Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ymmärtävätkö luonnostaan hyvävartaloiset kuinka onnekkaita he ovat?

Vierailija
20.07.2024 |

Jotkut eivät voi sellaista saavuttaa vaikka tekisivät mitä ja toisilla se on synnyinlahjana.

Kommentit (188)

Vierailija
81/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Siksi sä tarviitkin lihaksen lisäksi rasvaa, jos haluat ison tai muodokkaan perseen.

Voi kiesus... Kun se rasva ei mene kirsikaksi siihen perseen päälle, vaan sivulle tai alas tai muuten väärään paikkaan. Fakta on, että olit lattaperseenä anorektikko, lihava, laiha, treenannut tai mitä tahansa, niin se on latta. Läskinä ladonoviperse, leveä ja LATTA ja se LATTAmuoto säilyy AINA teit ja söit mitä tahansa, treenasit kuin hullu proteiinihöyryissä tai makasit laiskana laiturilla jäätelöä ahmien, se on LATTA!!!

Vierailija
82/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen jolla on itsekuria ja joka sietää pientä epämukavuutta saa kroppansa hyvään kuntoon. Se vain tarkoittaa on pakko lopettaa mässäily ja on pakko alkaa liikkumaan

Sinä et ymmärrä... Lattaperseestä ei tule pakaraa, käsitätkö? Siihen ei tule lihasta samaan kohtaan, eikä pakaraa, vaikka treenaisi kuinka. Perse kasvaa "väärin".

Älä sure, joskus taas alkavat ajatella perseensä sijasta aivoillaan, silloin sillä ei ole niin väliä ovatko istumalihakset litteät vai pyöreät. 

Tämä on ulkonäköketju.

Olen lattapersemaisteri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan kyllä että se on etu. Vaihtaisin tämän silti hyvään mielenterveyteen ja toimintakykyyn.

Vierailija
84/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, mutta jos söisin miten sattuu, niin kyllä minäkin lihoisin ja possuuntuisin. Terveellisillä elintavoilla se kroppa pysyy tällaisena, ei muuten. Syön terveellisesti, kävelen, pyöräilen ja käyn salillakin treenaamassa, eli liikun kumminkin aika paljon. En ryyppää.

Ei se kroppa itsestään millä tahansa elintavoilla hoikkana ja kauniina pysy, hyväkin kroppa saadaan jokaviikkoisella dokaamisella, roskaruoalla, herkutteluilla yms hyvin nopeasti läskiintymään.

Ei mikään vartalo pysy hoikkana ja kauniina jos sillä tarkoitetaan rypyttömyyttä ja ihon veltostumista. Hoikkana pysyy kun dokaa kunnolla ja jättää syömättä. Katso alan ammattilaisia.

Jos et syö kunnolla ja vaan dokaat, niin naamasi kyllä rupsahtaa ennen aikojaan. 

Kyse oli vartalosta.

Vierailija
85/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs lattaperse urheilee kuin hullu, anorektinen olemus, koska laihana parempi? Ohut olemus, mutta lantio pysyy. 

Vierailija
86/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedostin jo lapsena, että mulla on kauhea vartalo. Ensinnäkin, olen aikuisenakin vain 155 cm pitkä eli olin lyhyt jo lapsena. Toiseksi, olin ylipainoinen jo vauvasta saakka. Tämähän ei kuulemma ole mitenkään mahdollista, mä oon varmaan syöpötellyt äidin tissiä ihan liikaa, sovitaan vaikka niin. En ollut kuitenkaan mitenkään valtavan lihava lapsena, juuri sen verran, että siitä huomauteltiin neuvolassa, kotona, koulussa,naapurustossa. Ai ihana 80-luku.

No, mun lihavuus oli ja on eniten jaloissa. Eli bye bye tyylikkäät housut, etenkin farkut, jotka olivat ihan pakollinen juttu 90-luvun lopun teinille. Oikeastaan iso mahakaan ei olisi haitannut niin paljon. Jos joku luuli mun teinivuosina, että oon tyttöihin päin niin en ihmettele. Niin paljon mä katselin toisten tyttöjen ja naisten vartaloita, etenkin jalkoja. Mutta syynä oli ihan vaan kateus. Tuo treenaamishomma pätee toki aikuisena, mutta kyllä 13-vuotiaalla on suurinpiirtein sen mallinen kroppa kuin on geeneissä saanut, ei kukaan näistä mun kadehtimista tytöistä harrastanut liikuntaa mitenkään vakavasti. Jotkut itse asiassa jopa vähemmän kuin minä! Mä yritin käydä lenkillä joka päivä (no se varmaan esti sen, ettei musta tullut satakiloista), mutta ei se näihin paksuihin pökkelöjalkoihin auttanut kyllä yhtään. Säihkysäärinen kaveri kertoi maanantaina koulussa iloisena, ettei ollut käynyt ulkona sen jälkeen kun perjantaina meni koulusta kotiin...

No, nyt aikuisena yritän, mutta ei se liikunta mitenkään luonnostaan multa tule. Tai, kyllähän reipas kävely ja pyöräily on ihan mukavaa, mutta mun pökkelöjalat vaatis varmasti jotain rasvaimua avukseen. Tai ainakin tosi rääkkiä kuntosalilla. Ja uutinen: osa meista inhoaa kuntosalitreeniä. Käyn mäkin vahvistamassa yläkroppaani salilla, alkaa olla jo iänkin vuoksi pakko. Joku jumppapirkko vois tieten kysyä,  et mikset samantien teetätä pt:llä semmoista ohjelmaa, että läski lähtee. No se on sama ku kysyisin jotain lähihoitajalta, et mikset lukenut saman tien lääkäriksi. Kaikista meistä ei vain ole rankkaan opiskeluun tai treeniin. Oikeasti, vartalon muuttaminen kuntosalitreenillä on mahdollista, mutta se vaatii sen, että oikeasti nauttii siitä kivusta, jonka kunnon treeni tekee. Musta ei ole siihen. Hyvä nyt tuokin, että jaksan edes mukavuusalueellani liikkua.

Naiset, jos voitte käyttää hameita, jotka paljastavat sääret niin olkaa onnellisia. Tai jos voitte ostaa talvikengiksi saappaat, niin olkaa onnellisia. Mä kadehdin teitä.

Vierailija
87/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedostan kyllä että se on etu. Vaihtaisin tämän silti hyvään mielenterveyteen ja toimintakykyyn.

Tässä vaan on sellainen hauska juttu, että moni on sekä rumavartaloinen että mielenterveysongelmainen, ei ole mikään valintakysymys. Sinulla on sentään joku asia hyvin.

Vierailija
88/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Syntymälahjana" olen saanut pitkät raajat ja "ektomorfin" vartalotyypin, eli olen siro ja hoikka ja näkyvän lihasmassan kasvattaminen luomuna ei onnistu. Onko se sitten "onnekasta"? Hoikkuus toki on tämän päivän kauneusihanteiden mukaista ja siitä "onnekkuudesta" ja "helppoudesta" olen aina saanut toisilta naisilta kuullakin, mutta tämä 2020-luvun kauneustrendi "vahvasta" siis vahvannäköisestä "mesomorfi"-kropasta ei ole geeneilläni saavutettavissa. Olen kyllä vahva, jäntevä ja kestävä, mutta sellaisella vinttikoira-maratoonari tavalla.

"Onnekkuus" taitaa tulla pikemminkin siitä, että olen syntynyt urheilijaperheeseen ja olen lapsesta saakka omaksunut terveet elämäntavat ravitsevan ja terveellisen ruokavalion, säännöllisen ja runsaan liikunnan ja riittävän levon ja palautumisen suhteen. Keski-ikäisenäkin olen perusterve, veriarvot ovat erinomaiset, ei ole ylipainoa ja elintavat ovat sellaiset, joita suositellaan pitkän iän ja terveen vanhuuden turvaksi. "Helppoahan" minulla kuulemma on, mutta tosiasiassa teen joka päivä kymmeniä valintoja "hyväkroppaisuuteni" eteen alkaen aamiaisen laadusta ja päättyen iltalenkkiin: auto vai pyörä, hissi vai portaat, suklaapatukka vain porkkana, vesi vai limu, tripla caramel macchiato vai suodatinkahvi, karkkikauppa vai kävelylenkki, sohva vai kuntoportaat... 

Vierailija
89/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On saatu viitteitä, että hyvä vartalo altistaa raiskaukselle..

Miksi tätä alapeukutetaan? Englanniksi löytyy useampi tutkimus aiheesta. Yritin linkata, mutta tämä ei jostain syystä toimi.

Siksi, koska puhut kakkaa. Uhriksi joutuu useimmin hiljainen villapaitatyttö, jonka tekijä ei odota vastustelevan voimakkaasti. Uhrin päällä olevat vaatteet ovat useimmin pyjama tai muut paljastelemattomat vaatteet. Näitä näyttelyitä löytyy niin ulkomailta, kuin kotimaastakin. Kroppa ei näy.  https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fa194cc6-13e7-4269-a768-26f833f02d2d

En puhunut mitään vaatteista. Vartalon ja kasvojen kauneudella on väliä.

Löysistä vaatteista kroppa ei näy.

Vierailija
90/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Siksi sä tarviitkin lihaksen lisäksi rasvaa, jos haluat ison tai muodokkaan perseen.

Voi kiesus... Kun se rasva ei mene kirsikaksi siihen perseen päälle, vaan sivulle tai alas tai muuten väärään paikkaan. Fakta on, että olit lattaperseenä anorektikko, lihava, laiha, treenannut tai mitä tahansa, niin se on latta. Läskinä ladonoviperse, leveä ja LATTA ja se LATTAmuoto säilyy AINA teit ja söit mitä tahansa, treenasit kuin hullu proteiinihöyryissä tai makasit laiskana laiturilla jäätelöä ahmien, se on LATTA!!!

Tämä on niin hienosti kuvattu! 

Vierailija
91/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sen nyt ottaa, ei se aina pelkkä hyvä asia ole että monet on kateellisia ja harvemmin miehet kiinnostuu suoraan minusta. Tarkoitan sillä, että kiinnostuvat vartalosta tai ulkonäöstä ja itse en naimisissa olevana kaipaisi semmoista huomiota. Pukeudun usein epäistuviin vaatteisiin sen vuoksi.

Vierailija
92/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä vaikka mitä rasvansiirtoja, rasvaimuja ja ei-kajoavia hoitoja joilla voi vaikuttaa kehon muotoon. Siitä vaan aikaa varaamaan, jos perse on sinulle niin tärkeä ja uskot että se avaa oven onneen.

Vierailija
93/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, mutta jos söisin miten sattuu, niin kyllä minäkin lihoisin ja possuuntuisin. Terveellisillä elintavoilla se kroppa pysyy tällaisena, ei muuten. Syön terveellisesti, kävelen, pyöräilen ja käyn salillakin treenaamassa, eli liikun kumminkin aika paljon. En ryyppää.

Ei se kroppa itsestään millä tahansa elintavoilla hoikkana ja kauniina pysy, hyväkin kroppa saadaan jokaviikkoisella dokaamisella, roskaruoalla, herkutteluilla yms hyvin nopeasti läskiintymään.

Ei mikään vartalo pysy hoikkana ja kauniina jos sillä tarkoitetaan rypyttömyyttä ja ihon veltostumista. Hoikkana pysyy kun dokaa kunnolla ja jättää syömättä. Katso alan ammattilaisia.

Jos et syö kunnolla ja vaan dokaat, niin naamasi kyllä rupsahtaa ennen a

Ap narisi myös että pitää olla hyvän kropan lisäksi täydelliset kasvot. 

Vierailija
94/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs entinen tyttöystäväni sanoi, ettei pidä lähes kenenkään miehen vartaloa viehättävänä, mutta minun oli kuin kreikkalaisella patsaalla (lukuunottamatta haaroväliä). Aww, lämmitti toki sydäntä.

Vierailija
95/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä vaikka mitä rasvansiirtoja, rasvaimuja ja ei-kajoavia hoitoja joilla voi vaikuttaa kehon muotoon. Siitä vaan aikaa varaamaan, jos perse on sinulle niin tärkeä ja uskot että se avaa oven onneen.

Rasvaakin oleellisempi on lantion luiden malli. Neliöstä ei saa palloa tai sydäntä millään. 

T. Kapean ja korkean lantion omaava neliöperse

Vierailija
96/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jollakin on lyhyet jalat niin ei niitä jalkoja saa pidemmäksi vaikka kuinka treenaisi.

Se on kyllä totta...

Ihmiset taitaa verrata itseään johonkin fitness ammattilaisiin, kun tässäkin puhutaan jostain pakaralihaksen rakentamisesta. Siitä tulee se mikä siitä tulee... kaikki ei voi kisata kaikissa urheilun lajeissa. Ei kai noista kannata kotioloissa kierroksia ottaa? Jos keho on jumpattu hyvään kuntoon, niin kyllä se on silloin riittävän hyvä.

Vierailija
97/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten sen nyt ottaa, ei se aina pelkkä hyvä asia ole että monet on kateellisia ja harvemmin miehet kiinnostuu suoraan minusta. Tarkoitan sillä, että kiinnostuvat vartalosta tai ulkonäöstä ja itse en naimisissa olevana kaipaisi semmoista huomiota. Pukeudun usein epäistuviin vaatteisiin sen vuoksi.

Sama. Olen hyväkroppainen ja fiksu, ja toivoisin löytäväni miehen joka arvostaa enemmän henkisiä kuin ulkoisia ominaisuuksiani. Aika mahdottomalta vaikuttaa, koska ulkonäkö houkuttelee puoleensa tietynlaisia miehiä. 

Vierailija
98/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vaan on sellainen hauska juttu, että moni on sekä rumavartaloinen että mielenterveysongelmainen, ei ole mikään valintakysymys. Sinulla on sentään joku asia hyvin.

Minua ei lohduta, enkä pidä hauskana sitä jos jollain on asiat useammalla tavalla huonosti kuin itselläni. Kaipaan silti hyvää mielenterveyttä.

Vierailija
99/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä vaikka mitä rasvansiirtoja, rasvaimuja ja ei-kajoavia hoitoja joilla voi vaikuttaa kehon muotoon. Siitä vaan aikaa varaamaan, jos perse on sinulle niin tärkeä ja uskot että

Nimenomaan niillä rasvansiirroilla saadaan. 

Vierailija
100/188 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi olla hyvillä geeneillä kunnossa parikymppisenä tekemättä mitään. Totuus on, että kun se maaginen 30v tulee täyteen, niin kukaan ei ole kunnossa vain olemalla.