Harmittaa kun en uskalla tehdä tuttavuutta miesten kanssa
Menen ihan jäähän, kun joku kiinnostava mies on lähistöllä. Olisi tehnyt mieli jutella yhdelle tyypille kaupassa, mutta en edes uskaltanut kunnolla katsoa päin. Ei tää sinkkuus pääty ikinä :(
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi seisomaan.
Ehkä sillä kauppamiehelläkin olisi alkanut :( Mutta nyt se jäi mysteeriksi.
Ap
Ei me miehet purra jos uskaltaudut meitä lähestyä Kauppa saattaisi ainakin omasta mielestä olla parempi paikka yrittää lähestyä, koska en usko, että sen sisällä kovinkaan moni mies viitsii ryhtyä kovin arvaamattomaksi. - Vaikka niin harvinaista on "tavis mies" tulsi naisen, joka ei ole humalssa ja osoittaisi edes pientä kiinnostusta päivänvalossa, julkisellla paikalla häntä kohtaan Suomessa ilman, että nainen esimerkiksi pyytäisi seuraavaksi rahaa niin saattaapa moni mies mennä tällöin hiljaiseksi jo pelkästään siitä, että asia on niin harvinaislaatuinen ja aivan uusi.
Minuakin kiinnostaisi ottaa kontaktia mieheen.
M51
missä kaupassa suhun voi tutustua?
Noniin Valtteri, nyt tutimaan, huomenna on koulupäivä.
Vierailija kirjoitti:
Prismassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei me miehet purra jos uskaltaudut meitä lähestyä Kauppa saattaisi ainakin omasta mielestä olla parempi paikka yrittää lähestyä, koska en usko, että sen sisällä kovinkaan moni mies viitsii ryhtyä kovin arvaamattomaksi. - Vaikka niin harvinaista on "tavis mies" tulsi naisen, joka ei ole humalssa ja osoittaisi edes pientä kiinnostusta päivänvalossa, julkisellla paikalla häntä kohtaan Suomessa ilman, että nainen esimerkiksi pyytäisi seuraavaksi rahaa niin saattaapa moni mies mennä tällöin hiljaiseksi jo pelkästään siitä, että asia on niin harvinaislaatuinen ja aivan uusi.
Mutta torjutte naureskellen ja kerrotte kavereillekin kuinka joku liian ruma akka yritti iskeä.
Ei kannata. Aloitteita tekemällä olen saanut miehiä, jotka paremman puutteessa panevat, alkavat suhteeseen ja kohtelevat huonosti. Miehet eivät osaa sanoa ei, vaikkei kiinnostaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismassa.
Ap
entäs paikkakunta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta torjutte naureskellen ja kerrotte kavereillekin kuinka joku liian ruma akka yritti iskeä.
Mutta ei sentään tehdä rikosilmoitusta kuten naiset.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Aloitteita tekemällä olen saanut miehiä, jotka paremman puutteessa panevat, alkavat suhteeseen ja kohtelevat huonosti. Miehet eivät osaa sanoa ei, vaikkei kiinnostaisikaan.
Kertoo vain huonosta miesmaustasi.
Vierailija kirjoitti:
Oletkin iskenyt vain panomiehiä, siinä on se ongelma...
Minusta ainakin kauppa on hyvä paikka tulla jutulle. Jos olen huonotuulinen ja epäsosiaalinen, niin nykyään jätän siellä käymättä kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismassa.
Ap
Keski-uusimaa? :)
Vierailija kirjoitti:
Tässä piilee valitettavasti totuus, uskon näin. Perustuu siihen, että miehen tulisi olla enemmän kiinnostunut naisesta kuin toisinpäin, jotta juttu toimii romanttisesti. Miehen tehdessä aloitteen, hän on kiinnostunut oma-aloitteisesti naisesta. Kun nainen tekee aloitteen, homma menee nurinpäin ja miehelle jää tuntu, että hän on tässä se, jota tavoiteltiin - hän ei ole naiseen investoitunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkin iskenyt vain panomiehiä, siinä on se ongelma...
Panomiehet voisivat sitten lakata parveilemasta Prismassa.
Eli Järvenpään Prismaan huomenna, nähdään ;)
Auttakaa