Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanon ei ja älä koske, mutta se ei mene perille Nuori naistoimittaja lähti punaisessa mekossa yksin Helsingin yöhön

Vierailija
18.07.2024 |

Sekä minuun että valokuvaaja Valliin koskettiin vähän väliä, usein vielä kieltojen jälkeenkin, yhteensä ainakin parikymmentä kertaa. Ensimmäinen ei tai älä koske meni perille vain harvoin. Kun se lopulta meni, jotkut miehet suuttuivat.

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010511203.html

Kommentit (2882)

Vierailija
2101/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei teidän ole pakko olla miesten kanssa tekemisissä jos kerran kaikki miehet ovat mielestänne ahdistelijoita. Senkun tamppaatte mattoja keskenänne.

Ja taas palstapöljä ymmärtää tahallaan väärin.

Vierailija
2102/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä miehet ovat vastenmielisiä. Välillä se pääsee oikein yllättämään, miten vastenmielisiä he ovat, sanoissa ja teoissa. Huh huh. Ei mitään tarvetta olla missään tekemisissä heidän kanssaan. Suojatkaa myös lapsianne heiltä, kaikki äidit.

"Onko valkoinen heteromies edes ihminen." - Saara Särmä

Ei tarvinnut kuin googlata Saara Särmä niin näki mikä olento on kyseessä :D

Tämä on se toinen niistä kahdesta ammattikehtaajasta. NähtäväSti tämä punamekko- jurnalistikin imi inspiraatiota ristiretkeensä heidän innoittavasta esimerkistään. Jonkun on oltava aina ensimmäinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran miehet ovat kamalia ettekä halua olla heidän kanssaan tekemisissä niin älkää olko. Onneksi valtaosa naisista tajuavat ettei kaikki miehet ole sellaisia kuin te väitätte. Te voitte keskenänne viettää aikaa ja vihata miehiä, siitä vaan.

Kyllä te olette miesten mielenmaailman hyvin avanneet. Totisesti kannattaa varautua ja vältellä jokaikistä teistä.

On tyhmää yleistää alilaudalta tulleiden inkkuleiden mielipiteet kaikkien normaaleiden miesten mielipiteiksi.

Vierailija
2104/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei teidän ole pakko olla miesten kanssa tekemisissä jos kerran kaikki miehet ovat mielestänne ahdistelijoita. Senkun tamppaatte mattoja keskenänne.

Lässynlää. Miehistä ei ole kuin haittaa ja harmia ja lapsetkin pitää opettaa olemaan erossa miehistä. Pitääkö se nyt käsittää yhtäkkiä jollain muulla tavoin? jessus teitä telaketjuja.

Vierailija
2105/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä miehet ovat vastenmielisiä. Välillä se pääsee oikein yllättämään, miten vastenmielisiä he ovat, sanoissa ja teoissa. Huh huh. Ei mitään tarvetta olla missään tekemisissä heidän kanssaan. Suojatkaa myös lapsianne heiltä, kaikki äidit.

Saaran ja Raisan kuvat mielessä pitävät miesten luonnottomat himot kurissa!

Vierailija
2106/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaran ei ainakaan tarvitse pelätä että joku mies tulee kähmimään.

Vierailija
2107/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykynaisten esikuva ja haaveammatti.

Susannaa voi kutsua todelliseksi Onlyfans-tähdeksi, sillä hän on tienannut Onlyfans-palveluillaan jopa yli 600 000 dollaria.

Ajattelen, että olen aika hyvä veronmaksaja Suomelle. Olen pitänyt tiliäni vuoden ja kaksi kuukautta ja olen tienannut sillä yli 600 000 euroa, Susanna naurahtaa.

Susanna on fiksu. Miehet maksaa sen lollojen näkemisestä 600 000 euroa reilussa vuodessa 😂. Mikä teitä vaivaa, miehet? Eikö äiti suostunut imettämään tarpeeksi pitkään?

Kerää runkkareilta rahat pois. Susanna käyttää reppanoita surutta hyväkseen 😂

Vierailija
2108/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on oikeus dildottaa itseäni yökerhon tanssilattialla ilman että minua katsotaan.

t. naisoletettu

Itseasiassa ei ole. Jotain sukupuolihäveliäisyyttä loukkaa. En tiedä pykäliä, mutta sama varmaan, joka liittyy myös mihin tahansa julkiseen itsetyydytykseen.

Vierailija
2109/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässynlää. Miehistä ei ole kuin haittaa ja harmia ja lapsetkin pitää opettaa olemaan erossa miehistä. Pitääkö se nyt käsittää yhtäkkiä jollain muulla tavoin? jessus teitä telaketjuja.

Erossa ahdistelijoista sekä wannabe-ahdistelijoista eli kaltaisistasi palstapöljistä.

Vierailija
2110/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet ovat näin kauheita, niin miksi vihervassunaiset halusivat sukupuolen itsemäärittelyn, eli tekivät naisten tiloista unisex-tiloja? Nyt mies voi ihan laillisesti seurata naista baarin tai yökerhon vessaan, kun ennen se on ollut sosiaalisesti paheksuttua ja kiellettyä. Miksi naiset halusivat miehet pukkareihinsa, vessoihinsa ja pesutiloihinsa?

Vihervassunainen traumatisoituu kalukuvasta puhelimen näytöllä, mutta sama meisseli on täysin tervetullut naisten pukkariin ja vessaan. Eihän tässä mitään kullifoobikoita olla! Make it make sense.

Meinaat että ne kalut sojottaa siellä pukkarissa kuten kuvissa?

Eli lerput kullit naisten ja tyttöjen vessoissa, pukkareissa ja pesutiloissa on sulle ok? Lerppukin kulli puhelimen

Rehellisesti, en voi sanoa innostuvani edes niistä lerpuista siellä pukkarissa. Oman miehen heiluvia näkee ihan tarpeeksi... Mutta en nyt välttämättä häirinnäksi koe, jos ei tule kovin lähelle minua.

Kuvat taas, olen luullut et ne on aina mahdollisimman isoina, olenko siis väärässä? Olen jo niin vanha ettei minulle kukaan ole sellaista lähettänyt niin en tiedä :) 

Vierailija
2111/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstapöljä on muuten kuvaava termi, mutta siitä puuttuu uli.

Vierailija
2112/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erossa ahdistelijoista sekä wannabe-ahdistelijoista eli kaltaisistasi palstapöljistä.

Lässynlää. Vielä hetki sitten uhosit että erossa kaikista miehistä. LOL :D

Vierailija
2113/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Ei tietenkään saa kähmiä ketään ilman lupaa, mutta kyllähän tuo toimittajattaren punainen mekko on yleismaailmallinen signaali siitä, että ilman kaksilahkeista ei olla täältä kotiin lähtemässä. Niin kyllähän toimittajatar on tehnyt tuossa tietoisen valinnan ja miehet ovat tulkinneet tämän niin kuin koulussa on opetettu jo ala-asteella. Eli punaiseen mekkoon pukeutunut nainen on seksuaalisesti hyvin halukas. Mutta ei tarkoittaa silti ei.

Myös halukkaalla naisella on oikeus valita kuka häneen koskee. 

Leikkii tulella, jos on pukeutunut paljastavasti kännisten miesten keskellä. Olin tuossa jutissa mainitussa ravintolakeskittymässä ja monet miehet o

Kannattaa perehtyä sellaiseen juttuun kuin Punks Too, niin selviää kuinka turvallisia tiloja vassuilla oikeasti on. Sille on syynsä, miksi vasentuneet ovat innokkaimpia me too -rääkyjiä.

Vierailija
2114/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin uhotaan että kaikista miehistä pitää pysyä erossa ja opettaa lapsetkin pysymään erossa. Sitten aletaankin ulisemaan että oli kyse vain palstauleista :D :D :D Muistuiko yhtäkkiä mieleen joku mies jota ilman ette pärjää maailmassa?

Vierailija
2115/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstapöljä on muuten kuvaava termi, mutta siitä puuttuu uli.

Palstapöljuli?

Nämä inkut vaan haaveilee naisten lääppimisestä väkisin. Aika säälittäviä. Siksi puolustavat oikeita ahdistelijoita. Mitään suostumuksellistahan he eivät naisten kanssa koskaan voi saadakaan.

Vierailija
2116/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin sanoin  nuorelle NAISELLE,  joka baarissa flirttaili  estottomasti  aviomiehelleni.

Mies sanoi tälle naiselle : "yritä tuolta muita, mä oon naimissa ihanan naiseni kanssa"...

Ei mitään vaikutusta.

Sitten minäkin infosin  tätä sinnikästä ihalijaa, että  "Me oomme nyt tässä kahden, ole hyvä ja etsi seuraasi muualta"...

Ei vaikutusta.

Lopulta sanoin miehelleni, että minä lähden NYT, jäätkö tähän ?  Vai tuletko mukaani ?

Yhdessä  lähdimme...

Miten liittyy aiheeseen? Nuori nainen flirttaili. Ei siis käynyt hiplailee? Mun miestä isketään hänen työpikallaan. Tulee silti kotiin työpäivän jälkeen. Liittyy asiaan...?

Vierailija
2117/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerää runkkareilta rahat pois. Susanna käyttää reppanoita surutta hyväkseen 😂"

Prostituutio on upea ja voimauttava uravalinta naiselle, mutta prostituoidun ostajat on reppanoita ja runkkareita. Jep jep.

Vierailija
2118/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaran ja Raisan kuvat mielessä pitävät miesten luonnottomat himot kurissa!

Mulla Halla-ahon ja Mäkelän kuvat pitää luonnollisetkin himot kurissa.

Vierailija
2119/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tâällä on useampi nainen. Minä olen nyt se totaalikieltäytyjä. Terve vaan!

Vierailija
2120/2882 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VAuvapalstalla on yli 2 kirjoittajaa, ihan tiedoksesi. En ole uhonnut pysyväni erossa tavallisista kivoista miehistä :) Itse asiassa en pysy erossa edes tavallisista vähemmän kivoista miehistä. Vain kaltaisistasi inkkuleista :)