Viime aikoina olen alkanut kyllästyä siihen, miten ihmiset reagoivat siihen, että en käytä rintaliivejä.
Viime aikoina olen alkanut kyllästyä siihen, miten ihmiset reagoivat siihen, että en käytä rintaliivejä. Työpaikalla kuulen jatkuvasti huomautuksia ja kommentteja siitä, kun minulla ei ole rintaliivejä päällä. Jotkut ihmiset jopa tuntuvat olevan loukkaantuneita tai häiriintyvän siitä.
En ymmärrä, miksi se häiritsee heitä niin paljon. Minähän olen se, joka pukeutuu kehooni ja tunteisiini sopivalla tavalla. En ole koskaan kokenut olevani epäammattimainen tai epäsiisti ilman rintaliivejä. Tuntuu väsyttävältä jatkuvasti puolustaa päätöstäni olla käyttämättä rintaliivejä. Toivoisin, että ihmiset ymmärtäisivät, että jokainen nainen tekee omat valintansa kehonsa suhteen, eikä minun valintani pitäisi olla kenenkään muun asia.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näkee isorintaisen naisen julkisella paikalla ilman rintaliivejä, niin jostain käy aina ilmi, että kyseessä on mielenterveyspotilas.
Kateus isoista hinkeistä paistaa viestistäsi läpi. Tietysti kaikki liivittömät isorintaiset naiset ovat mielenvikaisia. Jepjep.
Vierailija kirjoitti:
Riipparit luumunänneillä ohuessa pellavamekossa - jokamiehen märkä kesäunelma - NOT.
No riippuu naisen iästä. Kyllä nuoremman suuret riipparit ovat mukavaa katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin käyttämästä 25-vuotiaana ja en ole ikinä kuullut kommenttia liivittömyydestä näin 15v. Liivittömän elämän aikana.
Pikkurintaisilla on helpompaa.
Mulla on kyllä D, että ei edes ihan pienet.
Sama juttu. Mulla niin pienet rinnat että ei niitä ainakaan tukea tarvitse ja rintaliivit ovat niin epämukavat päällä että en ole vuosiin käyttänyt. Eniten tästä tuntuu ongelmaa tekevän itselleen keski-ikäiset naiset. Toisinaan tulee pahoja katseita tai ikäviä kommentteja. Itse en edes ajattele että 'Ainiin mulla ei oo rintaliivejä' kun olen niin tottunut, ellei joku kiinnitä huomiota. Ja silloin kun kiinnittää, ihmettelen miksi. Itseasiassa harvemmin miestenkään katseet tuntuu rinnuksiin enää eksyvän kun en nosts niitä esille liiveillä. Mulle ja elämälleni on myös täysin yhdentekevää kulkeeko joku naapuruston isololloisinkin rouva liivittä vai ei, saatika sitten joku jolla on mun kokoluokan tissit :D
Jos joku nais-työkaverini olisi töissä ilman rintsikoita niin ajattelisin että voi ei, se on unohtanut laittaa ne aamulla! Ja yrittäisin teeskennellä etten huomaa mitään.
Itsekin joskus vasta työpaikalla tajunnut että hitsi, jotain puuttuu. Joskus se on avaimet tai puhelin, joskus on puuttunut rintsikat.
Taas joku kuvittelee omiaan. Ketään ei kiinnosta aloittajan rintaliivittömyys.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Mulla niin pienet rinnat että ei niitä ainakaan tukea tarvitse ja rintaliivit ovat niin epämukavat päällä että en ole vuosiin käyttänyt. Eniten tästä tuntuu ongelmaa tekevän itselleen keski-ikäiset naiset. Toisinaan tulee pahoja katseita tai ikäviä kommentteja. Itse en edes ajattele että 'Ainiin mulla ei oo rintaliivejä' kun olen niin tottunut, ellei joku kiinnitä huomiota. Ja silloin kun kiinnittää, ihmettelen miksi. Itseasiassa harvemmin miestenkään katseet tuntuu rinnuksiin enää eksyvän kun en nosts niitä esille liiveillä. Mulle ja elämälleni on myös täysin yhdentekevää kulkeeko joku naapuruston isololloisinkin rouva liivittä vai ei, saatika sitten joku jolla on mun kokoluokan tissit :D
Niinhän se jo edelliselläkin sivulla todettiin, yhtäkään miestä ei rintaliivittömyys haittaa.
Mistä kukaan edes huomaa onko sulla rintaliivejä vai ei? Vai heiluuko ne daisarit oikeasti jatkuvasti löysän paidan alla?
Vierailija kirjoitti:
Mistä kukaan edes huomaa onko sulla rintaliivejä vai ei? Vai heiluuko ne daisarit oikeasti jatkuvasti löysän paidan alla?
Miksi olet tuollainen? Kyllähän sen huomaa. ---miksi olet vapaita rintoja vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin käyttämästä 25-vuotiaana ja en ole ikinä kuullut kommenttia liivittömyydestä näin 15v. Liivittömän elämän aikana.
Pikkurintaisilla on helpompaa.
Mulla on kyllä D, että ei edes ihan pienet.
Jos olisi niin ei olisi helppoa ilman liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tuollainen? Kyllähän sen huomaa. ---miksi olet vapaita rintoja vastaan?
Vapaita pitää saada puristella
Käyttäkää kaikki isotissiset läpinäkyvää paitaa, jotta meille miehille riittää katseltavaa.
En ymmärrä miksi se on joillekin naisille ongelma, painukoot pois. Miehet nyt on, mitä on.
Näin amisopettajana, jolla kohtalaisen isot eikä niin terhakat tissit, en ikinä menisi töihin ilman rintsikoita. Siellä 20 finninaamaista hormonipommia kyllä huomaa ihan joka ikisen asian - varmasti myös sen liivittömyyden. En laittaisi myöskään tiukkoja tai ohuita housuja lyhyen yläosan kanssa. Nämähän kuvaisivat persettä johonkin snäppiin koko ajan.
Mulla on pienet ja kiinteät, en ole käyttänyt liivejä koskaan. Mitään ei näy läpi, koska valitsen paidat ja puserot hyvin.
En koskaan käytä vapaa-ajalla, koska en tarvitse ja ne puristavat. Toimistolle ja sukujuhliin kuitenkin laitan, koska koen, että se kuuluu etikettiin. Vapaa-ajalla en välitä jos nänni vähän pilkottaa, mutta töissä en haluaisi katsoa valtoimenaan höllyviä rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäkää kaikki isotissiset läpinäkyvää paitaa, jotta meille miehille riittää katseltavaa.
Vain mun mies saa nähdä. 🖕
Nyt on muotia olla ilman rintsikoita. Kävin Tallinnassa ja siellä monet naiset oli ilman rintaliivejä 👍
Huudat ja metsä vastaa. Tämän ei pitäisi olla ongelma.
Riipparit luumunänneillä ohuessa pellavamekossa - jokamiehen märkä kesäunelma - NOT.