Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pinnallinen? Jos tapaisit ihanan miehen, komea, hauska, pitkä, hyvätuloinen, varakas, urheilullinen, lihaksikas, jne mutta

Vierailija
23.07.2024 |

kuulisit että onkin sinua 20 vuotta vanhempi. Ikä ei ollut tullut puheeksi. Olit luullut vain ehkä 5+ vuotta vanhemmaksi ulkonäön perusteella. Oletko niin pinnallinen että laittaisit kiertoon vai kokeilisitko tuleeko siitä silti suhde?

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset huomiota,a

Vierailija
82/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ikäero oli 9 vuotta (mies vanhempi) ja sekin oli liikaa.Ei riitä ymmärrystä miehille ketkä jahtaa 20 vuotta nuorempia naisia, itse en ikimaailmassa ottaisi niin vanhaa miestä vaikka olisi (muka)kuinka nuorekas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että mies jonka oletin n. nelikymppiseksi osoittautuisikin 60-vuotiaaksi? 😅

Vinkki: usein ihmiset kohteliaisuudesta kehuvat muita reilusti nuoremman näköiseksi. Se ei tarkoita että oikeasti näyttäisi sen ikäiseltä.

Nämä hopeaketut eivät ymmärrä tuota. Ottavat sen tosissaan.

Vierailija
84/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ mies ja komea ei mahdu samaan lauseeseen. Parhaat päivät meni jo 25-30 vuotta sitten 

Vierailija
85/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä tuo nyt haittaisi, itse olen 67-vuotias. Eikä sitten mitään avioehtoja!

Tuskin tuo 87-vuotias kovin 'urheilullinen' olisi, ei sillä. Nämä on näitä kirjolla olevien kysymyksiä.

Todennäköisesti ikäkin selviäisi, jos ei osaa kysyä, niin ihan katsomalla ja kuuntelemalla. Omalla kohdalla tuo tarkoittaisi, että mies on yli 80. Ei siinä voi mitenkään erehtyä. Paitsi jos on hyvin istuvat farkut ja valkoiset tennarit. 

Vierailija
86/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä tuo nyt haittaisi, itse olen 67-vuotias. Eikä sitten mitään avioehtoja!

Tuskin tuo 87-vuotias kovin 'urheilullinen' olisi, ei sillä. Nämä on näitä kirjolla olevien kysymyksiä.

Todennäköisesti ikäkin selviäisi, jos ei osaa kysyä, niin ihan katsomalla ja kuuntelemalla. Omalla kohdalla tuo tarkoittaisi, että mies on yli 80. Ei siinä voi mitenkään erehtyä. Paitsi jos on hyvin istuvat farkut ja valkoiset tennarit. 

Ja mitä ne hyvin istuvat farkut paljastavatkaan 80v miehestä - kanankoivet ja kuihtuneen takapuolen.

Vierailija
87/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 15-20 vuotta sitten oli paljon suotavampaa, että mies oli jopa 20 vuotta naista vanhempi.Silloin.Nykytrendi on niin, että vaaditaan sitä oikeaa nuoruutta mieheltäkin eli vanhat  miehet on niin oldfashion jo suhteessa!siis miehen pitää nykyään olla lähellä naisen ikää!En kehtaisi ikinä liikkua miehen kanssa parina joka olisi mua 20v. vanhempi!maailma muuttuu!

Vierailija
88/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exkaunotar56v tässä moi

76v lihaksikas komea mies missä? Missä???

Vierailija
89/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset huomiota,a

Se taidat olla sinä p, joka tarvitsee vanhempien miesten huomiota :)

Vierailija
90/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nelikymppinen, niin ikeesti en kestäisi parikymmentä vuotta vanhempaa miestä, joka elää uutta nuoruutta. 

Vierailija
91/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ehkä 15 vuotta nuoremmasta, 20 on jo liikaa!

M59

Vierailija
92/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pinnallinen, enkä kiinnostunut miehistä. Olin noin 17 kun minulle kunnolla selvisi että tykkään tytöistä, ja nyt minulla on vaimo jota rakastan.  On ollut jo seitsemän vuotta, sitä ennen oltiin yhdessä nelisen vuotta.

Hän on minun silmiini maailman kaunein ja ihanin, urheilullinen kuten minäkin.  Lihaksikas - no, terveessä painossa ja liikunnallinen kun on niin yleiskunto hyvä.

Tulot on meillä kummallakin vallan kohtuulliset, valittaa ei voi, mutta rikkaita emme ole.  Kaikki kuitenkin saadaan mitä tarvitaan ja hieman enemmänkin. 

Eiköhän ihminen joka esittää aloituksenlaisen kysymyksen itse ole melkoisen pinnallinen.  Mistä muuten tulisi mieleen mokomaa kysyä? Itse en ole rakastunut luettelemiisi asioihi n vaan maailman ihanimpaan ihmiseen joka ei ole mies ja jota en vaihtaisi mihinkään.  

Vierailija
93/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo miestyyppi on tykännyt 20 vuotta itseään nuorempia koko ikänsä. Mulla oli tällänen tuttava, mies 45 v ja aina häntä on kiinnostaneet 20 vuotiaat, siksi pitää itseään kunnossa, että voi iskeä nuorempia. Suosittelen kiertään kaukaa. 

Vierailija
94/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M59

Menet ehkä 55-vuotiaasta. Et nelikymppisestä.

Vierailija
95/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies miljonääri ja saattohoidossa? Sitten voin ottaa.

N33

Vierailija
96/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M59

Realisti

Vierailija
97/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat usein hyvin pinnallisia oman kokemukseni mukaan

M55+

Ne parikymppisetkö, joita setämies yrittää? Pysyttele ikäisissäsi.

Vierailija
98/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Ei näitä voi lueteltujen ominaisuuksien perusteella päättää, riippuu henkilökemiasta, tunteista. Mutta noin iso ikäero ei ainakaan puoltaisi vakavaa suhdetta minun kohdalla, eikä mielestäni ole pinnallista miettiä esimerkiksi jos haluaa lapsia, näiden molempien vanhempien todennäköistä jaksamista, elämän jakamista yhdessä vielä pitkälle sen ehtoopuolelle, jne. Tietysti jos tämä satuttaa, sitä voi olla helpompi kestää kutsumalla toista turhamaiseksi.

Vierailija
99/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies miljonääri ja saattohoidossa? Sitten voin ottaa.

N33

Kertoo kaiken, rahan perässä. no etpä ole perimisjärjestyksessä ja voi olla testamenttikin, vaikka ottaisitkin.

Vierailija
100/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat usein hyvin pinnallisia oman kokemukseni mukaan

M55+

Näin se käy kun valitsee niitä HighMaintenance - naisia. Tavalliset ja rumat naiset eivät ole sinulle ja muille vastaaville edes naisia.