Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Max on fiksun näköinen mies, mutta ei kelpaa monellekaan naiselle

Vierailija
22.07.2024 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000010519451.html

Aika korkeatasoinen saa mies naisille olla, jos jopa Max nähdään monen naisen silmissä ei kelpaa-ketegoriassa.

Kommentit (249)

Vierailija
221/249 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän nimenomaan erosi juuri Miss Inna Tähtisestä... Eli varmaan olis kiva jos olis missityyppiä. Se onkin helppo markkina :-)

Ahaa! Eli hän on seurustellut ja vielä missin kanssa! Vientiä siis on. Mitä hän sitten kitisee? Kun ei heti eron jälkeen sormia napsauttamalla ilmestykään uutta hemaisevaa naista?

Vierailija
222/249 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän petti edellistä puolisoaan, siksi erosivat. Juuri tätä missiä

Naisia siis riittää.

Hyvä että maineensa on tullut julki, ettei kukaan nainen joudu vahingossa pettäjän kumppaniksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/249 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oisin sinkku kyllä minä voisin treffeille lähteä Maxin kanssa, mutta en tiedä haluaisiko hän tämmöisen 185cm neidon kanssa lähteä. 

Siksi minulla oli tinderissä ilmoitus pituudesta, koska itse olen pitkä. Monesti seurustellut lyhyempien kuin minä, mutta heille on tullut siitä pituuserosta isokin kompleksi ja se tuntuu itsestäni pahalta. 

Minä olen myös yli 180-senttinen nainen ja seurustelukumppanin löytäminen on todella vaikeaa. Joko lyhyemmällä miehellä on kompleksi tai sitten se minua pidempi mies haluaakin lopulta sen taskuvenuksen, eikä amatsonia.

Joo, ja me pitkät naiset ollaan ikävä kyllä myös narskumagneetteja. Narsistit haluavat nostattaa itsetuntoaan ja statustaan 180cm naisella. 

Vierailija
224/249 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provoaloitus. Toisesta ketjusta selvisi, että pituudesta kommentoijat ovat miehiä.

Vierailija
225/249 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako aloittaja pohtia ketjun otsikointia uudelleen? https://www.seiska.fi/kotimaa/inna-tahtinen-paljastaa-vihdoin-eronsa-sy…

Vierailija
226/249 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko tuon kaverin vaikka hoidattaa se adhd kuntoon ja hankkia apua noihin elämänhallinnan ongelmiin. Sitten vasta miettiä mitään ulkoisia juttuja.

Vierailija
227/249 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon itse 162 cm pitkä ja tykkään nimenomaan lyhyistä miehistä. Max on mun silmään varsin komea. Kyllä mulle fiksu mies kelpaa. Lyhyys ei miestä pahenna. Pikemminkin pituus pahentaa. Monesti pitkät miehet on kauhean nokkavia, koppavia ja naiset ei varsinaisesti henkilönä kiinnosta. Lyhyet miehet pitää parempaa huolta naisestaan. Lisäksi monet seksiasennot nyt vaan toimii paljon paremmin, jos osapuolet on suht saman pituisia. 

Outoja oletuksia ilman totuuspohjaa. Itsekin olen lyhyt ja mietityttäisi mahdollisten lasten pituus. Etenkin poikien. 

Onko se ongelma sinulle jos saisit lyhyitä lapsia? onpa outoa ja primitiivistä

Vierailija
228/249 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, miksi täällä aina sankoin joukoin rynnätään sanomaan, että ei sillä pituudella ole mitään väliä, vaikka lyhyet miehet itse kertovat, kuinka tulevat torjutuiksi lyhyytensä takia. Kai ne nyt itse sen parhaiten tietävät, omasta kokemuksestaan, eikä siinä auta mammojen vakuuttelut, etrei haittaa mitään, vaikka olisi mikä hobitti. Tai sitten täällä on niin vanhoja naisia, että ovat jo ohittaneet kauan sitten nuoruutensa, jolloin ulkonäöllä oli vielä suuri merkitys parisuhdemarkkinoilla.

Tai sitten Max tulee torjutuksi ADHD:n ja puuttuvan elämänhallinnan takia, mutta on kivempi syyttää lyhyyttä. Sitä paitsi en usko että Maxilla on puutetta seurasta. Maxilla voi olla puutetta tuon näköisestä seurasta kuin tuo ex-tyttöystävä, mikä Maxin mielestä on tietysti väärin.

Ihminen on myös visuaalinen eläin ja ulkonäöllä ylipäätänsä on paljon merkitystä, ei vaan ihmissuhteissa vaan jopa työelämässä yms. Onko tämä vaikea asia tajuta?

Artikkelin mukaan Max sai kuulla noin 30 kertaa viikonlopun aikana hämmästystä hänen lyhyydestään, onko se kivaa kenenkään mielestä? samoin tuntuu että naisilta tulee usein tätä "ai vain supermallit kelpaa" toitotusta, totuus on se että ihminen ei usein voi mitään omalle kilpailuvaistolleen ja kunnianhimolleen. Se että sanoo miehelle että "älä jahtaa niitä kauniita naisia" on sama kun sanoisi vaikkapa Michael Jordanille että "älä yritä voittaa kultamitalia, eihän susta ole siihen!". Jos jotain niin ne negatiiviset kommentit triggeröi kilpailemaan vielä kovemmin.

Kyse on myös validoinnista jota MYÖS lyhyet miehet haluavat. Pitkiä miehiä ihannoidaan ihan kaikkialla, totta himputissa myös lyhyet miehet haluavat osan siitä kakusta joka määrittelee oletko konventionaalisen viehättävä vai et. Ihan samalla tavalla lihavat naiset haluavat myös tuntea itsensä kauniiksi laihojen naisten vieressä. Me kaikki haluamme hyväksyntää, positiivisia kommentteja ja rakkautta.

Vierailija
229/249 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nyt keksimällä keksitty juttu. Max Blomfelt seurusteli missin kanssa ja parisuhde kaatui ilmeisesti Maxin pettämiseen. Eli kyllä hänestä naiset kiinnostuvat..

Vierailija
230/249 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin aiemmin ollut kauniin naisen kanssa.

https://www.seiska.fi/kotimaa/inna-tahtinen-ja-max-blomfelt-ero/1126634

Noni, eli Max on siis ihan todistettavasti ollut yhdessä oikean instabeiben kanssa. Eli todistettavasti se pituus ei ole estänyt häntä saamasta daamia ja piparia.

Eli Maxissa on jotain muuta, joka karkottaa naiset. Sanoisin, että se on juurikin tuo tubettaminen ja julkkikseksi yrittäminen.

t. introvertti nainen

Vierailija
231/249 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää todistaa, ettei vika ehkä todella ole miehissä vaan naisissa ja siinä, että heille on liikaa tarjontaa.

Ei - vaan vika on siinä, että miehet eivät voi käsittää sitä, että todella suuri osa naisista on vapaaehtoisesti sinkkuja.

Koska miehistä ei todellakaan suurin tai edes suuri osa sitä ole.

Vierailija
232/249 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänhallinta hukassa on siistimpi kuvaus sille, että tyyppi on ulosotossa ja sillä on päihdeongelma. Olisiko tällainen nainen miehelle saalis 🙄

Sitten pitää mennä lehtiin asti itkemään sitä kun naista ei löydy. Kun ilmeisestikin naiset ovat fiksusti tajunneet kupletin juonen ja päättäneet että eivät ota päihdeongelmaista duracell-pupua riesoikseen.

Kas kun miehen pitää tuoda suhteeseen muutakin kuin sen että sattuu olemaan mies.

Vierailija
233/249 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella ihastunut yhteen suunnilleen tuon Maxin pituiseen mieheen. Itse olen 170 cm. En tiedä, tykkääkö hän itseään pitemmistä naisista. :-/ Hän on silmissäni täydellinen. Pituus on tietysti vain yksi ominaisuus muiden joukossa ja kokonaisuus ratkaisee. 

Olin joskus aikoinaan toivottoman ihastunut itseäni 5 senttiä lyhyempään mieheen. Hän sattui tykkäämään itseään lyhyemmistä naisista eli se siitä. Olimme aluksi kavereita pari vuotta kunnes menin ja ihastuin häneen. Hänellä oli koko aika vain kaverilliset tunteet mua kohtaan ja tiesin sen, niinhän oli minullakin kunnes ihastuin ihan silmittömästi. 

Vierailija
234/249 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan moni lyhyt mies yrittää kompensoida isolla egolla, suurilla puheilla ja muita lyttäämällä.

Valitettavasti moni nainen ei hyväksy miehen fyysisiä ominaisuuksia. 

:D :D :D Sen sijaan miehet ovat kuuluisia siitä, että kiinnostuvat tasapuolisesti niin kauniista, keskinkertaisen näköisistä ja rumista naisista! Eivät koskaan tuijota vain ulkonäköä! :D

Vierailija
235/249 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäpituinen tää Mini on?

Vanhemmilla ollut huumorintajua:D

Oletko ihan pöljä? Tuskin vanhemmat ovat nimeä antaessaan tienneet minkä pituinen heidän pojastaan tulee.

N45

Pituus on vahvasti perityvä ominaisuus. Tuskin vanhemmatkaan ovat siis pitkiä. Mini ois sopinut siis paremmin 

Ei lapsen pituutta voi silti välttämättä ennustaa suoraan vanhempien pituudesta. Asiaan vaikuttavia tekijöitä on useita, ja lapsi voi periä "lyhyysgeeninsä" myös kauempaa suvusta. 

terveisin, 165 cm pitkän äidin ja 178 cm pitkän isän 153 cm pitkä tytär

Vierailija
236/249 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt alkaa hahmottua: Maxilla oli kumppanina ihan oikea missi ja instabeibe - jota hän sitten meni pettämään.

Lisäksi Maxilla on hoitamaton ADHD, epämääräinen taloustilanne (=persaukinen, veloissa ja/tai vararikossa) ja päihdeongelma.

Eli oikea värisuora. Ja nyt hän vilpittömästi ihmettelee sitä, miksei naista löydy?

Ja auta armias jos joku nainen tuollaisen kelkkaan lähtisi, siitähän häntä syyttelisivät sitten kaikki: "Mitäs läksit pettäjän matkaan" jne jne

Max, sua ei halua kukaan siksi että sä tarjoilet harvinaisen paskaa diiliä, josta nainen ei saa oikein mitään. Pituus on ongelmistasi pienin.

Vierailija
237/249 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäpituinen tää Mini on?

Vanhemmilla ollut huumorintajua:D

Oletko ihan pöljä? Tuskin vanhemmat ovat nimeä antaessaan tienneet minkä pituinen heidän pojastaan tulee.

N45

Pituus on vahvasti perityvä ominaisuus. Tuskin vanhemmatkaan ovat siis pitkiä. Mini ois sopinut siis paremmin 

Ei lapsen pituutta voi silti välttämättä ennustaa suoraan vanhempien pituudesta. Asiaan vaikuttavia tekijöitä on useita, ja lapsi voi periä "lyhyysgeeninsä" myös kauempaa suvusta. 

terveisin, 165 cm pitkän äidin ja 178 cm pitkän isän 153 cm pitkä tytär

Jep ei se pituuden periytyminen ole aina hyvin ennustettavissa. Isäni on 190cm ja äiti 174cm. Vaari 187cm ja isoisä 188cm. Isoäiti 170cm ja mummi 164cm. Mummin isä oli 165cm pitkä. Minä (nainen) kasvoin 180cm pitkäksi ja veljeni 170 senttiseksi. Mummin isän geenit pomppasivat hänen kohdallaan esiin.

Vierailija
238/249 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen nainen ja 162, ja ostan lasten osastolta joskus vaatteita kokoa 164. Tämä koko luetaan 14 vuotiaaksi kokokartassa. Naurattaa tämä minuakin. Mutta noin lyhyt mies niin se on noin 14 vuotiaiden joukossa samaa pituutta. Sori, mutta en voisi tapailla häntä kun mieleen tulisi joku teini/lapsi. 

Vierailija
239/249 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oisin sinkku kyllä minä voisin treffeille lähteä Maxin kanssa, mutta en tiedä haluaisiko hän tämmöisen 185cm neidon kanssa lähteä. 

Siksi minulla oli tinderissä ilmoitus pituudesta, koska itse olen pitkä. Monesti seurustellut lyhyempien kuin minä, mutta heille on tullut siitä pituuserosta isokin kompleksi ja se tuntuu itsestäni pahalta. 

Minä olen myös yli 180-senttinen nainen ja seurustelukumppanin löytäminen on todella vaikeaa. Joko lyhyemmällä miehellä on kompleksi tai sitten se minua pidempi mies haluaakin lopulta sen taskuvenuksen, eikä amatsonia.

Joo, ja me pitkät naiset ollaan ikävä kyllä myös narskumagneetteja. Narsistit haluavat nostattaa itsetuntoaan ja statustaan 180cm naisella. 

Lopulta voi kuitenkin löytyä se ihana mies, jota ei naisen pituus pelota. Olen 180cm pitkä ja löysin 10 vuoden etsinnän jälkeen hyvän puolison. Monta idioottia kyllä sattui matkalle.

Vierailija
240/249 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaukset ei taas toimi, mutta 228:lle tiedoksi. Ne pituudesta kommentoijat oli nimenomaan muita miehiä, ei naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan