Max on fiksun näköinen mies, mutta ei kelpaa monellekaan naiselle
https://www.is.fi/viihde/art-2000010519451.html
Aika korkeatasoinen saa mies naisille olla, jos jopa Max nähdään monen naisen silmissä ei kelpaa-ketegoriassa.
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä suuresti tämän langan kommentteja... jos lyhyt mies kertoo avoimesti kohtaamistaan ongelmista ja haasteista esimerkiksi deittielämässä / ihmissuhteissa, miksi häntä ei uskota? miksi hän ei saa ymmärrystä ja empatiaa?
Tämän takia en koskaan puhu kenellekkään oman elämän kipukohdista. Tulee pelkkää vähättelyä ja vittuilua vastaan.
t: 166cm mies
Miksi te jotkut miehet ette usko, että kaikki naiset ei ole samanlaisia? Miksi ette usko jos naiset kertoo, että ei haittaa miehen lyhyys?
N45
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä suuresti tämän langan kommentteja... jos lyhyt mies kertoo avoimesti kohtaamistaan ongelmista ja haasteista esimerkiksi deittielämässä / ihmissuhteissa, miksi häntä ei uskota? miksi hän ei saa ymmärrystä ja empatiaa?
Tämän takia en koskaan puhu kenellekkään oman elämän kipukohdista. Tulee pelkkää vähättelyä ja vittuilua vastaan.
Tottakai uskotaan. Kaikilla on samoja ongelmia. Todella harva viehättää suurta laumaa muita ihmisiä. Yleensä sitä ei vaan jäädä märehtimään vaan etsitään ihmisiä jotka tykkää. Niitä harvoja.
Onhan se iso miinus. Mitäpä tuosta valehtelemaan.
Jos Max on naisten mielestä hyvinkin tavis, niin itse olen varmaan sitten super-ruma. Vaikka en mikään homojamppa olekaan, niin omaan silmään Max kuuluu komeimpaan neljäsosaan miehistä. Ainakin minun mielestä tavallisista kaduntallaaja-miehistä 75% on rumempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai uskotaan. Kaikilla on samoja ongelmia. Todella harva viehättää suurta laumaa muita ihmisiä. Yleensä sitä ei vaan jäädä märehtimään vaan etsitään ihmisiä jotka tykkää. Niitä harvoja.
Ei nyt noinkaan. Kaikilla ei suinkaan ole samoja ongelmia. Kauniille, ei liian pitkille naisille on AINA vientiä, samoin pitkille, komeille miehille. On ne erittäin suositut, joille on tarjontaa liiankin kanssa, sitten ne kivanoloiset naapurintyttö/poika-tyypit, jotka tapaavat aina mukavan ja sopivan ihmisen ja sitten kolmanneksi ne, jotka eivät kelpaa kuin pikasuhteisiin, jos ollenkaan. Tämä skaala on tietysti jatkumo.
Itse jätin koulutkin käymättä kun tajusin että monissa miesten ammateissa on pituusraja. Mm Poliisin pääsyyn vaaditaan tietty pituus.
Joten en mennyt lukioon tai mihinkään. Lyhyenä en kelpaa minnekään, mutta ainahan voi oleilla.
Lyhyitä halutaan laittaa vain köyhiin paskahommiin. Mieluummin olen sitten tosi köyhä pelkillä tuilla ja teen hauskoja juttuja ja yritän nauttia elämästä noin muuten.
T: m166
Vierailija kirjoitti:
Itse jätin koulutkin käymättä kun tajusin että monissa miesten ammateissa on pituusraja. Mm Poliisin pääsyyn vaaditaan tietty pituus.
Joten en mennyt lukioon tai mihinkään. Lyhyenä en kelpaa minnekään, mutta ainahan voi oleilla.
Lyhyitä halutaan laittaa vain köyhiin paskahommiin. Mieluummin olen sitten tosi köyhä pelkillä tuilla ja teen hauskoja juttuja ja yritän nauttia elämästä noin muuten.
Eihän sitä pituusrajaa ole ollut enää vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Pituussyrjintää löytyy monilta aloilta.
Olen täysin samoilla linjoilla kanssasi. Miksi yrittää mitään, jos valinta tehdään jo geeneissä.
Voi saada tyhjän tekemättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisikoulutuksessa siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta oli ja ne joille oli, ovat jo liian vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Onpahan selitys. Ammattiahan ei voi valita niistä 99 % vaihtoehdoista, joissa ei ole pituusrajaa.
Vierailija kirjoitti:
No tuo nyt on ihan omaa tyhmyyttä. Exäni on tuon pituinen ja kyllä hän opiskelemaan lähti. On hyvässä työpaikassa ihan kohtuullisella palkalla. Mutta hän ei olekaan mikään pituudestaan uliseva luuseri.
N45
Vierailija kirjoitti:
Oon itse 162 cm pitkä ja tykkään nimenomaan lyhyistä miehistä. Max on mun silmään varsin komea. Kyllä mulle fiksu mies kelpaa. Lyhyys ei miestä pahenna. Pikemminkin pituus pahentaa. Monesti pitkät miehet on kauhean nokkavia, koppavia ja naiset ei varsinaisesti henkilönä kiinnosta. Lyhyet miehet pitää parempaa huolta naisestaan. Lisäksi monet seksiasennot nyt vaan toimii paljon paremmin, jos osapuolet on suht saman pituisia.
Outoja oletuksia ilman totuuspohjaa. Itsekin olen lyhyt ja mietityttäisi mahdollisten lasten pituus. Etenkin poikien.
Vierailija kirjoitti:
Jos Max on naisten mielestä hyvinkin tavis, niin itse olen varmaan sitten super-ruma. Vaikka en mikään homojamppa olekaan, niin omaan silmään Max kuuluu komeimpaan neljäsosaan miehistä. Ainakin minun mielestä tavallisista kaduntallaaja-miehistä 75% on rumempia.
En halua häntä mollata, mutta et voi olla tosissasi.
Mä en ymmärrä, miksi täällä aina sankoin joukoin rynnätään sanomaan, että ei sillä pituudella ole mitään väliä, vaikka lyhyet miehet itse kertovat, kuinka tulevat torjutuiksi lyhyytensä takia. Kai ne nyt itse sen parhaiten tietävät, omasta kokemuksestaan, eikä siinä auta mammojen vakuuttelut, etrei haittaa mitään, vaikka olisi mikä hobitti. Tai sitten täällä on niin vanhoja naisia, että ovat jo ohittaneet kauan sitten nuoruutensa, jolloin ulkonäöllä oli vielä suuri merkitys parisuhdemarkkinoilla.
Täällä Maxin päälle liimataan vaikka minkälaisia puutteita. Kävisikö faktat välillä?
Vierailija kirjoitti:
Pituutta suurempi ongelma monelle lienee että kyseessä on tubettava semijulkkis
Tubetus on kyllä itselleni aivan totaalinen turnoff.
Vierailija kirjoitti:
Empatia ja ymmärrys on tässä elämässä varattu vain naisille ja lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Maxin päälle liimataan vaikka minkälaisia puutteita. Kävisikö faktat välillä?
Niin faktoja oli hoitamaton adhd, ulosotto ja elämänhallinan puute. 165cm:n pituus on noiden rinnalla pientä.
Jotenkin tulee fiilis, että minkähänlaisia naisia Max taitaa havitella? Sen perusteella kuka sen ex-nainen oli, niin taitaa tavikset jäädä häneltä huomaamatta, kun havitellaan niitä missejä.