Nainen mitä mieltä olet miehestä joka kertoo olevansa kiltti?
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Olen kilttimies, en ole väkivaltainen enkä myöskään päihdeongelmainen. Olen ystävällinen,empaattinen ja avulias.
En kelpaa naisille koska naiset etsii hyvätuloisia pahiksia.
Voisitko olla hyvätuloinen kilttis? Mahdollisuutesi saattaisivat olla paremmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti on sama kuin nössö, nyhverö, uhriutuja, miksi naiset ei tykkää musta, munaton mies.
Oikeasti kilttiä ihmistä yleensä juuri solvataan tuollaisilla sanoilla. Koska on kiltti, hänet koetaan heikoksi. Jos sattuu vielä olemaan empaattinen ja muutenkin "herkkä", voi tuo jättää pysyvät traumat.
Kiltti ei ole millään tavalla heikompi kuin muut. Päin vastoin, moni kiltti ja empaattinen mies on sosiaalinen ja hyväitsetuntoinen vahva mies. Tällaiset ovat kilttejä, eivät katkeria, kuten heikot ja syrjäytyneet. Kiltti ja vahva kehuu muita, ja antaa tilaa muille. Kiltistä ihmisestä tulee usein ympäristönsä sosiaalinen johtaja.
Vierailija kirjoitti:
Olen kilttimies, en ole väkivaltainen enkä myöskään päihdeongelmainen. Olen ystävällinen,empaattinen ja avulias.
Paitsi että kiltit juuri ovat niitä hyvätuloisia. Kiltit käyvät koulunsa ja niistä tulee insinöörejä ja niitä kirurgilentäjiä. Pahikset ovat lähiöpubin luusereita, ei niillä mitään rahaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yleensä odottaa, että mies etsii heidät, eli on aktiivinen. Ehkä ongelma on tuossa, että kiltit miehet luulee naisten etsivät miehiä "ovelta ovelle" -systeemillä.
Vierailija kirjoitti:
nössö sinä olet se on eri asia kuin kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Turn off. Noilla sanoilla on aloittanut stalkkeri.
Nimenomaan, kokemusta on. Iso Red Flag.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että kiltit juuri ovat niitä hyvätuloisia. Kiltit käyvät koulunsa ja niistä tulee insinöörejä ja niitä kirurgilentäjiä. Pahikset ovat lähiöpubin luusereita, ei niillä mitään rahaa ole.
Kiltit ei ole hyvätuloisia. Työelämässä menestyy röyhkeät,voitontahtoiset ja ne jotka haluaa polkea muiden asioita. Kiltit ei menesty työelämässä.
Red flag. Tahdoton kynnysmatto, joka on tod näk exänsä (jos sellainen on) talutusnuorassa.
Vierailija kirjoitti:
Iso turn off, jos pitää erikseen sanoa että olen hyvätapainen ja en hakkaa naisia se meinaa että olet vaimonhakkaaja. Asiallisten mukavien ihmisten ei tarvitse sanoa sitä, kun sen näkee sanomattakin.
Ja naiset näkee komeasta miehestä että se ei hakkaa naisia vai? Komeita miehiä naiset pääasiassa tapailee koska valitsevat miehen ulkonäön perusteella.
Kiltti sanaa itsestään käyttävät epävarmat nysväkkeet, joilla on huono itsetunto eli turn off
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso turn off, jos pitää erikseen sanoa että olen hyvätapainen ja en hakkaa naisia se meinaa että olet vaimonhakkaaja. Asiallisten mukavien ihmisten ei tarvitse sanoa sitä, kun sen näkee sanomattakin.
Ja naiset näkee komeasta miehestä että se ei hakkaa naisia vai? Komeita miehiä naiset pääasiassa tapailee koska valitsevat miehen ulkonäön perusteella.
Miten se ulkonäkö liittyy kiltteyteen? Moni komea mies on kiltti? Ja ilmeisesti sinusta suurin osa miehistä on komeita, koska suurin osa miehistä on parisuhteessa.
Jos mies kertoo, ettei ole mikään naistenhakkaaja, niin se kertoo vain sen, että sillä on naisten hakkaaminen koko ajan mielessä.
No mun ex kertoi olevansa herrasmies 🤣. Ehkä meillä oli sitten vain eri käsitys mitä se tarkoittaa? Jätkä viestitteli muiden naisten kanssa ja varmaan pettikin. Todellinen herrasmies.
Kilttimies hakee edustuskäyttöön sopivaa naista käytännössä nollatuloilla.Missä kiltteys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti on sama kuin nössö, nyhverö, uhriutuja, miksi naiset ei tykkää musta, munaton mies.
Oikeasti kilttiä ihmistä yleensä juuri solvataan tuollaisilla sanoilla. Koska on kiltti, hänet koetaan heikoksi. Jos sattuu vielä olemaan empaattinen ja muutenkin "herkkä", voi tuo jättää pysyvät traumat.
Kiltti ei ole millään tavalla heikompi kuin muut. Päin vastoin, moni kiltti ja empaattinen mies on sosiaalinen ja hyväitsetuntoinen vahva mies. Tällaiset ovat kilttejä, eivät katkeria, kuten heikot ja syrjäytyneet. Kiltti ja vahva kehuu muita, ja antaa tilaa muille. Kiltistä ihmisestä tulee usein ympäristönsä sosiaalinen johtaja.
Ei millään pahalla, mutta olet todella pahasti hukassa. Et edes ymmärrä, mitä kiltti (tai empaattinen) edes tarkoittavat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan hyvä käytös, sitä mitä sinulla ei ole ja sen huomaa.
Kiltti on sanana turn off. Jos mies on kohtelias ja herrasmies, niin sitten hän voi teoillaan osoittaa olevansa sellainen. Nuo edellämainitut ovat kiltteyttä, mutta miehekkäämpää sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä toinen, jolla tieto varsin hataraa
Eiku joo. Näähän on näitä joita vaimoke vetelee sträppärillä, koska ei uskalla tulla kaapista ulos.
Run to the hills,
run for your life....