Sanon ei ja älä koske, mutta se ei mene perille Nuori naistoimittaja lähti punaisessa mekossa yksin Helsingin yöhön
Sekä minuun että valokuvaaja Valliin koskettiin vähän väliä, usein vielä kieltojen jälkeenkin, yhteensä ainakin parikymmentä kertaa. Ensimmäinen ei tai älä koske meni perille vain harvoin. Kun se lopulta meni, jotkut miehet suuttuivat.
Kommentit (2882)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään epäile toimittajan kokemuksia.
Vaan toimii se toisinkin päin. Satun olemaan suhteellisen hyväkroppainen liikunnallinen keski-ikäinen mies, ja olen kokenut ihan samaa naisten taholta.
Jopa vaimoni tuttava kävi käsiksi ollessamme samoilla festareilla, mitä kieltämättä pidin enemmän kuin kiusallisena.
Järkihän näissä pitää olla kädessä: jos liikut yksin ja pukeutumisellasi viestit jotakin niin on ihan odotettavaa, että viesti menee myös perille. Yksin kun ollaan niin varustus sitten sen mukainen, sukupuolesta riippumatta.
Mikä sinun varustuksesi on yksin liikkuessasi?
Taviskuteet, siistit mutta kaikkea muuta kuin ns pelimiehen varustus.
Miten Sinun tavisvarustuksesi eroaa pelimiehen varustuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea pitkää ketjua, mutta juttua lukiessani mietin, että jokin on muuttunut. Oli hyvin harvinaista, että minua olisi ahdisteltu nuorena, aivan muutamia yksittäisiä tapauksia. Mutta oma tytär parikymppisenä valitti, että häntä häiritään.
On ilmeisesti tapahtunut jonkinlainen takaisku tässä asiassa. Tapahtumapaikka on sekä mulla että tyttärelläni sama kuin toimittajalla.
Naisvihamielisten aatteiden leviäminen on johtanut tähän?
Samaa pohdin. Oma arvaukseni että nuorten naisten toleranssi (voi myös käyttää sanaa huumorin/tilannetaju) on täysin olematon. Eli vauhkoonnutaan jo siitä jos joku (vieras) katsoo vähänkin pidempään. Pillastutaan tuntemattoman drinkin tarjoamisehdotuksesta. Hiillytä
Siis sinä se sinisilmäinen oot. Mun kaverin todennäköisesti huumasi nimenomaan baarimikko, samaisesta yökerhosta nimittäin tuomittiin baarimikko joka jäi kiinni naisasiakkaiden huumaamisesta.
Ja jatkan vielä, että tapauksesta on jo vuosia aikaa, mutta muistaakseni näihin ei liittynyt hyväksikäyttöä, jonkinlaista huvia oli baarimikolle kai.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku on niin tyhmä että menee baariin?
Se kai tässä on se peruskysymys.
En minä pidä baarissa kävijöitä tyhminä. Baarit ovat minun mielestäni epämiellyttäviä paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole paljoa ahdisteltu. Yhtä ukkoa tirvasin turpaan niin että veri lensi kun erehtyi tissistä puristamaan.
Joo. Minäkin löin suoraan yhtä naista suoraan naamaan kun tuli puristamaan perseestä. Väkivalta ratkaisee ongelmat. Vai miten sen nyt oli?
Pointti on että olen aina osannut pitää rajani.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään epäile toimittajan kokemuksia.
Vaan toimii se toisinkin päin. Satun olemaan suhteellisen hyväkroppainen liikunnallinen keski-ikäinen mies, ja olen kokenut ihan samaa naisten taholta.
Jopa vaimoni tuttava kävi käsiksi ollessamme samoilla festareilla, mitä kieltämättä pidin enemmän kuin kiusallisena.
Järkihän näissä pitää olla kädessä: jos liikut yksin ja pukeutumisellasi viestit jotakin niin on ihan odotettavaa, että viesti menee myös perille. Yksin kun ollaan niin varustus sitten sen mukainen, sukupuolesta riippumatta.
Mikä sinun varustuksesi on yksin liikkuessasi?
Miten Sinun tavisvarustuksesi eroaa pelimiehen varustuksesta
Heh heh, no, enpä ole pelinmiesvermeitä pitänyt vuosikymmmeniin koska olen onnellisesti naimisissa, ja olen varmasti tippunut muodin kelkasta jo aikapäivää sitten, niin että eiköhän jätetä tähän. :)
Eivät siis osanneet suomea? Olisi pitänyt sanoa please dont touch!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole paljoa ahdisteltu. Yhtä ukkoa tirvasin turpaan niin että veri lensi kun erehtyi tissistä puristamaan.
Eli sinusta väkivalta on hyvä ratkaisu. Etkö saanut pahoinpitelysyytettä?
No varmaan sitä miestä hävetti kun tiesi tehneensä väärin, eli en tietenkään saanut.
sama
Sanoin ei, älä koske, mutta se ei mene perille. Nuori naismikälie yritti myydä minulle Helsingin Sanomia kaupan aulassa. Miksei se usko? Sanoin että puoliso päättää meillä lehtien tilauksista, mutta nainen koski minuun silti. Miksei se usko? Minulla ei ole edes puolisoa, palturia laitoin, mutten tilannut lehteäkään, koska palturia en lue. Hesarin myyjät, älkää koskeko minuun!
Sä sanoit ei
Mä sanoin juu
Sä sanoit ei
Mä sanoin juu
Kauppaopiston naiset
Vierailija kirjoitti:
Tätä housuunpaskomisgenreä.
Naistoimittajat kakkasivat tahallaan housuun bussissa - bussiyhtiö raivostui vahingoista
Linja-autoyhtiö harkitsee toimia bussissa housuunsa tahallaan ulostaneita Ylioppilaslehden naistoimittajia vastaan.
Kommenteissa on sitä samaa vanhaa pskaa että "naisen oma vika kun kähmittiin/raiskattiin, mitäs pukeutui niin paljastavasti"
Jonain päivänä jos teillä joskus on oma tytär, ehkä sitten ymmärrätte. Että edes sillä pukeutumisella ei ole mitään merkitystä, kun yksi rajoista ja kielloista piittaamaton mlkku luulee, että on oikeus tarttua kiinni.
Ylioppilaslehden päätoimittaja Vappu Kaarenoja ja toimittaja Aurora Rämö kuvailevat lehden 100-vuotisjuhlanumerossa yksityiskohtaisesti, miltä tuntuu ulostaa Helsingistä Turkuun matkaavassa bussissa housuihin.
Toimittajat kuvailevat kirjoituksessa, miten matkan edetessä housun takapuolelle tulee märkä läikkä ja haju alkaa tulla läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä housuunpaskomisgenreä.
Naistoimittajat kakkasivat tahallaan housuun bussissa - bussiyhtiö raivostui vahingoista
Linja-autoyhtiö harkitsee toimia bussissa housuunsa tahallaan ulostaneita Ylioppilaslehden naistoimittajia vastaan.
:D nykyajan laatujournalismia
Vierailija kirjoitti:
Kommenteissa on sitä samaa vanhaa pskaa että "naisen oma vika kun kähmittiin/raiskattiin, mitäs pukeutui niin paljastavasti"
Jonain päivänä jos teillä joskus on oma tytär, ehkä sitten ymmärrätte. Että edes sillä pukeutumisella ei ole mitään merkitystä, kun yksi rajoista ja kielloista piittaamaton mlkku luulee, että on oikeus tarttua kiinni.
on kaksikin omaa tytärtä. Tietävät kyllä, että mikä meno on räkälöissä klo 4 aamuyöllä.
Oikeasti saa olla huolissaan huumaamisesta, mistä olen varoittanut. Tuttavaperheellä huonoja kokemuksia. Harvemmin kantasuomalaisten toimesta nämä hommat
Sanoisin, että hyvän näköiset ihmiset sukupuoleen katsomatta saavat ahdistelua.
Kännisille ei myöskään mikään mene jakeluun. Ei ne sisäistä mitään, kun ovat niin päissään.
En ole baareissa pahemmin käynyt, mutta festareilla on samanlaista meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persumiehille pitäisi olla porttikielto kaikkiin baareihin. Persut häiriköi baareissa joka päivä.
Helsingissä ei ole persuja, vaan kokkareita ja vassareita.
Onhan meillä huor*pukk* Jussi.
Yksittäistapaus.
Millaisat kulttuuria lääppijät edustivat? Vai eikö saa olettaa mitään?
Vierailija kirjoitti:
Millaisat kulttuuria lääppijät edustivat? Vai eikö saa olettaa mitään?
monikulttuuria