Kumpi kaduttaa enemmän?
Kokemuksia? Kumpi kaduttaa enemmän, se että lähestyy naista ja saa pakit vai se että ei lähesty eikä menetä kasvojaan mutta ei ikinä saa tietää mitä siitä olisi tullut?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pakkien saamien harmita. Pakkien antaminen voi harmittaa, jos siinä joutuu tuottamaan kivalle mimmille pettymyksen.
Monet miehet eivät osaa antaa pakkeja vaan hyväksikäyttävät kiinnostunutta naista varapimppinä paremman puutteessa.
Jos harrasta naisen kanssa seksiä, en oikein näe, millä tavalla tämä olisi verrannollinen pakkien antamiseen. Eiköhän kyseessä ole pakkien antamisen vastakohta.
Minä olen oppinnut että orgasmi on synti, vaikka sen olissi aina saanut oannoiden. jeessusu ei tykkää yksinorgasmoivista ja tahtoo rangaista siinttä, kehottain sillei epäsuorasti menee naimisiin koska avio-orgasmi ei ole hänelle punainen vaatte ja ärsytystekiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein pahin kasvojen menetys on olla nössö!!!
Silloin kukaan ei ikinä saa selville, että olet kasvosi menettänyt...
Ei, vaan kaikki tietää että olet nössö incel.
huolehdi vain että pääset taivaaseen, siellä jokainen pääsee viimein eroon seksuaalisuudestaan ja muistakin kiusoistaan
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyvä kysymys jota kans mietin. En koskaan käy treffeillä koska viihdyn sinkkuna 110%. Mutta mietin että jääkö jotain kokematta pakkien pelossa. Toisaalta ei oo reilua mennä treffeille vain kokemuksen takia jos ei edes etsi mitään... :D Teen tästä liian vaikeata.
N32
Ei tuota nyt kannata minään reiluuskysymyksenä miettiä. Useimmat miehet ovat ihan mielissään siitä, jos yleensäkään treffeille pääsevät.
Lisäksi, ei sitä nyt kummankaan tarvitse etukäteen tietää mitä tarkalleen ottaen etsii tai mihin on valmis. Se muotoutuu sitten ajan kuluessa, kun paremmin tutustutaan.
Mene hitossa treffeille, jos joku asiallisen oloinen heppu pyytää. Tai jos uskallat itse pyytää mieleistä tyyppiä, niin aina parempi. Et kyllä maininnut pitäväsi miehistä, mutta soveltuvin osin samat neuvot, vaikka tykkäisit naisista.
Silloin kauan sitten kun itse olin parisuhdemarkkinoilla, niin sehän oli valtava kohteliaisuus jos nainen oli minusta kiinnostunut. Siis ajatella, tuo ihminen näkee minussa jotain!
Jotenkin tuntuu että nämä jotka eivät arvosta naisen aloitteellisuutta, ovat niitä pelimiehiä jotka kuvittelevat että ilman muuta jokainen nainen on heistä kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pakkien saamien harmita. Pakkien antaminen voi harmittaa, jos siinä joutuu tuottamaan kivalle mimmille pettymyksen.
Monet miehet eivät osaa antaa pakkeja vaan hyväksikäyttävät kiinnostunutta naista varapimppinä paremman puutteessa.
Jos harrasta naisen kanssa seksiä, en oikein näe, millä tavalla tämä olisi verrannollinen pakkien antamiseen. Eiköhän kyseessä ole pakkien antamisen vastakohta.
Sillä tavalla että myöhemmin selviää että sitä miestä ei kiinnosta ja esimerkiksi riidan yhteydessä paljastaa että säälistä lähti mukaan tms ei osannut kieltäytyä.
pyyrä Tsiisöstä lähettämään tykösi joku kunnon neitsy joka on puutteessa ja joka ei pode liiallisen bodikaunttimäärän aiheuttamaa ärripurrisuutta
En minä koe menettäväni kasvojani, jis tai korjaan kun olen lähestynyt nsista asianmukausesti ja fiksusti ja hän syystä tai toisesta halunnut torjua minut, jos hän on kuitenkin, kuten usein vastannut sanalla mitalla.
Eli nainen ei ole esimerkiksi torjuessaan huomauttanut pituudestani tai paremmin sen puutteesta (olen reilusti alle 170cm) tai kaljuuntumista osiittavasta hiusrajastani.
Enempi se ovatkin olleet muut miehet, jotka ovat saattaneet sivusta ohjrita ja halveksintaa ulkoisesta olemuksestaan. - Vaikka en tiedä olisiko pitäinyt itkeä vai nauraa silloinnkun nainen osoitti kenkiäön ja sanoi, etrei voi lähteä kun hän haluaa kulkea korkokengissä. - Vai kuvitteliko hän oikeasti, että minä tai joku muu piuttuisi siihen millaiset kengät hänellä on? - Totta tietenkin on, että harvemmin näkee pariskunta (oletettua), jossa mies olisi edes 5 cm naista lyhyempi oli naisella millaiset tahansa kengät. Mutta sitä en tiedänjohtuuko tämä enempi heistä itsestään, vai mshd miehistä. - Koska ei ole uutta sekään, että meitä lyhyempiä miehiä piikitelläännja valitetaan, kuinka meillä on ni-in huono itsetunto. Voi toki olla, että monella onkin, jos lähes koko ikäsi oket kuullut säännöllisen epäsäännöllisesti huomauttelua ja vinoilua pituudestasi, niin kas yllättävää se saattaa joistakin meistä lyhyemmistä luultavasti tuntua vähän ikävältä ja kyllästyttävältä. Mutta vika on tietysti meissä kun ei ymmäretty kasvaa pidemmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä toisinpäin. Tekisi mieli lähestyä yhtä miestä, mutten uskalla. Pelkään häpeää jos mies ei ookkaan kiinnostunut minusta.
On kiinnostunut. Usko pois.
Enpä usko. Jos olisi niin olisi lähestynyt itse. Voi toki huolia pil.. un puutteessa leikkikaluksi. T:mies joka itse lähestyy jos kiinnostaa
Sun olis kannattanu olla vastaamatta kokonaan...
Miten niin? Kerroin vaan oman näkemykseni asiasta. Enkä ole ainoa mies joka näin ajattelee.
Sinulla on oikeus mielipiteeseen. Toivon, että opettelisit myös huomaamaan, milloin mielipidet
Miksi minun mielipiteeni olisi yhtään vähempiarvoinen kuin sinun? Mielipidettä kysyttiin eli sitä kaivattiin. Tämä nyt vain on vaiettu karu totuus että aloitteellisesta naisesta tulee epätoivoinen kuva.
Hah. Vai että sinun mielipide on "karu totuus". Aika narsistinen väite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä toisinpäin. Tekisi mieli lähestyä yhtä miestä, mutten uskalla. Pelkään häpeää jos mies ei ookkaan kiinnostunut minusta.
On kiinnostunut. Usko pois.
Enpä usko. Jos olisi niin olisi lähestynyt itse. Voi toki huolia pil.. un puutteessa leikkikaluksi. T:mies joka itse lähestyy jos kiinnostaa
Samoilla linjoilla. En osaa jotenkin arvostaa suhdetta joka lähtee naisen aloitteesta.
Nää tämmöset on ihan pipipäitä. Jos arvostelee muita tuntemattomia tuolla lailla, niin ongelma on tosiaankin siinä omassa pipipäisyydessä eikä missään muussa. Empatiakyvyttömiä sinkkuja nuo tietenkin on.
E
Olen nainen mutta komppaan tuota pipupääksi haukuttua miestä. Niin ikävältä kuin se kuulostaakin niin minua on roikotettu löysässä hirressä aina kun olen itse ollut aloitteellinen. Mies ei osaa sanoa ei mutta roikkuu siinä ja kaikki menee hänen ehdoillaan.
Juu et oo nainen. Aika huono.
kannattaa aloittaa koopiikittömistä tai pelkkiä plaseja ottaneista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä tavalla että myöhemmin selviää että sitä miestä ei kiinnosta ja esimerkiksi riidan yhteydessä paljastaa että säälistä lähti mukaan tms ei osannut kieltäytyä.
Sori, mutta tällaisessa tilanteessa kyse on siitä, että haluaa riidan hetkellä satuttaa toista ilkeällä väitteellä. On ihan mahdoton ajatus, että mies jotenkin säälistä harrastaisi seksiä random naisen kanssa tilanteessa, jossa nainen ei herätä minkäänlaista seksuaalista mielenkiintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset ovat tässä jotenkin turvallisempia? Älä viitsi. Kyllä samat "riskit" ovat miehilläkin. Voi joutua aisankannattajan uhriksi, kakkosvaihdoehdoksi yms yms.. Mitä näitä nyt onkaan.
Minua ei haittaisi yhtään lähestyä vastakkaista sukupuolta. Sentään on mahdollisuus, että vastapuoli on kiinnostunut.
T:Lepakko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset ovat tässä jotenkin turvallisempia? Älä viitsi. Kyllä samat "riskit" ovat miehilläkin. Voi joutua aisankannattajan uhriksi, kakkosvaihdoehdoksi yms yms.. Mitä näitä nyt onkaan.
Seksi on seksiä. Älä oleta, että seksistä seuraa parisuhde, seurustelua tai lisää seksiä.
Nykymiehet on pelkuri inceleitä. Pelkäävät naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on seksiä. Älä oleta, että seksistä seuraa parisuhde, seurustelua tai lisää seksiä.
Täh? Ja tämä liittyi asiaan miten? Et taida nyt itsekään ymmärtää mistä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Nykymiehet on pelkuri inceleitä. Pelkäävät naisia. Pelkäämme varmaan että ensikohtaaminen sattuisi jonkun nyreän miehiin kyllästyneen bodikaunttilaisen kanssa ja sitä myöti menee rohkeus tutustua enää uusiin
Minä ainakin lähestyn naista joka kerta kun meen naiskassalle tahi kun kadulla vastaani kävelee nainen. no silloin hänkin toki lähestyy minua