Olen menossa kyläilemään, mikä neuvoksi kun...?
Tällainen tilanne minulla: olen menossa kyläilemään ystäväni luo, jota en ole tavannut 15:een vuoteen. Ehdotin itse tapaamista hänen luonaan, koska minun on käytännön syistä hieman vaikea majoittaa vieraita. Ehdotin, että olisin kolme yötä, ja tämä tuntuu sopivan hänelle hyvin. Minulla ei ole omaa autoa, joten menen bussilla (matkaa 150 km). Minun varmaan pitäisi viedä jotakin tuliaisia/syötävää, koska kuitenkin viivyn useamman päivän, mutta ystäväni koti sijaitsee paikassa, jossa lähin ruokakauppa on 5 km päässä. Riittäisikö tässä tapauksessa teidän mielestä, että veisin "vain" kukkia, koska ruokaaon vaikea kuljettaa bussissa eikä paikan päälläkään ole mahdollista käydä kaupassa, koska minulle huonojalkaisena tuo 5 km on liian pitkä matka kävellä? Ystävälläni ei ole myöskään omaa autoa (hän käy jalkaisin/polkupyörällä) kauppaostoksensa. Vai miten tuo asia pitäisi ratkaista?
et sää tajuu-3pv majottuu,on aamu,päivä iltaruuat,ehkä välipalaa,,sen toisenko on kaikki tarjottava, haettava 5 km päästä autottomana. tuo kukat kahvi keksi just jos piipahdat päiväkahville etkä majoitu tekemään lakanapyykkiä. entäs toisen rahatilanne,pieneläkeläinen esim, hyvä kun itsensä elättää