Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanon ei ja älä koske, mutta se ei mene perille Nuori naistoimittaja lähti punaisessa mekossa yksin Helsingin yöhön

Vierailija
18.07.2024 |

Sekä minuun että valokuvaaja Valliin koskettiin vähän väliä, usein vielä kieltojen jälkeenkin, yhteensä ainakin parikymmentä kertaa. Ensimmäinen ei tai älä koske meni perille vain harvoin. Kun se lopulta meni, jotkut miehet suuttuivat.

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010511203.html

Kommentit (2882)

Vierailija
1061/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä housuunpaskomisgenreä.

Naistoimittajat kakkasivat tahallaan housuun bussissa - bussiyhtiö raivostui vahingoista

Linja-autoyhtiö harkitsee toimia bussissa housuunsa tahallaan ulostaneita Ylioppilaslehden naistoimittajia vastaan.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000581996.html

Miten tämä liittyy asiaan?

Sebastian Tynkkynen pieri toisen ihmisen naamaan ja pasqoi vaippaansa kirkon portailla.

Jatketaanko vielä vapaata assosiointia?

Vierailija
1062/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persumiehille pitäisi olla porttikielto kaikkiin baareihin. Persut häiriköi baareissa joka päivä.

Helsingissä ei ole persuja, vaan kokkareita ja vassareita.

Onhan meillä huor*pukk* Jussi.

Yksittäistapaus. 

Hakkarainen ja Vornanen lisää yksittäistapauksina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisat kulttuuria lääppijät edustivat? Vai eikö saa olettaa mitään?

No jutusta voi päätellä, että eivät ymmärtäneet suomea, kun jatkoivat koskettelua. Lisäksi eivät hallitse suolensa toimintaa.

Sellaisia hesalaisia miehiä, sopivat täydellisesti hesalaisille naisille 🤣

Vierailija
1064/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naistoimittajat kakkasivat tahallaan housuun bussissa - bussiyhtiö raivostui vahingoista

Linja-autoyhtiö harkitsee toimia bussissa housuunsa tahallaan ulostaneita Ylioppilaslehden naistoimittajia vastaan.

Sebastian Tynkkynen pieri toisen ihmisen naamaan ja pasqoi vaippaansa kirkon portailla.

naurattaa vaan nämä nuoret tiedostavat naisjournalistit ja keskeiset yhteiskunnalliset ongelmat :D

Vierailija
1065/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persumiehille pitäisi olla porttikielto kaikkiin baareihin. Persut häiriköi baareissa joka päivä.

Yksittäistapaus. 

Kumpikaan ei ole Helsingistä.

Vierailija
1066/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko tynkkynen toimittaja?

Vierailija
1067/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naurattaa vaan nämä nuoret tiedostavat naisjournalistit ja keskeiset yhteiskunnalliset ongelmat :D

Journalismi on hyvissä käsissä kun neitoset hoitelevat sen :D

Vierailija
1068/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin toimittaja on kotoisin jostain Kälviältä ja nyrpistelee kotikulmilleen ja Helsinki on niiiiiin ihana. Sitten tulee kohdelluksi kuin lihanpala siellä ihanassa Helsingissä 🤣

Vierailija
1069/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todella ihmeissäni jos joku ei pidä seksuaalista ahdistelua ja iholle käymistä ilman lupaa - yleistä rikollista toimintaa - keskeisenä yhteiskunnallisena ongelmana. 

Vierailija
1070/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksittäistapaus. 

Kumpikaan ei ole Helsingistä.

Rötöstelevät kuitenkin Helsingissä.

Vierailija
1071/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki naiset puristelemaan miehiä, jos kerran baarissa ovat. Vaikka joukolla. Siinä tulisi poitsuille traumaa kerrakseen.

Vitsi on siinä, ettei miesten tarvitse pelätä moista.

Vierailija
1072/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todella ihmeissäni jos joku ei pidä seksuaalista ahdistelua ja

Olen enemmän kuin todella ihmeissäni kun kaikesta vinkumisesta päätellen naiset pitävät tätä yhteiskunnan keskeisenä ongelmana. Naisista on siis vielä helv etisti vähemmän hyötyä kuin olen kuvitellut.

Vierailija
1073/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todella ihme

Ja miehistä näköjään jopa enemmän haittaa kuin olin itse osannut kuvitella. Huh huh.

Vierailija
1074/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt en ymmärtänyt. Ajatteletko, että ahdistelun tuomitseminen on yksi osa tuota epäkohtien esiin kaivelemista ja niiden suurentelua? Mulla on erilainen kokemus, se ahdistelu oikeasti oli tosi ikävä osa nuoruutta jo tuolloin, ja sillä on ollut ikäviä vaikutuksia myös myöhempään elämään että ahdistelua katsottiin aikoinaan läpi sormien ja pidettiin lähestulkoon normaalina. En tiedä ollenkaan, miten nykynuorisoa auttaisi jos tuo suhtautuminen ahdisteluun olisi vielä nykyäänkin tavallista kaiken muun kuormituksen lisäksi."

Sinun kaltaisia ei ollut prosentuaalisesti merkittävästi. Suurempi osa ei ottanut tuota niin vakavasti. Eikä muitakaan vastaavia asioita. Tuolloin elämästä tuli mukavampaa. Kuten suurella osalla oli, toisin kuin nykyään.

Vierailija
1075/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki naiset puristelemaan miehiä, jos kerran baarissa ovat. Vaikka joukolla. Siinä tulisi poitsuille traumaa kerrakseen.

Niin kuin mitä ei tarvitse pelätä?

Vierailija
1076/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintoisa ketju. Lopputulema on se, että feminismille on edelleen tarvetta. Kiitos muistutuksesta, miehet! Koettakaahan olla nätisti.

Vierailija
1077/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä ja naisista joita kohtaa.

Vierailija
1078/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nyt en ymmärtänyt. Ajatteletko, että ahdistelun tuomitseminen on yksi osa tuota epäkohtien esiin kaivelemista ja niiden suurentelua? Mulla on erilainen kokemus, se ahdistelu oikeasti oli tosi ikävä osa nuoruutta jo tuolloin, ja sillä on ollut ikäviä vaikutuksia myös myöhempään elämään että ahdistelua katsottiin aikoinaan läpi sormien ja pidettiin lähestulkoon normaalina. En tiedä ollenkaan, miten nykynuorisoa auttaisi jos tuo suhtautuminen ahdisteluun olisi vielä nykyäänkin tavallista kaiken muun kuormituksen lisäksi."

Sinun kaltaisia ei ollut prosentuaalisesti merkittävästi. Suurempi osa ei ottanut tuota niin vakavasti. Eikä muitakaan vastaavia asioita. Tuolloin elämästä tuli mukavampaa. Kuten suurella osalla oli, toisin kuin nykyään.

Elämä on toivottavasti vähemmän mukavaa ahdistelijoille. Ainakaan ei voi luottaa enää siihen, että uhrit ovat hiljaa. 

Vierailija
1079/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea pitkää ketjua, mutta juttua lukiessani mietin, että jokin on muuttunut. Oli hyvin harvinaista, että minua olisi ahdisteltu nuorena, aivan muutamia yksittäisiä tapauksia. Mutta oma tytär parikymppisenä valitti, että häntä häiritään.

On ilmeisesti tapahtunut jonkinlainen takaisku tässä asiassa. Tapahtumapaikka on sekä mulla että tyttärelläni sama kuin toimittajalla.

Naisvihamielisten aatteiden leviäminen on johtanut tähän?

Mä olen myös keski-ikäinen nainen ja metoon aikaan keskustelin ystävieni kanssa ahdistelusta. Olin sitä mieltä ettei mua ole koskaan ahdisteltu. Samanikäiseltä ystävältäni lensi suu auki, ja hän muistutti mua kaikista kerroista kun olemme olleet yhdessä baarissa ja niin mua kuin häntäkin on kourittu, takerruttu kiinni, ängetty seuraan kielloista huolimatta, jopa y

"

"...takerruttu kiinni, ängetty seuraan kielloista huolimatta, jopa yritetty suudella väkisin."

Ihan arkipäivää omille tyttärilleni keskellä päivää esim. ostoskeskuksissa, mutta tästä ei tietenkään sovi puhua. Eri asia."

Kyllä näin on. Oulussa poliisi olisi halunnut ratkaista tämän niin, että heidän mielestään nuorten tyttöjen ei ole tarvetta viettää aikaansa Ritaportissa (kauppakeskus).

Vierailija
1080/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori naistoimittaja haluaa nähdä itsensä haluttavampana kuin on. Miehet kinuavat vain puhdasta seksiä, ja kun tuollainen itseänsä esiin tuova tyrkky vamppaa baarissa himot katossa, ei ihme jos miehillä herää kiinnostusta seksiin.

Kännissä kaikki naiset on kauniita kuin Anne Pohtamo, mutta silti sitä vaan herää aamulla Severi Suhosen vierestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi