Max on fiksun näköinen mies, mutta ei kelpaa monellekaan naiselle
https://www.is.fi/viihde/art-2000010519451.html
Aika korkeatasoinen saa mies naisille olla, jos jopa Max nähdään monen naisen silmissä ei kelpaa-ketegoriassa.
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Täällä Maxin päälle liimataan vaikka minkälaisia puutteita. Kävisikö faktat välillä?
Max itse kertoi että on ei-hallinnassa oleva adhd ja elämä mennyt vähän risaiseksi. Väitätkö Maxia valehtelijaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä suuresti tämän langan kommentteja... jos lyhyt mies kertoo avoimesti kohtaamistaan ongelmista ja haasteista esimerkiksi deittielämässä / ihmissuhteissa, miksi häntä ei uskota? miksi hän ei saa ymmärrystä ja empatiaa?
Tämän takia en koskaan puhu kenellekkään oman elämän kipukohdista. Tulee pelkkää vähättelyä ja vittuilua vastaan.
t: 166cm mies
Miksi te jotkut miehet ette usko, että kaikki naiset ei ole samanlaisia? Miksi ette usko jos naiset kertoo, että ei haittaa miehen lyhyys?
N45
Pitkä omakohtainen elämänkokemus on ristiriidassa anonyymin nettikirjoittelijan(nainenko?) väitteiden kanssa.
Jos oisin sinkku kyllä minä voisin treffeille lähteä Maxin kanssa, mutta en tiedä haluaisiko hän tämmöisen 185cm neidon kanssa lähteä.
Siksi minulla oli tinderissä ilmoitus pituudesta, koska itse olen pitkä. Monesti seurustellut lyhyempien kuin minä, mutta heille on tullut siitä pituuserosta isokin kompleksi ja se tuntuu itsestäni pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon itse 162 cm pitkä ja tykkään nimenomaan lyhyistä miehistä. Max on mun silmään varsin komea. Kyllä mulle fiksu mies kelpaa. Lyhyys ei miestä pahenna. Pikemminkin pituus pahentaa. Monesti pitkät miehet on kauhean nokkavia, koppavia ja naiset ei varsinaisesti henkilönä kiinnosta. Lyhyet miehet pitää parempaa huolta naisestaan. Lisäksi monet seksiasennot nyt vaan toimii paljon paremmin, jos osapuolet on suht saman pituisia.
Outoja oletuksia ilman totuuspohjaa. Itsekin olen lyhyt ja mietityttäisi mahdollisten lasten pituus. Etenkin poikien.
Älä mene tekemään lyhyitä poikia tähän maailmaan, sadisti!
Vierailija kirjoitti:
Jos oisin sinkku kyllä minä voisin treffeille lähteä Maxin kanssa, mutta en tiedä haluaisiko hän tämmöisen 185cm neidon kanssa lähteä.
Siksi minulla oli tinderissä ilmoitus pituudesta, koska itse olen pitkä. Monesti seurustellut lyhyempien kuin minä, mutta heille on tullut siitä pituuserosta isokin kompleksi ja se tuntuu itsestäni pahalta.
Minä olen myös yli 180-senttinen nainen ja seurustelukumppanin löytäminen on todella vaikeaa. Joko lyhyemmällä miehellä on kompleksi tai sitten se minua pidempi mies haluaakin lopulta sen taskuvenuksen, eikä amatsonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä suuresti tämän langan kommentteja... jos lyhyt mies kertoo avoimesti kohtaamistaan ongelmista ja haasteista esimerkiksi deittielämässä / ihmissuhteissa, miksi häntä ei uskota? miksi hän ei saa ymmärrystä ja empatiaa?
Tämän takia en koskaan puhu kenellekkään oman elämän kipukohdista. Tulee pelkkää vähättelyä ja vittuilua vastaan.
Miksi te jotkut miehet ette usko, että kaikki naiset ei ole samanlaisia? Miksi ette usko jos naiset kertoo, että ei haittaa miehen lyhyys?
N45
Pitkä omakohtainen elämänkokemus on ristiriidassa anonyymin nettikirjoittelijan(nainenko?) väitteiden kanssa.
Millä oikeudella sä tulet väittämään mua valehtelijaksi ja väität tietäväsi mitä mä muka oikeasti ajattelen ja tunnen?
N45
Ei minkään alle 175-senttisten kääpiöiden kuulukaan lisääntyä. Naisellakin pituutta pitäisi olla vähintään 165 cm ennen kuin lasten hankkimasta voi ajatellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon itse 162 cm pitkä ja tykkään nimenomaan lyhyistä miehistä. Max on mun silmään varsin komea. Kyllä mulle fiksu mies kelpaa. Lyhyys ei miestä pahenna. Pikemminkin pituus pahentaa. Monesti pitkät miehet on kauhean nokkavia, koppavia ja naiset ei varsinaisesti henkilönä kiinnosta. Lyhyet miehet pitää parempaa huolta naisestaan. Lisäksi monet seksiasennot nyt vaan toimii paljon paremmin, jos osapuolet on suht saman pituisia.
Outoja oletuksia ilman totuuspohjaa. Itsekin olen lyhyt ja mietityttäisi mahdollisten lasten pituus. Etenkin poikien.
Älä mene tekemään lyhyitä poikia tähän maailmaan, sadisti!
Anteeksi, jos loukkasin. Mietin parin valinnassa monia muitakin asioita liittyen mahdolliseen jälkikasvuun. Samoin minut varmasti moni sivuutti omien puutteideni vuoksi ja sekin on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Minusta sinullakin olisi asiat aika hyvin jos mitään muita negatiivisia puolia ei ole kuin että olet vähän lyhyt. Olet siis hauskaa seuraa, enimmäkseen hyvällä tuulella, normaalisti töissäkäyvä ja itsesi elättävä, ei sairauksia, ei mielenterveysongelmia, ei traumoja, pukeudut hyvin, huolehdit hygieniastasi, sinulla on ystäviä, sinulla on harrastuksia ja sisältöä elämässäsi sinussa on siis kaikki asiat aivan täysin kohdallaan, vain pituus on pielessä ja siitä syystä syy puuttuvaan seuraan täytyy olla pituus? Minäpä luulen että sinussa on joitain muitakin ongelmallisia piirteitä, mutta ne on niin kipeitä, että et halua kohdata niitä ja siksi käytät pituutta defenssinä. Sinä et välttämättä esimerkiksi ole ollenkaan kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös yli 180-senttinen nainen ja seurustelukumppanin löytäminen on todella vaikeaa. Joko lyhyemmällä miehellä on kompleksi tai sitten se minua pidempi mies haluaakin lopulta sen taskuvenuksen, eikä amatsonia.
No tää, oma mieheni on minua muutaman sentin lyhyempi eli ihan olematon pituusero. Joten ei ole tullut pituudesta meillä mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sopiva pituus jos olisin joku 163tai alle.
tämä, nykyään vain naisten keskipituuskin alkaa olemaan sen yli. Itse olen 168cm ja miehen olisi hyvä olla edes samanpituinen, ei tarvitse olla yli 180cm. Juttu kun oli maksumuurin takaa, niin minkälaisia naisia hän etsii? Jos on viehtynyt + 175cm gaselleihin mallimatskuun, niin saattaa olla vähän nihkeet mahdollisuudet. Eiköhän Suomessakin vielä ole ihan mukavia n.160cm naisia.
Vierailija kirjoitti:
Liian lyhyt, vain 165cm pituutta.
Vaikka on suosittu muuten, niin tässä fakta siitä,ettå naisille ulkonäkö on tärkein.
Tervetuloa itä-Helsinkiin. 165cm on erittäin yleinen pituus miehille täällä ja naisille kelpaa hyvin
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miksi täällä aina sankoin joukoin rynnätään sanomaan, että ei sillä pituudella ole mitään väliä, vaikka lyhyet miehet itse kertovat, kuinka tulevat torjutuiksi lyhyytensä takia. Kai ne nyt itse sen parhaiten tietävät, omasta kokemuksestaan, eikä siinä auta mammojen vakuuttelut, etrei haittaa mitään, vaikka olisi mikä hobitti. Tai sitten täällä on niin vanhoja naisia, että ovat jo ohittaneet kauan sitten nuoruutensa, jolloin ulkonäöllä oli vielä suuri merkitys parisuhdemarkkinoilla.
Mistä nämä ihmiset voivat tietää, että se on juuri pituus, minkä vuoksi tulevat hylätyksi? Onko joku oikeasti sanonut, että "sinä olet ihan ok, mutta olet liian lyhyt"? En usko. Voisiko se olla ihan joku muu syy, vaikka kiukkuinen ja katkera luonne?
Itse olen ollut suhteessa miesten kanssa, jotka ovat olleet 165-200 cm, eikä senteillä ole todellakaan mitään merkitystä siinä miten hyvä ja ihana se mies on.
Sairasta sakkia
Kauhistelaan jos koiria ylijalostetaan mutta samalla ihmisinä toimitaan samoin
Pinnallisuus on pahe, luonne tärkein
N157
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Minusta sinullakin olisi asiat aika hyvin jos mitään muit
Se että olen kiva ei ole lainkaan edesauttanut asiaa, päinvastoin. Te ette halua mitään kivaa.
Olen todella ihastunut yhteen suunnilleen tuon Maxin pituiseen mieheen. Itse olen 170 cm. En tiedä, tykkääkö hän itseään pitemmistä naisista. :-/ Hän on silmissäni täydellinen. Pituus on tietysti vain yksi ominaisuus muiden joukossa ja kokonaisuus ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Minusta
Se että olen kiva ei ole lainkaan edesauttanut asiaa, päinvastoin. Te ette halua mitään kivaa.
Eli sinun todellinen ongelmasi on se että olet joku punapilleristi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Minusta
No tuo on ihan sun oma harhaa. En mä ainakaan halua mitään kusipäätä tms.
Olette kyllä huvittavia te jotka väitätte, että naiset ei huoli siksi, että on kiva tms. tai on muka liian lyhyt. Siis kukaan nainen ei huoli. Jos kukaan ei huoli, niin olisiko syytä katsoa peiliin ja miettiä missä on vika.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Pitkä omakohtainen elämänkokemus on ristiriidassa anonyymin nettikirjoittelijan(nainenko?)
No miksi niillä pitkillä kusipäillä ei ole vastaavia vaikeuksia, hmm?
Tai sitten Max tulee torjutuksi ADHD:n ja puuttuvan elämänhallinnan takia, mutta on kivempi syyttää lyhyyttä. Sitä paitsi en usko että Maxilla on puutetta seurasta. Maxilla voi olla puutetta tuon näköisestä seurasta kuin tuo ex-tyttöystävä, mikä Maxin mielestä on tietysti väärin.