Ymmärtävätkö luonnostaan hyvävartaloiset kuinka onnekkaita he ovat?
Jotkut eivät voi sellaista saavuttaa vaikka tekisivät mitä ja toisilla se on synnyinlahjana.
Kommentit (188)
Ei pitänyt silloinkaan olla litteä neliö vaan kauniin mallinen ja linjakas. Tällainen kuin Pamela Andersonilla.
Kuvitteleeko joku, että Hollywoodissa olisi ainuttakaan näyttelijän osista kilpailevaa kovatasoista, joka vaan makaa soffalla ja ahmii herkkuja koko päivän ja vielä yölläkin, kun herää nälkään? Siksi on aivan turha ottaa sieltä mallia yhtään mihinkään. Heidän kuviaan on aina käsitelty, koska kasvot ja vartalo ovat heidän työkalut.
Tottakai kaunis takapuoli on kaunis takapuoli, mutta se on vain yksi osa ihmisestä, ei sen kummempaa. Sitähän silloin pojat vitsailivat, että ovat joskus järkyttyneet pahasti, kun ovat takaapäin kauniille naiselle menneet juttelemaan ja nähneet hänen kammottavat kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyvä vartalo(kiinteä, pitkä, hoikka) ei välttämättä korreloi enää keski-iässä 40+ naaman kauneuden kanssa. Oikeestaan voisin sanoa jopa että on naamaan päin vastainen efekti. Laihat voi olla myös tosi julmanluonteisia.
Monet puhkeavat kukkaan nelikymppisinä. Silloin itsevarmuus on huipussaan ja se heijastuu koko olemukseen. Silloin myös tietää, minkälaiset värit ja mallit vaatteissa ja meikeissä sopivat itselle.
Ei ne värit ja mallit vie pois huomiota rumasta kropasta (esim lyhyet jalat, pitkä selkä, tasapaksu vyötärö, leveä rintakehä, lyhyt kaula) tahi rumasta naamasta (litteät poskipäät, heikko leuka, pienet silmät, kollageenin vähenemisestä valahtaneet posket..)
Veikkaan että tuo keski-ikäisten mukakohonnut itsetunto on silkkaa itsepetosta.
Ei se ole lainkaan itsepetosta vaan silloin viimeistään on hyväksynyt itsensä sellaisena kuin on ja osaa tuoda parhaat puolensa esille. Taikka sitten ei vaan enää jaksa välittää ns. elämääkin suuremmista vioista. Rakastakaa muita ihmisiä ja muistakaa rakastaa itseänne myös. Olette jokainen ainutlaatuinen ja arvokas ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä pidän onnekkaampana sitä, joka on syntynyt älykkääksi.
Miten sen nyt ottaa.. Älykkäät ihmiset kärsivät enemmän mielenterveysongelmista mikä ei luonnollisesti ole erityisen onnekasta.
Toivoisitteko, että esimerkiksi oma lapsenne olisi mieluummin tyhmä mutta onnellinen, vai älykäs ja onneton?
Eivätkä kärsi, päinvastoin. Esim skitsofreniaan sairastuvilla on keskimääräistä matalampi ääoo.
Ei, vaan skitsofreniaa sairastavissa on enemmän sekä keskimääräistä älykkäämpiä että keskimääräistä vähemmän älykkäitä ihmisiä. Esimerkiksi eräällä tuntemallani skitsofreenikolla on äo Mensan tasoa. Muutenkin olen tuntenut elämäni varrella lukemattomia hyvin älykkäitä ihmisiä, jotka ovat kärsineet mielenterveysongelmista.
Tosi typerää valitusta täällä..
Jokainen saa hoikan vartalon jos vaan panostaa siihen. Osalla se on vaikka söis herkkuja, suurella osalla taas ei.
Jos on hoikka, niin ei se muutamien senttien ero vaikka jalkojen pituuksissa näy. Ihmisillä on myös eri mieltymyksiä, esim nyt ihaillaan tiimalasia, 90 luvulla pitkää ja isokokoista laihaa naista jolla ei kurveja. Tuntuu että se ihanne on vieläkin varsinkin vanhoilla naisilla. Miesten ihanne se ei ole koskaan ollutkaan.
Itse ottaisin ainakin mieluummin normaalipituiset tai lyhyehköt jalat, leveän lantiot ja hoikan vyotärön kun pitkät hoikat jalat ilman lantiota ja erottuvaa vyötäröä (monesti se menee näin). Ja jos joku väittää, että toi jälkimmäinen on hyväkroppainen ja ensimmäinen ei, niin se on vain sen oma mielipide ja sitä voikin sitten itkeä loppuelämän että minkä takia juuri minulla on tämänmallinen kroppa kun kaikilla ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköä ja älyä löytyy, mutta puutteita on muilta osin. Fyysinen terveys on muun muassa aina ollut heikko. Ei kannata kadehtia muita. Jokaisella on jotakin hyvää ja huonoa.
No juurikin tämä. Olen tuo joka kirjoitti että olen kai tuollainen luonnostaan hyvävartaloinen jne. Minulla on vaikea krooninen migreeni joka on vienyt hyvin pitkälti elämänilon. Koen nelikymppisisenä että en enää jaksaisi elää. Mielialalääkkeitä syönyt ison osan aikuiselämää. Masennuskin siis kroonistunut. Että onnekkaita ollaan kun miehiä on sentään riittänyt, sehän se tärkeintä :)
Elämässä kaikki tasoittuu. Yhdellä saattaa olla hyvä kroppa, mutta eihän sitä edes muista jos/kun sen kanssa on koko elämänsä kulkenut. En minä ajattele masentuneena päivänä, että onpas sentään hyvä kroppa. Sen puutteen varmasti huomaa selvemmin tietenkin jos se kalvaa mieltä. Sama asia on kaikessa. Jos rahaa ei ole, on elämä ikävää ja kun rahaa on, ei sitä enää edes ajattele. Kaikesta hyvästä huolimatta saattaa masentua, kuten minä teen välillä. Minullakin on migreeni ja unipolaari depressio (elämässä toistuu tasaiset kaudet ja vakava masennus). Ja hyvä kroppakin minulla on, mutta en kyllä ole osannut hyödyntää sitä mitenkään, tykkään verhota sen kaavun mallisiin vaatteisiin, etten herätä huomiota. Eniten arvostan itse älykkyyttä ihmisissä. Puolisonkin olen sen perusteella valinnut.
Älkää verratko muihin vaan itseenne. Olenko tänään parempi vai huonompi versio itsestäni kuin eilen? Ainoa kysymys millä on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Tosi typerää valitusta täällä..
Jokainen saa hoikan vartalon jos vaan panostaa siihen. Osalla se on vaikka söis herkkuja, suurella osalla taas ei.
Jos on hoikka, niin ei se muutamien senttien ero vaikka jalkojen pituuksissa näy. Ihmisillä on myös eri mieltymyksiä, esim nyt ihaillaan tiimalasia, 90 luvulla pitkää ja isokokoista laihaa naista jolla ei kurveja. Tuntuu että se ihanne on vieläkin varsinkin vanhoilla naisilla. Miesten ihanne se ei ole koskaan ollutkaan.
Itse ottaisin ainakin mieluummin normaalipituiset tai lyhyehköt jalat, leveän lantiot ja hoikan vyotärön kun pitkät hoikat jalat ilman lantiota ja erottuvaa vyötäröä (monesti se menee näin). Ja jos joku väittää, että toi jälkimmäinen on hyväkroppainen ja ensimmäinen ei, niin se on vain sen oma mielipide ja sitä voikin sitten itkeä loppuelämän että minkä takia juuri minulla on tämänmallinen kroppa kun kaikilla ei ol
Tässä kuvassa on luonnostaan kaunis vartalo
https://hs.mediadelivery.fi/img/468/4f7163fb692e2e2719fb7f130a8b8f0a.jp…
Ap
Ei ne värit ja mallit vie pois huomiota rumasta kropasta (esim lyhyet jalat, pitkä selkä, tasapaksu vyötärö, leveä rintakehä, lyhyt kaula) tahi rumasta naamasta (litteät poskipäät, heikko leuka, pienet silmät, kollageenin vähenemisestä valahtaneet posket..)
Veikkaan että tuo keski-ikäisten mukakohonnut itsetunto on silkkaa itsepetosta.