Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko pinnallinen? Jos tapaisit ihanan miehen, komea, hauska, pitkä, hyvätuloinen, varakas, urheilullinen, lihaksikas, jne mutta

Vierailija
23.07.2024 |

kuulisit että onkin sinua 20 vuotta vanhempi. Ikä ei ollut tullut puheeksi. Olit luullut vain ehkä 5+ vuotta vanhemmaksi ulkonäön perusteella. Oletko niin pinnallinen että laittaisit kiertoon vai kokeilisitko tuleeko siitä silti suhde?

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta on vaan todella suuri ikäero.

En usko, että meillä olisi samat kiinnostuksen kohteet ainakaan kovin pitkään. Ei vanha jaksa kuten nuorena enkä tarkoita pelkästään seksiä. 

Enkä myöskään haluaisi selitellä tai puolustella suhdettani muille. Ja näin väistämättä kävisi jossain vaiheessa. 

Tuo, ettei vanha jaksa, ei pidä terveillä ja hyväkuntoisilla paikkaansa. Huippupyöräilijöillä on huomattu, että 30v (kuntohuipulla olevat) naiset ovat tasavertaisia 50v miesten kanssa.

Vierailija
62/117 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ottaisi noin paljon nuorempaa naista, paitsi "seikkailuihin". Itse katson, että ikäeroa pitää olla reilusti alle vuosikymmen, jotta ei olla siinä tilanteessa myöhemmin, että minä eläkkeellä ja toinen töissä vielä monia vuosia. Eihän silloin eläkkeellä voi nauttia vapaudesta, kun toisella on edelleen työvelvoitteet ja aikataulut.

Mies 42.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ottaisi noin paljon nuorempaa naista, paitsi "seikkailuihin". Itse katson, että ikäeroa pitää olla reilusti alle vuosikymmen, jotta ei olla siinä tilanteessa myöhemmin, että minä eläkkeellä ja toinen töissä vielä monia vuosia. Eihän silloin eläkkeellä voi nauttia vapaudesta, kun toisella on edelleen työvelvoitteet ja aikataulut.

Mies 42.

Et ole mies LOL kukaan mies ei ajattele noin

Vierailija
64/117 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ohitetaan koko kysymys, mutta ihana mies olisi silti ihana vaikka en hänen kanssa suhteeseen lähtisikään.

Okei, sitten kysymykseen; En lähtisi suhteeseen koska se ei ole minun juttuni. Ja miehen pituus tai omaisuus ei kiinnosta minua missään määrin muutoin kuin että tulee omillaan toimeen.

Vierailija
65/117 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on katoavaista, luonne on se tärkein. Muutaman vuoden ikäero ei haittaa.

Vierailija
66/117 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein puuttuu listasta: älykkyys.

Vaikka miehellä olisi nuo kaikki ja ihan minkä ikäinen tahansa, mutta olisi tyhmä, ei kiinnostaisi minua.

Vierailija
67/117 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea kuvitella että joku 70-v todella näyttäisi reilu viisikymppiseltä. 😂

Ap on varmaan mies ja luettelee niitä asioita, joita virheellisesti kuvittelee naisten pelkästään katsovan. Tämän tietää siitä, että listassa ei ole esimerkiksi luonteesta, älystä, sivistyneisyydestä jne. asioista yhtäkään. Pelkkiä pinnallisempia asioita kuten pituus ja tulot.

Vierailija
68/117 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vaikea kuvitella että joku 70-v todella näyttäisi reilu viisikymppiseltä. 😂

Ap on varmaan mies ja luettelee niitä asioita, joita virheellisesti kuvittelee naisten pelkästään katsovan. Tämän tietää siitä, että listassa ei ole esimerkiksi luonteesta, älystä, sivistyneisyydestä jne. asioista yhtäkään. Pelkkiä pinnallisempia asioita kuten pituus ja tulot.

Niin tämä ja sitten pitää naisia pinnallisina! 🤣

Vierailija
69/117 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein puuttuu listasta: älykkyys.

Vaikka miehellä olisi nuo kaikki ja ihan minkä ikäinen tahansa, mutta olisi tyhmä, ei kiinnostaisi minua.

Entä jos olisi myös älykäs

Vierailija
70/117 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v vanhempikin olisi mulle liikaa ja todellakin erottaisin onko 20v vanhempi! 

Ei kiitos. Ei ole pinnallisuutta toivoa että kumppani pysyy mun vauhdisssni. Oma mies 5v nuorempi

Vierailija
71/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollista että tapahtuu tosielämässä!

Vierailija
72/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi suhde.

Vierailija
73/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä, hyvätuloinen, varakas,

Ei kiitos.

Vierailija
74/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet oikeesti kuvittelee vaan peiliin katsomalla että ovat muidenkin mielestä 10-20 vuotta nuoremman näköisiä. Ei ole juuri kukaan. Näitä ikänsä valehdelleita tuli tämän tästä tapaamisiin  kun vielä treffailin eri sivustoilla. Kysyin aina suoraan että oletko oikeasti esim 53. Ja vastaus, "että en, olen 66 mutta mielestäni paljon nuoremman näköinen." Mikä tämä itsehuijauksen tarve on?

Vierailija
75/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että mies jonka oletin n. nelikymppiseksi osoittautuisikin 60-vuotiaaksi? 😅

Vinkki: usein ihmiset kohteliaisuudesta kehuvat muita reilusti nuoremman näköiseksi. Se ei tarkoita että oikeasti näyttäisi sen ikäiseltä.

Vierailija
76/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

74v. mies? Hyi viddu. Melkein mun isän ikäinen.

Vierailija
77/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en haluaisi lapsia, niin ottaisin.

Vierailija
78/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet oikeesti kuvittelee vaan peiliin katsomalla että ovat muidenkin mielestä 10-20 vuotta nuoremman näköisiä. Ei ole juuri kukaan. Näitä ikänsä valehdelleita tuli tämän tästä tapaamisiin  kun vielä treffailin eri sivustoilla. Kysyin aina suoraan että oletko oikeasti esim 53. Ja vastaus, "että en, olen 66 mutta mielestäni paljon nuoremman näköinen." Mikä tämä itsehuijauksen tarve on?

Ja ovat aina vähintään sen 66v näköisiä😭

Vierailija
79/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt miestä, joka näyttäisi ikäistään huomattavasti nuoremmalta.

Enkä kyllä impotenttia ikäloppua huolisi

Vierailija
80/117 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitten olen. Jos olisin sinkku, etsisin suunnilleen samanikäistä kumppania koska haluaisin elää hänen kanssaan vanhuuttani.