Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtävätkö luonnostaan hyvävartaloiset kuinka onnekkaita he ovat?

Vierailija
20.07.2024 |

Jotkut eivät voi sellaista saavuttaa vaikka tekisivät mitä ja toisilla se on synnyinlahjana.

Kommentit (188)

Vierailija
101/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedostan kyllä että se on etu. Vaihtaisin tämän silti hyvään mielenterveyteen ja toimintakykyyn.

Tässä vaan on sellainen hauska juttu, että moni on sekä rumavartaloinen että mielenterveysongelmainen, ei ole mikään valintakysymys. Sinulla on sentään joku asia hyvin.

Minua ei lohduta, enkä pidä hauskana sitä jos jollain on asiat useammalla tavalla huonosti kuin itselläni. Kaipaan silti hyvää mielenterveyttä.

Ei minuakaan. Ja se tuntuu kiusalliselta, jos joku kadehtii minua. En pidä siitä tunteesta. 

Vierailija
102/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Siksi sä tarviitkin lihaksen lisäksi rasvaa, jos haluat ison tai muodokkaan perseen.

Voi kiesus... Kun se rasva ei mene kirsikaksi siihen perseen päälle, vaan sivulle tai alas tai muuten väärään paikkaan. Fakta on, että olit lattaperseenä anorektikko, lihava, laiha, treenannut tai mitä tahansa, niin se on latta. Läskinä ladonoviperse, leveä ja LATTA ja se LATTAmuoto säilyy AINA teit ja söit mitä tahansa, treenasit kuin hullu proteiinihöyryissä tai makasit laiskana laiturilla jäätelöä ahmien, se on LATTA!!!

Onhan niitä vaikka mitä rasvansiirtoja, rasvaimuja ja ei-kajoavia hoitoja joilla voi vaikuttaa kehon muotoon. Siitä vaan aikaa varaamaan, jos perse on sinulle niin tärkeä ja uskot että se avaa oven onneen.

En aio laitattaa persettäni. Olisi kuitenkin hyvä, että ihmiset ymmärtäisivät sen, että treenaamalla, laihduttamalla tai lihottamalla ei voi muuttaa kaikkia asioita itsessään. Pidän pitkiä paitoja, että lattani ei näy, on halvempaa kuin rasvansiirto :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi olla hyvillä geeneillä kunnossa parikymppisenä tekemättä mitään. Totuus on, että kun se maaginen 30v tulee täyteen, niin kukaan ei ole kunnossa vain olemalla. 

Tuo ei kyllä pidä paikkaansa, että "kukaan" ei voi olla kunnossa sen kummemmin "vain olemalla". Jos ihminen syö terveesti ja omistaa edes jokseenkin kelvolliset geenit, kunnossa pitäisi olla monta monta vuosikymmentä vielä 30 v jälkeenkin.

Vierailija
104/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät yleensä tajua, kuten monet älykkäiksi syntyneet eivät tajua, että heidän elämäsä olisi ollut hyvin erilaista, jos he olisivat syntyneet vähemmän älykkäiksi. 

Tai varakkaiksi syntyneet. Jostain kumman syystä nämä hyvävartaloisiksi / varakkaiksi / älykkäiksi syntyneet on hanakimpia korostamaan omaa osuuttaan vallitsemaan tilanteeseensa vaikka se nimenomaan on puhdasta sattumaa että just hän on niin onnekkaassa asemassa.

Vierailija
105/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jollakin on lyhyet jalat niin ei niitä jalkoja saa pidemmäksi vaikka kuinka treenaisi.

Se on kyllä totta...

Ihmiset taitaa verrata itseään johonkin fitness ammattilaisiin, kun tässäkin puhutaan jostain pakaralihaksen rakentamisesta. Siitä tulee se mikä siitä tulee... kaikki ei voi kisata kaikissa urheilun lajeissa. Ei kai noista kannata kotioloissa kierroksia ottaa? Jos keho on jumpattu hyvään kuntoon, niin kyllä se on silloin riittävän hyvä.

Ei se silleen oo. Jos pitää itseään tai jotain osaa itsessään rumana, niin sehän vaivaa juuri kotioloissa. Sitten vielä jos on tullut kiusatuksi jostain osastaan, niin sekin on tapahtunut "kotioloissa", eikä kilpaurheilussa.

Vierailija
106/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tiennyt, että perseessäni on jotain vikaa, ennen kuin minua kiusattiin 3 vuotta koulussa sen vuoksi. Että ihan todistetusti on ruma ja kamala perse.

Vierailija
107/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Siksi sä tarviitkin lihaksen lisäksi rasvaa, jos haluat ison tai muodokkaan perseen.

Voi kiesus... Kun se rasva ei mene kirsikaksi siihen perseen päälle, vaan sivulle tai alas tai muuten väärään paikkaan. Fakta on, että olit lattaperseenä anorektikko, lihava, laiha, treenannut tai mitä tahansa, niin se on latta. Läskinä ladonoviperse, leveä ja LATTA ja se LATTAmuoto säilyy AINA teit ja söit mitä tahansa, treenasit kuin hullu proteiinihöyryissä tai makasit laiskana laiturilla jäätelöä ahmien, se on LATTA!!!

Onhan niitä vaikka mitä rasvansiirtoja, rasvaimuja ja ei-kajoavia hoitoja joilla voi vaikuttaa kehon muotoon. Siitä vaan aikaa varaamaan, jos perse on sinulle niin tärkeä ja uskot että

En aio laitattaa persettäni. Olisi kuitenkin hyvä, että ihmiset ymmärtäisivät sen, että treenaamalla, laihduttamalla tai lihottamalla ei voi muuttaa kaikkia asioita itsessään. Pidän pitkiä paitoja, että lattani ei näy, on halvempaa kuin rasvansiirto :p

Kuinka tehokkaasti ja oikealla tavalla olet treenannut takamustasi? 

Vierailija
108/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He varmaan ajattelevat, että muiden on oltava todella laiskoja ja elämäntavoistaan piittaamattomia kun saavat vartalostaan epäviehättävän. Kun heillä se hyvä vartalo säilyy vaikka mässäilisivät, laiskottelisivat, käyttäisivät päihteitä ja tekisivät mitä.

Vierailija
109/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi olla hyvillä geeneillä kunnossa parikymppisenä tekemättä mitään. Totuus on, että kun se maaginen 30v tulee täyteen, niin kukaan ei ole kunnossa vain olemalla. 

Tuo ei kyllä pidä paikkaansa, että "kukaan" ei voi olla kunnossa sen kummemmin "vain olemalla". Jos ihminen syö terveesti ja omistaa edes jokseenkin kelvolliset geenit, kunnossa pitäisi olla monta monta vuosikymmentä vielä 30 v jälkeenkin.

Mutta tuossahan se tuli, "jos syö terveesti". Siihen voi vaikuttaa ja se ei ole "vain olemalla". 

Vierailija
110/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama kuin luonnostaan hyväihoisilla, jotka voivat olla pesemättä kasvojaan tai pestä ne vaikka saippuavillalla ja nukkua meikit naamassa, ja iho näyttää upealta. Töksäyttelevät sitten iho-ongelmista kärsiville, että kannattaa pestä joskus naama.

Vierailija
111/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 55 v:nä osaan arvostaa sitä, että olen hoikka. Olen koko aikuisikäni painanut 50-55kg raskausaikoja lukuunottamatta. En ole ikinä laihduttanut eikä ole tarvinnut miettiä syömisiäkään painoa ajatellen (muuten kyllä). Äitini ja aikuiset tyttäreni eivät ole hoikkia, en tiedä, mistä tämä "onnekkuuteni" johtuu.

Vierailija
112/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He varmaan ajattelevat, että muiden on oltava todella laiskoja ja elämäntavoistaan piittaamattomia kun saavat vartalostaan epäviehättävän. Kun heillä se hyvä vartalo säilyy vaikka mässäilisivät, laiskottelisivat, käyttäisivät päihteitä ja tekisivät mitä.

Kuinkahan paljon tällaisia oikeasti on, joiden vartalo säilyy vuodesta tai vuosikymmenestä toiseen hyvänä tuollaisella elämäntyylillä.

Vierailija
113/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen hyvästä ulkonäöstä ja myös vartalostani vaikkakin kohta 50 -vuotiaana on täytynyt jo alkaa tekemään asioita, että saa pidettyä kuosissa. Mutta on helpottanut elämää ainakin siten, että on ollut aina helppo saada kivoja miehiä ja on voinut valikoidakin. Sitä kautta on myös saanut elää suht varakasta elämää. Tosin olen aina käynyt töissä ja saanut ihan hyvää palkkaakin. Mutta siis vastaus kysymykseen on, että olen ollut onnekas ja olen siitä kiitollinen.

Vierailija
114/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva taitaa olla lopulta sellainen että se hyvä vartalo pysyy ihan itsestään, ainakaan loputtomiin. Ja mistä sinä nyt sitten voit tietää, kuka sellainen on, ja kenellä siellä takana on valtava määrä panostusta. Sekä ajallista että rahallista panostusta. 

Ei kannata olla kateellinen. Surujen summa on yleensä aika vakio. Jos se ei ole vartalo niin se on joku muu. Kaikilla meillä on omat taakkamme. 

Vierailija
115/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ollut onnekas geenilotossa, koska olen saanut ulkonäköä ja äkykkyyttä samaan pakettiin. Kiitos ja kumarrus.

Vierailija
116/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät yleensä tajua, kuten monet älykkäiksi syntyneet eivät tajua, että heidän elämäsä olisi ollut hyvin erilaista, jos he olisivat syntyneet vähemmän älykkäiksi. 

Valitettavasti sen tajuaa, monestikin. Tältä palstalta on hyvä aloittaa.

Vierailija
117/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä onnea siinä on jatkuva nälkä kun on läpipaskova luuranko.

Vierailija
118/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:n kysymys on ihan hyvä. Uskon, etten ole ainoa, joka on monella tapaa kipuillut oman (epätäydellisen) vartalonsa kanssa. Ilmeisesti on jotenkin hienoa väittää, että meistä ei suurin osa katsoisi peiliin, ja toivoisi olevansa jotenkin erilainen kuin on.

Eikä kyse ole ylipainosta, vaan omasta pään sisäisestä kritiikistä vartalon epäkohtia kohtaan: esimerkiksi eriparivartalo (ylävartalo kokonumeroa suurempi kuin alavartalo), roikkuva takamus myös alipainoisena, erittäin pienet rinnat.

Vierailija
119/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan itse ajattele noin. Tiedän että minulla on hyvät geenit ja syntymälahjana saatu hyvä vartalo. Tiedostan asian ja olen siitä iloinen mutta en ajattele sitä juurikaan. Muiden vartalot eivät kuulu minulle. Ääripäät huomaan. Todella hyvät vartalot saavat vau efektin ja todella huonot vartalot saavat miettimään että hänellä on varmaan joku sairaus.

Vierailija
120/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On saatu viitteitä, että hyvä vartalo altistaa raiskaukselle..

Miksi tätä alapeukutetaan? Englanniksi löytyy useampi tutkimus aiheesta. Yritin linkata, mutta tämä ei jostain syystä toimi.

Siksi, koska puhut kakkaa. Uhriksi joutuu useimmin hiljainen villapaitatyttö, jonka tekijä ei odota vastustelevan voimakkaasti. Uhrin päällä olevat vaatteet ovat useimmin pyjama tai muut paljastelemattomat vaatteet. Näitä näyttelyitä löytyy niin ulkomailta, kuin kotimaastakin. Kroppa ei näy.  https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fa194cc6-13e7-4269-a768-26f833f02d2d

En puhunut mitään vaatteista. Vartalon ja kasvojen kauneudella on väliä.

A napist chooses his victim for their vulnerability and accessibility, without regard to her physical appearance or behaviour. The only person to blame for nape is the napist. Children, elderly women, modestly-dressed women, or women with head scarves have also been naped. Nape is not related to the way a girl dresses or the way she acts. This is a myth that excuses the napists behaviour by blaming the victim.

Ei ulkonäöllä ole niin väliä, koska teko on alistamista, kontrollointia ja väkivaltaa