Sanon ei ja älä koske, mutta se ei mene perille Nuori naistoimittaja lähti punaisessa mekossa yksin Helsingin yöhön
Sekä minuun että valokuvaaja Valliin koskettiin vähän väliä, usein vielä kieltojen jälkeenkin, yhteensä ainakin parikymmentä kertaa. Ensimmäinen ei tai älä koske meni perille vain harvoin. Kun se lopulta meni, jotkut miehet suuttuivat.
Kommentit (2882)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet ovat näin kauheita, niin miksi vihervassunaiset halusivat sukupuolen itsemäärittelyn, eli tekivät naisten tiloista unisex-tiloja? Nyt mies voi ihan laillisesti seurata naista baarin tai yökerhon vessaan, kun ennen se on ollut sosiaalisesti paheksuttua ja kiellettyä. Miksi naiset halusivat miehet pukkareihinsa, vessoihinsa ja pesutiloihinsa?
Meehän jankutijankkaamaan tästä obsessiostasi johonkin muualle.
Vihervassunaisillahan se obsessio oli saada penikset naisten ja tyttöjen intiimitiloihin. Vai miksi muuten halusitte sukupuolesta ilmoitusasian naisten ja tyttöjen turvallisuuden, yksityisyyden ja turvallisuuden kustannuksella?
Huono
Sama täällä.
Mutta toisaalta unisex -vessoja on ollut jo pitkään, eikä niissä kukaan ole käyttäytynyt asiattomasti, kun olen ollut paikalla. Toisaalta niin kauan kuin muista, on miehiä tullut myös naistenvessoihin, eikä silloinkaan ole ollut ongelmaa. Vaikka eivät tervetulleita ole ollutkaan. Jos asiatonta käytöstä tapahtuu, uskoisin siihen puututtavan joka tapauksessa. On läsnäolo sallittua tai ei.
Vessoissa on käsittääkseni aina kuitenkin lukittavat kopit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tässä mättää. Kaveripiirissä mielestäni kauniita naisia enkä itsekään mikään ruma ja kyllä se on erityistapaus jos johonkuhun kajotaan.
Tässä jutussa jätetään jotain kertomatta. Millainen äijä tarjoaa naiselle drinkin sanomatta mitään?
Palsta-autisti ollut ulkoilemassa.
Epäkohtelias. On noita, että tilaa juomaa kyselemättä, mitä toinen haluaa vai haluaako mitään. Kukaan järkevä ei juo tuntemattomien juomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin, mies, menin levottomalle lähiöostarille klo 1 yöllä ykköset päällä. Kävelin siellä jonkin aikaa ja joku joukkio kävi minuun käsiksi ja yritti ryöstää. Hei eivät ymmärtäneet käsky "Ei". He vain jatkoivat, vaikka minulla olisi ollut täysi oikeus kävellä rauhassa siellä ostarilla. Tämä tapahtui vielä kahdesti eri ryhmän toimesta. Olen järkyttynyt. Eikö mies saa olla missään rauhassa?
Hmm, vähän ontuu. En meinaan usko, et yksikään nainen viisastelisi, että ihan oikein että sinut ryöstettiin kun kerran menit yöllä ulos.
Ei, uhrina et ole syyllinen, vaikka kuinka olit typerä ja käyskentelit yöllä pahamaineisella ostarilla. Sinua kohtaan tehtiin väärin. TÄSTÄ on kyse.
Kävelen siellä usein ykköset päällä ja monta kertaa aiemminkin on minut yritetty ryöstää ja kerran hakattu aika pahasti. En ymmärrä, mitä olen tehnyt heille. En tajua, miksi en saa kävellä rauhassa, vaan saan tällaista osakseni. Minulla on miehenä oikeus kävellä siellä, ja menen jatkossakin, koska se on oikeuteni. Miehen ei pidä hyväksyä sellaista kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kyseinen toimittaja syyttää itseään kun meni heruttelemaan itseään miesten luokse. Nainen voi omalla pukeutumisellaan ja käytöksellään vaikuttaa siihen miten kiinnostuneet miehet häneen reagoi.
M29
Tässä kohtaa on se virheoletus miehillä. Vaatetusta ei pidä ottaa viestinä ja käytöskin vain kun nainen selvästi ilmaisee asiansa. Vaatteet ei anna oikeutta mihinkään.
Vaatetus on viesti, jos heruttaa miehille niin tottakai miehet siitä kiinnostuu. Heteroja miehistä on aika monet ja ne pitää kaunista naisen kehoa haluttavana.
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi pukeutua peittävämmin jos ne ei halua miesten huomiota. Toki plussakokoiset naiset ja muuten vain rumat naiset saisi pukeutua aina peittävästi. Kaunis nainen kauniissa asussa on seksikäs <3
Ei tässä huomiosta ole valitettu, vaan luvattomasta koskettelusta, joka on nykyisin ihan laitonta.
Ei joku koskettelu tee pahaa vai pelkäätkö bakteereja? Jos pelkäät muita ihmisiä niin älä tule ihmisten ilmoille. Koskettelu kuuluu ihan normaaleihin asioihin ihmisyydessä.
Ilman lupaa koskettelu ei kuulu normaaliin käyttäytymiskoodiin eikä ole edes laillista. Jos sinä et osaa käyttäytyä, sinä olet se joka jää kotiin. Tarvittaessa tämän kertoo sinulle portsari tai poliisi, jos ymmärryksessä on vaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehonkielellä voi vaikuttaa, miten kohdellaan. Olen käynyt yksin nuorena naisena yökerhossa noin 30 kertaa. Ainoastaan yhden kerran on kourittu persettä. Olen joka kerta jutellut noin 1-3 miehen kanssa. Olen hoikka ja nätti.
Minä olen mielestäni kokemusasiantuntija tässä aiheessa. Vaatteet vaikuttaa ja todellakin kehonkieli. Jos työntää rinnat eteen ja peppua pystyyn ja hymyilee kutsuvasti, niin tietää mitä tilaa.Kuvailet hyvin kaiken maailman kokemusasiantuntijoiden ongelman. Jos kokon on tapahtunut kuuri minulle, on se yhdistettävissä kaikkiin muihinkin, ja jos ei ole tapahtunut, ei sitä ole voinut tapahtua muillekaan. 🤷
Olen halunnut välttää häirinnän pukeutumalla siististi. En ikinä lähtisi yksin lyhyessä mekossa baariin. Vaikka minulla on ollut peittävät vaatteet, on silti tul
Vanhanaikainen värikuvasto on painunut mieliin. Naisetkin katsoo että mitä punanen vaate!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kyseinen toimittaja syyttää itseään kun meni heruttelemaan itseään miesten luokse. Nainen voi omalla pukeutumisellaan ja käytöksellään vaikuttaa siihen miten kiinnostuneet miehet häneen reagoi.
M29
Tässä kohtaa on se virheoletus miehillä. Vaatetusta ei pidä ottaa viestinä ja käytöskin vain kun nainen selvästi ilmaisee asiansa. Vaatteet ei anna oikeutta mihinkään.
Ei annakaan, mutta monet miehet ovat tukevassa humalassa baarissa. Eivät välttämättä edes muista mitään aamulla.
On tanssi-iltoja, joissa tanssiminen on pääasia. Lattari-iltoja. Veikkaan, että häirintä on minimaalista noissa illoissa. Humalaisuus on tökeröä ja naiset ovat erittäin seksikkäästi pukeutuneita. Katsoa ja tanssia saa, muttei käpälöidä.
Nainen haluaa ahdistelua jos pukeutuu paljastavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Vaatetus on viesti, jos heruttaa miehille niin tottakai miehet siitä kiinnostuu. Heteroja miehistä on aika monet ja ne pitää kaunista naisen kehoa haluttavana.
M29
Olet siis niitä jotka ei ymmärrä vaikka rautalankaa vääntäisi. Et voi tietää heruttaako joku ja jos niin kelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
M29
Mä pidän homomiehenä miehen kehoa haluttavana. Erityisesti hyvin istuvissa housuissa, joista pakaran muoto näkyy. En vaan voi itselleni mitään, kun niitä pakaroita tullaan mulle heruttamaan. On pakko koettaa. Olenhan mies. Jos et halua että koetan, laita väljä hame päälle.
Ihminen viestii vaatetuksellaan ja ilmeillään. Jos vetää päälleen herutusmekon, saa osakseen herutusta. Jos pukee päälleen säkin, viestii jo sanattomasti, että haluaa olla rauhassa ja todnäk saakin olla rauhassa. Kaikille muille tämä on päivänselvää paitsi vihervassuleille.
Vierailija kirjoitti:
Pieni hiuslakkaspray aina mukana ja siitä suoraan silmiin, kasvoihin. Tekee gutaa.
Aiheuttaa todennäköisimmin myös näön menetyksen ja silmäleikkauksen tarpeen, ellei sitten sokeuta kokonaan ,jolloin teon uhrin asianajajan esittämät korvausvaatimukset saattavat nousta melkoisiin summiin oikeudessa .
En kyllä käyttäisi tuota ,ellei tekijä sitten lähestyisi minua ase kädessään, tai muuten ilmiselvästi tappamisen tai vähintään (selkeästi) r...kaus tarkoituksessa josta voisin olla absoluuttisen varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
M29
Ei kukaan ole kiinnostumista tai haluamista kieltänyt. Ainoastaan sen luvattoman kähmimisen. Ei voi olla vaikea lähestyä sitä kiinnostavaa naista ensin katseella ja puheella ja vasta sitten koskea kun saa siihen myöntävän signaalin.
Keijo-Petteri kirjoitti:
Ei tietenkään saa kähmiä ketään ilman lupaa, mutta kyllähän tuo toimittajattaren punainen mekko on yleismaailmallinen signaali siitä, että ilman kaksilahkeista ei olla täältä kotiin lähtemässä. Niin kyllähän toimittajatar on tehnyt tuossa tietoisen valinnan ja miehet ovat tulkinneet tämän niin kuin koulussa on opetettu jo ala-asteella. Eli punaiseen mekkoon pukeutunut nainen on seksuaalisesti hyvin halukas. Mutta ei tarkoittaa silti ei.
Haista pitkä p pervo. Jos mä puen päälleni punaisen mekon, en mä mitään seksiä ole hakemassa. Etenkään sulta. Punainen on nätti väri ja pidän siitä ja pukeudun siihen sen takia. Oma mieskin on jo.
Likainen, ei todellakaan vaimoainesta.
Humalassa ihmisten estot ja filtterit lievenee ja ottaen huomioon vielä testosteroonin miehillä ainekset soppaan ovat siinä. Oma harkintakyky ja juomatavat kuten humalahakuinen juominen vaihtelee ja niin vaihtelee myös ihmisten persoonallisuus ihmisten välillä kun ovat kännissä. Hienoa että alkoholittomien baarien suosio on lisääntynyt ja että voi nauttia ihmisten hyvästä seurasta ja musiikista myös selvinpäin. Tulee miettineeksi myös että eikö kotona ole opetettu miten tulisi käyttäytyä ja miten naisia kohdellaan. Kyllä varmaan monella näistä isä tai äiti suhde rempallaan kun miten sattuu toikkaroidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta voin kertoa, että jos nainen on keskivertoa rumempi, kukaan ei ahdistele eikä läpi. Saa todellakin olla ihan rauhassa.
Kokemuksestani voin kertoa itse, että kyllä lääppii. Ei tietenkään mitkään adonikset vaan parikyt vuotta vanhemmat setämiehet.
Kun tarpeeksi montaa lääppii saa lopulta painaa ison melansa tiukkaan ja kosteaan! T: M65+
T:M65+ =Mätisäkki65+
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa ahdistelua jos pukeutuu paljastavasti.
Kysy silti ensin, älä ajattele toisten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
M29
Ei kukaan ole kiinnostumista tai haluamista kieltänyt. Ainoastaan sen luvattoman kähmimisen. Ei voi olla vaikea lähestyä sitä kiinnostavaa naista e
Mutta jos on haluja niin silloin ihmiset saattaa koskettaa toista ja vaikka vinkata silmää. Jos nainen on kaunis eli paljastavat vaatteet ja on jotain mitä esitellä niin se kiehtoo miehiä.
M29