Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanon ei ja älä koske, mutta se ei mene perille Nuori naistoimittaja lähti punaisessa mekossa yksin Helsingin yöhön

Vierailija
18.07.2024 |

Sekä minuun että valokuvaaja Valliin koskettiin vähän väliä, usein vielä kieltojen jälkeenkin, yhteensä ainakin parikymmentä kertaa. Ensimmäinen ei tai älä koske meni perille vain harvoin. Kun se lopulta meni, jotkut miehet suuttuivat.

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010511203.html

Kommentit (2882)

Vierailija
1921/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi sitten miesjuttu. Herkku kesätoimittajamies yöelämään. Katotaan kuinka paljon naiset lääppivät ja käyvät kiinni. 

On niitä kiimaisia vanhempia naisia, joilta humala poistaa estot. 

Vierailija
1922/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muuten olisi HS-lehden vastuu jos toimittaja olisi joukkoraiskattu työaikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehonkielellä voi vaikuttaa, miten kohdellaan. Olen käynyt yksin nuorena naisena yökerhossa noin 30 kertaa. Ainoastaan yhden kerran on kourittu persettä. Olen joka kerta jutellut noin 1-3 miehen kanssa. Olen hoikka ja nätti. 

Minä olen mielestäni kokemusasiantuntija tässä aiheessa. Vaatteet vaikuttaa ja todellakin kehonkieli. Jos työntää rinnat eteen ja peppua pystyyn ja hymyilee kutsuvasti, niin tietää mitä tilaa. 

Ja sellainen "uhrin" syyllistäminen taas. Ihan sama, kuin paljon tai vähän keekoilee, luvatta koskeminen on kielletty.

Vierailija
1924/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi sitten miesjuttu. Herkku kesätoimittajamies yöelämään. Katotaan kuinka paljon naiset lääppivät ja käyvät kiinni. 

Miksi niin moni mies sitten on puutteessa, jos naiset ihan käy kimppuun kuin sika limppuun?

Vierailija
1925/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vie kinkun leijona-aitaukseen, se voidaan syödä. Vaikka ei saisi.

Eli kun kävelet yksin yöllä kadulla, on oma vikasi jos tulet ryöstetyksi/raiskatuksi.

Painu elukka takaisin sinne viidakkoon laumasi luokse ja pidä perse puuta vasten ettei

Näinhän sitä miehille sanotaan, jos tulevat kadulla yöllä ryöstetyksi. Oma vika. 

Ja ketjussa onkin jo ollut puhetta siitä, miten nuorisoa ohjeistetaan ryöstöjä välttääkseen olla pukeutumatta kalliisiin merkki-vaatteisiin. Oma vika jos tulevat ryöstetyksi. 

-eri 

Vierailija
1926/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun kävelet yksin yöllä kadulla, on oma vikasi jos tulet ryöstetyksi/raiskatuksi.

Painu elukka takaisin sinne viidakkoon laumasi luokse ja pidä perse puuta vasten ettei

Ei aina, mutta aika paljon ihminen voi vaikuttaa tapahtumiin omalla käytöksellään. Vähäpukeisuus ja humalatila ei auta asiaa. 

Vierailija
1927/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tämä juttu on aiheellinen. Samoin tämä ketju. Huomataan, ettei osalla miehistä ole mitään tilannetajua tai käytöstapoja. Ehkä baareihin olisikin hyvä palkata enemmän portsareita, järjestysmiehiä tai viikonloppuksi jopa poliisi paikalle. Saataisiin heti ongelmatapaukset kiinni ja kuriin. Osa saattaisi jo ekasta kerrasta oppia, ettei tuollainen ole sallittua, ja käytöshäiriöt vähenisi.

Eiköhän täällä ole aika paljon trolleja trollaamassa ja yl i lauda n incelit myös piipittämässä. 

Tai sitten ihan taviksia ihmettelemässä aikamme ylenpalttista järjettömyyttä. Käytöshäiriöiden poistumista jännäämässä.

Vierailija
1928/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään onlyfans-mallitkin loukkaantuu ja uhriutuu kun saavat miehiltä viestejä ja kommentteja.

Vierailija
1929/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin moni mies sitten on puutteessa, jos naiset ihan käy kimppuun kuin sika limppuun?

Koska kaikkiin ei käydä käsiksi. Niihin herkkumiehiin käydään.

Vierailija
1930/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään onlyfans-mallitkin loukkaantuu ja uhriutuu kun saavat miehiltä viestejä ja kommentteja.

Heh, uhriutumisen huipentuma.

Vierailija
1932/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehonkielellä voi vaikuttaa, miten kohdellaan. Olen käynyt yksin nuorena naisena yökerhossa noin 30 kertaa. Ainoastaan yhden kerran on kourittu persettä. Olen joka kerta jutellut noin 1-3 miehen kanssa. Olen hoikka ja nätti. 

Minä olen mielestäni kokemusasiantuntija tässä aiheessa. Vaatteet vaikuttaa ja todellakin kehonkieli. Jos työntää rinnat eteen ja peppua pystyyn ja hymyilee kutsuvasti, niin tietää mitä tilaa. 

Ja sellainen "uhrin" syyllistäminen taas. Ihan sama, kuin paljon tai vähän keekoilee, luvatta koskeminen on kielletty.

Tuo on ideaalimaailma. Ideaalimaailmassa kaikilla on hyvä olla ja kaikki ovat turvassa. Mitään pahaa ei tapahdu koskaan missään. 

Vierailija
1933/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten on niin vaikea hyväksyä, että naisen seksuaalisuus on tehty miestä varten ja miehen käyttöön, ja parhaiten homma toimii kun ottaa miehet huomioon kaikessa käytöksessään?

Eli kunnollisille miehille luvataan seksiä kun mies on todettu kunnolliseksi, ja kunnottomien miesten seurassa ei hengata, ja omaa päätä ei sekoiteta alkoholilla. Nainen pitää moraalia yllä, ja jos nainen ei tässä onnistu niin on epäonnistunut naisena.

Jotenkin surkuhupaisaa lukea yli satavuotta vanhoja moraalisaarnoja, joilla aikoinaan yritettiin kansaa pitää herran nuhteessa. Aikana, jolloin rahvasta (suurin osa kansasta) pidettiin vähä-älyisenä, mutta naisille annettiin vastuu moraalisesti vielä heikommasta osasta kansaa, eli miehistä. 

Todella ala-arvoista ajattelua miehistä. Ja kummallisen ristiriitaista. Luomakunnan

Ei oikeuta luvattomaan kosketteluun. Mutta tuo oli kommentti kylläkin tuohon edelliseen, jossa vastuutettiin naiset miesten käytöksestä. 

Vierailija
1934/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kyseinen toimittaja syyttää itseään kun meni heruttelemaan itseään miesten luokse. Nainen voi omalla pukeutumisellaan ja käytöksellään vaikuttaa siihen miten kiinnostuneet miehet häneen reagoi. 

M29

Tässä kohtaa on se virheoletus miehillä.  Vaatetusta ei pidä ottaa viestinä ja käytöskin vain kun nainen selvästi ilmaisee asiansa.  Vaatteet ei anna oikeutta mihinkään.

Ei tosiaankaan PITÄISI, mutta tosiasiassa se nyt vaan melko yleisesti  otetaan, nimenomaan  juuri sellaisena.   

Itse miehenä en esim. lähtisi mihinkään  nakkikioskin jonoon hameessa ( vaikka minulla niitä on   montakin ja vaikka, varsinkin näin kesällä tykkäänkin käyttää niitä )

Olen itse asiassa aika tarkka sen suhteen kenen seurassa ja keiden aikana  ja missä ympäristössä voin huoletta ja turvallisesti  olla hameessakin

Vierailija
1935/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaisten esikuva ja haaveammatti.

Susannaa voi kutsua todelliseksi Onlyfans-tähdeksi, sillä hän on tienannut Onlyfans-palveluillaan jopa yli 600 000 dollaria.

Ajattelen, että olen aika hyvä veronmaksaja Suomelle. Olen pitänyt tiliäni vuoden ja kaksi kuukautta ja olen tienannut sillä yli 600 000 euroa, Susanna naurahtaa.

Vierailija
1936/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän sitä miehille sanotaan, jos tulevat kadulla yöllä ryöstetyksi. Oma vika. 

Ja ketjussa onkin jo ollut puhetta siitä, miten nuorisoa ohjeistetaan ryöstöjä välttääkseen olla pukeutumatta kalliisiin merkki-vaatteisiin. Oma vika jos tulevat ryöstetyksi. 

-eri 

Tämä ohjeistus ei päde nuoriin naisiin koska se on sortoa ja alistaa. Joten sitten on toivottava vaan parasta varsinkin jos yksin täytyy päästä ihan mihin vaan mihin kellon aikaan vaan. Maailman vika jos jotain sattuu!

Vierailija
1937/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2020-luvun nainen

Varusmiehet kuolaavat Onlyfans-tähti Saran, 36, perään Tiedostan olevani seksisymboli

Onlyfansiin sisältöä tekevä Sara huomasi jo monta vuotta sitten, mitä varusmiehet todella haluavat. Nyt hän tienaa sillä elantonsa.

Vierailija
1938/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvii kuin mennä lähipubiin, niin melkein pahimpia ahdistelijoita ovat nuo humalaiset vanhemmat naiset. Olen omin silmin nähnyt tämän. Rivoja eleitä, lääppimistä, kaulailua ja puristelua. Nuoret miehet saa väistellä. 

Vierailija
1939/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ideaalimaailma. Ideaalimaailmassa kaikilla on hyvä olla ja kaikki ovat turvassa. Mitään pahaa ei tapahdu koskaan missään. 

Jep. Melko puupää saa olla, ettei ole huomannut, ettemme elä ideaalimaailmassa.

Vierailija
1940/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://youtube.com/shorts/SvIQaIgKiO4?feature=shared

Tämän tekemiseen meni muutama sata tuhatta veroeuroja. Koko maailma nauraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan