Ymmärtävätkö luonnostaan hyvävartaloiset kuinka onnekkaita he ovat?
Jotkut eivät voi sellaista saavuttaa vaikka tekisivät mitä ja toisilla se on synnyinlahjana.
Kommentit (188)
Tämä keskustelu paljastaa, että ei hyvävartaloiset tajua, eikä heillä ole ymmärrystä siitä, miten huonot vartalogeenit vaikuttaa elämään. Sukuni naisilla on iso maha ja lattaperse nuoresta asti ja omenavartalo. Mikään määrä terveellisyyttä ei tätä muuta. Vyötäröni on ollut ihannemitassa 80 cm aikuisiällä vain silloin kun olin syöpähoidoissa ja painoin 40 kiloa ilman anoreksiaa. Ja vaikka terveys on tärkeää, niin v*tuttaa kuulla joka tuutista miten vyötärön pitäisi naisilla olla 80 cm, jotta ei olisi terveysriskiä. Nämä kriteerit on hyvävartaloisten tekemiä, ei voi muuten tajuta. Ja luultavasti on osaltaan vaikuttamassa anoreksiaan nuorilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi olla hyvillä geeneillä kunnossa parikymppisenä tekemättä mitään. Totuus on, että kun se maaginen 30v tulee täyteen, niin kukaan ei ole kunnossa vain olemalla.
Tuo ei kyllä pidä paikkaansa, että "kukaan" ei voi olla kunnossa sen kummemmin "vain olemalla". Jos ihminen syö terveesti ja omistaa edes jokseenkin kelvolliset geenit, kunnossa pitäisi olla monta monta vuosikymmentä vielä 30 v jälkeenkin.
Mutta tuossahan se tuli, "jos syö terveesti". Siihen voi vaikuttaa ja se ei ole "vain olemalla".
Öö, syödä terveellisesti tarkoittaa syödä NORMAALISTI. Terveellinen ruokavalio ei vaadi mitään erityisiä toimenpiteitä tai kalliita raaka-aineita yms. Toisaalta esimerkiksi suuri osa nykyruuasta ei ole normaalia ruokaa, vaan prosessoitua sokeroitua kemikaalipaskaa. Sanoisin että juuri sipsien ja karkin yms. syönti ei ole "vain olemista", vaan vaatii tietoista päätöstä syödä epäterveellistä roskaa päivästä toiseen. Joten mielestäni tavallisen ja luonnollisen ruokavalion noudattaminen on "vain olemista". Sitä paitsi, pitää määritellä mitä "vain oleminen" tarkoittaa. :D Oikeasti jos ihminen "vain on", tämä istuu paikoillaan vihanneksena kunnes kuihtuu pois nälästä ja janosta, koska ei tee yhtään mitään, vaan "vain on". Minulle "vain oleminen" on normaalin ruokavalion ja annoskokojen noudattamista sekä edes jonkinlaisen ns. hyötyliikunnan harjoittaminen, eli käytännössä kävely paikasta toiseen arkielämässä.
Minulla on kai tuollainen luonnostaan hyvä vartalo. Olen saanut aina vartalosta paljon kehuja, suorastaan ylistystä erityisesti miehiltä. En muista että koskaan olisi oikeastaan mitään huonoa sanottu. Mitä olen sillä saanut? No niitä miehiä jotka tulee kertomaan miten sinulla voi olla tuollainen vartalo. Jee? Miesystäviä on elämässä ollut, osa ihanampia kuin toiset. Mutta ne kenen kanssa olen pitkäaikaiseen suhteeseen päätynyt ovat sellaisia jotka olisivat varmasti rakastuneet minuun myös tavallisella vartalolla. Kuka haluaisi olla sellaisen kanssa joka palvoo vain jotain p*rsettä? En minä ainakaan.
Mutta täytyy sanoa että varsinkin nuorena se toi tiettyä itsevarmuutta, kun huonoitsetuntoisena maalaisjunttina voit mennä minne vaan ja vaikka missä vaatteissa ja näytät fitnessmallilta. Mutta edelleenkin, ei sillä saavuta mitään. Hyväitsetuntoiset pärjää muutenkin, meidän muiden on korotettava päteä ulkoisella. Tosin ikä tehnyt sen että ei ole väliä enää.
Älykkyydellä olen parhaat asiat elämässä saanut ja siitäkin tiedän että tuuria se vain on sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Siksi sä tarviitkin lihaksen lisäksi rasvaa, jos haluat ison tai muodokkaan perseen.
Voi kiesus... Kun se rasva ei mene kirsikaksi siihen perseen päälle, vaan sivulle tai alas tai muuten väärään paikkaan. Fakta on, että olit lattaperseenä anorektikko, lihava, laiha, treenannut tai mitä tahansa, niin se on latta. Läskinä ladonoviperse, leveä ja LATTA ja se LATTAmuoto säilyy AINA teit ja söit mitä tahansa, treenasit kuin hullu proteiinihöyryissä tai makasit laiskana laiturilla jäätelöä ahmien, se on LATTA!!!
Onhan niitä vaikka mitä rasvansiirtoja, rasvaimuja ja ei-kajoavia hoitoja joilla voi vaikuttaa kehon muotoon. Siitä vaan aikaa varaamaan
Eri fyssareiden ja personal trainereiden ohjeilla eri ruokavalioiden kanssa ja ilman. Vaikutus muotoon 0.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kai tuollainen luonnostaan hyvä vartalo. Olen saanut aina vartalosta paljon kehuja, suorastaan ylistystä erityisesti miehiltä. En muista että koskaan olisi oikeastaan mitään huonoa sanottu. Mitä olen sillä saanut? No niitä miehiä jotka tulee kertomaan miten sinulla voi olla tuollainen vartalo. Jee? Miesystäviä on elämässä ollut, osa ihanampia kuin toiset. Mutta ne kenen kanssa olen pitkäaikaiseen suhteeseen päätynyt ovat sellaisia jotka olisivat varmasti rakastuneet minuun myös tavallisella vartalolla. Kuka haluaisi olla sellaisen kanssa joka palvoo vain jotain p*rsettä? En minä ainakaan.
Mutta täytyy sanoa että varsinkin nuorena se toi tiettyä itsevarmuutta, kun huonoitsetuntoisena maalaisjunttina voit mennä minne vaan ja vaikka missä vaatteissa ja näytät fitnessmallilta. Mutta edelleenkin, ei sillä saavuta mitään. Hyväitsetuntoiset pärjää muutenkin, meidän muiden on korotettava päteä ulkoisella. Tosin ikä tehnyt sen
Eli olet käytännössä geneettinen lottovoittaja: sait sekä 10/10 vartalon, että korkean älykkyysosamäärän.
Ulkonäköä ja älyä löytyy, mutta puutteita on muilta osin. Fyysinen terveys on muun muassa aina ollut heikko. Ei kannata kadehtia muita. Jokaisella on jotakin hyvää ja huonoa.
Ja sitten on vielä se, että jos saa syntyissään sporttisen vartalon, innostuu todennäköisesti liikunnasta enemmän ku meikäläinen, jota pilkattiin liikuntatunnit, kun olin aina viimeinen joka lajissa. Telinevoimistelu tuntui jopa vaaralliselta, koska mun piti kannatella vartaloa ties millä rekeillä käsien varassa.
Mä olen muuten hyvä matikassa ja laskin innolla joka laskun niin yläasteella kuin lukiossa. Joo, hyvinhän se pitkä matikka meni, mutta toisaalta, laskinko niin paljon niitä kotitehtäviä, koska ne olivat minulle suht helppoja ja miellyttäviä? Eli sama juttu kuin näillä terveellistä elämää viettävillä, että jos urheilu on palkitsevaa, niin kyllähän sitä harrastaa ja tekee vähän epämukavuusalueellakin. Ymmärrän hyvin, että muutama kaverini lopetti pitkän matikan, koska ei pysynyt tunneilla yhtään perässä. Ei siihen oikein kehtaa sanoa, et saisit säkin hyvän numeron, jos laskisit ne kotitehtävät kuten minä aina tein. No, jos se kaveri olisi saanut ne tehtävät tehtyä tukiopetuksen ja koko viikonlopun niihin käyttämisen jälkeen niin eipä se ole kyllä sama asia, jos mulle ne oli lähinnä pientä aivopähkinää.
Mulla oli muuten kerran urheilullinen miesystävä. Opin oikeastaan häneltä tuon, että jotkut NAUTTIVAT liikunnasta. Hän lähti oikeastaan ihan mihin liikunnalliseen aktiviteettiin vain (no sauvakävelystä sanoi et voi lähteä tavallisesti kävelemään mun seuraksi :D ) Siis hälle kelpas miesten höntsäpelit, kuntosali, vaellus, työmatkapyöräily, uinti... Siis vaikkei niin taitava noissa kaikissa ollutkaan. Tuo on ominaisuus, jonka olisin halunnut häneltä varastaa.
T. nro 86 pölkkyjalka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä hyvällä vartalolla tekee? Seksiseuraa saa paremmin? vai mikä idea?
Kyllä se hyvä vartalo auttaa myös pitkäaikaisen kumppanin etsimisessä. Me ihmiset pääsääntöisesti kuitenkin haluamme, että kumppanimme on myös seksuaalista kiinnostava.
Tämä kiinnostus liittyy ihan muuhun kuin hyvään vartaloon.
No joo, kropan suhteen olen ollut onnekas. Onpahan saanut jotain hyvääkin, mutta voisin kuvitella elämän olevan helpompaa "huonommalla" kropalla ja ilman sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja ADD:tä + fyysistä sairautta, joka aiheuttaa jäätävää väsymystä.
Hohhoijaa. Hyvän kropan aa kyllä kuka vaan jos siihen jaksaa PANOSTAA pl. sairaat ihmiset, jotka eivät voi treenata.
Lattapeffasta saa kyllä hyvän näköisen pyöreän peffan kun nostaa raskaita painoja, syö tarpeeksi ja treenaa oikein. Iso peffa muotia en itse ymmärrä mutta vain laiskat jaksa mäkättää että pitäisi olla luonnostaan iso peffa tai hakea sellainen jostain Turkista. Mitä jos aloittajan kaltaiset elämäntapa valittajat ottaisi oman vastuun elämästään ja tekisi sillä elämällään jotain turhan ulinan sijaan.
Ps. Siihen peffan kasvatukseen tarvitsee varata kuukausia tai jopa vuosia sen "heti mulle tänne kaikki nyt" asenteen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Eivät yleensä tajua, kuten monet älykkäiksi syntyneet eivät tajua, että heidän elämäsä olisi ollut hyvin erilaista, jos he olisivat syntyneet vähemmän älykkäiksi.
Itse olen luonnostaan hyvävartaloinen, nyt yli 50- vuotiaana ei esim. ole selluliittia missään kohtaa ja bmi on pysynyt koko aikuisiän samana. Saman ikäisiä ja vähän nuorempiakin kun näkee varsinkin nyt kesällä vähissä vaatteissa niin ymmärrän kyllä olla kiitollinen, että olen saanut hyvät geenit.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä pidän onnekkaampana sitä, joka on syntynyt älykkääksi.
Älykkäillä ei yleensä ole ongelmia vartalon kanssa. Joko tajuaa pitää siitä huolen tai ymmärtää, että repsahtaminen on oma vika. Vähemmän älykkäillä on haasteita molemmilla. Ap:n viestistä voi päätellä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se hyvä vartalo auttaa myös pitkäaikaisen kumppanin etsimisessä. Me ihmiset pääsääntöisesti kuitenkin haluamme, että kumppanimme on myös seksuaalista kiinnostava.
Älä jaksa olla noin naiivi. Parisuhteeseen liittyy sekä henkinen yhteys ja kemia, että seksuaalinen yhteys ja kemia. Molemmat ovat tärkeitä. Se hyvä vartalo auttaa tuossa jälkimmäisessä.
Tiedät tämän kyllä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta täytyy sanoa että varsinkin nuorena se toi tiettyä itsevarmuutta, kun huonoitsetuntoisena maalaisjunttina voit mennä minne vaan ja vaikka missä vaatteissa ja näytät fitnessmallilta. Mutta edelleenkin, ei sillä saavuta mitään. Hyväitsetuntoiset pärjää muutenkin, meidän muiden on k
Ellisellä parasta näyttää olevan terve psyyke.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Hyvän kropan aa kyllä kuka vaan jos siihen jaksaa PANOSTAA pl. sairaat ihmiset, jotka eivät voi treenata.
Lattapeffasta saa kyllä hyvän näköisen pyöreän peffan kun nostaa raskaita painoja, syö tarpeeksi ja treenaa oikein. Iso peffa muotia en itse ymmärrä mutta vain laiskat jaksa mäkättää että pitäisi olla luonnostaan iso peffa tai hakea sellainen jostain Turkista. Mitä jos aloittajan kaltaiset elämäntapa valittajat ottaisi oman vastuun elämästään ja tekisi sillä elämällään jotain turhan ulinan sijaan.
Ps. Siihen peffan kasvatukseen tarvitsee varata kuukausia tai jopa vuosia sen "heti mulle tänne kaikki nyt" asenteen sijaan.
Lopeta jo. Kapeasta "miespyllystä" ei saa naisellisen pyöreää millään treenillä. Et vaan hyvägeenisenä tajua sitä.
Hyvässä vartalossa on 90 prosenttisesti kyse kaikesta muusta kuin painosta.
Naisella hyvään vartaloon kuuluu mm pitkät jalat, sopusuhtaisen mittainen selkä, tiimalasivyötärö, kapea rintakehä, pyöreät toisiaan suht lähellä olevat rinnat (oli ne isot tai pienet), pitkä kaula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa olla noin naiivi. Parisuhteeseen liittyy sekä henkinen yhteys ja kemia, että seksuaalinen yhteys ja kemia. Molemmat ovat tärkeitä. Se hyvä vartalo auttaa tuossa jälkimmäisessä.
Tiedät tämän kyllä itsekin.
Seksuaalisessa yhteydessä tuo ulkoinen on hyvin vähäinen tekijä. Yhteys ja kemia, äly, huumori, kosketus on tärkeintä. Se kiinnostus pysyy kun on rakkautta, vaikka se toinen menettäisi jalkansa tai vanhenee kuten me kaikki vanhennutaan. Ja tämä yhteys syntyy myös ilman "hyvää vartaloa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat luonnostaan hyvävartaloisella?
Hoikkaa, linjakasta ja mittasuhteiltaan kaunista vartaloa, jonka eteen ei tarvitse tehdä muuta kuin käydä vähän kävelyllä.
Ap
Sellaista ei ole olemassakaan luonnostaan. Ymmärrätkö miten paljon työtä ja itsekuria, liikunnan ja ruokavalion suhteen sellaisen vartalon saavuttaminen vaatii, ihan keneltä vaan?