Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menossa kyläilemään, mikä neuvoksi kun...?

Vierailija
19.07.2024 |

Tällainen tilanne minulla: olen menossa kyläilemään ystäväni luo, jota en ole tavannut 15:een vuoteen. Ehdotin itse tapaamista hänen luonaan, koska minun on käytännön syistä hieman vaikea majoittaa vieraita. Ehdotin, että olisin kolme yötä, ja tämä tuntuu sopivan hänelle hyvin. Minulla ei ole omaa autoa, joten menen bussilla (matkaa 150 km). Minun varmaan pitäisi viedä jotakin tuliaisia/syötävää, koska kuitenkin viivyn useamman päivän, mutta ystäväni koti sijaitsee paikassa, jossa lähin ruokakauppa on 5 km päässä. Riittäisikö tässä tapauksessa teidän mielestä, että veisin "vain" kukkia, koska ruokaaon vaikea kuljettaa bussissa eikä paikan päälläkään ole mahdollista käydä kaupassa, koska minulle huonojalkaisena tuo 5 km on liian pitkä matka kävellä? Ystävälläni ei ole myöskään omaa autoa (hän käy jalkaisin/polkupyörällä) kauppaostoksensa. Vai miten tuo asia pitäisi ratkaista?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotin jo tuota kahvipakettia. Kukat voivat tosiaan kuihtua matkalla, mutta vie jotain kuivaruokia lisäksi sitten vaikka. Hapankorppua esimerkiksi. Onpahan ystävälläsi sitten hätävaraleipää, jos joskus loppuu, vaikkette nyt sitä söisikään. 

Kukat eivät tosiaankaan kuihdu kukkakaupan paketissa vesikääreessä 150 km matkalla. Säilytetäänhän kukkapaketteja joskus yönkin yli ennen kuin viedään. Kahvipaketti ja esim. paketti hyviä keksejä mukaan riittää tuliaiseksi kukkien kanssa.

et sää tajuu-3pv majottuu,on aamu,päivä iltaruuat,ehkä välipalaa,,sen toisenko on kaikki tarjottava, haettava 5 km päästä autottomana. tuo kukat kahvi keksi just  jos piipahdat päiväkahville etkä majoitu tekemään lakanapyykkiä.  entäs toisen rahatilanne,pieneläkeläinen esim, hyvä kun itsensä elättää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme