Nainen mitä mieltä olet miehestä joka kertoo olevansa kiltti?
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kilttimies, en ole väkivaltainen enkä myöskään päihdeongelmainen. Olen ystävällinen,empaattinen ja avulias.
En kelpaa naisille koska naiset etsii hyvätuloisia pahiksia.
Naiset yleensä odottaa, että mies etsii heidät, eli on aktiivinen. Ehkä ongelma on tuossa, että kiltit miehet luulee naisten etsivät miehiä "ovelta ovelle" -systeemillä.
Miehen siis pitäisi hakea se nainen kotoa?
Tai jos tuut kaapista? #bottomlivesmatter
Onpa nolo kommentti. Keksitkö ihan itse, vai pitikö äidin auttaa?
Sua toimistosihteeriä kukaan halua, ellei tämä saa rahaa.
Ihan turhaa kertoa olevansa kiltti, samoin kuin kertoa olevansa rehellinen, huumorintajuinen tai älykäs. Aika nopeasti selviää, onko henkilö mitään näistä. Paitsi rehellisyyden tason selviämiseen voi mennä pidempi aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti on sama kuin nössö, nyhverö, uhriutuja, miksi naiset ei tykkää musta, munaton mies.
Oikeasti kilttiä ihmistä yleensä juuri solvataan tuollaisilla sanoilla. Koska on kiltti, hänet koetaan heikoksi. Jos sattuu vielä olemaan empaattinen ja muutenkin "herkkä", voi tuo jättää pysyvät traumat.
Todellinen kiltteys miehessä vaatii mieheltä itseltään aivotyötä/oivallusta miksi se aito (ja vain aito!) kiltteys kannattaa aina, lujaa luonnetta, mistään merkityksettömien luuserien harhaluuloista piittaamattomuutta ja ____rautaista itsetuntoa____, mutta silloin sivussa räksyttävien rakkien "kokemiset" menevät ohi, ja jättävät korkeintaan hetken säälin tai myötähäpeän.
Vain jos on riittävän hyvä itsetunto. M
Vain jos on riittävä lukutaito.
Minun kokemukseni mukaan ne komeat ja menestyvät miehet ovat olleet niitä pahimpia kumppaneita ja Minulla on myös tavis miehiä kavereita ja ne ovat kilttejä. Esimerkiksi ystäväni ovat aika pinnallisia olleet ja niille pituus ja miehen ulkonäkö on aika iso juttu mutta ovat tulleet petetyksi monta kertaa ja miehet olleet myös väkivaltaisia. Itse kertovat että tekevät aina saman virheen ja tutustuvat vain niihin komeisiin miehiin ja olen kauhulla seurannut sitä. Olen jopa ehdottanut kadulla että menisivät jonkun tavallisen kanssa treffeille mutta eivät ole innostuneet.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei komea mies hakkaa naisia koska on komea. Kiltti mies hakkaa naisia koska sanoo olevansa kiltti niin naiset ajattelee. Komea mies ei ole väkivaltainen koska ei sano olevansa kiltti.
Besserwissermiesseliselisössösi (kehnoine kaasuvalotusyrityksineen) on niin epätoivoista, noloa ja läpinäkyvää, että uppoaa vain debiiliin (marginaaliin).
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni mukaan ne komeat ja menestyvät miehet ovat olleet niitä pahimpia kumppaneita ja Minulla on myös tavis miehiä kavereita ja ne ovat kilttejä. Esimerkiksi ystäväni ovat aika pinnallisia olleet ja niille pituus ja miehen ulkonäkö on aika iso juttu mutta ovat tulleet petetyksi monta kertaa ja miehet olleet myös väkivaltaisia. Itse kertovat että tekevät aina saman virheen ja tutustuvat vain niihin komeisiin miehiin ja olen kauhulla seurannut sitä. Olen jopa ehdottanut kadulla että menisivät jonkun tavallisen kanssa treffeille mutta eivät ole innostuneet.
Järkevä kommentti. Olen yllättynyt. Enkä edes Orpo.
Kaverillani oli pitkään epäonnea naisten kanssa. Deittipalveluksissa hän kuvasi itsensä romanttiseksi.
No kun se oli hänen oma mielikuvansa, niin tottakai todellisuuus paljastui kaikille naisille aika pian seurustelun alettua. Se tuskin oli se kynnyskysymys, mutta pidemmät suhteet antoivat odotuttaa vielä pari vuosikymmmentä.
Sama se oletko kiltti koska naisille ulkonäkö on tärkeintä kun ne miehen valitsee. Kyllä naiset sitten saa pataan siltä komealta mieheltä jos se ei ole kiltti.
Täällä miehet kilvan kertoo, miten miehet ovat väkivaltaisia ja hakkaavat naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kilttimies, en ole väkivaltainen enkä myöskään päihdeongelmainen. Olen ystävällinen,empaattinen ja avulias.
En kelpaa naisille koska naiset etsii hyvätuloisia pahiksia.
Naiset yleensä odottaa, että mies etsii heidät, eli on aktiivinen. Ehkä ongelma on tuossa, että kiltit miehet luulee naisten etsivät miehiä "ovelta ovelle" -systeemillä.
Tuosta, että mies etsii on todellakin apua. Kaksi suhdettani perustui suht lyhyeen kohtaamiseen, joissa ei vahdettu yhteystietoja. Molemmat mainitsivat nimensä, mistä ovat kotoisin ja missä ovat töissä
Ehkä tein vaikeimman kautta, mutta pölähdin heidän työpaikalleen kyselemään, onko täällä tällainen henkilö töissä.
Vierailija kirjoitti:
On varmaan niitäkin, joilla on sekä ulkonäköä että empatiaa, mutta yhteiskunta (kuten suurin osa ihmisistä) suosii omaa etuaan ajavia k-päitä. Sellainen saa haluamansa. Tai on tarpeeksi röyhkeä (kuvaannollisesti tai kirjaimellisesti) puukottamaan muita selkään saadakseen haluamansa. Jostain syystä ihmiset haluavat uskoa, että tuollaista ei tapahtuisi juuri heille, tai että tietävät paremmin.
Ystävällinen, kiltti, huomaavainen ihminen ei ole millään lalla kiinnostava. Ainakaan parisuhdemielessä. Useimmiten tällaista ihmistä vielä väitetään tylsäksi.
Olen niin kiltti, että imen kaiken hapen ympäriltäni enne kuin räjähdän.
Kun minä kerran viestittelin Tinderissä miehen kanssa, joka oli kertonut profiilissaan olevansa kiltti, kutsuin hänet treffeille, hän vain yhtäkkiä poisti matchin. Hän on tullut uudestaan vastaan Tinderissä monta kertaa, joten ilmeisesti hänellä on vaikeaa löytää kumppania
Juoksen. Passiivis-aggre vätys ei kelpaa.
Christiiina kirjoitti:
Kun minä kerran viestittelin Tinderissä miehen kanssa, joka oli kertonut profiilissaan olevansa kiltti, kutsuin hänet treffeille, hän vain yhtäkkiä poisti matchin. Hän on tullut uudestaan vastaan Tinderissä monta kertaa, joten ilmeisesti hänellä on vaikeaa löytää kumppania
Järkevä ihminen ei etsi mitään vakavaa Tinderin kautta.
Aidosti kilttejä ei ole paljon. On niitä jotka esittää hyvää mutta muualla käyttäytyy eri tavalla. Seksistiset ronskit jutut ei ole kiltteyttä ja muiden haukkuminen tai halveeraaminen. Monta muutakin asiaa olisi mutta uskon että jokainen järkevä tietäisi mitä kiltti tarkoittaa. Myös valehteleminen tai valheellinen esiintyminen ei ole kilttiä. Rehti hyvä tyyppi voi olla kiltti.
Vierailija kirjoitti:
On varmaan niitäkin, joilla on sekä ulkonäköä että empatiaa, mutta yhteiskunta (kuten suurin osa ihmisistä) suosii omaa etuaan ajavia k-päitä. Sellainen saa haluamansa. Tai on tarpeeksi röyhkeä (kuvaannollisesti tai kirjaimellisesti) puukottamaan muita selkään saadakseen haluamansa. Jostain syystä ihmiset haluavat uskoa, että tuollaista ei tapahtuisi juuri heille, tai että tietävät paremmin.
Ystävällinen, kiltti, huomaavainen ihminen ei ole millään lalla kiinnostava. Ainakaan parisuhdemielessä. Useimmiten tällaista ihmistä vielä väitetään tylsäksi.
Minäkin ehkä ajattelin noin joskus. Viime kesänä satuimme yhden herran kanssa samaan työpaikkaan ja ajatukseni kääntyi täysin. Hän oli niin järkyttävän itsevarma ja itsetietoinen, mutta samalla kaikki muut huomioiva. Itsekin huomoin muut, mutta itsetuntoni kanssa on vähän niin ja näin.
Alkuun katsoin herran porskuttavan omien toiveidensa suuntaan ja pakottavan muut tahtonsa alle. Yksi työpaikka lounas muutti käsitykseni kerralla. Meitä oli viiden seurue ja minä, tapani mukaan pidin perää. Tämä herra keräsi seisovasta pöydästä haluamansa ja meni toiseen vapaaseen pöytään istumaan, valitettavasti siinä oli paikat vain neljälle. Tiesin jo etukäteen pääseväni syömään yksin toisessa vapaassa neljän hengen pöydässä. Niinpä yllätyin kun tämä herra tulikin samantien seurakseni syömään jättäen muut kolme ensimmäiseen pöytään.
Sanoisin että erittäin ystävällinen teko ja ystävällinen mies. Toki kun hän oli aina ollut sosiaalinen ja kaikinpuolin muutenkin suosittu persoona, hän näki kaiken omasta vinkkelistään, eikä aina tajunnut kaikkia tökeryyksiään, mutta moni jäi kaipaamaan häntä kun hänen pestinsä päättyi.
Hänellä on kiltin pojan syndrooma. (Sama kuin kiltin tytön syndrooma, mutta miespuolisella henkilöllä.)
Eli ylikorostunut miellyttämisen tarve.
Kun ne suuttuvat, ne unohtavat olevansa kilttejä. Pirullisempia saa hakea.
Joo ei komea mies hakkaa naisia koska on komea. Kiltti mies hakkaa naisia koska sanoo olevansa kiltti niin naiset ajattelee. Komea mies ei ole väkivaltainen koska ei sano olevansa kiltti.