Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanon ei ja älä koske, mutta se ei mene perille Nuori naistoimittaja lähti punaisessa mekossa yksin Helsingin yöhön

Vierailija
18.07.2024 |

Sekä minuun että valokuvaaja Valliin koskettiin vähän väliä, usein vielä kieltojen jälkeenkin, yhteensä ainakin parikymmentä kertaa. Ensimmäinen ei tai älä koske meni perille vain harvoin. Kun se lopulta meni, jotkut miehet suuttuivat.

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010511203.html

Kommentit (2882)

Vierailija
1841/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eli mun pitää vouhkata siitä hypoteettisesta ajatuksesta että qulli saattaisi joskus näkyä vessassa, mutta ei siitä että joku käy reaalisesti berberiin ja pinppiin ja lolloihin kiinni? Jahas."

Aika monen naisen ja tytön mielestä pelkkä vieraan miehen läsnäolo naisille osoitetuissa tiloissa on ahdistava ja kiusallinen, vaikka kullista ei olisi vilaustakaan. Miksi ajattelit, että naiserityiset tilat on alunperin perustettu ja miksi niitä ei nyt sitten enää tarvitakaan?

Tämä on nyt sellainen juttu, joka ei kuulu asiaan eikä ole minulle ongelma. Käytän täällä päähesuleissa ihan sujuvasti unisex-vessoja enkä ole naisten vessoissa törmännyt elämäni aikana yhteenkään mieheen, yhteen transnaiseen olen. Pesimme siinä vierekkâin kädet ja hymyilimme toisillemme. Ei ollut tarvetta vouhkata.   

Mutta ehkä jatkat tämän obsessiosi parissa jossain sille omistetussa ketjussa. Hei hei!

Vierailija
1842/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mites tämä naisoletettu oletti kyseessä olevan miesoletettuja??

No niin kauan ovat miesoletettuja, kunnes joksikin muuksi osoittautuvat. Sitä se "oletettu" tarkoittaa.

Kyllähän se oletus johonkin pohjautuu. Mistä toimittaja siis päätteli lähestyjien olleen miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Ei tietenkään saa kähmiä ketään ilman lupaa, mutta kyllähän tuo toimittajattaren punainen mekko on yleismaailmallinen signaali siitä, että ilman kaksilahkeista ei olla täältä kotiin lähtemässä. Niin kyllähän toimittajatar on tehnyt tuossa tietoisen valinnan ja miehet ovat tulkinneet tämän niin kuin koulussa on opetettu jo ala-asteella. Eli punaiseen mekkoon pukeutunut nainen on seksuaalisesti hyvin halukas. Mutta ei tarkoittaa silti ei.

Näin tänäänkin monta 2-10-vuotiasta tyttöä punaisissa mekoissa. Ne mekotko nyt ovatkin syy alati kasvavaan lasten ahdisteluun?

Vierailija
1844/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet: Kertokaahan onko tuossa punaisessa mekossa jotain kaikille teille selvää signaalia, mitä me kaikki naiset emme ymmärrä? Mitä sen päälle pukeminen siis merkitsee universaalisti, jos on joku sellainen koodisto?

Kiitos jos vastaatte asiallisesti!

Punaisen mekon merkitys on vain naisten väärintulkintaa tilanteesta ... mekon värillä ei olisi ollut mitään väliä miehille.

No oletettavasti myös miehet ovat ketjussa kiinnittäneet huomion nimenomaan mekon väriin. Varmaahan se ei ole, mutta kun kommentoijista n. puolet ovat miehiä, eikä yksikään mieheksi ilmoittautunut ole vastaankaan väittänyt.

Vierailija
1845/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Ei tietenkään saa kähmiä ketään ilman lupaa, mutta kyllähän tuo toimittajattaren punainen mekko on yleismaailmallinen signaali siitä, että ilman kaksilahkeista ei olla täältä kotiin lähtemässä. Niin kyllähän toimittajatar on tehnyt tuossa tietoisen valinnan ja miehet ovat tulkinneet tämän niin kuin koulussa on opetettu jo ala-asteella. Eli punaiseen mekkoon pukeutunut nainen on seksuaalisesti hyvin halukas. Mutta ei tarkoittaa silti ei.

Myös halukkaalla naisella on oikeus valita kuka häneen koskee. 

Leikkii tulella, jos on pukeutunut paljastavasti kännisten miesten keskellä. Olin tuossa jutissa mainitussa ravintolakeskittymässä ja monet miehet olivat niin humalassa, etteivät pysyneet melkein pystyssä. 

Miesten pitää pysyä illalla kotona, jos baarissa juo itsensä tolkuttomaan kuntoon ja ahdistelee lainvastaisesti muita ihmisiä.

Vierailija
1846/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen Oonis järkyttyi multikulttuurisessa yökerhossa, tänään pöyristytti festareiden vessajono.

Vierailija
1847/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehonkielellä voi vaikuttaa, miten kohdellaan. Olen käynyt yksin nuorena naisena yökerhossa noin 30 kertaa. Ainoastaan yhden kerran on kourittu persettä. Olen joka kerta jutellut noin 1-3 miehen kanssa. Olen hoikka ja nätti. 

Minä olen mielestäni kokemusasiantuntija tässä aiheessa. Vaatteet vaikuttaa ja todellakin kehonkieli. Jos työntää rinnat eteen ja peppua pystyyn ja hymyilee kutsuvasti, niin tietää mitä tilaa. 

Kuvailet hyvin kaiken maailman kokemusasiantuntijoiden ongelman. Jos kokon on tapahtunut kuuri minulle, on se yhdistettävissä kaikkiin muihinkin, ja jos ei ole tapahtunut, ei sitä ole voinut tapahtua muillekaan. 🤷

Vierailija
1848/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tässä mättää. Kaveripiirissä mielestäni kauniita naisia enkä itsekään mikään ruma ja kyllä se on erityistapaus jos johonkuhun kajotaan.

Ne on seurassa. Jos seurueessa on yksikin mies , niin muut miehet pitää etäisyyttä. Tämä on biologiaa. Naaraat ovat ikäänkuin tämän uroon suojeluksessa. Naisissakin on voimaa. Vähäpukeinen akkalauma puolustaa toinen toistaan. 

Yksinäinen nainen on haavoittuvaisempi. Tämä on joka kulttuurissa. 

Vierailija
1849/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vie kinkun leijona-aitaukseen, se voidaan syödä. Vaikka ei saisi.

Vierailija
1850/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Leikkii tulella, jos on pukeutunut paljastavasti kännisten miesten keskellä. Olin tuossa jutissa mainitussa ravintolakeskittymässä ja monet miehet olivat niin humalassa, etteivät pysyneet melkein pystyssä. 

Jos ravintolassa on niin humalassa, ettei pysy edes pystyssä, niin pitää mennä kotiin nukkumaan. Siellä ei ole portsari ollut kyllä hereillä. Ei se ole naisen syytä yhtään sen enempää kuin sekään, jos joku yrjöää niskaan. Ravintolalla on vastuu siitä missä kunnossa siellä saa olla tai varsinkaan ostaa lisää viinaa.

Vierailija
1851/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Miesten pitä

Kuulostaa siis siltä, että mies leikkii tulella kun menee baariin ja tilaa juoman. Tarvitaanko poliisi sammuttamaan tulitikku vai uskooko miekkonen vähemmällä? Siinäpä kysymys.

Vierailija
1852/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitäisi pukeutua peittävämmin jos ne ei halua miesten huomiota. Toki plussakokoiset naiset ja muuten vain rumat naiset saisi pukeutua aina peittävästi. Kaunis nainen kauniissa asussa on seksikäs <3

Vierailija
1853/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se kinkku on ihminen, niin ammutaan toki leijona. Petohan se on.

Vierailija
1854/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi pukeutua peittävämmin jos ne ei halua miesten huomiota. Toki plussakokoiset naiset ja muuten vain rumat naiset saisi pukeutua aina peittävästi. Kaunis nainen kauniissa asussa on seksikäs <3

Ei tässä huomiosta ole valitettu, vaan luvattomasta koskettelusta, joka on nykyisin ihan laitonta.

Vierailija
1855/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Näin tänäänkin monta 2-10-vuotiasta tyttöä punaisissa mekoissa. Ne mekotko nyt ovatkin syy alati kasvavaan lasten ahdisteluun?

Kyllä mies aina syyn ahdistelulleen keksii oman sairaan päänsä ulkopuolelta. Se on niin nähty.

Vierailija
1856/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se kinkku on ihminen, niin ammutaan toki leijona. Petohan se on.

Tämä.

Vierailija
1857/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä huomiosta ole valitettu, vaan luvattomasta koskettelusta, joka on nykyisin ihan laitonta.

Ei joku koskettelu tee pahaa vai pelkäätkö bakteereja? Jos pelkäät muita ihmisiä niin älä tule ihmisten ilmoille. Koskettelu kuuluu ihan normaaleihin asioihin ihmisyydessä. 

Vierailija
1858/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tässä mättää. Kaveripiirissä mielestäni kauniita naisia enkä itsekään mikään ruma ja kyllä se on erityistapaus jos johonkuhun kajotaan.

Tässä jutussa jätetään jotain kertomatta. Millainen äijä tarjoaa naiselle drinkin sanomatta mitään? 

Vierailija
1859/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä jutussa jätetään jotain kertomatta. Millainen äijä tarjoaa naiselle drinkin sanomatta mitään? 

Palsta-autisti ollut ulkoilemassa.

Vierailija
1860/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehonkielellä voi vaikuttaa, miten kohdellaan. Olen käynyt yksin nuorena naisena yökerhossa noin 30 kertaa. Ainoastaan yhden kerran on kourittu persettä. Olen joka kerta jutellut noin 1-3 miehen kanssa. Olen hoikka ja nätti. 

Minä olen mielestäni kokemusasiantuntija tässä aiheessa. Vaatteet vaikuttaa ja todellakin kehonkieli. Jos työntää rinnat eteen ja peppua pystyyn ja hymyilee kutsuvasti, niin tietää mitä tilaa. 

Kuvailet hyvin kaiken maailman kokemusasiantuntijoiden ongelman. Jos kokon on tapahtunut kuuri minulle, on se yhdistettävissä kaikkiin muihinkin, ja jos ei ole tapahtunut, ei sitä ole voinut tapahtua muillekaan. 🤷

Olen halunnut välttää häirinnän pukeutumalla siististi. En ikinä lähtisi yksin lyhyessä mekossa baariin. Vaikka minulla on ollut peittävät vaatteet, on silti tultu kohteliaasti kysymään, olenko kenties maksullinen. Niin syvällä tämä ajatus elää meidän kulltuurissamme.

Minulla oli nuorempana kaunis punainen mekko, jossa oli korkea kiinalaistyyppinen kaulus. Kerran tämä oli baarissa minun päälläni ja 5 miestä tuli kommentoimaan mekkoa illan aikana. Punainen väri houkuttaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan