Viime aikoina olen alkanut kyllästyä siihen, miten ihmiset reagoivat siihen, että en käytä rintaliivejä.
Viime aikoina olen alkanut kyllästyä siihen, miten ihmiset reagoivat siihen, että en käytä rintaliivejä. Työpaikalla kuulen jatkuvasti huomautuksia ja kommentteja siitä, kun minulla ei ole rintaliivejä päällä. Jotkut ihmiset jopa tuntuvat olevan loukkaantuneita tai häiriintyvän siitä.
En ymmärrä, miksi se häiritsee heitä niin paljon. Minähän olen se, joka pukeutuu kehooni ja tunteisiini sopivalla tavalla. En ole koskaan kokenut olevani epäammattimainen tai epäsiisti ilman rintaliivejä. Tuntuu väsyttävältä jatkuvasti puolustaa päätöstäni olla käyttämättä rintaliivejä. Toivoisin, että ihmiset ymmärtäisivät, että jokainen nainen tekee omat valintansa kehonsa suhteen, eikä minun valintani pitäisi olla kenenkään muun asia.
Kommentit (72)
Keitä noi on kun huivi päässä miehellä . Ihan naisten huivi.
Ai niin rintojen näyttely liittyy exhibionismiin.
Ok. Itse olen toisessa ääripäässä eli käytän kotonakin mukavia rintsikoita. Kotona ollessa käytän ohuita, kaarituettomia rintsikoita, niin eivät häiritse mitenkään. Rinnat aina tuettuna. 👏🏻
Vierailija kirjoitti:
Onhan se inhan näköistä jos nännit nöpöttää etenkin virka-asussa.
Ei ole ne on eroottiset , ei sitä tarvitse heti miettiä sitä köyrimistä.
Tuntuu hullulta, että kukaan kyttäisi, onko jollain toisella rintaliivejä! Siinähän joutuu ihan tarkkaavaisuutta käyttämään, että saa asian selville.
Se minusta oli karseaa, kun nuoruudessani joillakin tytöillä oli matalalantioiset housut ja stringit näkyi sieltä housunkauluksen ja paidan välistä. Vei ajatukset heidän pieruihinsa ja persvakoihinsa. Jos olisivat olleet kokonaan ilman alushousuja ei se olisi herättänyt läheskään samanlaisia mielleyhtymiä...
Vierailija kirjoitti:
Ok. Itse olen toisessa ääripäässä eli käytän kotonakin mukavia rintsikoita. Kotona ollessa käytän ohuita, kaarituettomia rintsikoita, niin eivät häiritse mitenkään. Rinnat aina tuettuna. 👏🏻
Miksi et käytä koko ajan samoja rintsikoita?
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä läpinäkyvää huomiohuorausta, kun tissit heiluu kuin kirkonkellot
Ei tissit kaikilla heilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kukaan edes huomaa onko sulla rintaliivejä vai ei? Vai heiluuko ne daisarit oikeasti jatkuvasti löysän paidan alla?
Kyllä me miehet nähdään onko rintaliivejä vai ei 😅
No ette todellakaan näe.
Vierailija kirjoitti:
Juu, minä en ole käyttänyt sitten teini-iän rintsikoita. En pidä niistä lainkaan. Kukaan, ei milloinkaan ole asiaa kommentoinut. Selvä, näkyyhän tuo. Ystäväni ja työkaverit jms. ovat fiksuja, eivätkä koe ko. asiaa mainittavan arvoisena.
Vierailija kirjoitti:
Pidän lintaliiveistä. Tulee puettu olo. On myös todella kauniita rintsikoita. Joita on kiva pukea päälle.
Minä en pidä rintaliiveistä. Tulee liian puettu olo. Kaapissani on parit katseenvangitsijat, jotka puen kun tilanne johtaa siihen, että ne riisutaan.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näkee isorintaisen naisen julkisella paikalla ilman rintaliivejä, niin jostain käy aina ilmi, että kyseessä on mielenterveyspotilas.
No ei käy. Vanhuksillakin on isoja rintoja ja he eivät enää vaan pysty pukemaan liivejä päälleen.
Juujuu. Teihin miehiin menee silikonirinnatkin läpi luomuina tai täysin pakkeloitu naama luonnonkauniina. :D