Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanon ei ja älä koske, mutta se ei mene perille Nuori naistoimittaja lähti punaisessa mekossa yksin Helsingin yöhön

Vierailija
18.07.2024 |

Sekä minuun että valokuvaaja Valliin koskettiin vähän väliä, usein vielä kieltojen jälkeenkin, yhteensä ainakin parikymmentä kertaa. Ensimmäinen ei tai älä koske meni perille vain harvoin. Kun se lopulta meni, jotkut miehet suuttuivat.

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010511203.html

Kommentit (2882)

Vierailija
2721/2882 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamammoilla ottaa koville, kun edes maalaisjunttiukkoja ei enää kiinnosta!

Mistähän tuollaisen käsityksen sait? Että mammoilla tuo ottais koville? Kun ei ole edes mitenkään ketjun aihe. Päinvastoin. Mammoilla ottaa koville, kun miehiä kiinnostaa liikaakin ja väärällä tavalla. 

Palstan miesmammoilla ottaa koville, kun eivät saiskaan rutistella miten sattuu ketä vaan. 

Vierailija
2722/2882 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun pukeutuu kuten ammattilaiset, niin saa sen ammattilaistason huomion. some on tehnyt teistä lumihiutaleen lujuisia mielensä pahoittajia ja uhreja joka asiaan. some on myös opettanut poikia ja miehiä, että kaikki on tyrkkyjä, jotka huomiota saadessaan uhriutuu kovasti. oma vika siis. hyvää loppukesää kaikille normaaleille ihmisille. somettajat voisi saada salaman takapuoleensa.

Ammattilainen? Mistä ei-ammattilainen tietää, miten he pukeutuvat? Onko punainen mekko siis ammattilaisen vaate?

Miehet ovat sikailleet ja lääppineet kautta historian. Heidän huonolla käytöksellä ei ole mitään tekemistä somen kanssa. Et salamaa vaan omaan takamukseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2723/2882 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ketään kourinut, ja siksi kai olen sinkku vieläkin. M50.

Aika vaikea uskoa kenenkään löytäneen puolisoa kourimalla. Toki, jos näin on käynyt, on siinä sit vakka kantensa löytänyt.

Vierailija
2724/2882 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähteä tissit ja perse tarjottimella liikkeelle, jos ei halua huomiota? Siis ihan rehellisesti ihmettelen mitä sillä haetaan. 

On idioottimaista myös itkeä somessa tulevista seksuaalissävytteisistä yhteydenotoista, jos profiilikuvana on oma perse. Keskustelu esimerkiksi kirjoista saattaa avautua helpommin jos kuvassa istuu vaikka lukemassa. 

Minusta on idioottimaista puristella ilman toisen suostumusta ketään, vaikka se toinen olisi alasti.

Eli olet kaapujen kannalla? Kuka määrittelee, millaisella vaatteella ei mikään kehonosa ole tyrkyllä? Jos miehellä näkyy lihakset, onko hän tyrkyllä? Hiplattavaksi.

Vierailija
2725/2882 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nuori hyvännäköinen mies lähtisi viettämään iltaa seksikkäissä, tyylikkäissä ja istuvissa housuissa ja kauluspaidassa, niin veikkaan, että aika montaa naista saisi hätistellä pois.

Naiset uskovat sanaa ei, eivätkä kähmi yleisesti tuntemattomia miehiä. Vaikka sen kerran pari mieskin on yleensä elämässään ei toivottua kähmintää kokenut, toisin kuin jutun nainen, joka koki sitä kymmeniä kertoja YHDEN ILLAN AIKANA

Känniset naiset ovat vielä miehiä pahempia. Kun niille sanoo ei, alkaa homottelu tai "eikö k-pä seiso" -asiattomuudet. Nähty on moneen kertaan.

Itselle on seksuaalinen ahdistelu (nykykonseptilla) ollut arkipäivää jo ala-asteelta lähtien. Koulussa, töissä, kaupungilla, yöklubeista nyt puhumattakaan. Ja kyllä toimittajakin tiesi jo etukäteen miten tulee

Jos joku kähmii, pitää siis sanoa: ei kiinnosta, oikealla äänensävyllä? Mut sehän on myöhäistä jo silloin! Se kähmintä on jo tapahtunut. Voisko miehet olla kähmimättä, kunnes saavat luvan?

Vierailija
2726/2882 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana kun käytin lyhyttä hametta, tuli ties mitä vislailua perään. Lopetin lyhyemmän hameen käyttämisen. Se oli helppo ja nopea ratkaisu, kun en jaksanut miesten huomiota. Opin, että lyhyellä hameella sitä huomiota tulee enemmän ja kun laittaa housut, saa olla enemmän rauhassa. Ei kai tuossa ole ajat muuttuneet. Miehet reagoi naisen ulkonäköön ja sille ei mahda mitään. Ihmiset aika paljon reagoivat pelkän ulkonäön perusteella. Mitä paremmalta näyttää, sitä enemmän tulee seksuaalista kohtelua. Voi sillä hameenmitalla vaikuttaa. 

Ahaa. Taas vähän eri sanoin syyllistetään uhria ja koetaan itsensä suhteen ylemmyyttä. 

He, kyllä sen nyt oikeasti tietää ihan  jokainen joka lyhyttä hametta joskus on kapakassa käyttänyt että miten jotkut ukot sitä siellä 

Niinpä kun muistelen kun olin kaksikymppinen niin kyllä joillakin tytöillä oli niin sexyt hameet ja topit yökerhoissa että siitä pystyi päättelemään tyhmempikin jäbä, että halusivat jotain muutakin kuin drinksuja. Ei ole asiat muuttuneet 30 vuodessa ja luulen, että eivät tulevaisuudessakaan. Ja kännisiä ja huumepäisiä örveltäjiä tulee aina olemaan.

Vierailija
2727/2882 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tullut mieleen, että kaikkia naisia ei kähmitä, vaikka mitä pukis päälleen tai olis pukematta? Minua 59 v ei luultavasti edes katsottais vaikka menisin bikineissä baariin...

Jos nuori kaunis nainen pukeutuu punaiseen seksikkääseen mekkon, eikö se ole signaali, että on ns.haku päällä? Tahallinen tai tahaton. 

Vierailija
2728/2882 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen kuin moni muu täällä. Jos menee yöelämään ja baareihin laittautuneena ja kaunistautuneena, tiukoissa ja piukoissa vaatteissa niin kyllä se on merkki siitä, että hakee jotain. Sekä mies että nainen. Itse olin sellainen 18-vuotiaana, ja silloin kyllä joutuu ahdistelluksi. Itse en käy missään yöelämässä, koska se on vastenmielistä. Olen naimisissa enkä todellakaan etsinyt miestäni mistään yökerhosta. Kuka itseään kunnioittava, kypsä ihminen käy jossain yökerhoissa, hämyisissä ja meteliä täynnä olevissa paikoissa?! Eikö olisi parempi tehdä itseä kiinnostavia juttuja, harrastaa ja olla läheisten kanssa? Minua oksettavat kaikki baarit ja yökerhot, niitä tuli nähtyä ihan tarpeeksi monta silloin sekavina 18-25-ikävuosina. Onneksi kasvoin aikuiseksi enkä enää hae miesten huomiota baareissa.

Vierailija
2729/2882 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaapa kähmiikö naiset, varsinkin omaa ikää vähän vanhemmat. Keikoilla tullaan iholle ja lääpitään. Kädet perseessä kiinni ja yritetään tunkea paidan alle. Muuten ihan kiva että jotain kiinnostaa mutta ei se varattuna oikein natsaa. 

Että voisi tasa-arvon nimissä ihan kaikki ihmiset pitää näppinsä itsellään kun ei lupaa ole kosketella.

Vierailija
2730/2882 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä on lääppimisen kohteeksi joutunut, ihan vain farkut ja t-paita päällä. Joten punainen mekko ei ole se kriiteri. On vain aina miehiä jotka luulevat että jokainen nainen joka on liikenteessä ilman miestä/poikaystävää/henkivartiaa? on vapaasti tapultelevana/lämittävänä ja puristeltavana. Yleensä tämä luulo vahvistuu humalan kautta mutta ei se siitä huolimatta ole mitenkään hyväksyttävää. 

Vierailija
2731/2882 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nuori hyvännäköinen mies lähtisi viettämään iltaa seksikkäissä, tyylikkäissä ja istuvissa housuissa ja kauluspaidassa, niin veikkaan, että aika montaa naista saisi hätistellä pois.

Naiset uskovat sanaa ei, eivätkä kähmi yleisesti tuntemattomia miehiä. Vaikka sen kerran pari mieskin on yleensä elämässään ei toivottua kähmintää kokenut, toisin kuin jutun nainen, joka koki sitä kymmeniä kertoja YHDEN ILLAN AIKANA.

Kyllä ne kähmii. Jännä että sullakin tässä on eka argumentti että ei kähmi ja seuraavassa toteat että kun ne kumminkin kähmii niin ei kuitenkaan niin paljon kuin ne sikamiehet!

Vierailija
2732/2882 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset uskovat sanaa ei, eivätkä kähmi yleisesti tuntemattomia miehiä. Vaikka sen kerran pari mieskin on yleensä elämässään ei toivottua kähmintää kokenut, toisin kuin jutun nainen, joka koki sitä kymmeniä kertoja YHDEN ILLAN AIKANA.

Kyllä ne kähmii. Jännä että sullakin tässä on eka argumentti että ei kähmi ja seuraavassa toteat että kun ne kumminkin kähmii niin ei kuitenkaan niin paljon kuin ne sikamiehet!

Tamperelaisessa yökerhossa olin silloisen naisystäväni kanssa bilettämässä tanssilattialla. Tuntematon naispari tuli lähietäisyydelle ja hiukan kyllä ihmettelin kun alkoivat puristella mun takapuolta. Mitäköhän niillä oikein oli mielessä.

Vierailija
2733/2882 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kun pukeutuu kuten ammattilaiset, niin saa sen ammattilaistason huomion. some on tehnyt teistä lumihiutaleen lujuisia mielensä pahoittajia ja uhreja joka asiaan. some on myös opettanut poikia ja miehiä, että kaikki on tyrkkyjä, jotka huomiota saadessaan uhriutuu kovasti. oma vika siis. hyvää loppukesää kaikille normaaleille ihmisille. somettajat voisi saada salaman takapuoleensa.

Ammattilainen? Mistä ei-ammattilainen tietää, miten he pukeutuvat? Onko punainen mekko siis ammattilaisen vaate?

Miehet ovat sikailleet ja lääppineet kautta historian. Heidän huonolla käytöksellä ei ole mitään tekemistä somen kanssa. Et salamaa vaan omaan takamukseesi.

Kirkkaanpunainen mekko tai hame on kautta aikain ollut maksullisten naisten vaate. Samoin vesirajaminihame, kireät ja avokaulaiset puserot, korsetti näkyvillä ja verkkosukat. Oho, siinähän tuli nykynaisen bile-outfit. Seksiä myymättömät naiset tuli hu orien huomiotalouden apajille. Virheellistä mainontaa.

Vierailija
2734/2882 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaate on viesti. Ei pidä esittää tyhmää.

Vierailija
2735/2882 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin toimittajaan en koskisi edes karjapiiskalla.

Vierailija
2736/2882 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He, kyllä sen nyt oikeasti tietää ihan  jokainen joka lyhyttä hametta joskus on kapakassa käyttänyt että miten jotkut ukot sitä siellä 

Kuinka montaa kertaa sinut lapsena pudotettiin pää edellä?

Vierailija
2737/2882 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniko sitä jokus edes kunnolla? Munankipeä nainen, joka esitti halpaa hu**aa. Olisin vetänyt villoihin jos olisi ollut mahdollisuus.  

Vierailija
2738/2882 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa?

Vierailija
2739/2882 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nuorena menny ihan viattomasti milloin mitäkin päällä. Minishortsit, minihameet ja narutopit oli muotia. Lisäksi verkkopaidan alla käytettiin välillä pelkkiä rintsikoita.  Vähättelyä on saanu muualla ku baarissa ja keskustelunavauksia siellä täällä. Mussa oli silti jotain, minkä vuoksi mua ei oo lääpitty. Miettinyt oon, et toisaalta olin melko viaton ja toisaalta mulle jotenkin luontaista on ollu aina se, ettei tartte sietää ylimääräisiä käsiä iholla. Läimäsen ja nostan metelin helposti, vaikka oon muuten ollu kiltin olonen. Monelta kaverilta puuttu tää piirre nuorena ja niiden kimpussa sitten oltiin. Luulen, että ahdistelijoilla on yllättävän hyvä pelisilmä siinä, kenen kimppuun uskaltaa käydä. Nuoret naiset varmasti kohderyhmää myös sen takia, että ovat vielä vähän liian kilttejä. Se ei kyllä oikeuta ahdistelua 

Vierailija
2740/2882 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaate tai sen puute viestii aina jotain, sitä on täysin turha kenenkään kieltää.

Jos lähdet puoli alasti, saat mitä haet. Kyllä siinä voi peiliinkin katsoa,turha kaikesta syyttää ulkomaailmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan