Muita joilla pas vkolla 8??
Heips!
Onkohan täällä ketään muita, joille pas suunniteltu viikolle 8? Minä tässä odotan tätiä saapuvaksi lähipäivinä. Taustoista sen verran, että meillä lapsettomuuden syy mun vaikea endo. Hoitoja tehty v. 2003-2004 1.ICSI, 1.PAS, 2.ICSI, 1. PAS, jotka kaikki negoja. Sitten keväällä 2005 3.ICSI toi kauan kaivatun plussan ja sen myötä meille syntyi ihana pikku prinssi joulukuussa 2005. Pikkukakkonen ollu haaveissa jo useita kuukausia. Lopetin imetyksen toukokuussa. Yhden kerran täti ehti kyläillä imetyksen lopettamisen jälkeen ja kesäkuussa testasin luomuplussan. Raskaus meni kuitenkin kesken vkolla 6+1, lääkkeellinen tyhjennys tehtiin vkolla 11+4. Sen jälkeenpä kroppani on ollutkin ihan sekasin. Tiputtelua ollut pitkin kiertoa. Primolutien avulla varmisteltu, että tyhjennyksessä tuli kaikki pois. Nyt tässä kierrossa Primot taas menkkojen käynnistykseen ennen pas:a. Meillä on pakkasessa kaksi pikkuista...täytyy vaan kovasti toivoa että selviävät sulatuksesta ja siirtoon päästäisi.
Aiemmin mulla ollu pas:ssa lääkityksenä Zumenonit ja Luget. Nyt sain Zumenonien rinnalle Estradot laastarit (omasta pyynnöstä) ja sit tietty Luget. Zumenonit aloitan kp2 2kpl/pv ja kp4--> 3kpl/pv, Estradotit kp6 alkaen, vaihto joka 3.pv. Saa nähä kuinka limis saadaan kasvamaan, jos tiputtelua esiintyy entiseen malliin. Primoista, kun ei juurikaan apua ole ollut. Kysyin klinikalla, että entä jos pas ei tuo toivottua tulosta niin onko meillä mahikset saada uutta hoitoa. Lekuri tuumasi, että jos katsotaan että on yli 10%:n mahikset onnistua niin sitten kyllä. Itse kuitenkin mieheni kanssa päätimme, että tämä tuleva pas on meidän viimeinen koitoksemme...sit saa hoidot riittää. Näin ollen nyt on laitettava kaikki ulokkeet pystyyn, että ukkelimme saisi pas:n tuloksena sisaruksen.
Tulihan tuota tekstiä...nyt vaan odottelen josko muitakin pas:laisia löytyisi :) Saataisiin jännäillä yhdessä...
Hansuliini
Kommentit (86)
Hah, raskauspahoinvointini olikin perua tyttäreltäni, eli vanha kunnon vatsatauti.
Tilanteeni on muutenkin vähän kiikunkaakun, positiivinen testi kyllä, mutta haaleahko plussa. Veritesti on vasta maanantaina, että siihen asti epätietoisuudessa.
Lohdutukset täältä neganneille. Kyllä se plussa osuu omalle kohdalle kun tarpeeksi monta kertaa yrittää, pitää ajatella todennäköisyyksiä..;).
JA onnea Pikkutintti plussasta! Oliko plusseita muitakin, itseäni en vielä osaa siihen laskea..
Viikonloppuja.
toivottaa huonovointinen Id@
Tänään olin sitten töissä jo ja täytyy sanoa et on ihanaa ku on taas viikonloppu, ihan veto pois vieläki=)
Oltiin vähä ostoksilla tuossa miehen kanssa ja molemmat väsyneinä kotio takasin...
meil oli tänään testipäivä...tai aamu...ei testattu vaan päätettii testata huomenna....ihan hirmusest jännittää ja pelottaa ja kaikkee.......
No, joskus se totuus on kohdattava.
Pahoitteluni negan saaneille....vaikka eipä se lohduta paljon, kuten pelkään huomenna itse huomaavan....
No, ei mietitä sitä vielä tänään vaan huomenna sitten.
Täytyy kyl sanoo etä jonkinnäköinen vatsatauti on päällänsä, ja röyhdyttää kauheesti..mut, tämän viikon flunssalääkkeet vaikuttaa vielä joten..
No, palaan huomenna kertomaan tulokset jossain vaiheessa..kun pystyn...apua...
Tehtiin testi kuitenkin eilen illalla koska tuli aamupäivälle menoa eikä mies ole juuri nyt kotona tuosta syystä.
No, onneksi tehtiin, negahan se taas tietysti oli ja kyllä siinä toisen tukea ilta tarvittiin.
Sanoinkin miehelle eilen kun olimme tehneet testin että miksi mulle aina annetaan väärät testit mitkä näyttää negaa..........*jep jep*
Eilinen oli aivan maailmanloppu päivä, kuten yleensä nuo pari kolme tuntia naga tetsin jälkeen, mutta kummasti sitä taas pystyy siitä nousemaan ja alkaa miettiä tulevaa.
Maanantaina soitto klinikalle jos vaan saan menkat alkamaan ja taas uutta kehiin....
Kaikenlisäksi astma vähän ärtyi viime yönä koska se tekee sen aina flunssan jälkeisinä öinä eikä nukkumisesta oikein tullut mitään kun ahdisti...
Veli vietiin eilen illalla ambulanssilla leikattavaksi ku selässä 3 välilevyn pullistumaa, autolla ajaessa vaan oli " jäykistynyt" jotenki...se on vasta 35 ja jatkuvasti sillä on seläsn kanssa ongelmia eikä lääkärit osaa sanoa mitään, ja se on ollu valhetelematta selväleikkauksissa jo varmaan 100 kertaa ja täl hetkel sitä vielä korjaillaan ku meni sormet sirkkeliin...
No, ollaan onnellisia kuitenkin kun me kaikki olemme hengissä sentään!=)
Mutta hiukset harmaantuu jos alkaa kauheesti miettii huonoja...ainakin taas huomaan kuinka palajon mä tuota miestäni rakastan<3
taidan alkaa taas runoilemaan, se auttaa mua ja toisaalta on omalla tavallaan kiva sitten joskus vanhempana katsoa, mitä on ollut päällimmäisenä mielessä silloin...
Mutta mutta mutta..
Kaikille plussan saaneille vielä suuuuuuren suuri onnitteluhalaus ja neganneille: pakko on tulla meidän vuorokin joskus!
Mukavaa lauantait kaikille=)
Heippa!
En ole ehtinyt aikoihin kirjoitella, mutta siis yksi alkio siirrettiin ja negaa tuli. Ei muutakuin kohti seuraavia hoitoja..
Lämpimät onnittelut plussanneille!
Marlena: Tarkoititko ultratutkimuksella IJ:n tutkimusta?
Silloin eka icsi:n aikana osallistuin tutkimukseen mutta muina kertoina en. Passeissa en ole voinut osallistua kun mulla passit on tehty lääkkeellisenä ja tutkimus on tarkoitettu vain luonnolliseen kiertoon tehtyille passeille.
Pahoittelut negasta! Milloin meinaatte yrittää uudelleen?
No n iin, huomenna on pp 16 ja olen tehnyt jo testin tänään ja eilen ja nega sieltä tuli... Menen jo tänään lääkäriin jatkohoitoja suunnittelemaan, toivon, että voisin aloittaa pistokset heti kun menkat siis alkaa. saas nähdä mitä lekuri sanoo.. Muuten seuraava ivf hoito menisi tosi pitkälle, koska täällä on sairaalan tämä osasto pääsiäisenä kiinni..
Kaikille plussanneille onnea ja tsemppiä tulevaan Muille toivotan jaksamista jatkojen suhteen, ihmeellisesti sitä vieläkin jaksaa innostua, että josko seuraavalla kerralla..
Nyt pakkaan tavaroita ja ensi viikon olen esikoisen kanssa Reumasairaalassa..