Kumpi kaduttaa enemmän?
Kokemuksia? Kumpi kaduttaa enemmän, se että lähestyy naista ja saa pakit vai se että ei lähesty eikä menetä kasvojaan mutta ei ikinä saa tietää mitä siitä olisi tullut?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä toisinpäin. Tekisi mieli lähestyä yhtä miestä, mutten uskalla. Pelkään häpeää jos mies ei ookkaan kiinnostunut minusta.
On kiinnostunut. Usko pois.
Enpä usko. Jos olisi niin olisi lähestynyt itse. Voi toki huolia pil.. un puutteessa leikkikaluksi. T:mies joka itse lähestyy jos kiinnostaa
Samoilla linjoilla. En osaa jotenkin arvostaa suhdetta joka lähtee naisen aloitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestyin. Sain pakit. Lähestyin toista. Sain pakit. Kolmatta. Pakit. Lopulta totesin ettei kannata. Lopputulos on aina sama.
Itsellä tärppäsi 7 kerta.
Miksi oletat, että lopetin kolmeen...?
Kai nyt ihmisiä voi lähestyä aluksi ilman mitään ehdotteluja. Kyllä sen huomaa onko yhtään kemiaa. Jos olet suht kivannäköinen, hygieniasta huolta pitävä, mukava ja asiallinen niin eiköhän sinkkunainen ainakin kahville lähde. Jos nainen on varattu niin ethän voinut tietää jos ei ole sormustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä toisinpäin. Tekisi mieli lähestyä yhtä miestä, mutten uskalla. Pelkään häpeää jos mies ei ookkaan kiinnostunut minusta.
Enpä usko. Jos olisi niin olisi lähestynyt itse. Voi toki huolia pil.. un puutteessa leikkikaluksi. T:mies joka itse lähestyy jos kiinnostaa
Samoilla linjoilla. En osaa jotenkin arvostaa suhdetta joka lähtee naisen aloitteesta.
Tuskin kykenet arvostamaan naista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun olis kannattanu olla vastaamatta kokonaan...
Miten niin? Kerroin vaan oman näkemykseni asiasta. Enkä ole ainoa mies joka näin ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Se häpeä on omassa mielessä, sekä monesti pakkien antajassa. Jos miestä tai naista ei kiinnosta ja rupee päätään aukomaan, niin sehän tuli sitten äkkiä selväksi, että hänestä ei kunnon kumppaniksi ole. Kenellekään.
Toki se on aina hieman noloa jos tyypin kumppani on lähettyvillä ja pörheltää paikalle kuin pesää suojeleva lokki. =D
M30
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt ihmisiä voi lähestyä aluksi ilman mitään ehdotteluja. Kyllä sen huomaa onko yhtään kemiaa. Jos olet suht kivannäköinen, hygieniasta huolta pitävä, mukava ja asiallinen niin eiköhän sinkkunainen ainakin kahville lähde. Jos nainen on varattu niin ethän voinut tietää jos ei ole sormustakaan.
Yllättävän vaikeaa tuo on. Edes se kahville lähteminen siis. Olen huomannut, että se toinen on yleensä varautunut. Tuo taas saa minut varautuneeksi. Tämä taas saa sen toisen hermostuneeksi. Huomaan hermostuneisuuden ja peräännyn, koska en halua aiheuttaa ns turhaa ongelmaa. Se toinen ei sitten ikinä uskalla edes avata suutaan (niin sanotusti). The end.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Kerroin vaan oman näkemykseni asiasta. Enkä ole ainoa mies joka näin ajattelee.
Sinulla on oikeus mielipiteeseen. Toivon, että opettelisit myös huomaamaan, milloin mielipidettäsi ei kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää tämmöset on ihan pipipäitä. Jos arvostelee muita tuntemattomia tuolla lailla, niin ongelma on tosiaankin siinä omassa pipipäisyydessä eikä missään muussa. Empatiakyvyttömiä sinkkuja nuo tietenkin on.
Ei ole mitään vikaa siinä jos nainen tekee aloitteen.
M30
Ei pakkien saamien harmita. Pakkien antaminen voi harmittaa, jos siinä joutuu tuottamaan kivalle mimmille pettymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Kokemusta on siitä millaista olla lähestyjä nainen ja pelkkää harmia on seurannut.
Tuskin olet nainen. Taidat olla niitä inkelitrolleja jotka oikein harrastuksena harjoittavat vastakkainasettelua ja eripuraa sukupuolten välisessä keskustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pakkien saamien harmita. Pakkien antaminen voi harmittaa, jos siinä joutuu tuottamaan kivalle mimmille pettymyksen.
Jep. Näin ainakin itsellä myös.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän vaikeaa tuo on. Edes se kahville lähteminen siis. Olen huomannut, että se toinen on yleensä varautunut. Tuo taas saa minut varautuneeksi. Tämä taas saa sen toisen hermostuneeksi. Huomaan hermostuneisuuden ja peräännyn, koska en halua aiheuttaa ns turhaa ongelmaa. Se toinen ei sitten ikinä uskalla edes avata suutaan (niin sanotusti). The end.
Skill issue enemmänkin. Itselläni on ensitapaamisetkin aina alkanu ja päättyny jomman kumman makkarista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on oikeus mielipiteeseen. Toivon, että opettelisit myös huomaamaan, milloin mielipidettäsi ei kaivata.
Miksi minun mielipiteeni olisi yhtään vähempiarvoinen kuin sinun? Mielipidettä kysyttiin eli sitä kaivattiin. Tämä nyt vain on vaiettu karu totuus että aloitteellisesta naisesta tulee epätoivoinen kuva.
Tää on hyvä kysymys jota kans mietin. En koskaan käy treffeillä koska viihdyn sinkkuna 110%. Mutta mietin että jääkö jotain kokematta pakkien pelossa. Toisaalta ei oo reilua mennä treffeille vain kokemuksen takia jos ei edes etsi mitään... :D Teen tästä liian vaikeata.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää tämmöset on ihan pipipäitä. Jos arvostelee muita tuntemattomia tuolla lailla, niin ongelma on tosiaankin siinä omassa pipipäisyydessä eikä missään muussa. Empatiakyvyttömiä sinkkuja nuo tietenkin on.
Ei ole mitään vikaa siinä jos nainen tekee aloitte
Olen nainen mutta komppaan tuota pipupääksi haukuttua miestä. Niin ikävältä kuin se kuulostaakin niin minua on roikotettu löysässä hirressä aina kun olen itse ollut aloitteellinen. Mies ei osaa sanoa ei mutta roikkuu siinä ja kaikki menee hänen ehdoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyvä kysymys jota kans mietin. En koskaan käy treffeillä koska viihdyn sinkkuna 110%. Mutta mietin että jääkö jotain kokematta pakkien pelossa. Toisaalta ei oo reilua mennä treffeille vain kokemuksen takia jos ei edes etsi mitään... :D Teen tästä liian vaikeata.
N32
Laita vain profiiliin todellinen tilanteesi. Kyllä etenkin kaupungeissa on porukkaa, jotka käyvät treffeillä muutenhan vain, koska haluavat tavata uusia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet eivät osaa antaa pakkeja vaan hyväksikäyttävät kiinnostunutta naista varapimppinä paremman puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on paljon itua. Jos ihan kylmälähestymisenä hyökkää jonkun kimppuun ja ehdottaa vaikka kahville lähtöä, niin onnistumisen todennäköisyys on todella matala. Ei siinä tietysti mitään, jos sen ennalta tiedostaa, tai peräti ottaa sen tilaisuutena kasvattaa omaa sietokykyään.
Jos taas oikeasti haluaa treffeille päästä eikä halua hirveää määrää pakkeja tililleen, niin kannattanee ensksi pyrkiä tutustumaan ihmisiin ihan neutraalilta pohjalta. Siinä luultavasti jutustelun pohjalta selviää onko toinen jo suhteessa, onko mitään yhteistä, sopivatko huumorintajut yhteen jne.
Ei tietysti tämänkään jälkeen ole mikään selviö, että toinen on myös kiinnostunut lähtemään treffeille, mutta todennäköisyydet paranevat aika lailla.
Mistä tiedät, ennen kuin yrität?