Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Max on fiksun näköinen mies, mutta ei kelpaa monellekaan naiselle

Vierailija
22.07.2024 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000010519451.html

Aika korkeatasoinen saa mies naisille olla, jos jopa Max nähdään monen naisen silmissä ei kelpaa-ketegoriassa.

Kommentit (249)

Vierailija
141/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan moni lyhyt mies yrittää kompensoida isolla egolla, suurilla puheilla ja muita lyttäämällä.

Valitettavasti moni nainen ei hyväksy miehen fyysisiä ominaisuuksia. 

Erityisen turn off noi kompensointiaggressiot on silloin, kun niistä syytetään muita.

Vierailija
142/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin aina huvittaa tämä pituuskeskustelu. Itse olen aina tykännyt vaaleista, enemmän lyhyistä miehistä. Pitkät miehet ovat mulle liian honkkeleita. Olen itse 166 cm ja päädyin naimisiin omasta mielestäni pitkän 176 cm miehen kanssa. Meidän tyttäret yllättäen yli 170 cm. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naiset ovat julmasti käyttäneet seksuaalisesti hyväkseen. Ikinä en ole vakituiseksi kumppaniksi kelvannut, mutta naisten panopuuksi sitäkin useammin. Paljon turhia puheita, mutta kun ovat kookasta penistäni saaneet tarpeekseen, niin ovat lopulta ghostanneet 😔

Vierailija
144/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian nuori mun makuun. Jos olisi esim. 20 vuotta nuorempi, niin kyllä kiinnostaisi. Olen nyt siis 45v. En tiedä mikä Maxin ongelma sitten oli. Onko oikeasti tuossa aiemmin mainittu pituus vai mikä. Mä olen 168cm ja olin naimisissa mua 2cm lyhyemmän miehen kanssa. Lapsen olen saanut 175cm pitkän miehen kanssa. Ei kaikki naiset katsele vain pitkiä miehiä.

N45

Öööö. Kannattaa varmaan oikolukea kommentti ennen lähettämistä.

Ööö vain itsellesi. Normaali ihminen tajuaa, että ihmisille voi tulla kirjoitusvirheitä. Normaali ihminen osaa myös tulkita mun tekstistä mitä tarkoitin. Ei täällä palstalla aleta joka hiton viestiä oikolukemaan teidän lukutaidottomien aivovammaisten vuoksi.

N45

Mikä oli kirjoitusvirheesi? Kerroit olleesi pari senttiä lyhyemmän miehen kanssa naimisissa ja tehneesi lapset 175 cm pitkän miehen kanssa. Eikai nykyään oikein mikään ole ihmeellistä. Lapset yhden kanssa ja avioliitto toisen kanssa, ei mitenkään kummallista.

Vierailija
145/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä nyt taas pyöritellä ja kierrellä ja kaarrella, mutta onhan 165cm pituus aivan järkyttävä miinus. 

No ei se kyllä ole, jos vaan ei tee siitä sellaista. Kaikkia ei pysty kuitenkaan miellyttämään ja on paljon meitä naisia, joille tuo ei ole mikään juttu ollenkaan.

Tuo on naisten keskipituus eli puolet naisista on lyhyempiä. Ihan hyvät valikoimat, vaikka nainen haluaisi itseään pidemmän miehen. Niin kuin suurin osa naisista haluaa.

Eikös nykyään naisten keskipituus ole 167 cm? Joka tapauksessa nuo koskevat ikäluokkia 18-65 v, ja suurin osa lyhyemmistä naisista on siellä vanhemmassa päässä. Nuoret, naimaikäiset naiset ovat järjestään lähemmäs 1

Ihan faktana kerron, että aikuisten naisten keskipituus on 167 cm ja miesten 180 cm.

Sinun kokemuksesi ovat sinun kokemuksiasi.

Täällä pätkät avautuvat: https://yle.fi/a/3-10687184

Vierailija
146/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tissihielle ja pilluhiivalle haisevat niin ihanat mammat kilvan haukkuvat Maxia.

En ole haukkunut. Sanoi  vain että mun mies on lyhyt.

Vierailija
147/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei max ole komea top 10 mies. Tavis naisetkin haluaa komean top 10 miehen. Ei tavis naiset halua seurustella taviksen kanssa  ja max on tavis. Kyllä tässä jokainen tavis max ja matti olisi parisuhteessa jos tavis naisille kelpaisi tavis mies.

Vierailija
148/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei max ole komea top 10 mies. Tavis naisetkin haluaa komean top 10 miehen. Ei tavis naiset halua seurustella taviksen kanssa  ja max on tavis. Kyllä tässä jokainen tavis max ja matti olisi parisuhteessa jos tavis naisille kelpaisi tavis mies.

Mulla on tavis mies.

Vierailija
149/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaiskohan hoitaa ae ADHD ensin? Ja sitten katsella muitakin naisia kuin niitä top5%.

ADHD ei ole sairaus vaan ominaisuus, josta ei voi päästä eroon. Lääkkeillä siihen pystyy vaikuttamaan mutta vain sen aikaa, kun lääke vaikuttaa esim 13 h vuorokaudessa.

Itse hän luonnehti että hänellä on hoitamaton adhd

Vierailija
150/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä nyt taas pyöritellä ja kierrellä ja kaarrella, mutta onhan 165cm pituus aivan järkyttävä miinus. 

No ei se kyllä ole, jos vaan ei tee siitä sellaista. Kaikkia ei pysty kuitenkaan miellyttämään ja on paljon meitä naisia, joille tuo ei ole mikään juttu ollenkaan.

Hieno juttu! Ottakaapa Maxiin yhteys.

Täytyisi varmaan ensin hakeutua eroon tuosta nykyisestä hukkapätkästä.

Noh huh. Kylläpäs te naiset osaatte kauniisti puhua miehistänne. Minusta jos oma kumppani puhuisi noin loukkaavasti niin olisi ensimmäinen ja viimeinen kerta.

Huumorintajun takia hänestä tykkäänkin. En usko että päätyisin ylipäätään yhteen ihan noin herkkäsieluisen henkilön kanssa.

Vierailija
151/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian lyhyt, vain 165cm pituutta. 

Vaikka on suosittu muuten, niin tässä fakta siitä,ettå naisille ulkonäkö on tärkein. 

Itse olen 175 cm nainen, ja koroilla yli 180, niin miehen pitää olla vähintään 180 cm. 

Vastaat n.15% naisista jotka saavuttaa tuon pituuden. Vastaava miehissä lähenee jo 190cm pituutta.

Miksi tänne heti ryntää poikkeuksellisen pitkät naiset  vakuuttelemaan, että miesten pituussyrjintä on ok?

Kyllä parikymppisten naisten joukossa olen keskimittainen! Omalla luokallani olin keskimittainen, puolet pidempiä moni parikymppinen mimmi on yli 180 cm.

Vierailija
152/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä hyvännäköisilläkin naisilla on pahoja geenivirheitä.

Vierailija
153/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu! Ottakaapa Maxiin yhteys.

Olen jo naimisissa 166 cm miehen kanssa. 

154/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Max edes haluaisi naista joka on häntä päätä pidempi.

Vierailija
155/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä suuresti tämän langan kommentteja... jos lyhyt mies kertoo avoimesti kohtaamistaan ongelmista ja haasteista esimerkiksi deittielämässä / ihmissuhteissa, miksi häntä ei uskota? miksi hän ei saa ymmärrystä ja empatiaa?

Tämän takia en koskaan puhu kenellekkään oman elämän kipukohdista. Tulee pelkkää vähättelyä ja vittuilua vastaan.

t: 166cm mies

Vierailija
156/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on naisten keskipituus eli puolet naisista on lyhyempiä. Ihan hyvät valikoimat, vaikka nainen haluaisi itseään pidemmän miehen. Niin kuin suurin osa naisista haluaa.

Eikös nykyään naisten keskipituus ole 167 cm? Joka tapauksessa nuo koskevat ikäluokkia 18-65 v, ja suurin osa lyhyemmistä naisista on siellä vanhemmassa päässä. Nuoret,

TÄMÄ. Kyllä Maxin ikäluokassa naisten keskipituus on varmasti jo yli 170 cm. Yli 70% Maxin ikäluokan naisista, jota hän todennäköisesti haluaa deittailla on häntä pidempiä Suomessa. Ehkä Kiinassa kävisi faksi?

Vierailija
157/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Tuskin Max edes haluaisi naista joka on häntä päätä pidempi.

En Maxista tiedä, mutta mulle naisen pituudella ei ole mitään merkitystä. Miksi päätät toisen puolesta?

Vierailija
158/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska- ja somejulkkis kerjää lisää huomiota 

Vierailija
159/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä suuresti tämän langan kommentteja... jos lyhyt mies kertoo avoimesti kohtaamistaan ongelmista ja haasteista esimerkiksi deittielämässä / ihmissuhteissa, miksi häntä ei uskota? miksi hän ei saa ymmärrystä ja empatiaa?

Tämän takia en koskaan puhu kenellekkään oman elämän kipukohdista. Tulee pelkkää vähättelyä ja vittuilua vastaan.

t: 166cm mies

Ei 2 metriselle naisellekaan täältä heruisi empatiaa, miksi sinulle pitäisi?

Vierailija
160/249 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian lyhyt, vain 165cm pituutta. 

Vaikka on suosittu muuten, niin tässä fakta siitä,ettå naisille ulkonäkö on tärkein. 

Joo onneksi miehille naisten ulkonäkö ei merkkaakkaan mitään... jos en olisi varattu niin ei olisi itselle ongelma, t. 167cm. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi