Oletko pinnallinen? Jos tapaisit ihanan miehen, komea, hauska, pitkä, hyvätuloinen, varakas, urheilullinen, lihaksikas, jne mutta
kuulisit että onkin sinua 20 vuotta vanhempi. Ikä ei ollut tullut puheeksi. Olit luullut vain ehkä 5+ vuotta vanhemmaksi ulkonäön perusteella. Oletko niin pinnallinen että laittaisit kiertoon vai kokeilisitko tuleeko siitä silti suhde?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen ehkä 15 vuotta nuoremmasta, 20 on jo liikaa!
M59
Realisti
Sokea ja harhainen
Vierailija kirjoitti:
Joskus 15-20 vuotta sitten oli paljon suotavampaa, että mies oli jopa 20 vuotta naista vanhempi.Silloin.Nykytrendi on niin, että vaaditaan sitä oikeaa nuoruutta mieheltäkin eli vanhat miehet on niin oldfashion jo suhteessa!siis miehen pitää nykyään olla lähellä naisen ikää!En kehtaisi ikinä liikkua miehen kanssa parina joka olisi mua 20v. vanhempi!maailma muuttuu!
Vanha Mies otettiin elättäjäksi. Nykyään ei tarvita elättäjää.
Vierailija kirjoitti:
50+ mies ja komea ei mahdu samaan lauseeseen. Parhaat päivät meni jo 25-30 vuotta sitten
Kyllä mun mies on sellainen, et komistuu vaan ikääntyessään. Toisille käy niin.
Kaffebulla kirjoitti:
Mitä pinnallista siinä on, että haluaa saman ikäisen kumppanin? Itse en voisi ottaa vakavasti tuollaista suhdetta, sillä en halua parhaassa keski-iässä joutua dementoituneen vanhuksen omaishoitajaksi. Omatkin vanhemmat on hoidettavana.
Voihan olla lyhytikäisempikin suhde. Ei kaikkia suhteita olekaan tarkoitettu loppuiäksi. Eli vaikka 1-5 vuotta. Ja ihan sama minkä ikäisiä ovat. Jos ikää tuijotetaan, niin tuskin mitään sen kummenpaa on heidän välillään. Niinistöjenkin ikäero on olemassaolevaa. Jollekin taas sopii sekin, että on valmis omaishoitajaksi jopa jos on eletty suuri rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50+ mies ja komea ei mahdu samaan lauseeseen. Parhaat päivät meni jo 25-30 vuotta sitten
Toki jos yhdessä ikääntyy niin oman rakkaan näkee komeana.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Eiku se on 20 vuotta nuorempi 😃 Vähä järkytyksenä tuli, ku sain tietää 😅
Sitä en tiedä, tietääkö hän mun ikää vieläkään 😄
Hyshys, älä kerrokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä vaan sokeudut sen ulkonäölle. Ja se on hyvä. Sitä rakkaus ja kiintymys teettää.
Ei ole mahdollinen tuollainen kuvio. Kukaan ei luule itseään 20 vuotta vanhempaa vain 5+ vuotta vanhemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat usein hyvin pinnallisia oman kokemukseni mukaan
M55+
Samoja havaintoja M59
Syytät naisia pinnalliseksi, vaikka tosiasiassa itse olet huijannut. Se olisi suurempi este suhteen jatkolle, kuin ikäero. Tosin rehellisyyden nimissä täytyy myöntää, että ikäkin olisi ongelma. En todellakaan olisi ottanut 20v. Vanhempaan puolisoa nuorena enkä nyt. Anteeksi tuhannesti, mutta huijaatmyös itseäsi jos luulet näyttäväsi 15v. Nuoremmalta. Tai sitten nainen jota vokottelet on tyhmä, jos puheesi uskoo. Etsi vain kumppania lähempänä omaa ikääsi tai ole ainakin rehellinen. Onnea matkaan, toivon, että löydät suhteen jossa olet onnellinen!
Vierailija kirjoitti:
Eikä päinvastoin olisi todella pinnallista olla itseään noin paljon vanhemman kanssa vain, koska hän on komea, lihaksikas, rikas...?
Itse en välitä noista komeuksista jne, vaan persoonasta ja yhteisistä arvoista ja yhtenevistä tavoitteista, enkä usko että 65-vuotiaalla ne sopisivat yhteen omieni kanssa.
Tämä. Listalla mainituista ainoastaan hauska ja urheilullinen ovat ominaisuuksia, joiden arvostaminen ei ole ainakaan pelkästään ja välttämättä pinnallista. Kumppani, joka on hauska, on parempaa seuraa kuin kyyninen, negatiivinen tosikko. Tyhjännauraja ja kaiken leikiksi lyövä on se toinen ääripää, joka ei kiinnosta. Urheilullisuus on ehdottomasti plussaa, koska silloin kumppani on todennäköisemmin terve ja toimintakykyinen ja hänen kanssaan voi yhdessä harrastaa. Sohvalla makaava ja siellä leviävä vätys ei kiinnostaisi.
20 vuoden ikäero varsinkin niin päin, että mies on vanhempi, on kyllä aika paha. Ei ole pinnallista naisena toivoa oman ikäistä, jonkin verran nuorempaa tai ainoastaan vähän vanhempaa miestä. Itse näin 55-vuotiaana en voisi kuvitellakaan kumppaniksi 75-vuotiasta miestä. Hänhän voi olla melkein vanhus jo.
Komeus, lihaksikkuus, varakkuus, pituus jne. kuuluvat pinnallisen listaukseen.
Olisitko itse niin pinnallinen, että hylkäisit naisen, joka luulit olevan +5v vanhempi, mutta onkin 20v. Vanhempi? Et kai itse olisi niin pinnallinen??
No jo on pinnallinen ja lapselinen aloitus että pistää miettimään onko ap edes aikuinen?
Ei kelpaa näillä ominaisuuksilla.
...pitkä, hyvätuloinen, varakas...
Varakas ei ole luonteenpiirre. Olet pinnallinen onnenonkija.
Kuvitteletko tosiaan, että ottaisin vanhaa ukkoa, jos en saisi perintöä? Ei vanhalla ukolla ole muuta käyttötarkoitusta kuin maksattaa eläminen ikäiseni poikaystävän kanssa. Vanhat ukot ovat niin eltaantuneita, että ajatus seksistä heidän kanssaan on kuvottavaa
N33