Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun en uskalla tehdä tuttavuutta miesten kanssa

Vierailija
02.03.2025 |

Menen ihan jäähän, kun joku kiinnostava mies on lähistöllä. Olisi tehnyt mieli jutella yhdelle tyypille kaupassa, mutta en edes uskaltanut kunnolla katsoa päin. Ei tää sinkkuus pääty ikinä :(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa

Vierailija
2/26 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi seisomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkoi seisomaan.

Ehkä sillä kauppamiehelläkin olisi alkanut :( Mutta nyt se jäi mysteeriksi.

Ap

Vierailija
4/26 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me miehet purra jos uskaltaudut meitä lähestyä Kauppa saattaisi ainakin omasta mielestä olla parempi paikka yrittää lähestyä, koska en usko, että sen sisällä kovinkaan moni mies viitsii ryhtyä kovin arvaamattomaksi. - Vaikka niin harvinaista on "tavis mies"   tulsi naisen, joka ei ole humalssa ja osoittaisi edes pientä kiinnostusta päivänvalossa, julkisellla paikalla häntä kohtaan Suomessa ilman, että nainen esimerkiksi pyytäisi seuraavaksi rahaa niin saattaapa moni mies mennä tällöin hiljaiseksi jo pelkästään siitä, että asia on niin harvinaislaatuinen ja aivan uusi. 

Vierailija
5/26 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi ottaa kontaktia mieheen.

M51

Vierailija
6/26 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä kaupassa  suhun voi tutustua?

Vierailija
7/26 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako kiltti mies?

Vierailija
8/26 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin Valtteri, nyt tutimaan, huomenna on koulupäivä.

Vierailija
9/26 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa.

Ap

Vierailija
10/26 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me miehet purra jos uskaltaudut meitä lähestyä Kauppa saattaisi ainakin omasta mielestä olla parempi paikka yrittää lähestyä, koska en usko, että sen sisällä kovinkaan moni mies viitsii ryhtyä kovin arvaamattomaksi. - Vaikka niin harvinaista on "tavis mies"   tulsi naisen, joka ei ole humalssa ja osoittaisi edes pientä kiinnostusta päivänvalossa, julkisellla paikalla häntä kohtaan Suomessa ilman, että nainen esimerkiksi pyytäisi seuraavaksi rahaa niin saattaapa moni mies mennä tällöin hiljaiseksi jo pelkästään siitä, että asia on niin harvinaislaatuinen ja aivan uusi. 

Mutta torjutte naureskellen ja kerrotte kavereillekin kuinka joku liian ruma akka yritti iskeä.

Vierailija
11/26 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Aloitteita tekemällä olen saanut miehiä, jotka paremman puutteessa panevat, alkavat suhteeseen ja kohtelevat huonosti. Miehet eivät osaa sanoa ei, vaikkei kiinnostaisikaan. 

Vierailija
12/26 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismassa.

Ap

entäs paikkakunta?

Vierailija
13/26 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta torjutte naureskellen ja kerrotte kavereillekin kuinka joku liian ruma akka yritti iskeä.

Mutta ei sentään tehdä rikosilmoitusta kuten naiset.

Vierailija
14/26 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Aloitteita tekemällä olen saanut miehiä, jotka paremman puutteessa panevat, alkavat suhteeseen ja kohtelevat huonosti. Miehet eivät osaa sanoa ei, vaikkei kiinnostaisikaan. 

Kertoo vain huonosta miesmaustasi.

Vierailija
15/26 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkin iskenyt vain panomiehiä, siinä on se ongelma...

Vierailija
16/26 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin kauppa on hyvä paikka tulla jutulle. Jos olen huonotuulinen ja epäsosiaalinen, niin nykyään jätän siellä käymättä kokonaan.

Vierailija
17/26 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismassa.

Ap

Keski-uusimaa? :) 

Vierailija
18/26 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä piilee valitettavasti totuus, uskon näin. Perustuu siihen, että miehen tulisi olla enemmän kiinnostunut naisesta kuin toisinpäin, jotta juttu toimii romanttisesti. Miehen tehdessä aloitteen, hän on kiinnostunut oma-aloitteisesti naisesta. Kun nainen tekee aloitteen, homma menee nurinpäin ja miehelle jää tuntu, että hän on tässä se, jota tavoiteltiin - hän ei ole naiseen investoitunut.

Vierailija
19/26 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkin iskenyt vain panomiehiä, siinä on se ongelma...

Panomiehet voisivat sitten lakata parveilemasta Prismassa. 

Vierailija
20/26 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Järvenpään Prismaan huomenna, nähdään ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän