Sanon ei ja älä koske, mutta se ei mene perille Nuori naistoimittaja lähti punaisessa mekossa yksin Helsingin yöhön
Sekä minuun että valokuvaaja Valliin koskettiin vähän väliä, usein vielä kieltojen jälkeenkin, yhteensä ainakin parikymmentä kertaa. Ensimmäinen ei tai älä koske meni perille vain harvoin. Kun se lopulta meni, jotkut miehet suuttuivat.
Kommentit (2882)
"Tâällä on useampi nainen. Minä olen nyt se totaalikieltäytyjä. Terve vaan!"
Me ollaan pelastettu tänään tuon inkkulin päivä! Saanut kontaktin jopa kahteen (2) naiseen!!! Ennätys ihan varmasti!
Noniin, ongelmaa ei ole. Te palstaulinaiset pysyttelette erossa normaaleista miehistä ja pyöritte vaan niiden vassarimiesten kanssa. Ongelma on ratkaistu pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan pelastettu tänään tuon inkkulin päivä! Saanut kontaktin jopa kahteen (2) naiseen!!! Ennätys ihan varmasti!
Keskustelet itsesi kanssa. :D LOL!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vie kinkun leijona-aitaukseen, se voidaan syödä. Vaikka ei saisi.
Eli kun kävelet yksin yöllä kadulla, on oma vikasi jos tulet ryöstetyksi/raiskatuksi.
Painu elukka takaisin sinne viidakkoon laumasi luokse ja pidä perse puuta vasten ettei
Tosiasia on, että riskikäyttäytyminen aiheuttaa ongelmia. Rikolliselle uhrin oikeudet eivät merkitse mitään. Miten se on niin vaikea ymmärtää, että voisi yrittää suojella itseään ilmeisimmiltä uhilta?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Noniin, ongelmaa ei ole. Te palstaulinaiset pysyttelette erossa normaaleista miehistä ja pyöritte vaan niiden vassarimiesten kanssa. Ongelma on ratkaistu pysyvästi.
Oikein hyvä idea, vassarimiehet best 🥰.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä miehet ovat vastenmielisiä. Välillä se pääsee oikein yllättämään, miten vastenmielisiä he ovat, sanoissa ja teoissa. Huh huh. Ei mitään tarvetta olla missään tekemisissä heidän kanssaan. Suojatkaa myös lapsianne heiltä, kaikki äidit.
"Onko valkoinen heteromies edes ihminen." - Saara Särmä
Ei tarvinnut kuin googlata Saara Särmä niin näki mikä olento on kyseessä :D
Saaran ja Raisan kuvat mielessä pitävät miesten luonnottomat himot kurissa!
Mulla Halla-ahon ja Mäkelän kuvat pitää luonnollisetkin himot kurissa.
Katseletko niitä useinkin? Onko laajakin kokoelma spank bankissä?
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi noin. Ensinnäkään siksi, että sinä inkkuli et kuulu kumpaankaan ryhmään. Et ole normaali. Etkä todellakaan vassari. Toiseksi. Ymmärrän että sulla on ikävä äitin tissiä, mutta sulla ei ole oikeutta käydä naisten tisseihin käsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Eli Saara ja Raisa ova pitäneet ketjua hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi noin. Ensinnäkään siksi, että sinä inkkuli et kuulu kumpaankaan ryhmään. Et ole normaali. Etkä todellakaan vassari. Toiseksi. Ymmärrän että sulla on ikävä äitin tissiä, mutta sulla ei ole oikeutta käydä naisten tisseihin käsiksi.
Noniin. Tuo äitikortti kertoi henkisen tasosi olevan ala-asteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen suosituin keskustelupasta ja toi luulee, että täällä on vain yksi nainen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä miehet ovat vastenmielisiä. Välillä se pääsee oikein yllättämään, miten vastenmielisiä he ovat, sanoissa ja teoissa. Huh huh. Ei mitään tarvetta olla missään tekemisissä heidän kanssaan. Suojatkaa myös lapsianne heiltä, kaikki äidit.
Katseletko niitä useinkin? Onko laajakin kokoelma spank
Varmaan suunnilleen yhtä usein kuin sinä Särmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, ongelma on ratkaistu. Miksi iniset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sellainen ilmiö kuin Punks Too tuttu? Pylvänäisen ja Lähteenmäenkin toiminta oli tiedossa vassaripiireissä. Kannattaa miettiä vielä uudestaan 🥰.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen suosituin keskustelupasta ja toi luulee, että täällä on vain yksi nainen :D
Ei vaan sinä luulet jonkun uskovan että olet muka monta eri naista lyhyen ajan sisällä ihan samalla kirjoutusasulla. Tyhmänäkö sinä ihmisiä pidät? Kaikki näkee että sinä täällä spämmäät.
Kaverilla oli opiskeluaikoina hölmö harrastus: kirjoitteli provoja tämän tyyppisiin keskusteluihin ja hihitteli itsekseen. Välillä tulee mieleen, että jotkut opiskelijat pelaa jotain provobungoa täällä. Rasti ruutuun jos: vassarit /Persut haukuttu, naiset/miehet lytätty, vanhemmuus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se baarissa niinkuin muuallakin elämässä: Ihmisillä on erilainen huumorintaju.
On sosiaalisesti kömpelöitä, kiukkuisia ja häiriintyneitä ihmisiä iloisten, normaalien ja huumorintajuisten ihmisten joukossa.
Baarissa huumori on usein kehollista.Ja mitähän vielä?
? Baarit ovat paheiden pesäkkeitä. Aina voi ilmoittaa häirinnästä henkilökunnalle.
Mäkin käyn tekemässä jonkun rikoksen ja selitän sen sillä, että se oli mun kehollista huumoria. Ettekste nyt tajuu?
Ihan sama mitä ajattelet. Vähäpukeisuus on myös epäkohteliasta. Jopa rangaistavaa. Siveetöntä.
Sinun mielestäsi siis jokaisella pitää olla oi
Siveetön ja rangaistava pukeutuminen on määritelty laissa. Punainen mekko ei ole sitä.
Männä päivänä vastaan pyöräili mies ilman paitaa. Pönäkkä ja punertava. Kaunista katseltavaa se ei ollut, mutta ei tullut myöskään mieleen rikkoa hänen itsemääräämisoikeuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheellinen kysymys.
Hänkö se on se ihmisyyden mittatikku sitten? Eipä ole paljon häpyä tuollakaan mikäliellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sellainen ilmiö kuin Punks Too tuttu? Pylvänäisen ja Lähteenmäenkin toiminta oli tiedossa vassaripiireissä. Kannattaa miettiä vielä uudestaan 🥰.
Anarkomarko panemassa ilman lupaa on sitä parempaa raiskaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan suoraan sanottuna että homofoobisena miehenä j
Voit varmaan kysyä Mäkelältä ja Tynkkyseltä tietoa siitä miten ihminen turpoaa ihan tosta vaan.
Mutta mikä on se pakottava syy, kun niin puolustat ahdistelijoita? Mikä takaa, ettet itse ahdistele, kun kerran puolustat ahdistelijoita? Vai olenko erehtynyt, ja sinä et olekaan yksi näistä puolustelijoista?
Vaikea ymmärtää, miksi ei voi tehdä selkeää pesäeroa ikävästi käyttäytyviin miehiin, se lisäisi turvallista oloa ihan todella monta sataa prosenttia. Niin helpolla saisi naiset onnellisiksi, mutta sen sijaan valitaan haukkuminen...Ei kiva :(
toinen nainen