Nainen mitä mieltä olet miehestä joka kertoo olevansa kiltti?
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kilttimies, en ole väkivaltainen enkä myöskään päihdeongelmainen. Olen ystävällinen,empaattinen ja avulias.
En kelpaa naisille koska naiset etsii hyvätuloisia pahiksia.
Naiset yleensä odottaa, että mies etsii heidät, eli on aktiivinen. Ehkä ongelma on tuossa, että kiltit miehet luulee naisten etsivät miehiä "ovelta ovelle" -systeemillä.
Miehen siis pitäisi hakea se nainen kotoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti on sama kuin nössö, nyhverö, uhriutuja, miksi naiset ei tykkää musta, munaton mies.
Oikeasti kilttiä ihmistä yleensä juuri solvataan tuollaisilla sanoilla. Koska on kiltti, hänet koetaan heikoksi. Jos sattuu vielä olemaan empaattinen ja muutenkin "herkkä", voi tuo jättää pysyvät traumat.
Kiltti ei ole millään tavalla heikompi kuin muut. Päin vastoin, moni kiltti ja empaattinen mies on sosiaalinen ja hyväitsetuntoinen vahva mies. Tällaiset ovat kilttejä, eivät katkeria, kuten heikot ja syrjäytyneet. Kiltti ja vahva kehuu muita, ja antaa tilaa muille. Kiltistä ihmisestä tulee usein ympäristönsä sosiaalinen johtaja.
Ei millään pahalla, mutta olet todella pahasti hukassa. Et edes ymmärrä, mitä kiltti (tai empaattin
Sinä et taida tietää. Kiltti ihminen on toisia huomioiva ja ystävällinen ihminen. Se ei tarkoita ollenkaan samaa kuin ujo tai nössö. Kiltti voi olla rohkea ja aktiivinen.
Olen opettajana nähnyt monenlaisia luokkayhteisöjä. Henkinen johtaja voi olla kiltti tai ilkeä muille. Kiltin johtohahmon luokka on mahtava. Kaikki saavat olla omanlaisiaan, luokka on mukava, innostuva ja hauska. Ilkeän johtohahmon luokassa kyräillään kiusataan, eikä esim opiskelusta saa innostua.
Näen hänen käytöksestä onko kiltti vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kilttimies, en ole väkivaltainen enkä myöskään päihdeongelmainen. Olen ystävällinen,empaattinen ja avulias.
Paitsi että kiltit juuri ovat niitä hyvätuloisia. Kiltit käyvät koulunsa ja niistä tulee insinöörejä ja niitä kirurgilentäjiä. Pahikset ovat lähiöpubin luusereita, ei niillä mitään rahaa ole.
Kiltit ei ole hyvätuloisia. Työelämässä menestyy röyhkeät,voitontahtoiset ja ne jotka haluaa polkea muiden asioita. Kiltit ei menesty työelämässä.
Ne kiltit ovat juuri niitä, joiden yli kävellään. Vain siksi, että se on mahdollista. Taas on trolliarmeija (tai teiniarmeija) vauhdissa sotkemassa
Yksikään oikeasti kiva ja ystävällinen mies ei ole koskaan mulle sanonut noin. Ne sanojat on aina tosi creepyjä. Ihan sama juttu kuin miehet, jotka sanoo ettei ikinä hakkais naisia. Ovat naistenhakkaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yleensä odottaa, että mies etsii heidät, eli on aktiivinen. Ehkä ongelma on tuossa, että kiltit miehet luulee naisten etsivät miehiä "ovelta ovelle" -systeemillä.
Tai jos tuut kaapista? #bottomlivesmatter
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että kiltit juuri ovat niitä hyvätuloisia. Kiltit käyvät koulunsa ja niistä tulee insinöörejä ja niitä kirurgilentäjiä. Pahikset ovat lähiöpubin luusereita, ei niillä mitään rahaa ole.
Kiltit ei ole hyvätuloisia. Työelämässä menestyy röyhkeät,voitontahtoiset ja ne jotka haluaa polkea muiden asioita. Kiltit ei menesty työelämässä.
Ne kiltit ovat juuri niitä, joiden yli kävellään. Vain siksi, että se on mahdollista. Taas on trolliarmeija (tai teiniarmeija) vauhdissa sotkemassa
Kiltti ei ole sama kuin avuton. Fiksu ja kunnollinen kiltti mies osaa pitää puolensa, rauhallisesti ja jämäkästi, eikä kukaan kävele yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti on sama kuin nössö, nyhverö, uhriutuja, miksi naiset ei tykkää musta, munaton mies.
Oikeasti kilttiä ihmistä yleensä juuri solvataan tuollaisilla sanoilla. Koska on kiltti, hänet koetaan heikoksi. Jos sattuu vielä olemaan empaattinen ja muutenkin "herkkä", voi tuo jättää pysyvät traumat.
Kiltti ei ole millään tavalla heikompi kuin muut. Päin vastoin, moni kiltti ja empaattinen mies on sosiaalinen ja hyväitsetuntoinen vahva mies. Tällaiset ovat kilttejä, eivät katkeria, kuten heikot ja syrjäytyneet. Kiltti ja vahva kehuu muita, ja antaa tilaa muille. Kiltistä ihmisestä tulee usein ympäristönsä sosiaalinen johtaja.
Ei millään pahalla, mutta olet todella pahasti huk
Sinä et taida tietää. Kiltti ihminen on toisia huomioiva ja ystävällinen ihminen. Se ei tarkoita ollenkaan samaa kuin ujo tai nössö. Kiltti voi olla rohkea ja aktiivinen.
Olen opettajana nähnyt monenlaisia luokkayhteisöjä. Henkinen johtaja voi olla kiltti tai ilkeä muille. Kiltin johtohahmon luokka on mahtava. Kaikki saavat olla omanlaisiaan, luokka on mukava, innostuva ja hauska. Ilkeän johtohahmon luokassa kyräillään kiusataan, eikä esim opiskelusta saa innostua.
Et ole opettaja. Jos olisit, olisit nähnyt, kuinka se "johtaja" kerää ympärilleen possen niitä hännystelijöitä. Ne hännystelijät yleensä hoitavat kaiken kiusaamisen ja vastaavan. Siinä olet oikeassa, että se "johtaja" ei yleensä ole se pahin kiusaaja. Hän vain katsoo vierestä, eikä tee mitään. Lopeta jatkuva valehtelu
En tiiä mut ootko koittanu nyrkittää persvittuas niin että lotisee ja pääsee tussupierut kun saat orgasmin?
Yleensä tuollaista ei tarvitsisi erikseen kertoa. Epäilyttävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jos tuut kaapista? #bottomlivesmatter
Onpa nolo kommentti. Keksitkö ihan itse, vai pitikö äidin auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso turn off, jos pitää erikseen sanoa että olen hyvätapainen ja en hakkaa naisia se meinaa että olet vaimonhakkaaja. Asiallisten mukavien ihmisten ei tarvitse sanoa sitä, kun sen näkee sanomattakin.
Eli naiset ei halua sitä kilttiä miestä vaan juuri jännikset kiehtoo.
Höpö höpö. Oikeasti kiltti ei erikseen mainostele kiltteyttään, koska kiltteys on normaalia.
Pointti on, että sinä et ole normaali, koska teeskentelet kilttiä. Ja se on varoitusmerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan noin miehet siis luulee. Ns. kiltit miehet ovat passiivisia, ja luulevat että naiset etsii pahiksia aamusta iltaan, joten ei kannata itse tehdä aloitetta. Vaikka se aloite olisi jo tapa kertoa olevansa ihan normaalisti ihmisiin suhtautuva mies, eikä mikään sohvasankari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kiltit ovat juuri niitä, joiden yli kävellään. Vain siksi, että se on mahdollista. Taas on trolliarmeija (tai teiniarmeija) vauh
Kiltti ei ole sama kuin avuton. Fiksu ja kunnollinen kiltti mies osaa pitää puolensa, rauhallisesti ja jämäkästi, eikä kukaan kävele yli.
Vain. Jos. On. Itsetunto. Ehtinyt. Kehittyä. Riittävälle. Tasolle. Ne, jotka on potkittu henkihieveriin, eivät tuota ikinä tule kokemaan. Eivät he heikkoja ole, mutta heitä potkitaan jatkuvasti. Ja sinun kaltaisesi ihmiset katsovat vierestä, eivätkä tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan noin miehet siis luulee. Ns. kiltit miehet ovat passiivisia, ja luulevat että naiset etsii pahiksia aamusta iltaan, joten ei kannata itse tehdä aloitetta. Vaikka se aloite olisi jo tapa kertoa olevansa ihan normaalisti ihmisiin suhtautuva mies, eikä mikään sohvasankari.
Kiva, että keksit asioita omasta päästäsi. Oletko ajatellut joskus käydä täällä oikeassa maailmassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso turn off, jos pitää erikseen sanoa että olen hyvätapainen ja en hakkaa naisia se meinaa että olet vaimonhakkaaja. Asiallisten mukavien ihmisten ei tarvitse sanoa sitä, kun sen näkee sanomattakin.
Ja naiset näkee komeasta miehestä että se ei hakkaa naisia vai? Komeita miehiä naiset pääasiassa tapailee koska valitsevat miehen ulkonäön perusteella.
Miten se ulkonäkö liittyy kiltteyteen? Moni komea mies on kiltti? Ja ilmeisesti sinusta suurin osa miehistä on komeita, koska suurin osa miehistä on parisuhteessa.
Moni rumakin on kiltti ja moni komea on väkivaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellinen kiltteys miehessä vaatii mieheltä itseltään aivotyötä/oivallusta miksi se aito (ja vain aito!) kiltteys kannattaa aina, lujaa luonnetta, mistään merkityksettömien luuserien harhaluuloista piittaamattomuutta ja rautaista itsetuntoa, mutta silloin sivussa räksyttävien rakkien "kokemiset" menevät ohi, ja jättävät korkeintaan hetken säälin tai myötähäpeän.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä mut ootko koittanu nyrkittää persvittuas niin että lotisee ja pääsee tussupierut kun saat orgasmin?
Ny oli homoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellinen kiltteys miehessä vaatii mieheltä itseltään aivotyötä/oivallusta miksi se aito (ja vain aito!) kiltteys kannattaa aina, lujaa luonnetta, mistään merkityksettömien luuserien harhaluuloista piittaamattomuutta ja rautaista itsetuntoa, mutta silloin sivussa räksyttävien rakkien "kokemiset" menevät ohi, ja jättävät korkeintaan hetken säälin tai myötähäpeän.
Vain jos on riittävän hyvä itsetunto. Miten vaikea tuo on ymmärtää?
Mikä näitä kilttimiehiä vaivaa? Mikä pakkomielle tämä kiltti on? Kuka sen on opettanut ja mikä sen vastakohta on? Tuhma?
Liittyykö tämä taas jotenkin seksiin? Kiltillä ei seiso..?