Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mitä mieltä olet miehestä joka kertoo olevansa kiltti?

Vierailija
18.07.2024 |

Onko se turn off vai hottia? 

Kommentit (186)

Vierailija
81/186 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen "Pick Me" (enooyhtäänkuinmuutjännäripojatyhyy) -rivi-inkkeli, joka on tyhmä, tylsä, sisällötön/tyhjä ja feikki.

*RED FLAG NUMBER 1

*TURN OFF NUMBER 1

*TOP DEALBRAKER

Vierailija
82/186 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on kiltin pojan syndrooma. (Sama kuin kiltin tytön syndrooma, mutta miespuolisella henkilöllä.)

Eli ylikorostunut miellyttämisen tarve.

Ei lainkaan sama, sillä vain tytöt ja naiset kasvatetaan miellyttämään kaikkia(/miehiä) ja pojat/miehet taas edellyttämään passausta/odottamaan miellyttämistä tytöiltä/naisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/186 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sanovat, että olet "kiltti", jos haluavat sinusta eroon, tai jos näkevät, että voivat käyttää sinua "kaverina" ja hyötyä joko taloudellisesti ja/tai emotionaalisesti.

Itse katkaisen välittömästi välit.

Vierailija
84/186 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso turn off, jos pitää erikseen sanoa että olen hyvätapainen ja en hakkaa naisia se meinaa että olet vaimonhakkaaja. Asiallisten mukavien ihmisten ei tarvitse sanoa sitä, kun sen näkee sanomattakin.

Eli naiset ei halua sitä kilttiä miestä vaan juuri jännikset kiehtoo.

Höpö höpö. Oikeasti kiltti ei erikseen mainostele kiltteyttään, koska kiltteys on normaalia.

Pointti on, että sinä et ole normaali, koska teeskentelet kilttiä. Ja se on varoitusmerkki.

se on tottaallinen kyherö nössö, jonka kantti ei ritä mihinkään ja kuvittelee että se on kiltteyttä, näistä paskiaisista kuoriutuu yleensä melkoisia despootteja, jos jossain kohti voimaantuvat. Nähty on.

Vierailija
85/186 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan kaikkea muuta.

Vierailija
86/186 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset sanovat, että olet "kiltti", jos haluavat sinusta eroon, tai jos näkevät, että voivat käyttää sinua "kaverina" ja hyötyä joko taloudellisesti ja/tai emotionaalisesti.

Edelleen paljastat tässä taas välittömästi todelliset itseriittoiset motiivisi. Kaikki jaanataan vain minäminäminän pers(e)pektiivistä ja suurin harmitus: cilttilarppi ei mene läpi.

Vierailija
87/186 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ne suuttuvat, ne unohtavat olevansa kilttejä. Pirullisempia saa hakea. 

Ne on oikeasti ihan kusipäitä, eikä kilttejä kenenkään muun kun itsensä mielestä.

Ei ole kiltteyttä olla pelokas vätys, se on pelokkuutta ja vätystelyä. 

Vierailija
88/186 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kilttilarppi-ap:lla kaltaisiaan/ylipäätään mieskavereita? Miksi? Hyödyttekö kaveruudestanne jotenkin? Miksei ole?

Vierailija
89/186 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn off. Noilla sanoilla on aloittanut stalkkeri. 

Tuttu kolmekymppinen mies jonka mielestä oma "kiltteys" esti naisen saannin = täysin mamman pilallepassaama vätys jota lähipiiri oli jostain syystä kehunut koko elämän. Kun en alkanut miehen kanssa suhteeseen, pää meni sekaisin ensimmäisestä elämän vastoinkäymisestä ja alkoi stalkkaamaan.

Vierailija
90/186 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni väittää aina riidan tullen olevansa "liian kiltti kaikille" vaikka kieltäytyy kommunikoimasta, pettää kaikki lupauksensa ja puhuu tosi törkeästi. Minä en usko miestä joka väittää olevansa liian kiltti, sillä kuitataan vain oma porsastelu toisen syyksi.

Vierailija
91/186 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä etsin deittiprofiilissani kilttiä, tavallista miestä. Eräs kirjoitti olevansa sellainen. Olemme olleet jo vuosia naimisissa ja meillä on monta lasta. Mies on kiltti, osallistuva ja hyvä isä lapsillemme, mutta ei millään muotoa tylsä tai pomoteltavissa. Kiltti mies on lottovoitto.

Vierailija
92/186 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä pitää erikseen mainostaa, kyllä se selviää ajan kuluessa. 

"Hei olen Mika ja olen kiltti" 

Vrt. 

"Hei olen Mika ja en hakkaa naisia"

Todellisuudessa Mika ei todennäköisesti ole kiltti ja hakkaa naisia. 

Naisen logiikka on pettämätön...

Vierailija
93/186 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä pitää erikseen mainostaa, kyllä se selviää ajan kuluessa. 

"Hei olen Mika ja olen kiltti" 

Vrt. 

"Hei olen Mika ja en hakkaa naisia"

Todellisuudessa Mika ei todennäköisesti ole kiltti ja hakkaa naisia. 

Naisen logiikka on pettämätön...

Otetaan vielä yksi esimerkki:

"Hei, olen Tiina ja en ole koskaan tappanut kissanpentuja vasaralla." 

Tuleeko heti sellaiset vibat, että Tiina on varmasti tosi eläinrakas?

Ponttina se että jos sitä pitää erikseen liputtaa heti ensimmäisenä ominaisuutenaan, niin todennäköisesti asia on juuri päinvastoin ja kyseessä on heikko harhautusyritys. 

Vierailija
94/186 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minäkin ehkä ajattelin noin joskus. Viime kesänä satuimme yhden herran kanssa samaan työpaikkaan ja ajatukseni kääntyi täysin. Hän oli niin järkyttävän itsevarma ja itsetietoinen, mutta samalla kaikki muut huomioiva. Itsekin huomoin muut, mutta itsetuntoni kanssa on vähän niin ja näin.

Alkuun katsoin herran porskuttavan omien toiveidensa suuntaan ja pakottavan muut tahtonsa alle. Yksi työpaikka lounas muutti käsitykseni kerralla. Meitä oli viiden seurue ja minä, tapani mukaan pidin perää. Tämä herra keräsi seisovasta pöydästä haluamansa ja meni toiseen vapaaseen pöytään istumaan, valitettavasti siinä oli paikat vain neljälle. Tiesin jo etukäteen pääseväni syömään yksin toisessa vapaassa neljän hengen pöydässä. Niinpä yllätyin kun tämä herra tulikin samantien seurakseni syömään jättäen muut kolme ensimmäiseen pöytään.

Sanoisin että erittäin ystävällinen teko ja ystävällinen mies. Toki kun hän oli aina ollut sosiaalinen ja kaikinpuolin muutenkin suosittu persoona, hän näki kaiken omasta vinkkelistään, eikä aina tajunnut kaikkia tökeryyksiään, mutta moni jäi kaipaamaan häntä kun hänen pestinsä päättyi."

Henkilökohtaisesti en muista, että tuollaista olisi koskaan tullut vastaan, valitettavasti. Olen lähinnä nähnyt vain niitä alistajia, alistettavia ja sivustaseuraajia. Tapausta (ja henkilöä) sen paremmin tuntematta arvelen kyseessä olleen sellainen henkilö, joka on huomannut olleensa todella typerä ja tökerö muita kohtaan. Myöhemmin sitten tullut järkiinsä, niin sanotusti. Joskus näistä kuulee uutisissakin, kuinka entinen koulukiusaaja on alkanut aktiivisesti puhumaan ja valistamaan koulukiusaamista vastaan. Sinänsä olen iloinen, että ovat kykeneet näkemään tekojensa vääryyden, mutta ei se riitä poistamaan sitä tuskaa, minkä ovat muille aiheuttaneet.

Se, jolle vastasit

Vierailija
95/186 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off. Sen pitää tulla ilmi teoissa, ei sanoissa. Ja koskaan liika kiltteys ei oo hyväksi jos se tarkoittaa kynnysmattona olemista.

Vierailija
96/186 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on kiltin pojan syndrooma. (Sama kuin kiltin tytön syndrooma, mutta miespuolisella henkilöllä.)

Eli ylikorostunut miellyttämisen tarve.

Ei lainkaan sama, sillä vain tytöt ja naiset kasvatetaan miellyttämään kaikkia(/miehiä) ja pojat/miehet taas edellyttämään passausta/odottamaan miellyttämistä tytöiltä/naisilta.

Olet valehtelija. Monet pojat eivät välttämättä saa mitään kasvatusta. Juuri samasta syystä, kun tyttöjä sitten tavallaan ylikasvatetaan. Ummehtuneiden asenteiden takia (kuten omasikin) ja siksi, että pojat koetaan monella tavalla vähempiarvoisina. Tuo tosin on vain oma tulkintani tekemistäni havainnoista. Perustuu lähinnä siihen, miten olen nähnyt esimerkiksi joidenkin äitien suhtautuvan omiin poikalapsiinsa.

Vierailija
97/186 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen paljastat tässä taas välittömästi todelliset itseriittoiset motiivisi. Kaikki jaanataan vain minäminäminän pers(e)pektiivistä ja suurin harmitus: cilttilarppi ei mene läpi.

Kieliopin puutteesi taas paljastaa, että olet trolli ja valehtelija

Vierailija
98/186 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ne suuttuvat, ne unohtavat olevansa kilttejä. Pirullisempia saa hakea. 

Ne on oikeasti ihan kusipäitä, eikä kilttejä kenenkään muun kun itsensä mielestä.

Ei ole kiltteyttä olla pelokas vätys, se on pelokkuutta ja vätystelyä. 

Edelleen valheet jatkuu. Keksisit jotain uutta.

Vierailija
99/186 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt naisten tarvetta demonisoida kilttejä miehiä.

Ihan kuin naiset yrittäisivät perustella omatunnolleen miksi j ännämies täytyy valita.

Ei kukaan demonisoi kilttejä miehiä, vaan miehiä jotka uskovat kiltteyden olevan joku suurikin meriitti, kun sen pitäisi olla itseisarvo. 

Eli miehen ei tarvitse olla kiltti vaan pahismies on se naisten juttu? Se että te haukutte kilttejä miehiä tarkoittaa juuri sitä että ette pidä kilteistä miehistä. Väkivaltainen ja uhkaava mies joka alistaa muita on se se mistä te naiset tunnutte pitävän. 

Ikävä kommenttisi kertoi suhtautumisestasi naisiin.

Vierailija
100/186 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä etsin deittiprofiilissani kilttiä, tavallista miestä. Eräs kirjoitti olevansa sellainen. Olemme olleet jo vuosia naimisissa ja meillä on monta lasta. Mies on kiltti, osallistuva ja hyvä isä lapsillemme, mutta ei millään muotoa tylsä tai pomoteltavissa. Kiltti mies on lottovoitto.

Nöyrä kiitos ja kumarrus sanoistasi.

T. Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi