Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanon ei ja älä koske, mutta se ei mene perille Nuori naistoimittaja lähti punaisessa mekossa yksin Helsingin yöhön

Vierailija
18.07.2024 |

Sekä minuun että valokuvaaja Valliin koskettiin vähän väliä, usein vielä kieltojen jälkeenkin, yhteensä ainakin parikymmentä kertaa. Ensimmäinen ei tai älä koske meni perille vain harvoin. Kun se lopulta meni, jotkut miehet suuttuivat.

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010511203.html

Kommentit (2882)

Vierailija
1961/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä lailla pitäisi kieltää miesten liikkuminen klo 21 jälkeen ulkona. Kun kerta eivät osaa käyttäytyä. 

Miehet baariin vain naisseurassa. Mieluiten äidin tai jonkun muun vanhemman sukulaisnaisen.

Tarjoudun! 

Vierailija
1962/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2020-luvun nainen

Varusmiehet kuolaavat Onlyfans-tähti Saran, 36, perään Tiedostan olevani seksisymboli

Onlyfansiin sisältöä tekevä Sara huomasi jo monta vuotta sitten, mitä varusmiehet todella haluavat. Nyt hän tienaa sillä elantonsa.

Eikös tuo kerro enemmän 2020-luvun varusmiehistä? Onkohan heillä liian isot päivärahat kun riittää tuollaiseen?

Milläs perusteella oletit varushenkilöoletetut miesoletetuiksi?

Viestissä johon kommentoin puhuttiin varusmiehistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykynaisten esikuva ja haaveammatti.

Susannaa voi kutsua todelliseksi Onlyfans-tähdeksi, sillä hän on tienannut Onlyfans-palveluillaan jopa yli 600 000 dollaria.

Ajattelen, että olen aika hyvä veronmaksaja Suomelle. Olen pitänyt tiliäni vuoden ja kaksi kuukautta ja olen tienannut sillä yli 600 000 euroa, Susanna naurahtaa.

Susanna on fiksu. Miehet maksaa sen lollojen näkemisestä 600 000 euroa reilussa vuodessa 😂. Mikä teitä vaivaa, miehet? Eikö äiti suostunut imettämään tarpeeksi pitkään?

Itsensä myyminen on maailman vanhin ja halveksituin ammatti. 

Vierailija
1964/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuota esim. tapahtui usein, että pyydetään tanssimaan ja otetaan kädestä tai käsistä kiinni ja johdatellaan tanssiin. Minusta tuo ei ole ahdistelua. Joillakin miehillä on vahvempi ote. Tai haluavat olla määrätietoisia. Tai se, että tullaan aika lähelle ja testataan kiinnostusta. Musiikki soi niin kovaa, ettei kuule, mitä toinen sanoo. Ja jos on paljon ihmisiä, niin väkisinkin tulee hingattua jotain vasten jossain, kun kävelee."

No ei todellakaan pitäisi tapahtua. Kun pyydetään tanssimaan, niin kyllähän siinä hitto vie kuuluu se vastauskin odottaa eikä alkaa vaan repimään mukaan.

Vierailija
1965/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suominaisethan ei saa käytöstään kuriin, siksi äänestävtä vihervassareita saadakseen burkhapakon

Vierailija
1966/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä lailla pitäisi kieltää miesten liikkuminen klo 21 jälkeen ulkona. Kun kerta eivät osaa käyttäytyä. 

Miehet baariin vain naisseurassa. Mieluiten äidin tai jonkun muun vanhemman sukulaisnaisen.

Tarjoudun! 

Mihin? 

Vierailija
1967/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs se puoli baarielämää, jossa kosketus onkin ollut tervetullut ja pari on tykännyt toisistaan? Näitäkin tapahtunee joka ilta vaikka kuinka paljon.

Enkä nyt puolustele jonkun örveltäjän ei-toivottua lääppimistä, vaan ihan muistutuksena, että spontaani kosketus on usein myös toimiva.

Vierailija
1968/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaan näyttelee vaikeasti tavoiteltavaa

Vierailija
1969/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Ei tietenkään saa kähmiä ketään ilman lupaa, mutta kyllähän tuo toimittajattaren punainen mekko on yleismaailmallinen signaali siitä, että ilman kaksilahkeista ei olla täältä kotiin lähtemässä. Niin kyllähän toimittajatar on tehnyt tuossa tietoisen valinnan ja miehet ovat tulkinneet tämän niin kuin koulussa on opetettu jo ala-asteella. Eli punaiseen mekkoon pukeutunut nainen on seksuaalisesti hyvin halukas. Mutta ei tarkoittaa silti ei.

Myös halukkaalla naisella on oikeus valita kuka häneen koskee. 

Leikkii tulella, jos on pukeutunut paljastavasti kännisten miesten keskellä. Olin tuossa jutissa mainitussa ravintolakeskittymässä ja monet miehet olivat niin humalassa, etteivät pysyneet melkein pys

Olenko ainoa nainen, jonka mielestä pieni pepusta nipistäminen on hauskaa? Jos olen kiinnostunut jostain miehestä. 

Vierailija
1970/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susannaa voi kutsua todelliseksi Onlyfans-tähdeksi, sillä hän on tienannut Onlyfans-palveluillaan jopa yli 600 000 dollaria.

Ajattelen, että olen aika hyvä veronmaksaja Suomelle. Olen pitänyt tiliäni vuoden ja kaksi kuukautta ja olen tienannut sillä yli 600 000 euroa, Susanna naurahtaa.

Susanna on fiksu. Miehet maksaa sen lollojen näkemisestä 600 000 euroa reilussa vuodessa 😂. Mikä teitä vaivaa, miehet? Eikö äiti suostunut imettämään tarpeeksi pitkään?

Itsensä myyminen on maailman vanhin ja halveksituin ammatti. 

Ei ole vanhin eikä halveksituin. Miehethän rakastavat lollo-Janikoja. Siksi maksatte heille toimeentulotuestannekin hyvän osan 🙂.

Vierailija
1971/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs se puoli baarielämää, jossa kosketus onkin ollut tervetullut ja pari on tykännyt toisistaan? Näitäkin tapahtunee joka ilta vaikka kuinka paljon.

Enkä nyt puolustele jonkun örveltäjän ei-toivottua lääppimistä, vaan ihan muistutuksena, että spontaani kosketus on usein myös toimiva.

Mitä siitä? Varmaan sellaisiakin juttuja on lehdissä. Tämä ei ollut sellainen juttu.

Vierailija
1972/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun noita naisia joku lääppii, niin hahhah.

Vierailija
1973/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille on mahdoton ymmärtää kuinka paljon miehet heitä haluavat ja kuinka vaikea pitää näppejä erossa koska eivät halua miehiä tasavertaisesti. M53

Jos on vaikeuksia käyttäytyä ravintolassa yleisesti hyväksytyllä tavalla, niin kannattaa pysyä kotona.

Ei ne osaa. Jos ei naisetkaan kyllä aina osaa käyttäytyä. Ripustautuvat kaulaan ja hipelöivät. 

Jos ei osaa käyttäytyä yleisellä paikalla, ei ole asiaa yleiselle paikalle. Pätee miehiin ja naisiin ja lapsiin.

Vierailija
1974/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi pukeutua peittävämmin jos ne ei halua miesten huomiota. Toki plussakokoiset naiset ja muuten vain rumat naiset saisi pukeutua aina peittävästi. Kaunis nainen kauniissa asussa on seksikäs <3

Mun mielestä rumien miesten, ja sellaisten, jotka eivät miellytä mun silmää, pitäis pysyä poissa ravintoloista. Ja yleensäkin paikoista, joihin saatan eksyä. ("Sarkasmivaroitus")

Vierailija
1975/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://anna.fi/hyvinvointi/seksielama/naisten-salaiset-seksifantasiat-…

"Nainen toivoo mieheltä välillä rajuja otteita

Moni nainen haaveilee rajusta miehestä, joka ottaa hänet määrätietoisesti."

Vierailija
1976/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi sitten miesjuttu. Herkku kesätoimittajamies yöelämään. Katotaan kuinka paljon naiset lääppivät ja käyvät kiinni. 

On niitä kiimaisia vanhempia naisia, joilta humala poistaa estot. 

Haluaisin myös lukea tämän jutun. Naisen ei näitä juttuja hirveästi kuule, kun miehet ei niitä jaa tai esittävät ettei häirintä ole oikeasti häirinnyt heitä.

Vierailija
1977/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä? Varmaan sellaisiakin juttuja on lehdissä. Tämä ei ollut sellainen juttu.

Ei ole sellaisia juttuja lehdissä "shokeeraamassa". Näitä kumpiakin tapahtuu jatkuvasti baarissa, joten miksi vain toinen puoli nostetaan esille?

Vierailija
1978/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hs-lehden seuraava juttu: "nainen joutui suojaamattomaan sukupuoliyhteyteen synnyttääkseen kolmannen lapsen"

Vierailija
1979/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuota esim. tapahtui usein, että pyydetään tanssimaan ja otetaan kädestä tai käsistä kiinni ja johdatellaan tanssiin. Minusta tuo ei ole ahdistelua. Joillakin miehillä on vahvempi ote. Tai haluavat olla määrätietoisia. Tai se, että tullaan aika lähelle ja testataan kiinnostusta. Musiikki soi niin kovaa, ettei kuule, mitä toinen sanoo. Ja jos on paljon ihmisiä, niin väkisinkin tulee hingattua jotain vasten jossain, kun kävelee."

No ei todellakaan pitäisi tapahtua. Kun pyydetään tanssimaan, niin kyllähän siinä hitto vie kuuluu se vastauskin odottaa eikä alkaa vaan repimään mukaan.

Olen noista miehistä ajatellut, että ovat sosiaalisesti kömpelöitä. Jonkun mielestä se voi olla hauskaakin. Ovat kyllä irrottaneet, kun olen topakasti sanonut. 

Aikuiset ovat baarissa vähän kuin lapset hiekkalaatikolla. Joskus jonkun silmään lentää vahingossa hiekkaa tai leikki äityy liian raisuksi. Silloin pitää ottaa pieni tauko. 

Vierailija
1980/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SUlla ei ole oikeutta mennä lääppimään Susannaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi