Sanon ei ja älä koske, mutta se ei mene perille Nuori naistoimittaja lähti punaisessa mekossa yksin Helsingin yöhön
Sekä minuun että valokuvaaja Valliin koskettiin vähän väliä, usein vielä kieltojen jälkeenkin, yhteensä ainakin parikymmentä kertaa. Ensimmäinen ei tai älä koske meni perille vain harvoin. Kun se lopulta meni, jotkut miehet suuttuivat.
Kommentit (2882)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuota esim. tapahtui usein, että pyydetään tanssimaan ja otetaan kädestä tai käsistä kiinni ja johdatellaan tanssiin. Minusta tuo ei ole ahdistelua. Joillakin miehillä on vahvempi ote. Tai haluavat olla määrätietoisia. Tai se, että tullaan aika lähelle ja testataan kiinnostusta. Musiikki soi niin kovaa, ettei kuule, mitä toinen sanoo. Ja jos on paljon ihmisiä, niin väkisinkin tulee hingattua jotain vasten jossain, kun kävelee."
No ei todellakaan pitäisi tapahtua. Kun pyydetään tanssimaan, niin kyllähän siinä hitto vie kuuluu se vastauskin odottaa eikä alkaa vaan repimään mukaan.
Olen noista miehistä ajatellut, että ovat sosiaalisesti kömpelöitä. Jonkun mielestä se voi olla hauskaakin. Ovat kyllä irrottaneet, kun olen topakasti sanonut.
Aikuiset ovat baarissa vähän kuin lapset hiekkalaatikolla. Joskus jonkun silmään lentää vahingossa hiekkaa tai
Niin, osa on. Ja humala nyt vaan ei paranna yhtään asiaa. Joidenkin käytöstä muuttaa jopa radikaalisti.
Saattavat hävetä toilailuaan seuraavana päivänä ilman hesarin häpäisykampanjoitakin. Sitten harvemmin kuitenkaan mikään muuttuu. Tuohon voi liittyä juuri se masokistinen itsensänolausjuttu. Toisen nolaaminen en tiedä miten harkittua se on. Tai loukkaaminen, mikä se päämäärä onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Se baarissa niinkuin muuallakin elämässä: Ihmisillä on erilainen huumorintaju.
On sosiaalisesti kömpelöitä, kiukkuisia ja häiriintyneitä ihmisiä iloisten, normaalien ja huumorintajuisten ihmisten joukossa.
Baarissa huumori on usein kehollista.
Ja mitähän vielä?
Minulla on oikeus dildottaa itseäni yökerhon tanssilattialla ilman että minua katsotaan.
t. naisoletettu
Niin minäkin sanoin nuorelle NAISELLE, joka baarissa flirttaili estottomasti aviomiehelleni.
Mies sanoi tälle naiselle : "yritä tuolta muita, mä oon naimissa ihanan naiseni kanssa"...
Ei mitään vaikutusta.
Sitten minäkin infosin tätä sinnikästä ihalijaa, että "Me oomme nyt tässä kahden, ole hyvä ja etsi seuraasi muualta"...
Ei vaikutusta.
Lopulta sanoin miehelleni, että minä lähden NYT, jäätkö tähän ? Vai tuletko mukaani ?
Yhdessä lähdimme...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sosiaalisesti kömpelöitä, kiukkuisia ja häiriintyneitä ihmisiä iloisten, normaalien ja huumorintajuisten ihmisten joukossa.
Baarissa huumori on usein kehollista.Ja mitähän vielä?
? Baarit ovat paheiden pesäkkeitä. Aina voi ilmoittaa häirinnästä henkilökunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin sanoin nuorelle NAISELLE, joka baarissa flirttaili estottomasti aviomiehelleni.
Mies sanoi tälle naiselle : "yritä tuolta muita, mä oon naimissa ihanan naiseni kanssa"...
Ei mitään vaikutusta.
Sitten minäkin infosin tätä sinnikästä ihalijaa, että "Me oomme nyt tässä kahden, ole hyvä ja etsi seuraasi muualta"...
Ei vaikutusta.
Lopulta sanoin miehelleni, että minä lähden NYT, jäätkö tähän ? Vai tuletko mukaani ?
Yhdessä lähdimme...
halusit mittauttaa aviomiesoletettusi vetovoiman, tällä kertaa säästyitte aloitteelliseltasi avioerolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Taas miesvihaa Hesarissa. Täytyypä laittaa taas tilaus tauolle.
Taas 😂
Joo tällä kertaa pysyvästi. Tuntuu niin vaikeaa olevan teidän hesalaisten elämä. Ette osaa elää sivistyneesti ja ahdistelematta toisianne baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Naisille on mahdoton ymmärtää kuinka paljon miehet heitä haluavat ja kuinka vaikea pitää näppejä erossa koska eivät halua miehiä tasavertaisesti.
Nyt kiinnostaisi oikeasti tietää, miksi toisten miesten estot humalassa katoaa ja siten käyttäytyvät törkeästi, ja sitten toisten ei. Kun samalla tavalla nämä eri tavoin käyttäytyvät miehet pitävät naisista ja ihailevat naiskauneutta. Miksi toisten käytös on humalassakin asiallista, ja toisten sit ei. Tähän tuskin saa vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään vaikutusta.
Ei vaikutusta.
Yhdessä lähdimme...
Tuliko tämä väärään ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille on mahdoton ymmärtää kuinka paljon miehet heitä haluavat ja kuinka vaikea pitää näppejä erossa koska eivät halua miehiä tasavertaisesti.
Nyt kiinnostaisi oikeasti tietää, miksi toisten miesten estot humalassa katoaa ja siten käyttäytyvät törkeästi, ja sitten toisten ei. Kun samalla tavalla nämä eri tavoin käyttäytyvät miehet pitävät naisista ja ihailevat naiskauneutta. Miksi toisten käytös on humalassakin asiallista, ja toisten sit ei. Tähän tuskin saa vastausta.
Äo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas 😂
Joo tällä kertaa pysyvästi. Tuntuu niin vaikeaa olevan teidän hesalaisten elämä. Ette osaa elää sivistyneesti ja ahdistelematta toisianne baareissa.
Helsingissä on niin vähän tilaa olla, että kaikki änkeytyvät samalle neliölle. Häiriökäyttäytyminen lisääntyy, kun on ahdasta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on oikeus dildottaa itseäni yökerhon tanssilattialla ilman että minua katsotaan.
t. naisoletettu
Varmista nyt kuitenkin ensin henkilökunnalta, Jarmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarissa huumori on usein kehollista.Ja mitähän vielä?
? Baarit ovat paheiden pesäkkeitä. Aina voi ilmoittaa häirinnästä henkilökunnalle.
Mäkin käyn tekemässä jonkun rikoksen ja selitän sen sillä, että se oli mun kehollista huumoria. Ettekste nyt tajuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas 😂
Helsingissä on niin vähän tilaa olla, että kaikki änkeytyvät samalle neliölle. Häiriökäyttäytyminen lisääntyy, kun on ahdasta.
Niin. Monenlainen häiriökäyttäytyminen. Tuolla tapahtui ainakin lääppimistä sekä holtitonta piereskelyä. Niin ja se laastari. Kaikesta emme ole ehkä kuuleetkaan, joku ehkä jopa kaivoi nenäänsäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Ei tietenkään saa kähmiä ketään ilman lupaa, mutta kyllähän tuo toimittajattaren punainen mekko on yleismaailmallinen signaali siitä, että ilman kaksilahkeista ei olla täältä kotiin lähtemässä. Niin kyllähän toimittajatar on tehnyt tuossa tietoisen valinnan ja miehet ovat tulkinneet tämän niin kuin koulussa on opetettu jo ala-asteella. Eli punaiseen mekkoon pukeutunut nainen on seksuaalisesti hyvin halukas. Mutta ei tarkoittaa silti ei.
Näin tänäänkin monta 2-10-vuotiasta tyttöä punaisissa mekoissa. Ne mekotko nyt ovatkin syy alati kasvavaan lasten ahdisteluun?
Ne lapset mitä tänään näit tuskin olivatkaan missään anniskelubaarissa,tai yökerhossa...
(...ja eipä tuo toimittajakaan siellä missään lastenvaatemekossa ollut.)
Ja oikeastiko olet sitä mieltä, että samaiset lapset yökerhossa, olisivat ansainneet epäsopivaa käytöstä miesten taholta? Punaisissa mekoissa.
Tämmöstä se ihmisbiologia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. naisoletettu
Varmista nyt kuitenkin ensin henkilökunnalta, Jarmo.
Etkö osaa lukea että tuossa luki naisoletettu? Suomessa on varmaan aika vähän Jarmo-nimisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti sanottuna miesten selitykset miksi saa ahdistella ja rais kata:
- Jos nainen pukeutuu kauniisti, tai mekkoon tai kaikkien pahinta, punaiseen mekkoon. Silloin on huo ra.
- Jos menee baariin, niin se tarkoittaa että kuka tahansa saa ahdistella. Sinne mennään vain sitä varten, että on vapaata riistaa miehille, jotka eivät mitenkään voi hillitä itseään.
- Jos nainen katsoo mieheen päin tai hyvänen aika jos uskaltaa puhua jotakin.
- Ja kun muut selitykset loppuu, niin on äitien vika kun ovat kasvattaneet niin huonosti nämä pojat/miehet, ettei heillä voi mitenkään olla vastuuta mistään.
- Ai niin, ja kukaan kantasuomalainen mies ei ikinä koskaan ole ahdistellut tai r*iskannut naisia, ne on aina niitä muita.
Tuossa taisi olla lyhyesti koottuna miesten selitykset siihen, miksi naisia saa aina ja joka paikassa ahdistella ja r*iskata.
Vieläkö joku ihmettelee miksi nainen mieluummin ko
Tulihan nyt varmasti alleviivattua riittävästi "kaikki miehet on sikoja", tulihan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet ovat näin kauheita, niin miksi vihervassunaiset halusivat sukupuolen itsemäärittelyn, eli tekivät naisten tiloista unisex-tiloja? Nyt mies voi ihan laillisesti seurata naista baarin tai yökerhon vessaan, kun ennen se on ollut sosiaalisesti paheksuttua ja kiellettyä. Miksi naiset halusivat miehet pukkareihinsa, vessoihinsa ja pesutiloihinsa?
Vihervassunainen traumatisoituu kalukuvasta puhelimen näytöllä, mutta sama meisseli on täysin tervetullut naisten pukkariin ja vessaan. Eihän tässä mitään kullifoobikoita olla! Make it make sense.
Meinaat että ne kalut sojottaa siellä pukkarissa kuten kuvissa?
Ja mikä tahansa kieltäytymisen merkki tarkoittaa sitä, että nainen leikkii vaikeasti tavoiteltavaa ja on muutenkin v*tun hu*ra.