville, että olet kasvosi menettänyt...
Ei, vaan kaikki tietää että olet nössö incel.
Et taida muita sanoja osata, kuin tuon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun olis kannattanu olla vastaamatta kokonaan...
Miten niin? Kerroin vaan oman näkemykseni asiasta. Enkä ole ainoa mies joka näin ajattelee.
Sinulla on oikeus mielipiteeseen. Toivon, että opettelisit myös huomaamaan, milloin mielipidettäsi ei kaivata
Miksi minun mielipiteeni olisi yhtään vähempiarvoinen kuin sinun? Mielipidettä kysyttiin eli sitä kaivattiin. Tämä nyt vain on vaiettu karu totuus että aloitteellisesta naisesta tulee epätoivoinen kuva.
Tätä juuri tarkoitin sillä, että kannattaa joskus olla hiljaa. Jos olisit ollut hiljaa, olisit vaikuttanut fiksummalta. Mutta et osaa ja päädyt nolaamaan itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun olis kannattanu olla vastaamatta kokonaan...
Miten niin? Kerroin vaan oman näkemykseni asiasta. Enkä ole ainoa mies joka näin ajattelee.
Sinulla on oikeus mielipiteeseen. Toivon, et
Nolaan itseni anonyymipalstalla? :D
Vierailija kirjoitti:
Olet joko trolli tai sairas mulkku.
Tämä palsta on kyllä ahdistava paikka. Olen alkanut inhota miehiä tämän takia. Jos kaikki vaan esittää kivaa ja normaalia irl ja oikeasti ovat kuin palstamiehet.