Jenni Haukion hiustyyli
Kommentit (22)
Siivousmoppi päässä, tai peruukki?
Vetaisee kai peruukin aamulla päähänsä. Eihän ne hiukset edes liiku mihinkään. Sama kampaus ollut vuosikaudet. Luulisi, että kävisi jollain tyyliasiantuntijalla. Joskus toivoisi, että hiuslatvoja olisi vaikka käännetty vähän ulos päin. Nuorentaisi ja piristäisi passiivista olemusta.
Olisiko aika päivittää nuorekkaampaan tyyliin,kauniit kasvot kuitenkin
Dannylla on muutens ollut sama hiustyyli ainakin 60-luvulta lähtien
Sopii joo,mutta hän vasta alle 50v. Ei nyt voi oikeen Dannyyn verrata.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole paras mahdollinen.
Sama koskee pukeutumista. Jenni on värivuodenajaltaan selvä syksy, mutta käyttää paljon sinistä, violettia ja mustaa, jotka eivät ole hänelle niitä parhaita värejä. Lämpimät sävyt ja värit olisivat paikallaan eli oranssi, vihreä jne.
Värikonsultti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole paras mahdollinen.
Sama koskee pukeutumista. Jenni on värivuodenajaltaan selvä syksy, mutta käyttää paljon sinistä, violettia ja mustaa, jotka eivät ole hänelle niitä parhaita värejä. Lämpimät sävyt ja värit olisivat paikallaan eli oranssi, vihreä jne.
Värikonsultti
Höpön löpön. Itse keksitty "konsultti".
Tyylilleen uskollinen. Vanhan miehen vaimona ei halua näyttää tyttömäiseltä.
Toinen, joka ei tunne omaa värivuodenaikaansa, on nykyinen rouva Suzanne Innes-Stubb. Hän on talvi, mutta tykkää käyttää lämpimiä sävyjä.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ei. Hänellä oli aina tosi kivasti leikattu lyhyt hiustyyli, vain aavistuksen verran takatukkaa. Nykyinen tyyli on paljon pitempi kuin koskaan ennen. Olisi tosi hyvännäköinen, jos leikkauttaisi lyhyen skarpin kampauksen.
Mummotukkahan se on ja vanhentaa.
Vierailija kirjoitti:
Mummotukkahan se on ja vanhentaa.
Se lienee tarkotuskin ollut aina kun puoliso on papparainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ei. Hänellä oli aina tosi kivasti leikattu lyhyt hiustyyli, vain aavistuksen verran takatukkaa. Nykyinen tyyli on paljon pitempi kuin koskaan ennen. Olisi tosi hyvännäköinen, jos leikkauttaisi lyhyen skarpin kampauksen.
Mutta lyhyeen tukkaan ei saisi käärittyä papiljotteja.
Mauton eli sopii kantajan tyyliin vallan mainosti.
Sopii hänelle!