Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtävätkö luonnostaan hyvävartaloiset kuinka onnekkaita he ovat?

Vierailija
20.07.2024 |

Jotkut eivät voi sellaista saavuttaa vaikka tekisivät mitä ja toisilla se on synnyinlahjana.

Kommentit (188)

Vierailija
141/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidetty hyvävartaloisena. Käytän muotoilevia housuja joilla saa huijattua vartalon hoikemmaksi tiimalasiksi. Näytän turvotuksen vuoksi tavallisesti siltä että olisin raskaana. Saan myös pullamössömahan napakaksi korkeavyötäröisillä housuilla. 

Muotoilevat kaarelliset rintsikat toinen millä luo illuusion että kroppa nuorekas. Riippuu pannukakut muuten.

Vaatteilla peittää tietyt alueet joissa appelsiini-selluliitti-iho selvin

Kroppa after all näyttää parikymppisen sporttisen vartalolta muotoile ien vaatteiden avulla. Muutoin näyttää yli 50-vuotiaan huonokuntoisen vartalolta

Vierailija
142/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat luonnostaan hyvävartaloisella?

Hoikkaa, linjakasta ja mittasuhteiltaan kaunista vartaloa, jonka eteen ei tarvitse tehdä muuta kuin käydä vähän kävelyllä.

Ap

Sellaista ei ole olemassakaan luonnostaan. Ymmärrätkö miten paljon työtä ja itsekuria, liikunnan ja ruokavalion suhteen sellaisen vartalon saavuttaminen vaatii, ihan keneltä vaan?

Minkähänlaisella työllä muokkaat kehon mittasuhteita ja esim. lantion mallia, joka on todella oleellinen osuus varsinkin naisen vartalossa? Hoikkuus ei ole tässä se oleellisin juttu.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä hyvällä vartalolla tekee? Seksiseuraa saa paremmin? vai mikä idea? 

Kyllä se hyvä vartalo auttaa myös pitkäaikaisen kumppanin etsimisessä. Me ihmiset pääsääntöisesti kuitenkin haluamme, että kumppanimme on myös seksuaalista kiinnostava.

Tämä kiinnostus liittyy ihan muuhun kuin hyvään vartaloon.

Älä jaksa olla noin naiivi. Parisuhteeseen liittyy sekä henkinen yhteys ja kemia, että seksuaalinen yhteys ja kemia. Molemmat ovat tärkeitä. Se hyvä vartalo auttaa tuossa jälkimmäisessä. 

Tiedät tämän kyllä itsekin.

Seksuaalisessa yhteydessä tuo ulkoinen on hyvin vähäinen tekijä. Yhteys ja kemia, äly, huumori, kosketus o

"Seksuaalisessa yhteydessä tuo ulkoinen on hyvin vähäinen tekijä"

Höpö höpö. Elät jossain täysin harhaisessa Disney fantasiamaailmassa. Todellisessa elämässä ulkonäöllä on merkitystä myös avioparin seksielämässä, sellaisessakin jossa osapuolet vilpittömästi rakastavat toisiaan. 

Vierailija
144/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kai tuollainen luonnostaan hyvä vartalo. Olen saanut aina vartalosta paljon kehuja, suorastaan ylistystä erityisesti miehiltä. En muista että koskaan olisi oikeastaan mitään huonoa sanottu. Mitä olen sillä saanut? No niitä miehiä jotka tulee kertomaan miten sinulla voi olla tuollainen vartalo. Jee? Miesystäviä on elämässä ollut, osa ihanampia kuin toiset. Mutta ne kenen kanssa olen pitkäaikaiseen suhteeseen päätynyt ovat sellaisia jotka olisivat varmasti rakastuneet minuun myös tavallisella vartalolla. Kuka haluaisi olla sellaisen kanssa joka palvoo vain jotain p*rsettä? En minä ainakaan. 

Mutta täytyy sanoa että varsinkin nuorena se toi tiettyä itsevarmuutta, kun huonoitsetuntoisena maalaisjunttina voit mennä minne vaan ja vaikka missä vaatteissa ja näytät fitnessmallilta. Mutta edelleenkin, ei sillä saavuta mitään. Hyväitsetuntoiset pärjää muutenkin, meidän muiden on korotettava päteä ulkoisella. Tosin ikä tehnyt sen

Niin, hyvällä kropalla olet saanut hyviä kumppaneita. Älä nyt huijaa itseäsi ja kuvittele, ettei se nykyinen miehesikin olisi kiinnostunut sinusta paljolti myös kroppasi takia. Ulkonäkö on miehille tosi tärkeää parinvalinnassa. 

Vierailija
145/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen ja hyvin tyytyväinen siitä. Kaupan trendikkäimmät vaatteet kuin suunnitelti minulle.

Vierailija
146/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kai tuollainen luonnostaan hyvä vartalo. Olen saanut aina vartalosta paljon kehuja, suorastaan ylistystä erityisesti miehiltä. En muista että koskaan olisi oikeastaan mitään huonoa sanottu. Mitä olen sillä saanut? No niitä miehiä jotka tulee kertomaan miten sinulla voi olla tuollainen vartalo. Jee? Miesystäviä on elämässä ollut, osa ihanampia kuin toiset. Mutta ne kenen kanssa olen pitkäaikaiseen suhteeseen päätynyt ovat sellaisia jotka olisivat varmasti rakastuneet minuun myös tavallisella vartalolla. Kuka haluaisi olla sellaisen kanssa joka palvoo vain jotain p*rsettä? En minä ainakaan. 

Mutta täytyy sanoa että varsinkin nuorena se toi tiettyä itsevarmuutta, kun huonoitsetuntoisena maalaisjunttina voit mennä minne vaan ja vaikka missä vaatteissa ja näytät fitnessmallilta. Mutta edelleenkin, ei sillä saavuta mitään. Hyväitsetuntoiset pärjää muutenkin, meidän muiden on k

Niin, hyvällä kropalla olet saanut hyviä kumppaneita. Älä nyt huijaa itseäsi ja kuvittele, ettei se nykyinen miehesikin olisi kiinnostunut sinusta paljolti myös kroppasi takia. Ulkonäkö on miehille tosi tärkeää parinvalinnassa.

Jep. Rumat eivät todellakaan päädy kerta toisensa jälkeen pitkäaikaisiin parisuhteisiin ihanien miesten kanssa, joista sitten voi valita sen kaikkein ihanimman :D Joutuu tyytymään siihen, jonka saa, jos onnistuu saamaan ketään.

Ap

Vierailija
147/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se hyvä vartalo auttaa myös pitkäaikaisen kumppanin etsimisessä. Me ihmiset pääsääntöisesti kuitenkin haluamme, että kumppanimme on myös seksuaalista kiinnostava.

Älä jaksa olla noin naiivi. Parisuhteeseen liittyy sekä henkinen yhteys ja kemia, että seksuaalinen yhteys ja kemia. Molemmat ovat tärkeitä. Se hyvä vartalo auttaa tuossa jälkimmäisessä. 

Seksuaalisessa yhteydessä tuo ulkoinen on hyvin vähäinen tekijä. Yhteys ja kemia, äly, huumori, kosketus o

"Seksuaalisessa yhteydessä tuo ulkoinen on hyvin vähäinen tekijä"

Höpö höpö. Elät jossain täysin harhaisessa Disney fantasiamaailmassa. Todellisessa elämässä ulkonäöllä on merkitystä myös avioparin seksielämässä, sellaisessakin jossa osapuolet vilpittömästi rakastavat toisiaan. 

Ohis. Jotain merkitystä kyllä, mutta jos jollain parilla on yhteinen seksuaalinen kiinnostus johonkin erikoiseen käyttäytymiseen niin ulkonäkö ei ole se tärkein juttu vaan yhteinen intohimo.

Vierailija
148/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisia ovat hekin, joilla ei ole liikahikoilua ja joiden perimä aiheuttaa sen, ettei heidän hikensä yleensä haise eivätkä siis tarvitse antiperspirantteja. 

Samoin kuin he, joille koulussa riittää tuntikuuntelu niin ettei tarvitse päntätä kokeisiin.

Onnenmyyrät!

Vierailija
149/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä pidän onnekkaampana sitä, joka on syntynyt älykkääksi.

Älykkäät ovat monesti onnettomia. Mitä älykkäämpi ihminen, sen enemmän yleensä ymmärtää, että ei ymmärrä. 

Vierailija
150/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Siksi sä tarviitkin lihaksen lisäksi rasvaa, jos haluat ison tai muodokkaan perseen.

Voi kiesus... Kun se rasva ei mene kirsikaksi siihen perseen päälle, vaan sivulle tai alas tai muuten väärään paikkaan. Fakta on, että olit lattaperseenä anorektikko, lihava, laiha, treenannut tai mitä tahansa, niin se on latta. Läskinä ladonoviperse, leveä ja LATTA ja se LATTAmuoto säilyy AINA teit ja söit mitä tahansa, treenasit kuin hullu proteiinihöyryissä tai makasit laiskana laiturilla jäätelöä ahmien, se on LATTA!!!

Joku tykkää äidistä ja joku tyttärestä... ei kaikki pidä kanuunankuulaperseistä

Vierailija
151/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Siksi sä tarviitkin lihaksen lisäksi rasvaa, jos haluat ison tai muodokkaan perseen.

Voi kiesus... Kun se rasva ei mene kirsikaksi siihen perseen päälle, vaan sivulle tai alas tai muuten väärään paikkaan. Fakta on, että olit lattaperseenä anorektikko, lihava, laiha, treenannut tai mitä tahansa, niin se on latta. Läskinä ladonoviperse, leveä ja LATTA ja se LATTAmuoto säilyy AINA teit ja söit mitä tahansa, treenasit kuin hullu proteiinihöyryissä tai makasit laiskana laiturilla jäätelöä ahmien, se on LATTA!!!

Joku tykkää äidistä ja joku tyttärestä... ei kaikki pidä kanuunankuulaperseistä

Niin. Mutta kukaan ei tykkää littanasta takapuolesta naisella.

Vierailija
152/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisessa yhteydessä tuo ulkoinen on hyvin vähäinen

Ihmisen tärkein seksuaalielin on aivot.

Vierailija
153/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköä ja älyä löytyy, mutta puutteita on muilta osin. Fyysinen terveys on muun muassa aina ollut heikko. Ei kannata kadehtia muita. Jokaisella on jotakin hyvää ja huonoa.

No juurikin tämä. Olen tuo joka kirjoitti että olen kai tuollainen luonnostaan hyvävartaloinen jne. Minulla on vaikea krooninen migreeni joka on vienyt hyvin pitkälti elämänilon. Koen nelikymppisisenä että en enää jaksaisi elää. Mielialalääkkeitä syönyt ison osan aikuiselämää. Masennuskin siis kroonistunut. Että onnekkaita ollaan kun miehiä on sentään riittänyt, sehän se tärkeintä :)

Vierailija
154/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkäät ovat monesti onnettomia. Mitä älykkäämpi ihminen, sen enemmän yleensä ymmärtää, että ei ymmärrä. 

Ja vielä kun näkee, miten suurin osa ihmisistä ei ymmärrä juuri mitään, niin ahdistaa ja v*tuttaa melkein 24/7. 

Vierailija
155/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän samaa kamaa, kun itse kuulen jatkuvasti, kuinka lahjakas ja "vaan syntynyt sen kanssa kuinka hyvä" piirtämään olen. Sillä ei toki ole mitään tekemistä, että olen käyttänyt tuhansia ja tuhansia tunteja elämästäni piirtämiseen.

Ei välttämättä kaikista tule yhtä hyviä piirtämään, mutta kuka tahansa kyllä oppii piirtämään hassun sarjakuvakoiran, jos sitä harjoittelee 3500 tuntia.

Samanlailla hyvävartaloinen lihoaa jos pitkän aikaa syö liikaa ja lihakset surkastuu, ellei niitä mihinkään käytä. Ja toki kaikilla on kaveri joka voi syödä ja juoda ihan miten vaan, eikä koskaan tee mitään. Kaikkea mitä kuulee, ei kuitenkaan kannata välttämättä usko.

Vierailija
156/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo toisiaan pois sulje. Minusta ainakin on onnekas olo sekä siitä että oon kaunis sekä siitä että oon älykäs mutta ihan tyytyväinen oisin vaan toisestakin.

Vierailija
157/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ikää tarpeeksi, joutuu kohtaamaan sen että pää ei riitäkkään.

On kroppaa, hiuksia, ulkonäköä ja karismaa. Tietynlaista älyäkin paljon. 

Kun vippaa ylhäällä, eikä saa sitä kuntoon. Tulee aika nöyräksi. Mieluummin olisin tavis, ylipainoinen, mutta onnellinen.

Vierailija
158/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se hyvä vartalo auttaa myös pitkäaikaisen kumppanin etsimisessä. Me ihmiset pääsääntöisesti kuitenkin haluamme, että kumppanimme on myös seksuaalista kiinnostava 

Tunnen yhden noin 55 v tosi tosi hyväkroppasen naisen, joka on jonkunsortin kilpaurheilija. On paras kroppa minkä oon nähny, vanhemmissa naisissa, MUT, kyllä se ravaakin pää kolmantena jalkana niissä urheilutouhuissa. Ja, on pitemmän puoleinenkin. Jos ois lyhyt, ei sitä hyvää kroppaa kukaan huomaisi. Kyllä pituudella on iso merkitys miten hoikalta näyttää.

En ole naamasta läheltä nähny, kuin kuvissa, ja jotenkin kolhon näköinen. Että en tiedä onko silti vientiä...muutamia pitkäaikaisia suhteita sillä on ollu, muttei pitkiin aikoihin nyt ketään kai, kenties jopa 10 vuoteen.

Jos on hyvä vartalo(kiinteä, pitkä, hoikka) ei välttämättä korreloi enää keski-iässä 40+ naaman kauneuden kanssa.  Oikeestaan voisin sanoa jopa että on naamaan päin vastainen efekti. Laihat voi olla myös tosi julmanluonteisia. 

Vierailija
159/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden noin 55 v tosi tosi hyväkroppasen naisen, joka on jonkunsortin kilpaurheilija. On paras kroppa minkä oon nähny, vanhemmissa naisissa, MUT, kyllä se ravaakin pää kolmantena jalkana niissä urheilutouhuissa. Ja, on pitemmän puoleinenkin. Jos ois lyhyt, ei sitä hyvää kroppaa kukaan huomaisi. Kyllä pituudella on iso merkitys miten hoikalta näyttää.

En ole naamasta läheltä nähny, kuin kuvissa, ja jotenkin kolhon näköinen. Että en tiedä onko silti vientiä...muutamia pitkäaikaisia suhteita sillä on ollu, muttei pitkiin aikoihin nyt ketään kai, kenties jopa 10 vuoteen.

Jos on hyvä vartalo(kiinteä, pitkä, hoikka) ei välttämättä korreloi enää keski-iässä 40+ naaman kauneuden kanssa.  Oikeestaan voisin sanoa jopa että on naamaan päin vastainen efekti. Laihat voi olla myös tosi julmanluonteisia. 

Vierailija
160/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on oikeassa. Ne geenilotossa voittaneet tuskin osaavat arvostaa hyvää onneaan, vaan pitävät linjakasta kaunista vartaloaan oman toimintansa tuloksena. Joo joo, hyvä syödä terveellisesti ja harrastaa liikuntaa, mutta sekään ei takaa suhteiltaan kaunislinjaista kehoa. Nämä onnekkaat ovat saaneet sen tekemättä itse mitään, vain syntymällä. Okei, toiset on onnekkaampia kuin toiset.

Kun on synnyinlahjanaan saanut vartalon, joka ei ole kaunislinjainen, vaan raajat ovat pihtikintut tai länkisääret sitä ei voi millään määrällä treeniä saattaa suoraraajaiseksi, kauniiksi kehoksi. Kun vartalon mittasuhteet ovat täysin väärin, on pitkää selkää lyhyillä alaraajoilla, on pullohartioita leveillä lanteilla tms. Siinä ei auta mikään määrä treeniä tai oikeaoppista ruokavaliota tekemään siitä kropasta kauniin linjakasta, ns normaalia vartaloa. Mittasuhteita ei voi muuttaa eikä linjoja oikaista. Luut on mitä on.

Kun tähän kehoon liittää kasvot, jotka eivät ole klassisen kauniit. Ei kasvojen kaunista soikiomuotoa, ei isoja silmiä, ei hyvänmuotoista suuta. Ei pitkiä tummia ja kaarevia ripsiä ei luonnostaan sopivan värisiä, hyvänmuotoisia kulmakarvoja. Ei tasaisen väristä, sileää ihoa, vaan punakka, kirjava ja kiiltävä Iho isoilla huokosilla. Ei paksua, tuuheaa ja luonnostaan kauniin väristä tukkaa, vaan ohut, maantienvärinen liituskatukka. Pottunokka ja kapeat huulet. Suomalaista näköä perinteisimmillään.

Ja kun omalla sisaruksella on synnyinlahjana nuo kaikki hyvät ulkoiset ominaisuudet ja itsellä ei. Geenilotto meni osaltani perseelleen. Siinä ei auta liikunta, ei lautasmalli, ei meikki, ei ihon hoito ja pitkät unet. Niin, ihminen voi tuntea onnen sijaan turhautumista, pettymystä, kateutta tämmöisestä. Se on inhimillistä.

Tutkimustieto kertoo, että kaunis ulkonäkö auttaa rakkauselämän lisäksi työelämässä. Mitä meille tavallisille talliaisille jää? Siinäpä hyvä kysymys jokaiselle pohdittavaksi.

Mietit ehkä, olen kateellinen. Niin olenkin, myönnän sen itsellenikin. Olen kateellinen niille, jotka voittivat geenilotossa täysin ilman omaa ansiotaan ja saivat täyspotin. Olenko katkera? Välillä olen kun sitä alan miettiä. Usko tai älä, olen ollut jopa naimisissa eli joku on minuakin rakastanut ja halunnut omakseen.  Vaikka olen tällainen kuin olen.

Onnekseni olen tajunnut, että tälläinen nyt vaan olen. Voin yrittää tehdä jotain ja teenkin, että tuntisin itseni ns normaaliksi sukupuoleni edustajaksi. Tai hyväksytymmäksi, ettei pikkulapset ihan säikähdä vastaantullessaan. Tai että olisi hyvä olo. Mutta kaikesta huolimatta jonkinlainen itsensä hyväksyminen on olemassa ainakin suurimman osan aikaa.

Silti ymmärrän aloittajaa varsin hyvin. Ihan turha niiden geenilotossa voittaneiden syyllistää meitä vähemmän voittaneita siitä, ettemme treenaa tarpeeksi tai oikealla tavalla tai että syömme väärin tai ylipäätään että teemme mitään väärin. Koska tämä meidän geenilotossa huonommin pärjännyt kehomme tuli meille synnyinlahjana. Kuten teille geenilotossa voittaneille sattui tulemaan se kaunislinjainen vartalo, joka ei ole omaa ansiotanne. Se oli vaan sattumaa.