Oletko pinnallinen? Jos tapaisit ihanan miehen, komea, hauska, pitkä, hyvätuloinen, varakas, urheilullinen, lihaksikas, jne mutta
kuulisit että onkin sinua 20 vuotta vanhempi. Ikä ei ollut tullut puheeksi. Olit luullut vain ehkä 5+ vuotta vanhemmaksi ulkonäön perusteella. Oletko niin pinnallinen että laittaisit kiertoon vai kokeilisitko tuleeko siitä silti suhde?
Kommentit (133)
Mitä pinnallisuudella on merkitystä kenenkään ikään?
Rikas eläkeläinen olisi siis tarjolla? Minä ottaisin 30v vanhemman niin ei tarvitsisi niin pitkään odotella rahoja. Syvällistä, eikö vain?
Minähän nimenomaan tykkään reilusti vanhemmista miehistä. Ja ne minusta. Naisellinen, treenattu tiimalasivartalo, iloinen rempseä luonne. Kukapa ei sellaisesta tykkäisi? Setämiehet arvostaa. Setämiehet on parhaita, oli sitten varakkaita tai ei.
Eli mies olisi 75v. Juu ei kiitos
En usko että tällainen tilanne olisi edes mahdollinen. En ole koskaan luullut kenenkään olevan minua noin 5v vanhempi, ja olisikin paljastunut että on 20v vanhempi. Tottakai tuollainen ikäero näkyy, vaikka miten olisi pitänyt huolta itsestään, ja olisi ikäisekseen nuorekas. Ei kai kukaan ihan tosissaan edes luule, että ei näkyisi? En usko että voisin mitenkään ihastua itseäni 20v vanhempaan mieheen. Jotkut tykkää vanhemmista miehistä, mutta kyllä hekin ovat täysin tietoisia miehen iästä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 15-20 vuotta sitten oli paljon suotavampaa, että mies oli jopa 20 vuotta naista vanhempi.Silloin.Nykytrendi on niin, että vaaditaan sitä oikeaa nuoruutta mieheltäkin eli vanhat miehet on niin oldfashion jo suhteessa!siis miehen pitää nykyään olla lähellä naisen ikää!En kehtaisi ikinä liikkua miehen kanssa parina joka olisi mua 20v. vanhempi!maailma muuttuu!
15-20 vuotta sitten? Sehän oli ihan just vasta! Ei kyllä ollut silloinkaan mitenkään tavallista noin iso ikäero.
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä ei olisi haitannut nelikymppinen mies, mutta näin nelikymppisenä haittaisi kuusikymppinen mies. Yksinkertaisesti siksi, koska ikä tekee tehtävänsä ennemmin tai myöhemmin, halusi tai ei. Max 10 v. ikäero on minulle ok.
Todellakin olisi haitannut parikymppisenä! Hyi yäk! Silloin jo 5v vanhempi mies olisi ollut liian vanha. Vieläkin 5v alkaa olla siinä rajalla onko liian vanha vai ei.
Isäni on minua 22v vanhempi. En ole pinnallinen, mutta en kyllä isäni ikäisen kanssa ryhtyisi suhteeseen. Ällö ajatuskin.
Sen lisäksi ulkonäkö, pankkitili ja ikä eivät muutenkaan ole ainakaan minulle mitään syitä alkaa parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
En usko että tällainen tilanne olisi edes mahdollinen. En ole koskaan luullut kenenkään olevan minua noin 5v vanhempi, ja olisikin paljastunut että on 20v vanhempi. Tottakai tuollainen ikäero näkyy, vaikka miten olisi pitänyt huolta itsestään, ja olisi ikäisekseen nuorekas. Ei kai kukaan ihan tosissaan edes luule, että ei näkyisi? En usko että voisin mitenkään ihastua itseäni 20v vanhempaan mieheen. Jotkut tykkää vanhemmista miehistä, mutta kyllä hekin ovat täysin tietoisia miehen iästä.
Palsta on täynnä naisia jotka kertovat kuinka heitä pidetään 10-20 vuotta ikäistään nuorempina
Topi, Hjallis, Sale jne. Onhan näitä
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Eiku se on 20 vuotta nuorempi 😃 Vähä järkytyksenä tuli, ku sain tietää 😅
Sitä en tiedä, tietääkö hän mun ikää vieläkään 😄
Hyshys, älä kerrokaan.
Se on ny faces näkyvillä 🤭
Minä ottasin siltä siemenet,,,,,,,,, ja elatusmaksut. Sitte hakisin Gambiasta nuoremman.
Oletko varsinainen ? - Olisi varsi vapaana.