Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtävätkö luonnostaan hyvävartaloiset kuinka onnekkaita he ovat?

Vierailija
20.07.2024 |

Jotkut eivät voi sellaista saavuttaa vaikka tekisivät mitä ja toisilla se on synnyinlahjana.

Kommentit (188)

Vierailija
161/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen jolla on itsekuria ja joka sietää pientä epämukavuutta saa kroppansa hyvään kuntoon. Se vain tarkoittaa on pakko lopettaa mässäily ja on pakko alkaa liikkumaan

Sinä et ymmärrä... Lattaperseestä ei tule pakaraa, käsitätkö? Siihen ei tule lihasta samaan kohtaan, eikä pakaraa, vaikka treenaisi kuinka. Perse kasvaa "väärin".

Mitä ihmettä tämä takapuolesta murehtiminen oikein on? Minun nuoruudessa sen piti olla mahdolllisimman kapea ja litteä muuten haukuttiin isoperseeksi eikä siihen kukaan kuollut. Alkakaa nyt tekemään, mistä pidätte ja laittakaa kokovartalopeilit vaikka pahvilla peittoon. Kaikista pidetyin ja tavoitelluin on iloinen nainen tai mies. Iloisuuden saavuttaa tyytyväisyydellä eli elämällä omanlaista elämää välittämättä kritiikistä.

Vierailija
162/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköä ja älyä löytyy, mutta puutteita on muilta osin. Fyysinen terveys on muun muassa aina ollut heikko. Ei kannata kadehtia muita. Jokaisella on jotakin hyvää ja huonoa.

No juurikin tämä. Olen tuo joka kirjoitti että olen kai tuollainen luonnostaan hyvävartaloinen jne. Minulla on vaikea krooninen migreeni joka on vienyt hyvin pitkälti elämänilon. Koen nelikymppisisenä että en enää jaksaisi elää. Mielialalääkkeitä syönyt ison osan aikuiselämää. Masennuskin siis kroonistunut. Että onnekkaita ollaan kun miehiä on sentään riittänyt, sehän se tärkeintä :)

No mulla on huono kroppa, huono naama, paljon mt ongelmia, keskiverto ääoo. Kyllä olisin hyvää kumppania useasti kaivannut elämäni aikana mutta eipä ole näkynyt yhtään ketään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän samaa kamaa, kun itse kuulen jatkuvasti, kuinka lahjakas ja "vaan syntynyt sen kanssa kuinka hyvä" piirtämään olen. Sillä ei toki ole mitään tekemistä, että olen käyttänyt tuhansia ja tuhansia tunteja elämästäni piirtämiseen.

Ei välttämättä kaikista tule yhtä hyviä piirtämään, mutta kuka tahansa kyllä oppii piirtämään hassun sarjakuvakoiran, jos sitä harjoittelee 3500 tuntia.

Samanlailla hyvävartaloinen lihoaa jos pitkän aikaa syö liikaa ja lihakset surkastuu, ellei niitä mihinkään käytä. Ja toki kaikilla on kaveri joka voi syödä ja juoda ihan miten vaan, eikä koskaan tee mitään. Kaikkea mitä kuulee, ei kuitenkaan kannata välttämättä usko.

No minä olen tällainen, että ei ole ikinä tarvinnut miettiä syömisiä tai juomisia eikä erikseen treenata, kun arkiaktiivisuus on kohdillaan. En tiedä mitä iloa saisin siitä, että vedättäisin kavereita uskomaan näin ja sitten salaa juoksisin maratoonia ja söisin pelkkiä salaatinlehtiä. 

Vierailija
164/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen jolla on itsekuria ja joka sietää pientä epämukavuutta saa kroppansa hyvään kuntoon. Se vain tarkoittaa on pakko lopettaa mässäily ja on pakko alkaa liikkumaan

Sinä et ymmärrä... Lattaperseestä ei tule pakaraa, käsitätkö? Siihen ei tule lihasta samaan kohtaan, eikä pakaraa, vaikka treenaisi kuinka. Perse kasvaa "väärin".

Mitä ihmettä tämä takapuolesta murehtiminen oikein on? Minun nuoruudessa sen piti olla mahdolllisimman kapea ja litteä muuten haukuttiin isoperseeksi eikä siihen kukaan kuollut. Alkakaa nyt tekemään, mistä pidätte ja laittakaa kokovartalopeilit vaikka pahvilla peittoon. Kaikista pidetyin ja tavoitelluin on iloinen nainen tai mies. Iloisuuden saavuttaa tyytyväisyydellä eli elämällä omanlaista elämää välittämättä kritiikistä.

Ei pitänyt silloinkaan olla litteä neliö vaan kauniin mallinen ja linjakas. Tällainen kuin Pamela Andersonilla.

https://is.mediadelivery.fi/img/468/cd63d5859f9e6b9c65a88e515cde61e2.jp…

Vierailija
165/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole kaikista pidetyin tai tavoitelluin iloinen ihminen. Pidetyin on hyvännäköinen ja älykäs, oli se iloinen tai ei. Kukaan ei halua rumaa ja tyhmää kaikelle naureskelijaa. 

Vierailija
166/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse ymmärrän, miten onnekas olen. On tässä tarpeeksi elämän aikana nähnyt, miten monet ystävät joutuvat kamppailemaan jatkuvasti kehonsa kanssa ja silti näyttävät miltä näyttävät, ja itse voi vaan olla möllöttää ihan hyvännäköisenä.

Samoin korkea äo on osaltaan helpottanut elämää ihan valtavasti, kun ammatinkin voi valita sen mukaan mistä on kiinnostunut, eikä sen mukaan mihin rahkeet riittää.

Tiedän olevani onnekas, enkä paheksu vähemmän onnekkaita omasta onnettomuudestaan. 

Vierailija
167/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä hyvällä vartalolla tekee? Seksiseuraa saa paremmin? vai mikä idea? 

Töitä ja arvostusta

Vierailija
168/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on oikeassa. Ne geenilotossa voittaneet tuskin osaavat arvostaa hyvää onneaan, vaan pitävät linjakasta kaunista vartaloaan oman toimintansa tuloksena. Joo joo, hyvä syödä terveellisesti ja harrastaa liikuntaa, mutta sekään ei takaa suhteiltaan kaunislinjaista kehoa. Nämä onnekkaat ovat saaneet sen tekemättä itse mitään, vain syntymällä. Okei, toiset on onnekkaampia kuin toiset.

Kun on synnyinlahjanaan saanut vartalon, joka ei ole kaunislinjainen, vaan raajat ovat pihtikintut tai länkisääret sitä ei voi millään määrällä treeniä saattaa suoraraajaiseksi, kauniiksi kehoksi. Kun vartalon mittasuhteet ovat täysin väärin, on pitkää selkää lyhyillä alaraajoilla, on pullohartioita leveillä lanteilla tms. Siinä ei auta mikään määrä treeniä tai oikeaoppista ruokavaliota tekemään siitä kropasta kauniin linjakasta, ns normaalia vartaloa. Mittasuhteita ei voi muuttaa eikä linjoja oikaista. Luut on mitä on.

Kun tähän

Tavallaan ja tavallaan...oot oikeessa mutta paljossa myös väärässä.  Meikkaus, tyylitaju, oikein pukeutuminen, hiustenlaitto, näiden harjoittelu vie vuosia, itsekuri ja sen harjoittelu, urheiluharrastus, syöminen ja sen opettelu...Työelämässä kauniit palkataan, mutta ihan oikeaa tutkitoa ja kokemusta vastaan ei hekään voi mitään, sitä vastaan on lait.

On toki vaikka keh...vamm... jotka syntyneet niin kuin on, ja myönnän että olen joidenkin naisten kasvoja joskus säälinyt, mutta niille voisi tehdä paljonkin. Kyllä hyvinkin rumilla on onnellisia parisuhteita, lapsia, ystäviä, ja taas kauniilla ei. Ne joita nimität onnekkaiksi, jokainen heistä on ollut hyvin aktiivinen urheilija tai itsensä kehittäjä jotenkin. Ja valitettevasti monella hoikalla on anoreksiaa, vaikkei sitä muut tietäisi. Joku ortoreksia yms. Eihän esim. tuo Prinsessa Catherine ole syömiseltään terve.

Ootko muuten miettinyt onko teillä sisaruksilla muuten todella samoja vanhempia? Kuulostaa aika oudolta

Vierailija
169/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kroppa säily luonnostaan vuosikymmeniä.

Vierailija
170/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköä ja älyä löytyy, mutta puutteita on muilta osin. Fyysinen terveys on muun muassa aina ollut heikko. Ei kannata kadehtia muita. Jokaisella on jotakin hyvää ja huonoa.

No juurikin tämä. Olen tuo joka kirjoitti että olen kai tuollainen luonnostaan hyvävartaloinen jne. Minulla on vaikea krooninen migreeni joka on vienyt hyvin pitkälti elämänilon. Koen nelikymppisisenä että en enää jaksaisi elää. Mielialalääkkeitä syönyt ison osan aikuiselämää. Masennuskin siis kroonistunut. Että onnekkaita ollaan kun miehiä on sentään riittänyt, sehän se tärkeintä :)

No mulla on huono kroppa, huono naama, paljon mt ongelmia, keskiverto ääoo. Kyllä olisin hyvää kumppania useasti kaivannut elämäni aikana mutta eipä ole näkynyt yhtään ketään. 

Tämä kolahti. Toivon paljon hyviä päiviä, tai edes hetkiä, sinulle. Tiedän kuinka tiukassa ne voivat olla.

Minulla on nyt maailman ihanin kumppani jonka tuki ja rakkaus on saanut ensimmäistä kertaa odottamaan tulevaisuutta. Se tunne on outo. Joten ymmärrän toiveesi hyvin, sitä kannattaakin toivoa, nimenomaan HYVÄÄ parisuhdetta. Mutta minäkin olin tätä ennen pitkään todella huonossa suhteessa. Vasta lähemmäs nelikymppisisenä kohtasin tämän onnen. Ja oikeasti uskon että ulkonäöllä ei ole pariutumisessa paljonkaan väliä. En minäkään valinnut komeinta miestä, vaan ihanimman luonteisen. Ei kiinnosta pituudet, painot, hiukset, ammatit jne tippaakaan. 

T. Se sama

Vierailija
171/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen, mitäpä muutakaan. 

Vierailija
172/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerintä mitä ihminen voi tehdä, on murehtia synnynnäisiä ominaisuuksiaan joille ei voi mitään ja sen varjolla jättää tekemättä niitäkin asioita joihin ihan hyvin voisi vaikuttaa.

Vierailija
173/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietin omaa työympäristöäni muutaman tuhannen ihmisen yrityksessä niin en kyllä menisi sanomaan että ulkonäöllä on ollut mitään osuutta ihmisten menestymisessä.

Vierailija
174/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä pidän onnekkaampana sitä, joka on syntynyt älykkääksi.

Miten sen nyt ottaa.. Älykkäät ihmiset kärsivät enemmän mielenterveysongelmista mikä ei luonnollisesti ole erityisen onnekasta.

Toivoisitteko, että esimerkiksi oma lapsenne olisi mieluummin tyhmä mutta onnellinen, vai älykäs ja onneton?

Vierailija
175/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sen nyt ottaa.. Älykkäät ihmiset kärsivät enemmän mielenterveysongelmista mikä ei luonnollisesti ole erityisen onnekasta.

Toivoisitteko, että esimerkiksi oma lapsenne olisi mieluummin tyhmä mutta onnellinen, vai älykäs ja onneton?

Eivätkä kärsi, päinvastoin. Esim skitsofreniaan sairastuvilla on keskimääräistä matalampi ääoo. 

Vierailija
176/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on molemmat, mutta vähemmän kateellisten huonoa käytöstä olen kohdannut silloin kun kaunis ulkomuoto ei ole ollut näkyvissä.

Vierailija
177/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis. Jotain merkitystä kyllä, mutta jos jollain parilla on yhteinen seksuaalinen kiinnostus johonkin erikoiseen käyttäytymiseen niin ulkonäkö ei ole se tärkein juttu vaan yhteinen intohimo.

Mistäs sellaiset parit löytävät toisensa? Eiköhän asia ole niin, että toinen osapuoli rakastuneena alistuu toisen kummallisuuksiin pitääkseen hänet itsellään. Saattaa jopa valehdella nauttivansa. 

Vierailija
178/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

13.34...aloittaja puhui luonnostaan kauniista henkilöstä, huomasitko. 

Kirjoitat tyypilliseen geenilotossa voittaneen tapaan hieman syyllistävästi. Mainitset asioita, joita geenilotossa huonommalle osalle jäänyt voisi tehdä paremmin mielestäsi, syyllistät siis siitä, ettei hän tee mielestäsi riittävästi tai tarpeeksi hyvin joitain asioita näyttääkseen kauniimmalta/paremmalta. Että hänen pitäisi harjoitella oppiakseen ja treenata lisää. Ja kuitenkin aloittaja nimenomaan kirjoitti luonnostaan kauniin ja linjakkaan ulkonäön omaavista.

Ja miten ne länkisääret tai pihtikintut saa suoriksi harjoittamalla enemmän liikuntaa. Vaatteilla voi hieman hämätä silmää, siinä osuit oikeaan, mutta monessa muussa olet väärässä. 

Olet kenties niitä luonnostaan kauniin vartalon omaavia? Jos olet, onneksi olkoon. Kiitä geenejäsi ja olethan kiitollinen, siitä mitä olet sattumoisin saanut. Ja muista, että meitä on erilaisia erilaisista vanhemmista, se ratkaisee loppujen lopuksi aika paljon.

Ja vaikka moneen asiaan pystyy itse omilla valinnoillaan ja tekemisellään vaikuttamaan, tämä aloitus oli nimenomaan luonnostaan kauniin kiitollisuudesta omasta ulkonäöstään. Ei tekemällä, harjoittelemalla, puunaamalla, peittämällä tms saavutetusta ulkonäöstä. 

Vierailija
179/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä vartalo(kiinteä, pitkä, hoikka) ei välttämättä korreloi enää keski-iässä 40+ naaman kauneuden kanssa.  Oikeestaan voisin sanoa jopa että on naamaan päin vastainen efekti. Laihat voi olla myös tosi julmanluonteisia. 

Monet puhkeavat kukkaan nelikymppisinä. Silloin itsevarmuus on huipussaan ja se heijastuu koko olemukseen. Silloin myös tietää, minkälaiset värit ja mallit vaatteissa ja meikeissä sopivat itselle. 

Vierailija
180/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kroppa säily luonnostaan vuosikymmeniä.

Tarkoitat varmaan hyvässä kuosissa. Kyllä liikunnasta saa paljon iloa ja hyvää oloa pitkäksi aikaa. Läheskään kaikki eivät viihdy salilla vaan käyvät juoksemassa, uimassa, polkupyöräilevät ja kävelevät tunnin tai kahden lenkkejä. Mielestäni juuri ulkoilmasta saa hyvän ja raikkaan olon. Salit ovat tunkkaisia. Kotona minulla on lisäksi kuntopyörä ja toisilla on juoksumatto. Kotona voi jumpata omaan tahtiin ja tehdä kunnon venyttelyt joka ilta.