Millahän alalla on eniten kiusaamista
Kommentit (25)
Kaikissa missä tarvitsee korkeakoulututkinnon, duunari työpaikoilla on yleensä rennompaa.
Vierailija kirjoitti:
Sekä vahvasti naisvaltaiset että vahvasti miesvaltaiset alat on ilmapiiriltään yleensä kamalia. Olen itse ollut rautateillä. Siellä puhutaan jatkuvasti selän takana ja joskus ihan huudetaan päin naamaa.
Tästä olen samaa mieltä. Paras työpaikka on ollut sellainen, missä sekä ikä- että sukupuolijakauma on ollut tasainen. Tällaisia on nykyään aika vähän.
Kirkko ja poliisi. Olihan tuosta tehty tutkimus. Nuo alat loistivat. Kirkko pahin.
Seurakunta/kirkko pahin. Oikeita käärmeidenpesiä.
Toisaalta hyvin ymmärrettävää, että käärmeet muodostavat käärmeenpesiä.
Ruokakaupassa oli ihan kamalaa, he olivat kaikki jotain wt-akkoja.
Ja nyt olen lähihoitaja ja tulen hyvin juttuun työkavereiden kanssa.
Ne alat, joissa on hyvin hierarkinen valtarakenne. Armeija, poliisi, kirkko, terveydenhuolto.
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa missä tarvitsee korkeakoulututkinnon, duunari työpaikoilla on yleensä rennompaa.
No ei todellakaan. Opiskeluaikana tuli kokeiltua yhtä sun toista duunarialaa ja missään ei oo niin totaalisen p*skapäistä menoa. Monesti siihen suhtaudutaankin niin että sitä sikailua pitää vaan kestää.
Eläkeikää lähestyvien naisten kansoittama työpaikka. Varsinkin nuoremmille.
Mitä alhaisempi koulutus, sitä enemmän kiusaamista muuta lapsellisuutta. Tämähän näkyy jo kouluissa, kun amiksessa kiusataan eniten ja lukioissa vähiten. Mikä amiksissa mättää?
Vierailija kirjoitti:
Seurakunta/kirkko pahin. Oikeita käärmeidenpesiä.
Toisaalta hyvin ymmärrettävää, että käärmeet muodostavat käärmeenpesiä.
Olen aiemassa tehtävässäni vieraillut useissa seurakunnissa ja missään muualla en ole törmännyt niin ahdistavaan ilmapiiriin.
Työtekijät lymyilivät pelokkaina huoneissaan, ainoastaan papit olivat tästä poikkeus.
Papit esiintyivät hyvinkin rehvakkaina ja ylimielisinä sekä itseään korostaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Opiskeluaikana tuli kokeiltua yhtä sun toista duunarialaa ja missään ei oo niin totaalisen p*skapäistä menoa. Monesti siihen suhtaudutaankin niin että sitä sikailua pitää vaan kestää.
Minulla kokemusta ravintolasta, raksalta ja kaupasta eikä missään ollut kiusaamista ja todella rento meininki.
Sekä vahvasti naisvaltaiset että vahvasti miesvaltaiset alat on ilmapiiriltään yleensä kamalia. Olen itse ollut rautateillä. Siellä puhutaan jatkuvasti selän takana ja joskus ihan huudetaan päin naamaa.