Max on fiksun näköinen mies, mutta ei kelpaa monellekaan naiselle
https://www.is.fi/viihde/art-2000010519451.html
Aika korkeatasoinen saa mies naisille olla, jos jopa Max nähdään monen naisen silmissä ei kelpaa-ketegoriassa.
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä suuresti tämän langan kommentteja... jos lyhyt mies kertoo avoimesti kohtaamistaan ongelmista ja haasteista esimerkiksi deittielämässä / ihmissuhteissa, miksi häntä ei uskota? miksi hän ei saa ymmärrystä ja empatiaa?
Tämän takia en koskaan puhu kenellekkään oman elämän kipukohdista. Tulee pelkkää vähättelyä ja vittuilua vastaan.
t: 166cm mies
Miksi te jotkut miehet ette usko, että kaikki naiset ei ole samanlaisia? Miksi ette usko jos naiset kertoo, että ei haittaa miehen lyhyys?
N45
Pitkä omakohtainen elämänkokemus on ris
No vitustako mä tiedän. Idiootti pitää kuitenkin miehen olla joka kuvitelee jokaisen naisen haluavan kaikkea muuta kuin kivan miehen. Mä en huolisi mitään kusipäätä tms. Kivaksi ja kiltiksi itseään mainostavan harvemmin kuitenkaan on kivoja ja kilttejä vaan ovat jotakin sairaita sekopäitä jotka vihaavat naisia ja syyttävät naisia kaikesta. Sustakin tuollainen huokuu kauas.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä suuresti tämän langan kommentteja... jos lyhyt mies kertoo avoimesti kohtaamistaan ongelmista ja haasteista esimerkiksi deittielämässä / ihmissuhteissa, miksi häntä ei uskota? miksi hän ei saa ymmärrystä ja empatiaa?
Tämän takia en koskaan puhu kenellekkään oman elämän kipukohdista. Tulee pelkkää vähättelyä ja vittuilua vastaan.
Miksi te jotkut miehet ette usko, että kaikki naiset ei ole samanlaisia? Miksi ette usko jos naiset kertoo, että ei haittaa miehen lyhyys?
N45
Syytön minä teidän miesvalintoihin olen. Kunhan nyt vaan toin esiin havaintoja pitkän elämäni varrelta. Yksikään renttututtavani ei vietä öitään yksin.
Vierailija kirjoitti:
Liian nuori mun makuun. Jos olisi esim. 20 vuotta nuorempi, niin kyllä kiinnostaisi. Olen nyt siis 45v. En tiedä mikä Maxin ongelma sitten oli. Onko oikeasti tuossa aiemmin mainittu pituus vai mikä. Mä olen 168cm ja olin naimisissa mua 2cm lyhyemmän miehen kanssa. Lapsen olen saanut 175cm pitkän miehen kanssa. Ei kaikki naiset katsele vain pitkiä miehiä.
N45
Paljo painat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te jotkut miehet ette usko, että kaikki naiset ei ole samanlaisia? Miksi ette usko jos naiset kertoo, että ei
Syytön minä teidän miesvalintoihin olen. Kunhan nyt vaan toin esiin havaintoja pitkän elämäni varrelta. Yksikään renttututtavani ei vietä öitään yksin.
Yleensä ovat kyllä kaltaisessaan seurassa. Niin kuin kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian nuori mun makuun. Jos olisi esim. 20 vuotta nuorempi, niin kyllä kiinnostaisi. Olen nyt siis 45v. En tiedä mikä Maxin ongelma sitten oli. Onko oikeasti tuossa aiemmin mainittu pituus vai mikä. Mä olen 168cm ja olin naimisissa mua 2cm lyhyemmän miehen kanssa. Lapsen olen saanut 175cm pitkän miehen kanssa. Ei kaikki naiset katsele vain pitkiä miehiä.
N45
Paljo painat?
Ei liity yhtään mitenkään tähän ketjuun.
N45
Uskomatonta kuinka jotkut miehet jaksavat väittää päivästä toiseen kuinka naiset eivät huoli lyhyttä/kaljua/jne miestä. Siksi he eivät saa naista kun naiset niin nirsoja.
Sitten vaan jankataan että kyllä se on tämä yksi ominaisuus jonka takia naista ei löydy. Ei millään tajuta että tyhmyys/naisvihamielisyys/nirsous/ym on oikeasti syy kyseisen miehen naisettomuuteen.
Mutta turha näille on selittää. Ovat päättäneet oman totuutensa eivätkä ymmärrä että se ei ole välttämÄttä oikea totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon itse 162 cm pitkä ja tykkään nimenomaan lyhyistä miehistä. Max on mun silmään varsin komea. Kyllä mulle fiksu mies kelpaa. Lyhyys ei miestä pahenna. Pikemminkin pituus pahentaa. Monesti pitkät miehet on kauhean nokkavia, koppavia ja naiset ei varsinaisesti henkilönä kiinnosta. Lyhyet miehet pitää parempaa huolta naisestaan. Lisäksi monet seksiasennot nyt vaan toimii paljon paremmin, jos osapuolet on suht saman pituisia.
Outoja oletuksia ilman totuuspohjaa. Itsekin olen lyhyt ja mietityttäisi mahdollisten lasten pituus. Etenkin poikien.
Älä mene tekemään lyhyitä poikia tähän maailmaan, sadisti!
Mulla on samanikänen serkkumies. Mun ja hänen isänsä ovat samanpituisia kuin myös äitimme ovat. Serkustani tuli pitkä ja itsestäni vanhempiani pidempi. Mua ja mun serkkua erottaa se, että sitä syötettiin kuin syöttöporsasta ja itse kärsin nälästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon itse 162 cm pitkä ja tykkään nimenomaan lyhyistä miehistä. Max on mun silmään varsin komea. Kyllä mulle fiksu mies kelpaa. Lyhyys ei miestä pahenna. Pikemminkin pituus pahentaa. Monesti pitkät miehet on kauhean nokkavia, koppavia ja naiset ei varsinaisesti henkilönä kiinnosta. Lyhyet miehet pitää parempaa huolta naisestaan. Lisäksi monet seksiasennot nyt vaan toimii paljon paremmin, jos osapuolet on suht saman pituisia.
Outoja oletuksia ilman totuuspohjaa. Itsekin olen lyhyt ja mietityttäisi mahdollisten lasten pituus. Etenkin poikien.
Älä mene tekemään lyhyitä poikia tähän maailmaan, sadisti!
Mulla on samanikänen serkkumies. Mun ja hänen isänsä ovat samanpituisia kuin myös äiti
Hänellä on eri geenit ja on mahdollisesti eri sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
On sillä . Mutta ei kelpaa jos on pieni ja ei edes toimi . Kaikessa pitäisi olla täydellinen että kelpaa.
Ehkä Maxilla ei ole penistä? Se kyllä vähän harmittaisi jos omalla miehellä ei olisi?
🤔
Kaikki naiset haluaa tumman, hoikan ja komean miehen!
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta kuinka jotkut miehet jaksavat väittää päivästä toiseen kuinka naiset eivät huoli lyhyttä/kaljua/jne miestä. Siksi he eivät saa naista kun naiset niin nirsoja.
Sitten vaan jankataan että kyllä se on tämä yksi ominaisuus jonka takia naista ei löydy. Ei millään tajuta että tyhmyys/naisvihamielisyys/nirsous/ym on oikeasti syy kyseisen miehen naisettomuuteen.
Mutta turha näille on selittää. Ovat päättäneet oman totuutensa eivätkä ymmärrä että se ei ole välttämÄttä oikea totuus.
Minusta on aika samantekevää, ovatko nämä miehet oikeassa. Naisilla on oikeus päättää, millä kriteereillä itselleen miehen valikoivat, olivat kriteerit sitten kuinka outoja tahansa. Eivät miehetkään kriteereitään anteeksi pyytele.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän karua karsia mies pituuden perusteella kun siihen ei voi vaikuttaa.
Toisaalta itsekin viehätyn vain yli 175cm luonnostaan hoikista, kauniskasvoisista ja luustoltaan kevytrakenteisista naisista.
m42
Ihana lausepari: on karua karsia miehiä heidän pituutensa takia, kun mies ei voi sille mitään, mutta naisia on OK ap:n karsia pituuden perusteella, koska, öh, nainen voi vaikuttaa omaan pituuskasvuunsa?
Vierailija kirjoitti:
Yrittääkö hän tasoaan parempia naisia? Turha väittää ettei kelpaisi kenellekään
Kerropas sinä nyt meille että mikä se hänen tasonsa on.
Onko tämä. Sama somettaja jolla adhd ja jonka ex ei kyennyt kakkaamaan hänen ollessa kotona?
Toivottavasti löytää rauhaa ja lempeyttä tulevaan parisuhteeseen
Hän nimenomaan erosi juuri Miss Inna Tähtisestä... Eli varmaan olis kiva jos olis missityyppiä. Se onkin helppo markkina :-)
Vierailija kirjoitti:
Hän nimenomaan erosi juuri Miss Inna Tähtisestä... Eli varmaan olis kiva jos olis missityyppiä. Se onkin helppo markkina :-)
Jos muistan oikein, Iina ersi Maxin toiminnan vuoksi.
Onko pituus vain naisten kriteeri. Miksi miehet valitsevat johtotehtäviin pitkiä miehiä.
Hän petti edellistä puolisoaan, siksi erosivat. Juuri tätä missiä
Normaaleilla mukavilla lyhyillä miehillä ei ole sen kanssa mitään ongelmaa etteivät kelpaa kaikille. Myöskään pitkät kusipäät eivät saa kaikkia. Juttu on niin että kaikki saa ja kaikilta saa mutta kukaan ei saa kaikilta.