Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanon ei ja älä koske, mutta se ei mene perille Nuori naistoimittaja lähti punaisessa mekossa yksin Helsingin yöhön

Vierailija
18.07.2024 |

Sekä minuun että valokuvaaja Valliin koskettiin vähän väliä, usein vielä kieltojen jälkeenkin, yhteensä ainakin parikymmentä kertaa. Ensimmäinen ei tai älä koske meni perille vain harvoin. Kun se lopulta meni, jotkut miehet suuttuivat.

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010511203.html

Kommentit (2882)

Vierailija
1941/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lailla pitäisi kieltää miesten liikkuminen klo 21 jälkeen ulkona. Kun kerta eivät osaa käyttäytyä. 

Vierailija
1942/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa kyseinen toimittaja syyttää itseään kun meni heruttelemaan itseään miesten luokse. Nainen voi omalla pukeutumisellaan ja käytöksellään vaikuttaa siihen miten kiinnostuneet miehet häneen reagoi. 

M29

Sinun mukaasi miehet ovat täysin vastuuttomia reagoijia? Eivät hallitse käytöstään mitenkään? Aika huono käsitys miehistä sinulla. Onneksi lähipiirini miehet eivät koske ketään ilman lupaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynaisten esikuva ja haaveammatti.

Susannaa voi kutsua todelliseksi Onlyfans-tähdeksi, sillä hän on tienannut Onlyfans-palveluillaan jopa yli 600 000 dollaria.

Ajattelen, että olen aika hyvä veronmaksaja Suomelle. Olen pitänyt tiliäni vuoden ja kaksi kuukautta ja olen tienannut sillä yli 600 000 euroa, Susanna naurahtaa.

Susanna on fiksu. Miehet maksaa sen lollojen näkemisestä 600 000 euroa reilussa vuodessa 😂. Mikä teitä vaivaa, miehet? Eikö äiti suostunut imettämään tarpeeksi pitkään?

Vierailija
1944/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehonkielellä voi vaikuttaa, miten kohdellaan. Olen käynyt yksin nuorena naisena yökerhossa noin 30 kertaa. Ainoastaan yhden kerran on kourittu persettä. Olen joka kerta jutellut noin 1-3 miehen kanssa. Olen hoikka ja nätti. 

Minä olen mielestäni kokemusasiantuntija tässä aiheessa. Vaatteet vaikuttaa ja todellakin kehonkieli. Jos työntää rinnat eteen ja peppua pystyyn ja hymyilee kutsuvasti, niin tietää mitä tilaa. 

Ja sellainen "uhrin" syyllistäminen taas. Ihan sama, kuin paljon tai vähän keekoilee, luvatta koskeminen on kielletty.

Tuo on ideaalimaailma. Ideaalimaailmassa kaikilla on hyvä olla ja kaikki ovat turvassa. Mitään pahaa ei tapahdu koskaan missään. 

Tämä on nyt tilauksessa mutta vähän saattaa toimituksessa kestää 😎

Vierailija
1945/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Ei tietenkään saa kähmiä ketään ilman lupaa, mutta kyllähän tuo toimittajattaren punainen mekko on yleismaailmallinen signaali siitä, että ilman kaksilahkeista ei olla täältä kotiin lähtemässä. Niin kyllähän toimittajatar on tehnyt tuossa tietoisen valinnan ja miehet ovat tulkinneet tämän niin kuin koulussa on opetettu jo ala-asteella. Eli punaiseen mekkoon pukeutunut nainen on seksuaalisesti hyvin halukas. Mutta ei tarkoittaa silti ei.

Myös halukkaalla naisella on oikeus valita kuka häneen koskee. 

Leikkii tulella, jos on pukeutunut paljastavasti kännisten miesten keskellä. Olin tuossa jutissa mainitussa ravintolakeskittymässä ja monet miehet olivat niin humalassa, etteivät pysyneet melkein pystyssä. 

Tällaiset miehet ovat edelleen vastuussa omasta käytöksestään. Ei ole yhteiskuntakelpoinen, jos kännää niin, et tekee vastuuttomia tekoja.

Vierailija
1946/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehonkielellä voi vaikuttaa, miten kohdellaan. Olen käynyt yksin nuorena naisena yökerhossa noin 30 kertaa. Ainoastaan yhden kerran on kourittu persettä. Olen joka kerta jutellut noin 1-3 miehen kanssa. Olen hoikka ja nätti. 

Minä olen mielestäni kokemusasiantuntija tässä aiheessa. Vaatteet vaikuttaa ja todellakin kehonkieli. Jos työntää rinnat eteen ja peppua pystyyn ja hymyilee kutsuvasti, niin tietää mitä tilaa. 

Ja sellainen "uhrin" syyllistäminen taas. Ihan sama, kuin paljon tai vähän keekoilee, luvatta koskeminen on kielletty.

Tuo on ideaalimaailma. Ideaalimaailmassa kaikilla on hyvä olla ja kaikki ovat turvassa. Mitään pahaa ei tapahdu koskaan missään. 

Jep. Melko puupää saa olla, ettei ole huomannut, e

Ei tässä ole kyse siitä. Vaan siitä, että asioihin puututaan. Kaikkea pahaa ei maailmassa voi estää, mutta luvattomaan julkiseen kähmintään voidaan kyllä ottaa nollatolarenssi ja heittää häiriköt ulos. Muutamasta kerrasta luulisi oppivan. 

Vierailija
1947/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän naiset nykyään halua lisääntyä. Ei ne sitä varten miesten kanssa seksiä harrasta. Himoitsevat pelkkää seksiä, suurin osa nykynaisista.

Miten se tähän aiheeseen liittyy? Pelkkää seksiä haluavilla naisilla on ihan samanlainen itsemääräämisoikeus kuin lapsia toivovillakin.

Siellä oli aiemmin jossain kohtaa sanottu, että ovat miesten kanssa vain lisääntymistarkoituksessa.

Vierailija
1948/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2020-luvun nainen

Varusmiehet kuolaavat Onlyfans-tähti Saran, 36, perään Tiedostan olevani seksisymboli

Onlyfansiin sisältöä tekevä Sara huomasi jo monta vuotta sitten, mitä varusmiehet todella haluavat. Nyt hän tienaa sillä elantonsa.

Eikös tuo kerro enemmän 2020-luvun varusmiehistä? Onkohan heillä liian isot päivärahat kun riittää tuollaiseen?

Vierailija
1949/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mites tämä naisoletettu oletti kyseessä olevan miesoletettuja??

No niin kauan ovat miesoletettuja, kunnes joksikin muuksi osoittautuvat. Sitä se "oletettu" tarkoittaa.

Kyllähän se oletus johonkin pohjautuu. Mistä toimittaja siis päätteli lähestyjien olleen miehiä?

Jaa a. Sitä voit miettiä. Mihin oletus yleensä perustuu. 

Vierailija
1950/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://youtube.com/shorts/SvIQaIgKiO4?feature=shared

Tämän tekemiseen meni muutama sata tuhatta veroeuroja. Koko maailma nauraa.

Tuo on tehty ja rahoitettu kylläkin edellisen hallituksen aikana.

Vierailija
1951/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin kertoa, että jos nainen on keskivertoa rumempi, kukaan ei ahdistele eikä läpi. Saa todellakin olla ihan rauhassa. 

Kokemuksestani voin kertoa itse, että kyllä lääppii. Ei tietenkään mitkään adonikset vaan parikyt vuotta vanhemmat setämiehet.

Kun tarpeeksi montaa lääppii saa lopulta painaa ison melansa tiukkaan ja kosteaan! T: M65+

Tai sitten löytää itsensä lääppimisen seurauksena sairaalan teho-osastolta.

t: Darwin

Vierailija
1952/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kyseinen toimittaja syyttää itseään kun meni heruttelemaan itseään miesten luokse. Nainen voi omalla pukeutumisellaan ja käytöksellään vaikuttaa siihen miten kiinnostuneet miehet häneen reagoi. 

M29

Sinun mukaasi miehet ovat täysin vastuuttomia reagoijia? Eivät hallitse käytöstään mitenkään? Aika huono käsitys miehistä sinulla. Onneksi lähipiirini miehet eivät koske ketään ilman lupaa. 

Niin sitä luulisi. Fiksutkin varatut miehet katsoo muita naisia illanvietoissa. Nuoruuden kaveripiirissä 3/4 ystävieni miehistä yritti minua illanvietoissa. Kun jäätiin vaikka tupakalle, niin käsivarren hivelyä ja suora kysymys suudellaanko. Jalan hivelyä pöydän alla jne. 

Miehet ovat humalassa tuollaisia. 

Vierailija
1953/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2020-luvun nainen

Varusmiehet kuolaavat Onlyfans-tähti Saran, 36, perään Tiedostan olevani seksisymboli

Onlyfansiin sisältöä tekevä Sara huomasi jo monta vuotta sitten, mitä varusmiehet todella haluavat. Nyt hän tienaa sillä elantonsa.

Eikös tuo kerro enemmän 2020-luvun varusmiehistä? Onkohan heillä liian isot päivärahat kun riittää tuollaiseen?

Ja liian vähän tekemistä.

Vierailija
1954/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://youtube.com/shorts/SvIQaIgKiO4?feature=shared

Tämän tekemiseen meni muutama sata tuhatta veroeuroja. Koko maailma nauraa.

Vierailija
1955/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vie kinkun leijona-aitaukseen, se voidaan syödä. Vaikka ei saisi.

Eli kun kävelet yksin yöllä kadulla, on oma vikasi jos tulet ryöstetyksi/raiskatuksi.

Painu elukka takaisin sinne viidakkoon laumasi luokse ja pidä perse puuta vasten ettei

Ei aina, mutta aika paljon ihminen voi vaikuttaa tapahtumiin omalla käytöksellään. Vähäpukeisuus ja humalatila ei auta asiaa. 

Olen eri, mutta en minä kuole siihen jos joku minua ahdistelee. En ole kiinnostunut pukeutumaan säkkiin sen ehkäisemiseksi. Minulle riittää, että ahdisteluun puututaan ja häirikkö ohjataan ulos ravintolasta, ja minä saan jatkaa iltaani rauhassa.

Vierailija
1956/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vie kinkun leijona-aitaukseen, se voidaan syödä. Vaikka ei saisi.

Eli kun kävelet yksin yöllä kadulla, on oma vikasi jos tulet ryöstetyksi/raiskatuksi.

Painu elukka takaisin sinne viidakkoon laumasi luokse ja pidä perse puuta vasten ettei

Ei aina, mutta aika paljon ihminen voi vaikuttaa tapahtumiin omalla käytöksellään. Vähäpukeisuus ja humalatila ei auta asiaa. 

Olen eri, mutta en minä kuole siihen jos joku minua ahdistelee. En ole kiinnostunut pukeutumaan säkkiin sen ehkäisemiseksi. Minulle riittää, että ahdisteluun puututaan ja häirikkö ohjataan ulos ravintolasta, ja minä saan jatkaa iltaani rauhassa.

Hyvä asenne. Ja jos tyyppi on oikein törkeä niin ilmoitus poliisille. Näin se hoituu.

Vierailija
1957/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2020-luvun nainen

Milläs perusteella oletit varushenkilöoletetut miesoletetuiksi?

Vierailija
1958/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Ei tietenkään saa kähmiä ketään ilman lupaa, mutta kyllähän tuo toimittajattaren punainen mekko on yleismaailmallinen signaali siitä, että ilman kaksilahkeista ei olla täältä kotiin lähtemässä. Niin kyllähän toimittajatar on tehnyt tuossa tietoisen valinnan ja miehet ovat tulkinneet tämän niin kuin koulussa on opetettu jo ala-asteella. Eli punaiseen mekkoon pukeutunut nainen on seksuaalisesti hyvin halukas. Mutta ei tarkoittaa silti ei.

Leikkii tulella, jos on pukeutunut paljastavasti kännisten miesten keskellä. Olin tuossa jutissa mainitussa ravintolakeskittymässä ja monet miehet olivat niin humalassa, etteivät pysyneet melkein pystyssä. 

Tällaiset mi

Tuota esim. tapahtui usein, että pyydetään tanssimaan ja otetaan kädestä tai käsistä kiinni ja johdatellaan tanssiin. Minusta tuo ei ole ahdistelua. Joillakin miehillä on vahvempi ote. Tai haluavat olla määrätietoisia. Tai se, että tullaan aika lähelle ja testataan kiinnostusta. Musiikki soi niin kovaa, ettei kuule, mitä toinen sanoo. Ja jos on paljon ihmisiä, niin väkisinkin tulee hingattua jotain vasten jossain, kun kävelee. 

MINUSTA ON HAUSKAA JA JÄNNITTÄVÄÄ OSUA KOMEIDEN MIESTEN VARTALOIHIN BAARISSA. 

Vierailija
1959/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä lailla pitäisi kieltää miesten liikkuminen klo 21 jälkeen ulkona. Kun kerta eivät osaa käyttäytyä. 

Miehet baariin vain naisseurassa. Mieluiten äidin tai jonkun muun vanhemman sukulaisnaisen.

Vierailija
1960/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Leikkii tulella, jos on pukeutunut paljastavasti kännisten miesten keskellä. Olin tuossa jutissa mainitussa ravintolakeskittymässä ja monet miehet olivat niin humalassa, etteivät pysyneet melkein pys

Ok, Jarmo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan