Viime aikoina olen alkanut kyllästyä siihen, miten ihmiset reagoivat siihen, että en käytä rintaliivejä.
Viime aikoina olen alkanut kyllästyä siihen, miten ihmiset reagoivat siihen, että en käytä rintaliivejä. Työpaikalla kuulen jatkuvasti huomautuksia ja kommentteja siitä, kun minulla ei ole rintaliivejä päällä. Jotkut ihmiset jopa tuntuvat olevan loukkaantuneita tai häiriintyvän siitä.
En ymmärrä, miksi se häiritsee heitä niin paljon. Minähän olen se, joka pukeutuu kehooni ja tunteisiini sopivalla tavalla. En ole koskaan kokenut olevani epäammattimainen tai epäsiisti ilman rintaliivejä. Tuntuu väsyttävältä jatkuvasti puolustaa päätöstäni olla käyttämättä rintaliivejä. Toivoisin, että ihmiset ymmärtäisivät, että jokainen nainen tekee omat valintansa kehonsa suhteen, eikä minun valintani pitäisi olla kenenkään muun asia.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Mistä kukaan edes huomaa onko sulla rintaliivejä vai ei? Vai heiluuko ne daisarit oikeasti jatkuvasti löysän paidan alla?
Kyllä me miehet nähdään onko rintaliivejä vai ei 😅
Rinnoista sua puristaisin kun eivät ne piilossa tahtoneet pysyäkkään... 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin käyttämästä 25-vuotiaana ja en ole ikinä kuullut kommenttia liivittömyydestä näin 15v. Liivittömän elämän aikana.
Pikkurintaisilla on helpompaa.
Ei ole, pakko pistää topatutliivit päälle että näyttää edes naiselta...
No, parin vuoden kuluttua ne latuskat ovat navan korkeudella niin kukaan ei katso sinuun päinkään.
No, tuohan on vähän sama kuin kulkisit ilman alushousuja syväuurteisen halkion kanssa.
Huomionhakua.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka rintani ovat uhkeat, olen aina ollut sitä mieltä, että jokaisen naisen tulisi saada pukeutua niin kuin haluaa ja olla mukava omassa kehossaan. Siksi en käytä rintaliivejä töissä. En ole ikinä pitänyt niistä, enkä koe tarvetta niiden käyttämiselle.
Terveisin Väinö
Peräkylä.
Moniin mies käyttää rintaliivejä jopa puseron päällä .
Metros istui minihame mies siis nainen omasta mielestään , jolla huulipunaa ja sukkahousut . Korkokengät.
Aika tarkkaan sitä saa kytätä, että moisen huomaisi noh, mutta toisaalta suomalaiset. Kehitä joku peitesysteemi. Missä päin porvoota olet töissä? Pärjäätkö, vai soitetaanko lanssi?
On peruukkipäässä kalju mies minihame rintaliivit puseron päällä. Näitä on . Itiksessä näkee usein värillisissä sukkahousuissa miehiä tai huivi päässä .
Vierailija kirjoitti:
Vaikka rintani ovat uhkeat, olen aina ollut sitä mieltä, että jokaisen naisen tulisi saada pukeutua niin kuin haluaa ja olla mukava omassa kehossaan. Siksi en käytä rintaliivejä töissä. En ole ikinä pitänyt niistä, enkä koe tarvetta niiden käyttämiselle.
Pankista lentäisit ulos ja kotiin vaihtamaan liivit päälle.
se vähän riippuu missä "kokoluokassa" liikutaan;
joskus pankissa asioidessa pankkineidillä oli istumapaikka ja asiakas oli seisten asiimassa. kun oli vielä varsin avonainen näkymän, se hieman kyllä korostui. tämän pankkineidin naiskolleega kertoi saman havainnon kolleegalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kukaan edes huomaa onko sulla rintaliivejä vai ei? Vai heiluuko ne daisarit oikeasti jatkuvasti löysän paidan alla?
Miksi olet tuollainen? Kyllähän sen huomaa. ---miksi olet vapaita rintoja vastaan?
Ei välttämättä. Itse en tiedä, kellä työkaverilla on rintaliivit, kellä ei. Todella kookkaat rinnat saattavat näyttää roikkuvan, vaikka liivit olisikin.
-eri
Turkkilainen mies vei naisen kännykän rahat vaatteet ja sanoi tulleensa tänne hakemaan talorahat.
Pankkinainen sanoi naivansa egyptiläistä miestä jolla luultavasti monia vaimoja Egyptissä hän on liittynyt haaremiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se inhan näköistä jos nännit nöpöttää etenkin virka-asussa.
Ja miten ne liivit sen nöpötyksen estää? Ei kaikki halua käyttää toppauksia.
Kyllä estää ja ei tarvita toppausta.
Helluntailainen mies kertoi että asui roskiksissa pahvilaatikoiden alla missä oli aina lämmin talvella. Hän oli ympärileikattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me miehet nähdään onko rintaliivejä vai ei 😅
Naisetkin näkevät sen.
Onko sulla pienen pienet korvat . Egyptiläinen heimo .
Pidän lintaliiveistä. Tulee puettu olo. On myös todella kauniita rintsikoita. Joita on kiva pukea päälle.